Toiveena vauva 2017-2018

Knaaah, pakko tänne on palailla vaikka aika hyvin mun lakko meni, kyllä mä pari viikkoa olin täältä pois :D

Bea.S Salamoi tisseissä, reps! :LOL:

En kyllä usko että tärppää tästäkään kierrosta. Eilen olin tosi pahalla tuulella ja tajusin että johtui ihan siitä että mua ärsytti suunnattomasti se että oli jo antanut itseni haaveilla että vauva syntyy ensi kesänä ja jos tää ei tärppääkään. Sitä oli niin jo tehnyt suunnitelmia koska jää äitiyslomalle. :oops: Ärsytti myös se että olisi vaan pitänyt aloittaa se yrittäminen jo aikaisemmin. Mutta täytyy kai uskoa että kaikella on tarkoitus. :rolleyes:

Noista kielletyistä jutuista: Tää syksy on paha kun mulla tekee aina syksyisin mieli punaviiniä! Missään muussa vaiheessa vuotta en meinaa saada edes alas, mutta syksy! Mikä kumma siinä on? Viime viikonloppuna join molempina päivinä yhden lasin. Ensi viikonlopuksi on myös pakko hakea pullo. Kiinnittymisviinit ;) Paskat siellä mitään on mitä kiinnittyä.:unsure:

Ihan pahin kuitenkin on maksamakkara!! Mulla on jo monta kuukautta ollut maksamakkaraviipalehimot ja siitä on kyllä paha luopua. Käyttö on joka päiväistä :LOL: Toinen on toi graavilohi mutta lähinnä sushit eri kaloilla :p
 
Täällähän on kova meno (y) Hyvä naiset :LOL:

KP 5 ja taas clomit naamariin :sneaky: jotenkin sellainen fiilis että Clomit ei nyt riitä :cautious:

Ens kuussa labratulokset sen näyttää, tässäkään kierrossa ei ultraa koska lääkäri lomalla :cautious:, ärsyttävää!

Onneksi on kesälomaa vielä 3 viikkoa jäljellä, tiedän miten sen hyödynnän ;):love:

Tsemppistä pirkot, hyvä tästä vielä tulee (y):p:D:love:
 
Mä odotan alkoholin suhteen, ettei tarttis enää nautiskella. Oon vähän sellanen, et jos mies vaikka ottaa lasin viiniä, mä otan myös, vaikka ei todellakaan olisi pakko. Nyt jotenkin ärsyttää koko juominen. o_O
Täällä ihan sama kun mies ottaa niin kyllä sitä sitten ittekkin huomaa että lasi on jo edessä, vaikka ei pitäisi. Noh, onneksi jo vähitellen tulee kieltäytyminen useammin suusta. Punaviini ja skumppa on kyllä niin herkkua :oops:
 
Mua kauhistuttaa raskaudessa vain kahvivieroitus, mut aikasemmin se tapahtui itsestään, kun siitä tuli huono olla.

Enemmän ärsyttää jo vähä tulevat painonnousu, lonkkakivut, närästys, suonenvedot, kömpelyys ja turvotus, eikä synnytyskään varsinaisesti houkuta. Mut no pain no gain.

Täällä on moni nyt vähän pessimistinen tässä kierrossa ja mulle epätyypillisesti niin minäki. Tuntuu et tää on vaan välikierto ei täs mitään saaha aikaan ja kp taitas olla vasta 10 nyt :D

Mut enivei hyvä fiilis on kuitenki :p

Pidän peukkuja piinailijoille (y)
 
Mä oon nyt syönyt macaa sen piristävän vaikutuksen vuoksi, on nimittäin letrojen alotuksen jälkeen ollu olo ko puolikuolleella. Jatkuvasti hirveä väsymys! Tässä kierrossa oon hakenu myös greippimehun apuun koska mulla se selkeästi vaikuttaa..öö..no kelien liukkauteen :D

Sitä oon nyt pohtinut, et kannattaako siinä aukiolotutkimuksessa käydä. Meillä ei niitä enää kuulemma tehdä koska ne on "turhia" mut itteä mietityttää, et jos onki vaan joku pieni tukos niin siitä vois olla apua..
 
Hei tättärää, tilasin ovistestit nyt kerranki ajoissa niin menin nyt ihan testin vuoksi pissii siihen tikkuun. Ja se näyttää... :ninja:TADAAAAA ihan himmeetä viivalaista vaan nyt kp 6/~30 niinku kuuluukin! Eli mun kroppa ei ole ainakaan niin sekasin kuin se oli esikkoa yrittäessä jollon kaikki viivat huusi punasena ympäri kierron. :rolleyes:

Te jottain kielletyistä ruuista puhuitte. Mulla palo päreet viimeksi siihen kilometrin mittaseen kiellettyjen aineiden listaan ja pyysin neuvolatädiltä sellasen Oikeasti oleellisten listan. Ei ollut kovin pitkä mutta pehmeät juustot ja viini tietysti. Kaloista mä tykkään muutenkin esim savukalasta enemmän kuin graavista niin ei haittaa mun elämää.
 
Paaaljon onnea plussanneille :3

Noniin, kevyistä oireista huolimatta uus kierto käynnissä, kp 6/25-30. Päättynyt kierto oli ensimmäinen kierto missä olin jo oikeasti TODELLA pettynyt siihen, ettei plussaa tullut :( Nyt aijon hörppiä oikein urakalla greippimehua, se oli esikon kohdalla "napanneessa" kierrossa mukana. Joskos se tästä :)

Lopuille jännääville plussatuulia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Minkäs merkkistä greippimehua hörpitte?

Ensi viikolla on lääkärin soittoaika ja suunnitellaan todennäköisesti thyroxini lääkitystä,kilppariarvot ollut koholla ja kokoajan vain nousee. Minä niin toivon että meillä on kyse ollut vajaatoiminnasta kun ei ole tärpännyt, ja että kun lääkitys saatu kohdilleen niin raskautuisin..

Ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mistä noita Maca-tabletteja voi ostaa? Kaikki keinot käyttöön :D

Greippimehua olen litkinyt, mutta nyt en enää uskalla kun oli juttua ettei sovi thyroxin-lääkkeen kanssa (mulla siis kilpparin vajis).

Tänään tein aamulla testin. Hyvin haalea toinen viiva ilmestyi mutta sekin hävisi testiajan sisällä eli luultavammin nega? Olen jo asennoitunut että kohti uutta kiertoa mennään. Ensi kierrossa otan minäkin sitten kiinnittymis-punkkua, kiitos vain vinkistä :D
 
Täällä tässä kierrossa ollut käytössä maca+greippimehu+primaspan ja tosiaan kelit ovat olleet liukkaat, ekan kerran ikinä sain ovisplussan ja oviskivut olivat vahvemmat kuin koskaan. Eilen illalla sanoin miehellekin, että varmaan kohta koko kohtu tipahtaa kun niin paljon vihloi :p... ja naama kukkii :confused: Tästä ei voi seurata muuta kuin plussa! Nyt kyllä vasta dpo1 ja seuraavat päivät matelevat varmasti hitaammin kuin koskaan :cool: Viikonloppuna on otettava pari lasia kiinnittymisviiniä vielä :LOL:
 
Mä taas jätin tässä kierrossa jo greppimehun pois koska siinä kierrossa tärppäs esikoinenkin kun en vetänyt muuta kuin multivita mamaa ;) Ja siksi että mulla on kyllä limat omasta takaa ja tunnistan oviksen eli en tarvitse niihin avitusta. Avitusta voisi tarvita luteaalivaiheen pidentämiseen johon jotku on saanut apua ilmeisesti siitä Royal Geleestä. Mutta tuo maca kiinnostaa ihan siksikin että sitä nyt voisi muutenkin syödä terveellisyytensä vuoksi.
 
Mua kauhistuttaa, että onko (mahdollinen) seuraava lapsi jälleen edellistä suurempi, kun kuopus oli syntyessään 4670 g ja 56 cm. :eek:
Hei täällä myös pikkasen hiipii oelot että minkäköhän kokonen kaveri se kolmas mahdolisesti olis. Meillä myös samaiset mitat,pituutta vähän vähempi...jonka ne kyllä tyri synnärillä...

Oliko sulla rd? Mulla ollut molemmista...ruokavaliolla selvitty,mutta vatsanympärystä yms iso lapsi silti tullut...jos nyt tärppäis niin oliskohan se heti lääkitykselle...

Mäpäs sain ruskean paketin tänään postista...5 Sofia ja digitaalinen... :D
 
Omaa napaa, mutta olen ihan rikki :cry::cry::cry:

Testasin dpo 11, mielestäni nega. Mutta minusta tuntuu, että hcg arvot nousevat mulla hitaasti, ainakin viime kokemukseen nojautuen..sainhan haalean plussan menkkojen alkamispäivänä marraskuussa ( sitä ennen oireita oli mutta negaa näytti aina), se meni kesken ennen kuin alkoikaan :(

Sain eilen puhelun lääkäriltä, joka kertoi, että prolaktiiniarvot kunnossa, ''että eiköhän pistetä lähete isompiin tutkimuksiin, saavat he selvittää, kun ei kerran raskautta ei ole kuulunut''. En olisi ikinä uskonut olevani tässä tilanteessa, tuli liian suoraa puhetta ja menin ihan shokkiin :confused:
No, nyt kun arvot kunnossa varmasti olleet tässä kierrossa, niin onhan mahdollista raskautua toki, mutta pelottaa..en odottanut tätä (sitä että joudun tosiaankin kuulemaan saavani lähetteen eteenpäin lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin:devil:)
 
Mistä noita Maca-tabletteja voi ostaa? Kaikki keinot käyttöön :D
Mä oon ostanut ihan Sokkarilta. Oon syönyt niitä kierron alusta, lisäksi join verigreippimehua välillä (mies tykästyi siihen ja litki siihen malliin, että mulle ei aina jäänyt). :LOL: Mulle tosin kävi limojen kanssa niin, että ensin oli oikein kunnon kananmunanvalkuaiset, mutta sitten ne loppu kuin seinään ja sen jälkeen on ollut kuivaa kuin Saharassa. Miehen ei tee mieli koskea pitkällä tikullakaan. Eli jos isännältä kysytään, ens kierrossa ei greippimehua mulle. :D Sen sijaan haluaisin oikeasti bongata sen oviksen, olisiko jollakulla suositella hyviä ja suht edullisia ovistestejä, joita vois tilata netistä?
 
Taukoilu saa nyt olla ohi. Lukemassahan oon kyllä käyny. Ehin jo tuossa innostua haaveilijan plussasta mutta sitten kävi miten kävi. Oon niin pahoillani. :unsure:

Plussanneille suuret onnittelut ja negoista pahoittelut!

Jaa mitähän sitä kertos. Menkkoja odotellessa. Ekaa kertaa on nyt niin, että en tuntenut ovista ollenkaan. Ei tuttua lamaannuttavaa kipua eikä edes nipistelyjä. Taitaa siis olla ovuloimaton kierto. Nyt on kp 31 ja saa nähä kuinka pitkäksi siis venyy. Masentaa ihan sikana. :poop:

Onneksi nuo kolme pikkusta piristää ja saa ajatuksia muualle. (y)

Tule jo yrityskierto 8.... En malta odottaa.
 
Mulla royal geleet ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä. Pitkästä aikaa kananmunalimat, eilen ja tänään sekä maha/oviskivut. Ovulaatiotesteihin en saanut plussaa, mut haaleaa viivaa kyllä viikonlopun aikana. Vaikea siis sanoa, olenko oikeasti ovuloinut mutta voisin ajatella että tänään olis vaikka dpo 0 kun kp 15/28-29-(32)

Minkälaiset arvot lyllis sulla oli?
Kauan yritystä takana?
 
Qia
Kp 20/30, oletettavasti dpo 3. Tässä kierrossa en saanut testeillä ovisplussaa kunnolla kiinni, mutta tuntemusten perusteella ovulaatio oli kp 17 iltana. Jännäillään.

Kysymys limojen tarkkailijoille, onks kaikilla ihan selvät ovulaatiolimat, sellasta 10cm venyvää pitkin päivää vai enemmän kertalöytönä? Yritän bongata ovulaatiota ekaa kertaa tosissaan ja noi kutrin ja luomipimun ohjeet hämmentää :)
En tiedä onko tämä vastaus jo liian myöhässä, mutta vastaan silti. :alien:Mä tarkastan limat keskimäärin kerran päivässä ja suurin piirtein samoihin aikoihin päivittäin. Mulla ainakin liman määrä vaihtelee paljonkin kierroittain; välillä otollisinta limaa on vain yhtenä päivänä ja välillä kolmenakin päivänä peräkkäin, toisinaan sitä on määrällisesti vähän (en edes huomaisi ellen sormin tarkistaisi) ja toisinaan taas huomattavasti enemmän (tulee paperiin pyyhittäessä) ja joskus sitä venyvää limaa ei vielä ole ollenkaan siihen aikaan päivällä kuin normaalisti tarkistan vaan vuoto on pääosin valkoista, venyvää ja runsasta - tällöin tarkistan illalla vielä uudestaan ja sitten ovulaatiolimaa jo usein onkin. Valkovuotoa ja limoja oppii omalta kohdaltaan seurailemaan ajan mittaan vaikka toki toivotaan että pitkään ei tarvitsisi limoja kyttäillä. Hyh himputti kuinka toi lima sana onkaan ällöttävä, varsinkin kun sen kirjoittaa monta kertaa "lyhyeen" tekstiin. :LOL::censored:

Alkaa mieli häiriintyä kun joka paikassa on raskaana olevia tai ihan vastasyntyneitä nyyttejä.
Tämä se on niiin tuttu tunne. Miten voikin olla vauvauutisia näin paljon ympärillä?

Ekaa kertaa bongattu kunnon kanamunanvalkuaiset su aamulla ja tänään illalla tikutettu selkeä ovis plussa (ovis on plussattu aina kun tikutettu), elikkä onkos nyt piinailun 1pvä?? :cautious:
Otesti+ on piinailun -1päivä ja ovulaatiopäivä on 0 päivä, joten tänään sulla on dpo 0 kun plussa tuli eilen.

Onnea plussanneet ja tarrasukkia matkaan! :love:

Tervetuloa uusille keskustelijoille ja plussapölyä kaikille. (y)
 
Mulla royal geleet ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä. Pitkästä aikaa kananmunalimat, eilen ja tänään sekä maha/oviskivut. Ovulaatiotesteihin en saanut plussaa, mut haaleaa viivaa kyllä viikonlopun aikana. Vaikea siis sanoa, olenko oikeasti ovuloinut mutta voisin ajatella että tänään olis vaikka dpo 0 kun kp 15/28-29-(32)

Minkälaiset arvot lyllis sulla oli?
Kauan yritystä takana?
Reilu viikko sitten otettiin tsh ja se oli 4,57 ja nyt otettiin maanantaina uudestaan niin oli vähän noussu 4,87 ja sitten se kilpirauhas vasta aine oli 74 ja sen pitäis olla alle 60. ainiin ja vielä oli se t4v arvo joka oli 11..nuo ei kyllä meikälle sano mitään.(n)
Yritystä on ollut semmoset 2v,ehkä reilut.
 
Sieltähän se vieras, jota ei todellakaan oltu toivottu ja kutsuttu, sitten kurvasi kylään... :cry::poop: Eli mulle voi päivittää kp1/25-28 (näköjään tämän yrittämisstressaamisen myötä mun aina tasainen 27pv kierto on alkanut heittelemään, onneks kuitenkin järkevissä rajoissa vielä).

Ja samalla siirryn ainakin hetkeks taustalle ja koitan vähän relata... Tämä nyt alkanut kierto menee joka tapauksessa hukkaan (ei voi laskea yk:ksi), kun vien munasoluni juuri hedelmällisellä viikolla yli 1000km päähän niistä siittiöistä, jotka sen olis tarkoitus hedelmöittää... :( Ehkäpä sitten seuraava kierto on "the kierto"...?

Tsemppiä hurjasti kaikille! :love:(y) Varmasti lueskelen teidän kuulumisia ja ehkäpä kommentoinkin, jos en osaa hiljaa olla! :D;):LOL::ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Sieltähän se vieras, jota ei todellakaan oltu toivottu ja kutsuttu, sitten kurvasi kylään... :cry::poop: Eli mulle voi päivittää kp1/25-28 (näköjään tämän yrittämisstressaamisen myötä mun aina tasainen 27pv kierto on alkanut heittelemään, onneks kuitenkin järkevissä rajoissa vielä).

Ja samalla siirryn ainakin hetkeks taustalle ja koitan vähän relata... Tämä nyt alkanut kierto menee joka tapauksessa hukkaan (ei voi laskea yk:ksi), kun vien munasoluni juuri hedelmällisellä viikolla yli 1000km päähän niistä siittiöistä, jotka sen olis tarkoitus hedelmöittää... :( Ehkäpä sitten seuraava kierto on "the kierto"...?

Tsemppiä hurjasti kaikille! :love:(y) Varmasti lueskelen teidän kuulumisia ja ehkäpä kommentoinkin, jos en osaa hiljaa olla! :D;):LOL::ROFLMAO:
Voi ei!!!
Pidä kuitenkin silmät auki siellä reissussa, sieltäkin saattaa löytyä niitä siittiöitä! :ROFLMAO::LOL: Hyvää matkaa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä