Toiveena vauva 2017-2018

Voiko tämä olla plussa?! Davidin liuskatestit näyttivät eilen ja tänään viivanpaikkaa tai hyvin hyvin hennon viivan. Pistää epäilyttämään kun ei tunnu missään. Testin tein eilen varmuuden vuoksi kun oli lääkärin soittoaika kilppariarvoista.

Hurjasti onnea Sara G ja muut plussanneet.
Plussatuulia kovasti muille ja tsemppiä piinailuihin. Omaa viivaa en usko todeksi ennen kuin näen vahvan viivan tai tulee edes pienen pieniä oireita.IMG-20160901-WA0000.jpg
 
Evelin2 kyllä mä tuota haamuksi/plussaksi kutsuisin
...
Heh paljon selkeempi kuin meikäläisen...

Ihanaa,ONNITTELUT!

Oliko toi se tän aamuinen?
Joo tän aamuinen. Aamulla tein ensin sen Davidin testin,joka ei kyllä näyttänyt oikein miltään vaikka kävin ihan ulkonakin sitä pällistelemässä. Tämän tein heti perään.
Toivottavasti sinunkin viiva lähtee vahvistumaan. Mulla jo dpo 13, luulis että näkyisi pian jo vahvana jos on +.
 
Tietääkö joku, tuleeko noihin marketin Pregcheckeihin viivanpaikkaa? Kävin hakemassa sellaisen (ja meinasin yrjötä siellä kemppariosastolla, kun hajut otti niin voimakkaasti nenään, vaikka mulla on nenä ihan tukossa :confused:) ja ihan kuin jotain siinä näkyisi. Täytyy kai jaksaa oottaa siihen lauantaihin. Arg. Mä en jaksais!
 
Tietääkö joku, tuleeko noihin marketin Pregcheckeihin viivanpaikkaa? Kävin hakemassa sellaisen (ja meinasin yrjötä siellä kemppariosastolla, kun hajut otti niin voimakkaasti nenään, vaikka mulla on nenä ihan tukossa :confused:) ja ihan kuin jotain siinä näkyisi. Täytyy kai jaksaa oottaa siihen lauantaihin. Arg. Mä en jaksais!

Mä oon juuri noit testejä tehnyt jo monen monta ja ei kyllä ole mitään viivan paikkaa näkyny. Ihan plankko valkoinen vain. Että eiköhän se sieltä vahvistu.... ❤
 
Kysymys.. Kuinka nopeesti olette saaneet OIKEITA positiivisia plussa tuloksia tikkuun, irroituspiikin jälkeen.

Millään jaksaisi odottaa verikokeeseen saakka..

Pistin irroituspiikin 20 päivä. Alkionsiirto tapahtui 24 päivä. Ei vissiin enää pitäisi tuon pregnylin vaikuttaa tulokseen. Mutta nega voi kai tulla vaikka olisikin raskaana.
 
Onnea plussanneille! Ja kovasti hermoja ja tsemppiä piinailijoille! Hirveästi jännittää myös inssiin menijöiden puolesta :love:

Mulla on ollu jotenkin tosi huojentunu olo inssin peruuntumisen jälkeen ja tällä hetkellä olo on semmoinen, että taidetaan lykätä sen aloittamista vielä parin kierron ajan. Periaatteessa tämä on vasta toinen kunnollinen kierto letrojen alotuksen jälkeen , kun heinäkuu tais olla ovuloimaton ja elokuu meni ihan plörinäksi. Sanoin lääkärille, et kolme kertaa viime kierrossa oli ovisoireet ja plussa ovistestissä. Oli vähän ihmeissään muttei sen ihmeempiä siihen kantaa ottanut, totesi vaan, että nyt näyttää siltä ku pitääkin. Myöskään ovistestejä en oo tähän kiertoon hankkinut ja seksi on ajotettu halujen mukaan, eikä sen että "nyt täytyy". Joten otetaan iisisti ja koitetaan ottaa ilo irti odotuksen odotuksesta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123 ja Eevee
Kysymys.. Kuinka nopeesti olette saaneet OIKEITA positiivisia plussa tuloksia tikkuun, irroituspiikin jälkeen.

Millään jaksaisi odottaa verikokeeseen saakka..

Pistin irroituspiikin 20 päivä. Alkionsiirto tapahtui 24 päivä. Ei vissiin enää pitäisi tuon pregnylin vaikuttaa tulokseen. Mutta nega voi kai tulla vaikka olisikin raskaana.
Kysymykseen en osaa vastata mutta toivon kovasti, että ois tärpänny teillä jo! :)
 
Kysymys.. Kuinka nopeesti olette saaneet OIKEITA positiivisia plussa tuloksia tikkuun, irroituspiikin jälkeen.

Millään jaksaisi odottaa verikokeeseen saakka..

Pistin irroituspiikin 20 päivä. Alkionsiirto tapahtui 24 päivä. Ei vissiin enää pitäisi tuon pregnylin vaikuttaa tulokseen. Mutta nega voi kai tulla vaikka olisikin raskaana.
Plussaa en ole vielä saanut mutta ymmärsin että jopa 10 päivää voi aine olla elimistössä joten sen kymmenen päivän sisällä ei kannata luottaa tulokseen. Mutta teillähän on jo tuplasti tuo aika.
 
Ooh, tämähän oli rohkaisevaa! :) Tosin mulla ei ole vielä menkat myöhässä, joten siinä mielessä voi liittyä jotenkin loppukiertoonkin eli en nyt ihan vielä uskalla innostua. Mutta sen verran tämä nyt kyllä herättää epäilyksiä, että aloin miettiä pitäisikö käydä ostamassa jokin herkkä testi ja tehdä se huomenna. Toisaalta en haluaisi saada väärää positiivista ja sitten tippua korkealta. :unsure: Joten ehkä kuitenkin parempi odottaa vielä muutama päivä.
En ihan tarkkaan muista mut saatoin tehdä ekan ovistestin sinä päivänä kun olis pitänyt alkaa.. Mut oli just tollanen vahva se viiva. Sit googlettelin et vois olla merkki plussasta, mut en tosiaan sit itsekään uskaltanut heti varsinaista raskaustestiä tehdä. Toi on kyllä ainoa kerta kun oon loppukierrossa ovistestiä käyttäny et en tiedä oisko mulla ei raskaana näyttänyt jotain tai mitään. Jännittävät päivät sulla
 
Ihania plussia tullut! <3 :love:
Ja jotenkin olen tosi hyvällä mielellä, että mama on taas innostunut vauvahuumasta! :)

Aika menee hitaasti, matelee. Tai aikana nopeasti, mutta silti yllätti että vasta dpo8. :LOL: Kamalan oireetonta. Tai siis, yleensä juilii lähes läpi kierron alavatsalla, mutta nyt on ollut aika hiljasta.. Ainut mitä on ollut oireisiin verrattavaa, niin eilen töissä kesken ruuan jakamisen tuli verenmaku suuhun ja sinapin/kellertävän väristä valkovuotoa eilen pikkareissa ;o Parina iltana tosi huono olo, mitä oon miehelle valittanut "sulla oli eilenkin..!". Mutta siinäpä ne, edelleen odottelen menkkoja. :D:unsure::cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuo oireettomuus olisi hyvä merkki Nonsk? Ja tuo "sinapinkeltainen valkkari plörähdys" kuulostaa lupaavalta!

Onko BeaS sulla viiva vahvistunut?

Mä vaan ootan, että olis jo aamu ja pääsis testaamaan! :ROFLMAO: Oon nyt kolmena aamuna herännyt viiden, kuuden aikoihin (siis ihan itekseni!) vaikka yleensä nukkuisin kuin pieni possu. Huomenna kiepun hereillä varmaan jo neljältä. Siinä on se hyvä puoli, että jos testi on nega, voin painua vielä muutamaksi tunniksi nukkumaan.
 
Mä en vaan just haluais yhtään innostua enään mistään. Ei huvita edes puhua koko asiasta miehenkään kanssa. Äidille olen tästä yrittämisestä joutunut kertomaan. Ja nyt ärsyttää kun hän utelee millon mitäkin. Eikä itseä huvita yhtään kuulla kommentteja "pidetään peukkuja pystyssä" "hyvin vielä käy" yms.
 
Voiko tämä olla plussa?! Davidin liuskatestit näyttivät eilen ja tänään viivanpaikkaa tai hyvin hyvin hennon viivan. Pistää epäilyttämään kun ei tunnu missään. Testin tein eilen varmuuden vuoksi kun oli lääkärin soittoaika kilppariarvoista.

Hurjasti onnea Sara G ja muut plussanneet.
Plussatuulia kovasti muille ja tsemppiä piinailuihin. Omaa viivaa en usko todeksi ennen kuin näen vahvan viivan tai tulee edes pienen pieniä oireita.katso liitettä 1053
Ihan selkee plussa!! :barefoot: Onnea!!:love:
 
Juuri se pettymys, kaikki jo tehdyt tutkimukset on kunnossa, eikä vieläkään raskautta näy. Meillä tosiaan, sperma kunnossa, putket auki ja kaikki arvot nyt kohdillaan. Kuinka pitkällä teillä on tutkimukset?
Voi että,te olette tehneet jo paljon tutkimuksia. Me ei olla noin pitkällä vielä,toukokuun lopussa mentiin terveyskeskuslääkärille hakemaan lähetettä eteenpäin ja siellä tehtiin muutamaan gynetutkimus mulle ja kasa labroja. Kaikki oli oikein hyvät.
Ollaan 13. päivä menossa vihdoin poliklinikan puolelle.Jonotettu siis koko kesä aikaa sinne.Täytyy toivoa että 13 numero tuo onnea sinä päivänä,koska hartaasti toivon,että olisin nyt raskautunut.Tuona päivänä olisi jo hyvä mahku nähdä jotain kohdussa,jos sinne olisi vihdoin ja viimein pikkuinen matkannut.
Tämä on siis meillä 15. yrityskierto.
Muoks. Katoinkin tuolta listalta,että ollaan aloitettu yrittäminen samoihin aikoihin.Me aloitettiin toukokuussa 2015.
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki95
En mä varmaan sit olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää. :cry:
Mutta nainen,onhan siellä viivaa!! Älä luovuta vielä toivosta,kaikki on mahdollista jos menkkoja ei näy!! ( nyt tarvittais halaamishymiötä )
:):love:

Mä mietiskelin just,että kun sain tietää,kun olin raskaana yli 10 vuotta sitten. Oli kyllä aivan erilainen ajatusmaailma mulla silloin,nyt sitä sekoaa näiden testejen kanssa.:ROFLMAO: Silloin aikoinaan tein vain yhden (!!) testin,kun menkat oli myöhässä ja näytti haaleaa viivaa.Taisi olla apteekin oma testi.
Eikä mulla tullut mieleenkään silloin,että testailen vahvistuuko viiva tms. Soitin neuvolaan ja sanoin,että raskaana ollaan.
Tänä päivänä ei kyllä menisi näin todellakaan. Juuri tässä katselen mistä tilaan kasan testejä.:D
( vinkkinä: sinunapteekki.fi sivuilla oli hyviä tarjouksia.Royal gelee about 15 egee ja pc:t kolmisen euroa. )
 

Yhteistyössä