Toiveena vauva 2017-2018

Nalkuttaja: Pelottavat horoskoopit sulla. Oon kans kauris, mut mulla on sellanen tilanne, et mitä todennäköisemmin ovuloimaton ja sen myötä venähtänyt kierto (nyt jo kp 46 ja testit negaa) MUTTA, mennään ensviikolla kirjottaa kauppakirjoja uudesta asunnosta :ROFLMAO:. Nyt tiedän miks ei tärpännyt. Horoskooppi lupas jompaa kumpaa ja me saatiin uusi koti :p
 
Hei naiset ihanaiset! Mä oon täällä taustalla lueskellut teidän juttuja ja nyt sitten liityn mukaan virallisesti kuumeilijaksi. Taustaa sen verran että meillä 1v.9kk poika ja nyt kesäkuun lopussa poistin kierukan, kun ajatus toisesta muksusta sai yliotteen! Menkat tuli kierukan poiston jälkeen reilun viikon päästä, seuraavat olikii n.30pvän jälkeen ja taas taitaa olla pitkäkierto käynnissä, koska ehkäehkäehkä mulla oli ovis torstaina, ainakii ne ihanat limat tuli, eli nyt kai sitten dpo2. Uskon kyl et hormoonit ja keho vieläkii sekasi tosta mirenasta, et saapa nähdä milloin normalisoituu kierrot, mut eihän sitä koskaan tiedä o_O:love: onnea plussaajat ja zemiä muut, rennosti vaan ni kyl se hyvä tulee! (y)(y)
 
Mulla ehkä dpo 9 nyt. Eilen tein negan kun teki mieli ottaa kiinnittymispunkkua vähän useampi lasi :LOL: No en ottanu ku kolme. :D
Eikä testi ollut roskiksessakaan muuttunut yhtään miksikään, vitivalkoinen.

Eilen tunsin ihan miedon vihlaisun alhaalla kohdussa. Ja kieltämättä tuntuu että tää kierto on taas ollut vähän erilainen; rinnat ei ole yhtään arat ja tosi hyvät kosteudet alapäässä koko ajan. Mutta eiköhän se tuhru sieltä ala tarkalleen keskiviikkona sitten.

Tervetuloa Leenulainen!
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mua vähän kalvaa, että miksen viime viikon laivan buffassa ottanut sitä punkkua vaan otin valkoista.. :D Vaikka mahikset pienet onkin. Nyt ilmeisesti alkaa valkovuoto lisääntyä, se meinaa yleensä menkkoja. Ke aikaisintaan, pe viimeistään pitäs alkaa, jos vielä samoilla ajoilla mennään ku yleensä oviksesta. Outoja unia oon kyllä nähnyt..

Pitkää pinnaa teille kanssa piinailijat! ;) Ja muutkin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Qia
Paljon tsemppiä uuden kierron aloittaneille!
Onnea plussanneille! :love:
Ja tervetuloa uudet toiveilijat!

Kp 25/30, dpo 8. Toissa päivänä oli valkovuodon seassa pari tippaa punaista ja sen jälkeen vv on ollut normaalia. Usein mulla myös rinnat kipeytyy heti pari päivää ovulaation jälkeen, mutta nyt ei. Ota näistä nyt taas selvää. Toivon, toivon, mutta pelkään. :unsure:

NuttyKitty, me mennäänkin melkein samoilla dpoilla. Toivottavasti tuhrut eikä vuodot ala!

Plussapölyjä naiset! (y)
 
Ei paljon syvemmällä voi olla kohta enää. kp38 eikä mitään muuta oireilua kun kamala äkäisyys. Jos tarvitsee taas terolut kuurin kierron käynnistämiseen niin eihän ne toimi luomusti enää ollenkaan.. en vaan uskalla varata lääkäriä kun varmasti alkaa just kun aika olisi.
 
Tervetuloa uusille!

Olen pahoilllani kp1:sistä ja plussia piinailijoille!

Täällä laskurin mukaan dpo-1. Ei oo ovistikkuja ni sillä mennään. Limojakin on kyllä ollu pe:stä asti. Hyödynnetty tilannetta to ja la ja tänään pitää vielä ku mies lähtee työreissulle ma-to, joten ovis sais ollakkin nyt.Mä en tykkää punaviinista ja oon migreeniherkkä, mut mietin et pitäskö munkin. Suosituksia? :ROFLMAO:
 
Täällä on vietetty erittäin kostea synttäriviikonloppu. Oviskin tuli ilmeisesti 2 päivää etuajassa vaikka mulla on aina täysin säännölliset kierrot. Googlettelin vähän niin toi royal gelee on ilmeisesti muillakin aikaistanut ovista. Harmittaa vaan kun ei nyt hyödynnetty niin hyvin kun yleensä :(

Mulle saa päivittää dpo 2 ja iäksi 25.
 
Tervetuloa uusille!

Olen pahoilllani kp1:sistä ja plussia piinailijoille!

Täällä laskurin mukaan dpo-1. Ei oo ovistikkuja ni sillä mennään. Limojakin on kyllä ollu pe:stä asti. Hyödynnetty tilannetta to ja la ja tänään pitää vielä ku mies lähtee työreissulle ma-to, joten ovis sais ollakkin nyt.Mä en tykkää punaviinista ja oon migreeniherkkä, mut mietin et pitäskö munkin. Suosituksia? :ROFLMAO:
Chileläiset on aikalailla kaikki hyviä :D
 
Olisko tää oire kiinnittymisestä, dpo6 ja vasemmalla puolella tuikkinut "kirvelevästi" aamusta asti ja tänään lämmöt 36.7 (norm.35.7) Mulla nousee lämpö aika hitaasti ovulaation jälkeen ja viime kierrosta maximi lämmöt oli 36.4 ja ihan puhdas negakierto, jossa lämmöt tipahti 4 päivää ennen menkkojen alkua:giggle::rolleyes::ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut siis uudesta kodista,jennipä. :)(y) Seuraavassa kuussa sitten onkin sopiva aika ottaa se perheenlisäys uutinen,ei kaikkia herkkuja kerralla. :D

Karkki95, Suuri tsemppihalaus!! perhanan menkat. :mad:

Piti tulla kysymään,että onko kenelläkään tullut ovislimat kaksi kertaa kierrossa? Minen nyt yhtään ymmärrä mun limailuja,oletin limojen perusteella,että ovis oli viime ti.,mutta tänään taas venyvät limat.:eek:
Oikeasti mikä ihmeen etana musta on tullut? Ei koskaan aiemmin ole näin ollut,vaikka melkoisen helposti olen aina oviksen pongannut enkä siksi enää ole jaksanut edes tikutella.
 
Piti tulla kysymään,että onko kenelläkään tullut ovislimat kaksi kertaa kierrossa? Minen nyt yhtään ymmärrä mun limailuja,oletin limojen perusteella,että ovis oli viime ti.,mutta tänään taas venyvät limat.:eek:
Oikeasti mikä ihmeen etana musta on tullut? Ei koskaan aiemmin ole näin ollut,vaikka melkoisen helposti olen aina oviksen pongannut enkä siksi enää ole jaksanut edes tikutella.
Kyllä musta välillä tuntuu, että ois kahestikin samankaltaiset limat.. Ainut mikä erottaa on alavatsan nippailut
 
Mä en tykkää punaviinista ja oon migreeniherkkä, mut mietin et pitäskö munkin. Suosituksia? :ROFLMAO:
Ota luomuviini, niissä on monesti pehmeämpi maku ja pää ei satu niin helposti. Mä en itse juo juuri mitään muuta kuin luomupunkkua nykyään. Tai napue giniä jos sattuu olemaan kaapissa,

Hei ovistestin viiva lähenteli kontrolliviivan tummuusastetta tänään. Limatkin oli melkeen mutta ei vielä ihan oikeenlaisia pitkästä aikaa. Ovis tekee varmaan tuloaan. Jokohan tää olis meidän kierto.. :love:
Nyt siis kp11/30, odottelen oviksen olevan tiistaina.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Maria82
Onnittelut siis uudesta kodista,jennipä. :)(y) Seuraavassa kuussa sitten onkin sopiva aika ottaa se perheenlisäys uutinen,ei kaikkia herkkuja kerralla. :D

Karkki95, Suuri tsemppihalaus!! perhanan menkat. :mad:

Piti tulla kysymään,että onko kenelläkään tullut ovislimat kaksi kertaa kierrossa? Minen nyt yhtään ymmärrä mun limailuja,oletin limojen perusteella,että ovis oli viime ti.,mutta tänään taas venyvät limat.:eek:
Oikeasti mikä ihmeen etana musta on tullut? Ei koskaan aiemmin ole näin ollut,vaikka melkoisen helposti olen aina oviksen pongannut enkä siksi enää ole jaksanut edes tikutella.
Hei Nalkuttaja! Itse juuri ihmettelin tänään samaa, mulla tuli kans ovislimat about ma/ti ja nyt taas tänään eli sitä kirkasta venyvää :alien:
Tosin oon yrittänyt muistaa käyttää vaihtelevalla menestyksellä sitä royal geleetä, ett tekeekö se limaisemmaksi muutenkin...
 

Yhteistyössä