Toiveena vauva 2017-2018

Sen verran mun täytyy hehkuttaa omaa oloa kun dpo 5 tänään.
Tuossahan kehuin, että rinnat ei oo olleet kipeät mitä muissa kierroissa tähän aikaan ja sit eilisestä alkaen on ollut kipee olo ja flunssa yrittää iskeä päälle :ROFLMAO:(y):LOL: jabadabaduu! Mä tietty uskon, että joku ulkopuolinen yrittää kovasti tarrata mun kroppaan kiinni (y)

Vatsassakin on tosin ollut kaikenlaisia pieniä tuntemuksia oviksen jälkeen, mutta niistä on vaikea mennä takuuseen...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :D;)
 
Pitää kokeilla joku viini. En oo varma, mut semmosia jomotuksia ollu tänään et oiski ehkä jo Dpo 0 tänään, et jos haen huomenna pullon ja tissuttelen loppuviikon. Tuntuu jotenki kyllä et tässä kierrossa ei saaha mitään aikaan. Jotenki tulee siitä fiilis, kun en tee asian eteen mitään. Mehua oon juonu välillä ja vitamiineja ja royal geleetä syöny. Ja tietty seksiä harrastanu, mut ku jääny tikuttaminen ja tarkkailu pois ni tuntuu ettei voi tulla tulostakaan :LOL:

Onko muut raskautunu näin puolihuolimattomasti?
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
Mulla on sellainen olo ettei kyllä kukaan yritä tarrautua mistään ilmansuunnasta :oops: Ei oo tärpännyt, oon niin varma. Ei mitään oloja paitsi menkkaolo.

Mitähän sitä ensi kiertoon kokeilisi. Macaa ja punkkua varmaan. Jotenkin se Royal Gelee mietityttää jos se jotenkin sekoittaa kehoa? Jollain tullut jotain tiputusvuotoja jne?

Ovistestäjä voi myös ottaa mukaan ihan huvin vuoksi. Ihan vaan että näkisi että ovis tapahtuu vaikka muistan kyllä esikoisen kohdalla että mulla meni hermo niihinhalpoihin ovistesteihin joissa sitä viivaa saa arvuutella.
 
Onnea Evelin ja Sara, tarrasukkia pienille matkaan! =)

Tosiaan, täällä on piiitkästä aikaa sellainen olo että ehkäpä. Moneen kiertoon en ole jaksanut edes toivoa eikä ole tullut edes testattua. Nyt kuitenkin on lämmöt enemmän koholla kuin tavallisesti, tissit on turvonneet (no, kyllähän ne sen tekee ennen menkkoja tavallisestikkin mutta nyt olen vakaasti sitä mieltä että tämä turpoaminen on tapahtunut tavallista aiemmin!), hajuaisti on tosi herkillä ja oon saanut jonkun kestopäänsäryn. Oon nyt myös kahtena iltana kärsinyt aivan järkyttävästä närästyksestä, jonka takia eilen olin aivan varma että täytyy lähteä yökkäämään mutta onneksi ei! Minua ei närästä normaalisti koskaan, joten tää on sellainen merkki joka laittoi kaikki kellot kilkattamaan päässä.

Oon myös ihan kamalan väsynyt, mutta en tiedä johtuuko se tästä syksystä vai oonko tulossa kipeäksi. Toivottavasti en! :ROFLMAO:

Ensimmäistä kertaa piinailen ja tuskailen siitä etten pääse testaamaan... Aikaisintaan viikonloppuna, en halua nähdä ainakaan yhtään negatiivista turhaan :S
 
Hei Nalkuttaja! Itse juuri ihmettelin tänään samaa, mulla tuli kans ovislimat about ma/ti ja nyt taas tänään eli sitä kirkasta venyvää :alien:
Tosin oon yrittänyt muistaa käyttää vaihtelevalla menestyksellä sitä royal geleetä, ett tekeekö se limaisemmaksi muutenkin...
Sullakin?! wouh,me ollaan samassa limakerhossa. :ROFLMAO: Toivotaan,että se olisikin ollut liimaa..
Jännä juttu kyllä,en ole koskaan aiemmin bongannut kaksia limoja kierrossa. Mä en voi syyttää edes royal geleetä,kun en käytä.En ole jaksanut enää uskoa mihinkään greippimehuihin,macoihin tms. Tarpeeksi monta kiertoa jo takana tuloksetta,tulee kyyniseksi.
Mutta monethan kyllä kertoilee että royal gelee tekisi limaisemmaksi..tiedä tuota.Taitaa olla yksilöllinen juttu sekin.
 
Viimeksi muokattu:
Pienen laskun jälkeen (menkat), mieli nousi ja ajattelin kokeilla tässä kierrossa royale geleetä. Mutta nousu ei kauan kestänyt, kun tajusin,että mies oli sumplinut suurella vaivalla menonsa juuri ovisviikolle, vaikka siitä oltiin puhuttu ja sanottu kyllä, että siitä seuraava vklp olisi parempi hänen lähteä. Lähtee siis juuri, kun ovis on.

Miten se nyt menikään? Jos ovis torstaina, niin auttaako jos tallettaa vielä keskiviikkona päivällä?
Syön nyt royale geleetä kuitenkin, sekin voi vaikuttaa ovikseen.

Onnea plussanneille! Ihanaa, että edes jollain menee nappiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Nostin eilen päätäni jo menkkojen alkamisesta johtuen ja päätin kokeilla tässä kierrossa kehuttua royale geleetä. Jospa se tehostaisi kroppani toimintaa, vaikka se nyt normaali onkin.
Mitä te muut painatte? Mulla painoa 45-46 kg ja pituus 164 cm onhan mun paino vähäinen, mutta ei sairaalloinen alipaino kuitenkaan, eikä lääkäri siihen tarttunut, kun kierrot normaalit.

Nousuni kerkesi vaan laskemaan, kun tajusin että mies oli järjestänyt reissunsa silti ovisviikolle, vaikka olin ilmoittanut ovisviikon hänelle kyllä...joku yhteysvirhe..harmittaa :confused:

Miten se tallettelu menikään?
Riittäisiköhän keskiviikkona päivällä tallettelut, jos ovis sattuisi torstaille?

Nalkuttaja oot kyllä tosi hyvä tsemppaaja, kiitos :love:
 
Tuo gelee royale on ihan uus tuttavuus, voiko joku valaista? Käytetäänkö samaan tapaan kuin greippimehua vai koko kierron ajan? :D
Itse ajattelin koko kierron syödä ja testailla näin. Tuskin siitä mitään haittaakaan on, jollei kiertoa sekoita niinkun jollain on käynyt.
Googlesta löytyy tietoa ja ihan tuotekuvauksessa on tuotu esille hedelmällisyyteen vaikuttavuus:)
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään o_O
 
Nostin eilen päätäni jo menkkojen alkamisesta johtuen ja päätin kokeilla tässä kierrossa kehuttua royale geleetä. Jospa se tehostaisi kroppani toimintaa, vaikka se nyt normaali onkin.
Mitä te muut painatte? Mulla painoa 45-46 kg ja pituus 164 cm onhan mun paino vähäinen, mutta ei sairaalloinen alipaino kuitenkaan, eikä lääkäri siihen tarttunut, kun kierrot normaalit.

Nousuni kerkesi vaan laskemaan, kun tajusin että mies oli järjestänyt reissunsa silti ovisviikolle, vaikka olin ilmoittanut ovisviikon hänelle kyllä...joku yhteysvirhe..harmittaa :confused:

Miten se tallettelu menikään?
Riittäisiköhän keskiviikkona päivällä tallettelut, jos ovis sattuisi torstaille?

Nalkuttaja oot kyllä tosi hyvä tsemppaaja, kiitos :love:
Mä en kans ihan tarkasti siitä royal geleestä tiiä, mut oon napsinut yhden pillerin joka päivä tässä kierrossa. En saanut selvää ovista kuitenkaan, joten saa nähdä oonko raskaana, kun nyt dpo 6.

Mä oon 163cm ja painan 62kg ja bmi 23,3.
jos oot pitkään kärsinyt lapsettomuudesta niin kyllähän se muutaman kilon painonnousu saattais auttaa? Ootko yrittänyt kerryttää painoa? Ainahan se ei oo ihan helppoa sekään (n)

Tokihan ois just hyvä jos seksiä on ke ja ovis torstaina (y):LOL:
 
Sullakin?! wouh,me ollaan samassa limakerhossa. :ROFLMAO: Toivotaan,että se olisikin ollut liimaa..
Jännä juttu kyllä,en ole koskaan aiemmin bongannut kaksia limoja kierrossa. Mä en voi syyttää edes royal geleetä,kun en käytä.En ole jaksanut enää uskoa mihinkään greippimehuihin,macoihin tms. Tarpeeksi monta kiertoa jo takana tuloksetta,tulee kyyniseksi.
Mutta monethan kyllä kertoilee että royal gelee tekisi limaisemmaksi..tiedä tuota.Taitaa olla yksilöllinen juttu sekin.
image.jpeg
Tossa tämän aamun ovistesti...ei ainakaan ovislimoja kai oo olleet eilen ku tuo on noin haalee :D
 
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään o_O
alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa
Nobm
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään o_O
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään o_O
Mä olisin kyllä tosi tyytyväinen 50 kg, en usko kovin paljon ainakaan sun kohdalla iitata, että paino vaikuttaisi raskautumiseen :). Oon hakenut tietoa ja tiedän, että pienelläkin painolla raskaudutaan normaalisti, jopa hei afrikassa alipainoiset saa ihan helposti jälkikasvua hei! :D

No mä olen jopa sen 56 kg painanut, mutta se laski heti, kun lopetin joka vklp juomisen :ROFLMAO: juomista en viitti, kyllä painon nousun takia aloittaa tässä vaiheessa elämää:D:D

Maria82 yrityskertoja ollut tosiaan sen 16 ja 17 alkaa nyt. Painoa mulla on niiin niiin hankala nostaa, 2 kg on noussut tässä n. vuoden aikana..hankalaa(n):LOL:
 
Mä en kans ihan tarkasti siitä royal geleestä tiiä, mut oon napsinut yhden pillerin joka päivä tässä kierrossa. En saanut selvää ovista kuitenkaan, joten saa nähdä oonko raskaana, kun nyt dpo 6.

Mä oon 163cm ja painan 62kg ja bmi 23,3.
jos oot pitkään kärsinyt lapsettomuudesta niin kyllähän se muutaman kilon painonnousu saattais auttaa? Ootko yrittänyt kerryttää painoa? Ainahan se ei oo ihan helppoa sekään (n)

Tokihan ois just hyvä jos seksiä on ke ja ovis torstaina (y):LOL:
Vastasinkin sulle painoasiasta ylempänä:)
Aivan, eli ehkä tämä ei olekaan hukkaan heitetty kierto, oon vaan tottunut ovisviikolla oikeasti hyödyntämään jokaisen illan miehen kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Karkki95 joo tää paino alkaa olla kyllä jo "lottovoitto", onhan tätä nostettukin se 2v! (y) Vielä muutaman kilon ottaisin ilomielin lisää mutta josko ne tulis kunhan yrittää joka välissä vain ahtaa mahdollisimman paljon ruokaa napaan :D

Syynä meidän tilanteeseen on tosiaan suurimmissa osin vastaan tämä pcos, mutta voihan miehessä olla jotain häikkää kans kun ei oo vielä simppoja kateltu.. Hänellä on kouluiässä operoitu toinen kives paikoilleen kun se oli jäänyt jonnekkin ylös jumiin eikä lasketunut ilman apuja.(n) Onneksi toisen pitäisi olla ihan ok ja kyllähän sekin selviää kun hän saisi aikaiseksi käydä antamassa näytteen.
 
J
Karkki95 joo tää paino alkaa olla kyllä jo "lottovoitto", onhan tätä nostettukin se 2v! (y) Vielä muutaman kilon ottaisin ilomielin lisää mutta josko ne tulis kunhan yrittää joka välissä vain ahtaa mahdollisimman paljon ruokaa napaan :D

Syynä meidän tilanteeseen on tosiaan suurimmissa osin vastaan tämä pcos, mutta voihan miehessä olla jotain häikkää kans kun ei oo vielä simppoja kateltu.. Hänellä on kouluiässä operoitu toinen kives paikoilleen kun se oli jäänyt jonnekkin ylös jumiin eikä lasketunut ilman apuja.(n) Onneksi toisen pitäisi olla ihan ok ja kyllähän sekin selviää kun hän saisi aikaiseksi käydä antamassa näytteen.
Joo se ruuan ahtaaminen on hyvä keino, oikein joka hetki kun olisi aikaa ahdata ruokaa niin olisi jees:D. Paras olisi toki nostaa painoa lihaksella, mutta itse olen ainakin niin laiska, että en pysty :D.

Ai teillä on sellasia mutkia matkassa, no tutkimalla selviää, ennen ei kannata murehtia. Eihän noi asiat nyt ihan tuhoon tuomittuja juttuja ole onneksi :).

Meillä mies syö azamun lääkettä, joka ainakin vaikuttaa naisen hedellmällisyyteen, mutt kokeiltu on myös lääketaukoa meillä 3 kk.
 
Vuotoa vielä ja mulla haluttas tilata rekkalastillinen ovistestejä joita sais uitella joka pissassa. Tervettä?

Mie haluan raskaaksi. Haluan synnyttää. Haluan nuille pienille rakkaille vielä yhden rakkaan sisaruksen. Haluan haluan haluan. Mun ajatuksiin ei sovi mitään muuta.

Tää on ihan kakkakökköä. Jos oon kolme kertaa saanu raskauden vähemmälläkin yrittämällä niin miksei nytte. Mistä mua rangaistaan? Anteeksi pitkään yrittäneet. En halua loukata mutta tämmöset tunteet mulla nyt vaan on. :cry:

Pidän miehen vehkeen vuodon jälkeen 24/7 mun sisällä kierron loppuun asti! Niin kerta!
 
Vuotoa vielä ja mulla haluttas tilata rekkalastillinen ovistestejä joita sais uitella joka pissassa. Tervettä?

Mie haluan raskaaksi. Haluan synnyttää. Haluan nuille pienille rakkaille vielä yhden rakkaan sisaruksen. Haluan haluan haluan. Mun ajatuksiin ei sovi mitään muuta.

Tää on ihan kakkakökköä. Jos oon kolme kertaa saanu raskauden vähemmälläkin yrittämällä niin miksei nytte. Mistä mua rangaistaan? Anteeksi pitkään yrittäneet. En halua loukata mutta tämmöset tunteet mulla nyt vaan on. :cry:

Pidän miehen vehkeen vuodon jälkeen 24/7 mun sisällä kierron loppuun asti! Niin kerta!
Feel you, tismalleen samat aatteet ja meinaan sen rekkalastin tilatakin!
 

Yhteistyössä