Toiveena vauva 2017-2018

Onnittelut plussista!
Nyt jo kp 40 ellei enemmänkin eli eipä taas kierto lopu itsestään. onko muita useampaa kiertoa teroluteja käyttäviä? varmaan pitää säännöllisesti syödä jonkin aikaa kun näköjään luomusti ihan hukassa. Olen myös huolissani ylipainon ja korkeiden sokeriarvojen vaikutuksesta raskaaksi tuloon. Masentaa aika tavalla
Täälä toinen terokierto menossa. Mulla tosin kierto suht. säännöllinen ollu 25-31päivää. Gynen mielestä heittää kuitenki liikaa. Syön nyt sen puoli vuotta ja katotaa sitte jatkot.. Jos pää kestää oottaa.
 
Mulla olisi oireita vaikka vähän muillekkin jaettavaksi. Suurimmat,jotka oikeasti häiritsee arkea,on aivan armoton väsymys ( olen nukkunut monena päivä monen tunnin päiväunet ),joka paikkaa kolottaa niinkuin olisi tosi korkea kuume ( lämmöt nyt about 36,6.Noin 0.4 astetta korkeammalla normista. ),huimaa ja pää ihan sumuinen,vatsaa vihloo ja repii ja tissit tuntuu järjettömiltä melooneilta.
Joten piinailijat,tahtoisitteko jotain näistä? mua alkaa jurppii tää väsymys ja ihan vasta olin flunsassa,joten toivon ettei nyt joku uusi tauti iske.
Nyt siis dpo 8 vai 9?! niin,yksi oire myös..hajamielisyys,en muista asioita tai teen typeriä juttuja,kuten margariini löyty mikrosta yms.
perkule,päätäki särkee.
o_O:)
Mä voisin ottaa vaikka melonitissit! :ROFLMAO::LOL:
Mulla ei ole ollut mitään oiretta, mutta ei kyllä toisaalta montaa dpotakaan. Hidasta aikaa...:sleep:
 
Mulla olisi oireita vaikka vähän muillekkin jaettavaksi. Suurimmat,jotka oikeasti häiritsee arkea,on aivan armoton väsymys ( olen nukkunut monena päivä monen tunnin päiväunet ),joka paikkaa kolottaa niinkuin olisi tosi korkea kuume ( lämmöt nyt about 36,6.Noin 0.4 astetta korkeammalla normista. ),huimaa ja pää ihan sumuinen,vatsaa vihloo ja repii ja tissit tuntuu järjettömiltä melooneilta.
Joten piinailijat,tahtoisitteko jotain näistä? mua alkaa jurppii tää väsymys ja ihan vasta olin flunsassa,joten toivon ettei nyt joku uusi tauti iske.
Nyt siis dpo 8 vai 9?! niin,yksi oire myös..hajamielisyys,en muista asioita tai teen typeriä juttuja,kuten margariini löyty mikrosta yms.
perkule,päätäki särkee.
o_O:)
Joo, allekirjoitan kyllä myös ton väsymyksen! Ei täää voi olla enää normaalia, vaikka ois kuinka flunssa/kurkku kipeä :D just eilen valitinkin kaverille ja miekkoselle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Taas omaa napaa, sori. Tää tilanne nyt vaam on hämmentävä, pelottava, outo...

Verikoe oli otettu maanantaina
Ajattelin eilen, että ostan varmuuden vuoksi raskaustestinkin, että näen mitä se näyttää. Koska mulle tuli fiilis, että ehkä ne menkat sieltä alkaa. Ja jos ne hormoonit olis laskenut nii sehän näyttäis negaa. Naisen pää on ihmeellinen laitos.

Ja nyt on digitesti tehty varmuudeksi. Näytössä lukee raskaana 1-2. Tänään soitan sinne labraan, ja varaan ajan. Ärsyttävää etten voi iloita edes vähää.
 
mama?, Mä uskon,että voisit alkaa iloita.Suuren,suuret onnittelut!:love: Jos se verikoearvo ( en muista mikä oli. ) ei vaan yksinkertaisesti vielä ollut ehtinyt kohota tarpeeksi.

Reirei95, Ihailtavaa uhrautuvuutta.Todellakin saat nää melonit.:D Täytynee kai sanoa,ettei oo mitkään uuden karheet ja melkoisen kipeetkin.:censored:

Nonsk, tervetuloa kerhoon. Väsymys jatkuu täällä.Voisin olla iloinen tästä oireesta,jos tietäisin,että on sitä itteään.
Eikä auta yhtään väsymystä,jos täytyy heräillä veskiin yöllä.:sleep::sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Maria82
Onnittelut plussista!
Nyt jo kp 40 ellei enemmänkin eli eipä taas kierto lopu itsestään. onko muita useampaa kiertoa teroluteja käyttäviä? varmaan pitää säännöllisesti syödä jonkin aikaa kun näköjään luomusti ihan hukassa. Olen myös huolissani ylipainon ja korkeiden sokeriarvojen vaikutuksesta raskaaksi tuloon. Masentaa aika tavalla
Saanko olla utelias? Onko sulla todettu diabetes ja millaisia arvoja sulla on? Lääkitys?
 
Huolestuttaa vähän. En raaskinut testata vielä noilla oikeilla rtesteillä (tai uskaltanut, jännittää pirusti..), vaan kokeilin yhtä ovistestiä (pari laatikossa ja menevät pian vanhaksi niin en ainakaan oviksen tikutukseen viitsi käyttää..). Siihen tuli selkeä, mutta kontrolliviivaa haaleampi viiva. En ole aiemmin kokeillut ovistestiä tässä vaiheessa kiertoa, mutta ainakin alkukierrosta viivat ovat paljon haaleampia kuin tänään..

Väsymys on ihan valtava. Oon nukkunut todella paljon ja silti väsyttäisi. Samoin tunteiden vuoristorata: suutun äärettömän herkästi ja itku meinaa tulla ilman syytä, mutta sen tyylistä on ollut aina vähän ennen kuukautisia. Näin monesti en vaan ennen ole onnistunut suutahtamaan :D Nytkin pakenin miehen luota toiseen huoneeseen kun vedin herneet nenään hänen vitsistään... Mahassa tuntuu yhä erilaisia tuntemuksia, jotka tekevät yhä välillä oikeasti kipeää - jos olisin raskaana kuuluuko sen tehdä tällä tavoin kipeää? :O Maha ja rinnat ovat myös niin kipeät, ettei puhettakaan mahallaan nukkumisesta tai jos mies vaikka pitäisi kättään päällä, heti tulee lähtö kun tuntuu vaan pahalle.
Eilen illalla myös närästys palasi. Jouduin useamman kerran nousemaan sängyssä istualleni jottei tulisi oksu.. Tää on kaikkein huolestuttavinta, käsittääkseni aivan alkuraskaudessa ei usein ole edes näin voimakkaita tuntemuksia? Entä jos en ole raskaana? Voiko tai kannattaako näin voimakkaasta närästyksestä hakeutua lääkäriin?

En tiedä tuhlaisinko viimeisen ovistestin esim. pe tai la aamuna. Sen tiedän että ovistestikin voi kyllä näyttää raskauden, joten jos sen viiva tummuisi tämän aamuisesta oisin aika taivaissa ja varmaan juoksisin hakemaan noita oikeita testejä. Onhan noita tossa 4kpl, joten hyvin voisin tuon herkemmän kokeilla jo, kyllähän se haamua näyttäisi vähintään jos raskaana olen mutta en vaan saa kokeiltua.. Aina saanut pettyä niin nyt yrittää pitää tästä toivosta yllä mahdollisimman kauan.

Kuukautisten pitäisi alkaa ihan viimeistään alkuviikosta. En tiedä tarkkaan kuinka pitkä luteaalivaihe minulla on, mutta edellinen kierto oli 36vrk (sitä edeltävät tosin 47 ja 44..) ja ovuloin ultran mukaan 27.8. joka olisi ollut kp23.. Tänään dpo11 ja kp35. Enkä usko että luteaalivaihe nyt voi hyvin monella päivällä heittää eri ihmisillä, luulisin että follikulaarinen heittelee enemmän??

Jopas tuli pitkä ja loppuun tieteellinen sepostus :'D On tämä vain kamalaa.

Miten muuten, syöttekö mitä lisäravinteita nyt jo yritysaikana? Täällä on napsittu foolihappoa ja päivittäiseen rutiiniin itsellä kuuluu vitamiiniporejuoma (niitä tabletteja), vaikka sehän ei ole tarpeeksi "vahvaa" verrattuna raskausajan vitamiineihin.
 
Tosi kiva kun 4 päivää nyt tuhrua eikä vieläkään kunnon menkkoja eli ihan samanlaista sekoilua kuin heinäkuunkin kierto. Silloinkin tuhrutti 5 päivää. Ei ole minusta normaalia tällainen?

No katson vielä syyskuun kierron koska tässä kuussa ei ole rahaa mennä 200e ultrausgynelle. Lokakuussa sitten ehkä.
 
NuttyKitty, hui, ompa arvokasta! Kävin itse joskus reilu pari vuotta sitten gynellä jossa mm. ultrattiin, otettiin papa, vaihdettiin e-pillerireseptiä jne. eikä se kokonaisuutena ollut noin kallista. Onko hinnat nousseet noin paljon vai asutko esim. pääkaupunkiseudulla jossa hinnat olis kalliimpia?
 
Joo nää on Helsingin Felicitaksen hedelmällisyysneuvolan hinta. Jos menis perusgynelle vaikka mehiläiseen niin kyllä sekin ultran kanssa on joku 150e. Kun kerta maksaa kuitenkin noin paljon niin menen mielummin samantien Felicitakseen jossa osataan nämä asiat.
 
NuttyKitty, aivan, ihan viisasta. Kävin itse aikanaan Joensuussa Feminossa ja siellä ollut gyne voitti kyllä mennen tullen nämä julkisen puolen (eri paikkakunta). Oon miettinyt pitäisikö jatkaa siellä käyntiä vaikka se tietäisi paljon enemmän kuluja ja kilometrejä, mutta tämä gyne joka nyt on minua tutkinut on saanut yleensä vaan tosi epämukavan olon aikaan :( Lasken sillekkin arvoa että kokemus tutkimuksista jne. on itselle miellyttävämpi.
 
Oon syöny lähes koko yrityksen ajan sinkkiä, foolia, möllereitä, nyt otin d vitamiinit käyttöön, ja monivitaminiiporetabletit. Mä oon ollu kauheen väsyny viime päivät. Töissä meinaa millään jaksaa.
 
Artikkelista: "– Toivoisin, että yleinen suositus olisi, että jos aletaan suunnittelemaan lapsen tekoa, niin lopetettaisiin alkoholin käyttö kokonaan."
Joopa joo. Varmaan jos tulee raskaaksi parin kk sisään mutta ihanko tosiaan pitäis vuosiakin yrittävän elää koko yritysaikakin samalla tavalla kun olis jo raskaana? Mä en kyllä jaksa uskoa että lasillisesta tai parista kiinnittymispunkkua on mitään haittaa ja itse ajattelin jatkossakin vetää kännejä aina välillä menkkojen aikana tai alkukierrosta :confused:
Tosi kiva kun 4 päivää nyt tuhrua eikä vieläkään kunnon menkkoja eli ihan samanlaista sekoilua kuin heinäkuunkin kierto. Silloinkin tuhrutti 5 päivää. Ei ole minusta normaalia tällainen?

No katson vielä syyskuun kierron koska tässä kuussa ei ole rahaa mennä 200e ultrausgynelle. Lokakuussa sitten ehkä.
Mulla samaa tuhrutteluongelmaa, menin ihan kunnalliselle syynä "kuukautishäiriöt" ja siellä tutkittiin ja sain terolutit. Kannattaa kokeilla terveyskeskusta eka! Terolutit on suurimmaks osaks auttanu, yhessä terokierrossa alko tiputtelu jo dpo6 mut muuten alkanu vast pari päivää ennen menkkoja.

Omaa napaa: täällä flunssa on haitannut oireiden bongailua mikä on varmaan ihan hyvä. Viime kierrossa kerkesin olemaan huikeet kaks päivää raskaana ja nyt odotan koko ajan samoja oireita kun sillon oli mutta mitään ei kuulu. Toki nyt on vasta dpo 6 että vähän hätähousuilen tämän oireiden etsimisen kanssa :ROFLMAO: mut viimeks oli dpo 7 kiinnittymisoireet, huomista odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mä olen syönyt magnesiumia,foolihappoa ja sen imeytymisen maksimoimiseksi c-vitamiiniä 1000mg ja b-12 vitamiiniä.
D-vitamiiniä syön satasta per päivä,ja mä uskon d-vitskulla olevan melkoinen rooli naisen hedelmällisyydessä.
esim.eräästä artikkelista suoraan kopsattuna d-vitamiinistä:
"Munasarjojen monirakkulatauti ja sen aiheuttamat häiriöt kuukautiskierrossa on yleinen lapsettomuuden aiheuttaja. Yalen lääketieteellisessä tiedekunnassa tehdyssä tutkimuksessa huomattiin, että D-vitamiinilisä vähensi munasarjojen monirakkulataudin riskiä peräti 99 prosenttia ja epäsäännöllisten kuukautisten riskiä 93 prosenttia."
Melkoiset prosenttit,vai mitä? tutkimuksen luotettavuutta en takaa kyllä, mutta katsotaan olenko yksi elävä esimerkki pian,vaikka mulla ei ole todettu mitään "vikaa", mutta verikokeissa yli vuosi sitten mulla oli veren d-vitamiinipitoisuus vain 12,sen pitää olla yli 80 tai mieluusti reippaasti yli.
Nyt arvot mulla ok.
Pitäisi alkaa syömään taas omegoja,oon surkee kalan syöjä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Maria82
Nalkuttaja, ompa mielenkiintoista tietoa. Oon muutenkin ihan heikkona tällaisiin tilastollisiin tietoihin kuten vertailin noita raskaustestienkin prosentteja tuolla aiemmin jo! Harmi että tuossa lukee "taudin riskiä", ymmärtäisin sen itse niin että ennaltaehkäisee esim. pco syntymistä eikä välttämättä vaikuta samoin jo alkaneeseen oireiluun/tautiin? Tätä pitää ehkä googlata :)

Oishan sitä vitamiineistä hyötyä vaikka mihin, oon vaan tosi huono ottamaan monesta purkista.. Tuon foolihapon oon ihme kyllä muistanut tosi hyvin ja välillä miehenkin suuhun pillerin heittänyt :D Me ollaan kyllä lisätty valtavasti vihannesten käyttöä viime aikoina vaikka pilleristä ei vielä olla lähdettykään hakemaan lisää vitskuja.
 
Heips!

Juuri kun ehdin tänne kirjoitella ettei oireita ole näkynyt. Niin tänää dpo 10 tai 9, on tissit olleet vähän arat ja vieläkin kipeämpi maha juuri alaselän ja munasarjojen kohdalta. Väsynyt ja vetämätön olo myös mutta on kyl ollut rankkaviikko myös töissä. :)

Nyt alkoi heti eritavalla jännittämään pitkästä aikaa!

Ylempänä kyseltiin vitamiineista, minä olen syönyt koko yritysajan foolihappoa ja eri vitamiineja.

Tsemppiä kaikille muille piinailijoille myös :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nalkuttaja
Kuka niitä oireita halusikaan tulkita? Mulla ei tosiaan yleensä tiputtele, mutta tänään ei tähän mennessä ole tullut muuta kuin tuhrua. Laitoin aamulla siteen, kun eiliset kivut tuntui samalta kun yleensä ennen menkkoja. Tulos tähän mennessä on edelleen semmonen sinappisävy ja himppu verta pyyhittäessä valkovuodon seassa. Alkais nyt jo! Yleensä jos tällei hiljalleen alkaa ni on jo päivän mittaan alkanut kunnolla
 
Nalkuttaja, ompa mielenkiintoista tietoa. Oon muutenkin ihan heikkona tällaisiin tilastollisiin tietoihin kuten vertailin noita raskaustestienkin prosentteja tuolla aiemmin jo! Harmi että tuossa lukee "taudin riskiä", ymmärtäisin sen itse niin että ennaltaehkäisee esim. pco syntymistä eikä välttämättä vaikuta samoin jo alkaneeseen oireiluun/tautiin? Tätä pitää ehkä googlata :)

Oishan sitä vitamiineistä hyötyä vaikka mihin, oon vaan tosi huono ottamaan monesta purkista.. Tuon foolihapon oon ihme kyllä muistanut tosi hyvin ja välillä miehenkin suuhun pillerin heittänyt :D Me ollaan kyllä lisätty valtavasti vihannesten käyttöä viime aikoina vaikka pilleristä ei vielä olla lähdettykään hakemaan lisää vitskuja.
Ah,mä rakastan kaikkia tälläisiä tutkimuksia ja tilastoja. Myöskin jostain kumman syystä olen tosi kiinnostunut kaikista lääkkeistä,vitamiineistä tai mikä auttaa mihinkin.
Harmillista vaan,että mun kärsivällisyys ei aina riitä syventymään näihin juttuihin,vaan tiedän/luen juttuja vähän pintapuolisesti.
Mutta tätä d-vitskua oon googlaillu aika tavalla ihan sen takia,kun mulla oli se matalalla ja kun on diabetestä suvussa,sitähän on sanottu,että estäis ykköstyypin diabetestä,siksi se on kiinnostanut mua tosi paljon. Ja uskon tosiaan,että myös moniin hormonaalisiin ongelmiin voi auttaa d-vitamiinin lisäys reippaalla kädellä.

Tietty terveellinen ruokavalio olisi se ihanteellisin,mutta mä kun oon niin kiinnostunut kaikista pillereistä.weirdo.:rolleyes::LOL:
 
mamalle varovaiset onnittelut :love:

Vitamiineista...itse en ole koskaan oikein oppinut syömään mitään purkista. Olen aina syönyt paljon ja todella monipuolisesti.
Olen kamalan huono muistamaan lapsillekin antaa D-vitamiinia. Yleensä annan niitten ottaa sit kerralla esim 50mikrog tabletin kun muistaa niin harvoin..ja rusketutaan onneks kaikki niin älyn hyvin että kesällä on edes hieman turvatumpaa se D:n saanti.
Muuten en ole purkista muuta ottanut paitsi olen alkanut käyttämään ravintolisiä kokeiluna toukokuusta alkaen... Käyttääkö täällä kukaan fitlinen tuotteita????
Itse aloin ottaa niitä univaikeuksien ja päänsärkyjen vuoksi ja apua on kyllä ollut mutta isona miinuksena se tosiaan sekotti heti mun kilpirauhasen ja pisti lääkitykset uusiksi :/ iso miinus tietysti, kun kovasti yrittää raskaaksi tulla.

Itsellä dpo 9 tänään ja huomenna käynnistyy dpo 10. Jännityksellä odotan jo aamua ja R-estin uittamista :love::whistle:
 
Qia
Ooooo onpas monta piinailijaa..kertokaahan nyt miten piinailut sujuu ;) kaikki oireet ja tikkukuvat kehiin :D

Tsemppiä ja peukut pystyyn!
Käskystä. :ROFLMAO: Testannut en ole, vaikka kovasti kyllä polttelisi. Tuskaa! Nyt siis dpo 12, kp 29.

Dpo 6 valkovuodon seassa oli pari tippaa punaista, sen jälkeen normaalia valkovuotoa - ei tuhrua tai tiputtelua vaikka ehkäisyrenkaan jälkeen kaikissa kierroissa on tuhrua tullut aina kaksi päivää aiemmin verrattuna edelliseen kiertoon (viime kierrossa tuhruttelu alkoi jo dpo 6).
Tissit kipeytyivät dpo 8 - aiemmissa kierroissa heti ovulaation jälkeen.
Noin viikko ovulaation jälkeen alkoi tukkoisuus, muuten minulla ei ole ollenkaan kipeä olo.

Yritän kovasti odottaa edes lauantaiaamuun testatakseni, mielellään pidemmällekin mikäli menkat eivät ala ja suinkin vain pystyn. En haluaisi nähdä testiä mitä joutuisin arvuuttelemaan. :unsure:

Piti tulla kysymään,että onko kenelläkään tullut ovislimat kaksi kertaa kierrossa? Minen nyt yhtään ymmärrä mun limailuja,oletin limojen perusteella,että ovis oli viime ti.,mutta tänään taas venyvät limat.:eek:
Oikeasti mikä ihmeen etana musta on tullut? Ei koskaan aiemmin ole näin ollut,vaikka melkoisen helposti olen aina oviksen pongannut enkä siksi enää ole jaksanut edes tikutella.
Mulla on tullut joskus ja juurikin noin että yhden viikon sisällä niin että ensin maanantaina ja seuraavan kerran perjantaina. En tiedä mistä johtui, mutta testit näyttivät oviksen jälkimmäisiin limoihin ja seuraavana päivänä tuntui nippailujakin.

Miten se tallettelu menikään?
Riittäisiköhän keskiviikkona päivällä tallettelut, jos ovis sattuisi torstaille?
Hyvinkin voi riittää. :)

NuttyKitty, voi kökkö. :( Mulla on ollut kaikki luomukierrot kanssa tuhruttelua ja olin jo ihan varma että jossain (minussa) on vikaa mutta tämä kierto on nyt vähän antanut jo toivoa että ehkä kroppa vain haki omaa uomaansa ilman lisähormoneja. Millainen tausta sulla on ehkäisyn suhteen ja kauanko ootte ollut ilman?

mama? toivotaan parasta! Tsemppiä ja onnea!

Miten muuten, syöttekö mitä lisäravinteita nyt jo yritysaikana?
Minä napsin Multivitan Raskaus ja imetys-monivitamiinia, Möllerin tuplaa, maitohappobakteereja sekä d-vitamiinilisää. :ROFLMAO: Noita muita olen syönyt jo vuosia mutta monivitamiinit vaihdoin noihin nykyään käyttämiini kun ehkäisy jätettiin pois.

Paljon tsemppiä uuden kierron aloittaneille sekä kanssapiinailijoille!
Onnea plussanneet! :love:
 
Mua himottais testata jo,mutta meidän alueen postinkantajat kai leikkailee nurmikkoja,kun mun raskauskeijun tilaus ei oo tullut.o_O Yleensähän sieltä tulee seuraavaksi päiväksi,tilasin maanantaina.

Nyt muut testejä kehiin.(y) Mua jännittää maria82:n tulos.:)

Qia, okei,siis taitaa olla ihan normaalijuttu kahdet ovislimat.Mulla vaan oli eka kerta,kun huomasin. En tosiaan tikuttanut,mutta oireiden perusteella ovis oli ekojen limojen aikaan.Mulla muutenkin aina ovis melko aikaisin kierrossa.
uuh miten kärsivällinen sä olet.Mua polttelis testailla jo ja mulla dpo 10. Tuu sitten heti kertoo tulos,kun testaat?! Kansa vaatii kuvia.:D

Hei Nonsk, miten kävi?Alkoko vuoto? mä niin toivon,että ei.(y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tässä dpo 10 ja kuva otettu muutamien minuuttien jälkeen...hentoinen viiva lähti piirtämään kuitenkin suht pian.

Oon niin onnesta soikeena ja olin kyllä jotenkin varma tässä kierrossa :love::love::love:

Tämmöstä haamulaista en oo kertaakaan saanut, pillerit siis jätetty pois helmikuussa tänä vuonna.

Mua vaan pelottaa mun kilppariongelma, toivottavasti pieni pysyy matkassa ja viiva vahvistuu.
Nyt vasta kp 24 menossa/29-32.

Ja jos toi on plussa siis!!! Niin voi että mua HARMITTAA, Kun mulla ei ole enää kuvaa mun OVISPLUSSASTA joka oli todella todella HAALEA!!! Älkää ikinä luottako niihin täysin. Ite testasin tässä kierossa monena päivänä aamuin ja illoin. Kahtena päivänä tuli haaleet viivat, sit taas hävis ja sit tuli kananmunalimat ja kivut ja uskoin että saatan ovuloida silti vihdoin (y);)

Mun täytyy keräillä itteeni nyt kunnolla...ja kunhan tuo tyttö kouluun lähtee ni voin alkaa tanssia ja kiljua ilosta :ROFLMAO:
 

Attachments

Tässä dpo 10 ja kuva otettu muutamien minuuttien jälkeen...hentoinen viiva lähti piirtämään kuitenkin suht pian.

Oon niin onnesta soikeena ja olin kyllä jotenkin varma tässä kierrossa :love::love::love:

Tämmöstä haamulaista en oo kertaakaan saanut, pillerit siis jätetty pois helmikuussa tänä vuonna.

Mua vaan pelottaa mun kilppariongelma, toivottavasti pieni pysyy matkassa ja viiva vahvistuu.
Nyt vasta kp 24 menossa/29-32.

Ja jos toi on plussa siis!!! Niin voi että mua HARMITTAA, Kun mulla ei ole enää kuvaa mun OVISPLUSSASTA joka oli todella todella HAALEA!!! Älkää ikinä luottako niihin täysin. Ite testasin tässä kierossa monena päivänä aamuin ja illoin. Kahtena päivänä tuli haaleet viivat, sit taas hävis ja sit tuli kananmunalimat ja kivut ja uskoin että saatan ovuloida silti vihdoin (y);)

Mun täytyy keräillä itteeni nyt kunnolla...ja kunhan tuo tyttö kouluun lähtee ni voin alkaa tanssia ja kiljua ilosta :ROFLMAO:
Vaikka päätin, että tässä kierrossa pysyttelen hissukseen hiljaa taustalla, niin tähän on ihan pakko kommentoida, että JES!! Oon niin iloinen sun puolesta! (y):LOL::love: Kaikki peukut pystyyn, että viiva vahvistuu ja pieni tarraa tiukasti kiinni!!! :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: felessa

Yhteistyössä