Toiveena vauva 2017-2018

Vaikuttaakohan petipuuhat miten tohon tuhrun tuloon? :D
Kaiken järjen mukaan ei, onhan se alkio/ sikiö iihan syvällä siellä.

Mulla itsellä alkaa aina menkat ''paremmin'', jos rentoutuu petipuuhissa ( saa kehon jännityksen pois)...niin joskus voi ajatella, että sen takia meni kesken.. mutta ei todellisuudessa :ROFLMAO:
 
En ole kirjoittanut hetkeen. Sekavat tunteet.
Viime pe. sain haamun testiin,mikä oli ihana juttu,mutta aviomieheni myös paljasti samana iltana,että on pettänyt minua.
En tiedä mitä tehdä tai ajatella. Sain vielä flunssan ja makaan kuumeessa sängyssä. En ole jaksanut lähteä apteekkiin hakemaan testejä lisää,onko viiva vahvistunut.

Onnittelut plussanneille.Anteeksi,kun en nyt jaksa edes selata ketä niitä plussanneita oli.
Voi ei, tosi paljon jaksamista :( ota oma aika ja kuuntele sydäntä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.​
 
Hirveesti tullut plussia, onnea niistä! :love:

Yunalle voimia, tiedän miltä tuntuu menettää läheinen ihminen... :cry:

Nalkuttajalle mulla ei ole edes sanoja, oon niin pahoillani... Toivottavasti saat asiat päätettyä itsesi kannalta parhain päin :(:love:

Täällä tunteet on niin sekavat että! Vauvakuume on siis taas ottanut vallan niinkuin arvelinkin että tulee käymään :ninja: miehelle olen asiasta varovasti puhunut, lähinnä vaan saattanut omat fiilikset hänen tietoonsa. Muutama päivä sitten puuhailtiin (ei kylläkään ihan loppuun asti) eikä mies missään vaiheessa kaivellut kortonkeja esiin. Eilen taas kävi hakemassa kumit ja multa kyllä meni tunnelma ihan pilalle :cool: kun kysyin asiasta niin vastaus oli vaan että eihän me menty loppuun sillon eka kerralla :devil::mad: kunpa me voitais vain puhua tästä asiasta että tulis joku selvyys, tähän mennessä vastaus on ollut "ei vielä" mutta olis ihan kiva tietää millon sitten!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
Mijau, hiljaa hyvä tulee. Meillä ainakin. Heti kun lakkasin puhumasta vauvasta ja perheenlisäyksestä, niin ilmeisesti alkoi päässä raksuttaa ja sitten itse otti asian puheeksi. Meillä myös oli useamman kerran tuo "ei vielä" tai "ei", lisänä myös "sitten valmistumisen jälkeen". Odottavan aika on pitkä, tunne on tullut tutuksi..!
 
@Yuna voimia!

käytiin myös pitkään vuoden pari keskustelua kolmannesta lapsesta. Mies oli tyytyväinen kahteen. Lopetin keskustelun hän tiesi minun kantani kolmannesta ja olin siihen valmis milloin tahansa...asetin kuitenkin kattorajan en painostanut ja sanoin tämänkin hänelle...tähän tarvittiin se hetki miehelle funtsia asioita itsekseen. Tiesin omasta sydämestäni ett sydän sillä halusi mutta AINA miettii järki edellä asioita...tsemppiä olihan se välillä rankkaa kun itsellä kovat vauvakuumeet...

Ja se vilkkuu vieläkin (en tiedä saako kukaan kiinni tästä mun vilkkuvasta hymiöstä :D ) no talletuksia ei eilen tehty kun nukahdin sohvalle.kuumeenkin sit nosti. Mulla on AINA kovat halut kun kuumetta ja varsinkin seuraavana päivänä ihan tokkuraisena :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Ihan hirveä tilanne Nalkuttajalla, harmittaa tosi paljon sun puolesta, voimia ja jaksamista, kyllä ne asiat ajan kanssa hiljalleen selviää. Myös Yunalle pahoittelut läheisen menetyksestä, ja myös menkoista, tsempit tähän kiertoon.

Oliskohan nyt vihdoin eka kerta kun sain oviksen kiinni :D Lämmöt oli sunnuntaina noussut 36,5 ja sen jälkeen pysyny hieman koholla. Eli siitä päätellen nyt vois olla dpo4. Ja mittailut lopetan nyt, etten ala sitten ylianalysoimaan :geek: Jännityksellä piinailemaan siis :X3:
 
Heips! Voisin hypätä ketjuun mukaan. Kolmatta kuumeillaan, itse olen jo suunnilleen kuopuksen syntymästä saakka kuumeillut eli vuoden verran mutta toista puoliskoa saanutkin sitten suostutella :D Menkkoja odottelen kovasti että pääsis aloittamaan yk1, saisi tosin pari päivää myöhemmin alkaa niin ovis siirtyis paremmille päiville.

Imetän vielä kuopusta, vähän jännää vaikuttaako se mitenkään raskautumiseen, kuukautiset tosin ollut alkamisesta saakka säännölliset ja oviksiakin bongailtu ajallaan.
 
Anteeksi taas omaa napaa..

... Maanantaina kävin uudessa verikokeessa, raskaustestiä varten. Tänää tuli puhelu helsingistä. Hoitaja kertoi tuloksen olevan positiivinen ja hcg oli oikein hyvä. Kaikki ok!! Toivotti paljon onnea!! Mulla on aika ensimmäiseen ultraan vko 39 jolloin rv 7. Tää on aivan uskomatonta. Olen sanaton.. Minut voi siirtää PLUSSANNEISIIN!! Me odotetaan vauvaa. En uskonut, että saisin koskaan sanoa sitä ääneen. :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti 76
Anteeksi taas omaa napaa..

... Maanantaina kävin uudessa verikokeessa, raskaustestiä varten. Tänää tuli puhelu helsingistä. Hoitaja kertoi tuloksen olevan positiivinen ja hcg oli oikein hyvä. Kaikki ok!! Toivotti paljon onnea!! Mulla on aika ensimmäiseen ultraan vko 39 jolloin rv 7. Tää on aivan uskomatonta. Olen sanaton.. Minut voi siirtää PLUSSANNEISIIN!! Me odotetaan vauvaa. En uskonut, että saisin koskaan sanoa sitä ääneen. :cry:
Suunnaton onni teitä kohtaan! Antaa itsellekin luottoa, että kyllä tämä onnistuu tavalla tai toisella! :) Nauti, olet sen ansainnut!
 
Ai että miten ihanaa MAma? ONNITTELUT!

uusille tervetuloa ja tsemppiä sivuun siirtyville!

Tiedättekö tänään se ovistestin hymynaama sitten lopetti vilkkumisen,eli nyt on the OVISaika!! Ja eilen lempeiltiin. Aaah mulla on nyt niiin hyvä fiilis tästä kierrosta...jep koitan pitää ne jalat maata kohti enkä kovin korkeella...

Minut vois lisätä piinailijoihin dpo-1 :)
 
Susu90 ilmoittautuu mukaan. Ya 8/15.
Tuolla lapsettomuuspuolella on niin hiljaista, että liityn myös tänne :) Meillä siis on yritys aloitettu vuosi sitten, lapsettomuushoidot aloitettiin viime kuussa, nyt jännäillään ekan Clomi kierron tuloksia. Ultrassa kylläkin todettiin, että riittävää vastetta ei tuolla annostuksella saatu, eli jos nyt ei tärpännyt niin seuraavassa kierrossa tuplataan annos.

Nyt tässä kuitenkin pähkäilen, että koska tässä uskaltaisi testin tehdä. Kp 25 menossa, Dpo 9. Rinnoissa arkuutta ja hajut tekee jotenkin pahaa, mutta kun näitä oireita löytyy joka kierrosta. Yritän malttaa maanantaina vasta testata, mutta miten sinne jaksaa odottaaaaaa(n):rolleyes:

Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille :love: Olen tässä jo pidempään ketjua kyllä seuraillut:)
 
Oletteko kaikki clomien käyttäjät käyneet lääkärillä keskellä kiertoa ja onko lääkäri pitänyt sitä tärkeänä? ymmärrän kyllä että on hyvä nähdä onko lääkkeelle vastetta ja montako kehittymässä vai onko mutta esikoisen kohdalla en käynyt enkä muista että sitä olisi kovasti kehoitettukaan, mietin vaan että vaikuttaako ikä tohon.
Täällä vielä odotellaan terolutin vaikutusta..
Onnittelut plussista ja kovasti voimia kaikille muille
 
Oletteko kaikki clomien käyttäjät käyneet lääkärillä keskellä kiertoa ja onko lääkäri pitänyt sitä tärkeänä? ymmärrän kyllä että on hyvä nähdä onko lääkkeelle vastetta ja montako kehittymässä vai onko mutta esikoisen kohdalla en käynyt enkä muista että sitä olisi kovasti kehoitettukaan, mietin vaan että vaikuttaako ikä tohon.
Täällä vielä odotellaan terolutin vaikutusta..
Onnittelut plussista ja kovasti voimia kaikille muille
Miulla ollu neljä kiertoo Clomit ja kolmena kertana oli ultra, joista kaks oli inssi kiertoja. Eikös nuo yleensä haluu ultraa ainakin alussa sen vasteen? Miulla tosin lääkäri on myös kysyny et haluunks tulla. Oon yleensä menny jos on ollu mahollisuus, koska ovikset tulee harvoin testiin.
 
Paljon onnea teille mama?! :love:

On: Täällä taas tehty tänään dpo12 hätähousunega. :cry: Olen kahtena yönä nähnyt unta olevani raskaana. Viime yönä tein unessani ainakin neljä positiivista raskaustestiä, olin niin onnellinen! Ja voi kuinka se aamuinen testaaminen sitten tiputtikin taas maanpinnalle. :cautious: Tilanne täytynee viikonloppuna nollata reilulla punkkumäärällä. (n)
 
Voi blaah kun tämä loppukierto on niin tylsää odottelua. Tein eilen aikani kuluksi ovistestin ja siihen tuli sellanen selvä vahvahko viiva. Tästä innostuneena tein tänään uuden mutta siinä ei sitten ollutkaan enää kuin haalea viiva. pöh.
Olis taas kaikkia oireita mutta selkeesti vähemmän kuin yleensä. Lueskelin tuossa typeryyksissäni sadatta kertaa noita oviksesta plussaan oireet- ketjuja ja mitä pitempään luin niin sitä selkeämmin aloin mystisesti tuntemaan pahoinvointia, unisuutta, vatsatuntemuksia, janoa jne jne.... :giggle:
Sitten jos joskus sinne synnytyksen lähenemiseen päädyn niin kuvittelen viikkotolkulla itselleni kaikkia synnytystä ennakoivia oireita, voi mies parkaa! :LOL:
 
Nalkuttajalle hirveesti jaksamista, paskamainen tilanne..

Yuna osaanottoni ja jaksamista. :/

Uusille tervetuloa!

Ja mama?! onnea hirmuisesti<3

ON: Laskin väärin, menkkojen määrä alkaa huomenna eikä tänään. Oon tässä viimisen viikon aikana nähny paaaljon pikkulapsia ja pallomahaisia äitejä. Kummilapseni synttäreillä tuli hieman "en kuulu tänne"-olo, ja kotimatkalla sitte tirautin kyyneleen siitä syystä että pitää palata tyhjään kotiin.. Tällä viikolla käynyt myös lastenvaate kutsuilla (oli siellä toki naisten vaatteitakin..) Ostin kivan mekon jonkan kaveriks sopis sellanen söpö pallomaha :rolleyes: Olin kutsuilla ainoa lapseton, eikä tuntunut oikeastaan miltään. Vähän oli outoa ku se niitä lastenvaatteita esitteli.. Oon todennu että tässäkin "surutyössä" se ensimmäinen vuosi on pahin, sen jälkeen ainakin hetkeksi helpottaa. (y)

Piinailijoille pitkää pinnaa ja kaikille mukavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: mama? ja Yuna
Onnea mama! hei kaikki pitkästä aikaa, keväällä kirjoittelin tänne. Nyt oli 3 kk paussi yrityksessä ja nyt taas paluu yritykseen.. Töiden takia melko stressi, joten pelottaa että vaikuttaa raskautumiseen. Oletteko huomanneet että ovulaatiota ei tulisi jos on stressiä?
 

Yhteistyössä