Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ilo on hävinny, vuoto niukkeni samana iltana ko alko. Tulee pyyhittäessä verta mutta siteeseen vaan rusehtavaa tuhrua ja clearblue näyttää haamujen esiäitiä. En varmaan mitenkään uskalla alottaa letroja huomenna vaikka kyllähän tuo jo ainakin on selvä, että ei oo kyseessä mikään normiraskaus kun edelleen vaan haamua näkyy.. :cry:
 
Ovistesteistä: en oo aina saanu vahvempaa tai yhtä vahvaa, mutta en oo myöskään aina niin tiiviisti testannu.. Nyt on kyllä tikkuja nii paljo että voin vaikka kolmesti päivässä :D raskaustestejä pitäs tilata kyllä.

Kamalaa sanoo, mutta mulla alkaa kyllä vauvakuume vähän hiipuu ku tää on vaan yhtä oottelua :'( koitan nyt vaan keskittyä terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja harrastuksiin. Aika menee onneks nopeeta ku on paljo tekemistä. Kohta se on joulukuu ja voi sit uudestaa varailla gynelle aikaa. :)

Ps. Löysin tänään ensimmäisen neliapilani, jospa se tois vähän onnea <3
 
Tänään ultrassa oli vain hyviä uutisia, kiertoni on täysin ajallaan ja johtofollit (2 kpl!) vastaavat kooltaan kiertopäiviä kuten pitääkin. Ensimmäistä kertaa ikinä! Ja tämä kaikki pienimmällä letroannoksella, vaikkakin voisin kuulema kokeilla myös 2x annosta. Todennäköisesti kokeilenkin jos uutta kiertoa alkaa, katsotaan sitten jos myös haittavaikutukset kasvaa niin palataan vanhaan. Mutta eletään tämä kierto nyt ensin =)

Oli puhetta myös ovistesteistä ja hieman hämmästyin, kun gyne sanoi ettei viivojen vahvuudella ole mitään väliä, pääasia että kaksi viivaa tulee?? Joka tapauksessa tässä kierrossa ovulointini varmistetaan myös verikokein, piikkihommia luvassa siis reilun viikon päästä..

Ovulaatio sattuu nyt sunnuntaille tai maanantaille, vähän huonosti minun ja miehen menemisien kannalta mutta pitää järjetellä aikatauluja jotta tulee varmasti hyödynnettyä. Nyt on toiveikas fiilis, kaikki näytti ultrassa niin hyvältä, kunnolliset follit ja hyvä kohdun limakalvo! ♥
 
Hei, pitkästä aikaa! Olen käynyt juttuja lukemassa aina silloin tällöin ja ollut tarkoitus itsekin kirjoittaa mutta on tuntunut että ei ole mitään varsinaista kerrottavaa.. Onnittelut plussanneille, etenkin ilostutti pitempään vauvaa toivoneiden plussat! Meille tuli naistenpolille lapsettomuushoitojen suunnitteluaika ensi kuun lopulle. Oon niin tyytyväinen kun jotain voi niiden myötä alkaa tapahtumaan meillä siis esikoinen nyt 1v 2kk ja periaatteessa yritystä tälle kierrokselle on tasan vuosi kun imetys ei onnistunut ja ehkäisyä ei ole ollut (vuosiin) käytössä. Toivon että eka inssi onnistuisi marraskuun kiertoon kun mahkut siihen kierron mukaan olisi. Olen vielä hoitovapaalla joten nyt olisi helpompi juosta polilla tämän tästä. Ovisaika lähenee ja melko mutkattomasti tehdään parhaamme ihme-luomuraskautumisen eteen joka ei juuri toiveita herätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Nonsk
Dino, itsekin olen huomannut että välillä innostus tuntuu laantuvan, kun yritys jatkuu ja jatkuu. Mutta kyllä se siellä on pinnan alla aina. :) Oon viime kuukausina keskittynyt enemmän muihin juttuihin, normaaliin elämään kyttäämisen sijaan. Tuntuu tyhmältä, kun ajattelee että koko elämä pyörinyt niin tän homman ympärillä että ihan kun ois ollut jossain sumussa :oops:

Itsellä ovisaika lähenee, ehkä. Limat on jo, testit mitä tällä viikolla tehnyt niin haaleaa haaleaa. Ikinä ollut kaikki ja useampana päivänä noin haaleita! Mutta sehän on vaan hyvä? :)
 
http://aijaa.com/eCPWav

Yritän laittaa kuvaa ovistesteistä. Ylin kp12, kp13, kp14 ja alin tänään kp15.

Ovislimat oli eilen ja kipuja myös. Oli ihan ovisolo. Ja näinhän noi viivatkin näyttää että eilen ois ollu. Samoin kipuja oli tänä aamuna. Talletukset maanantaina, keskiviikkona ja eilen (y)

Kivaa tehdä edes ovistestejä kun ei sitä plussatestiä tuu. On kiva saada edes noita viivoja testiin. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ei sitä varmaan sitten jaksakaan niin innokkaasti kuumeilla jos yritys venyy :(
Mutta nyt kun on vasta eka mahdollisuus tärpätä niin tietty on vielä huipussaan :D
Onnea kaikille seuraaviin kiertoihin! :)

Onhan tässä kuitenkin niin isosta asiasta kysymys että jotenkin väkiselläkin melkein kaikki ajatukset koskee vaan tätä. Tai siis itse kun olen haaveillut jo tästä viidennestäkin jo kauan ennen. Jotenkin se on vaan pyörinyt mielessä melkein päivittäin vaikka tekis mitä.
 
Ääh, mä en nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Tässä kierrossa mulla olisi alaviisurin poisto n.dpo 15. En haluaisi millään jättää yrityskiertoa väliin. Hitto. (n) Pitääkin olla näin "myöhäisviisas", että hammas puhkeaa näinkin myöhään.
Onko teillä muilla poistettu viisaudenhampaita?

Muoks. Siis poistettu yritysaikaan :rolleyes:
 
Reirei multa poistettiin muutama kk sitten viisaudenhammas ja kysyin silloin hammaslääkäriltä, olisiko haittaa, jos sattuisinkin olemaan tietämättäni raskaana. Ei ois kuulemma puudukkeet vaikuttaneet mitenkään. Toki voi olla jälkikäteen kipeä niin raskaana ollessa ois kipulääkkeet vähän nihkeemmät, muttaeiköhän sen kestäisi jos niin onnellisesti kävisi, ja Panadolia voinee kuitenkin käyttää. :)
 
Ääh, mä en nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Tässä kierrossa mulla olisi alaviisurin poisto n.dpo 15. En haluaisi millään jättää yrityskiertoa väliin. Hitto. (n) Pitääkin olla näin "myöhäisviisas", että hammas puhkeaa näinkin myöhään.
Onko teillä muilla poistettu viisaudenhampaita?

Muoks. Siis poistettu yritysaikaan :rolleyes:
Juu kyllä on jälkiviisaasti puhkeamassa alas molemmin puolin. Ylhäältä poistettiin muuamia vuosia ennen yrityksen alkua. Yhtä oltiin jo poistamassa, mutta todettiin että odotellaan sen kasvamista vielä. Oli just jonkun hermokanavan alapuolella ja riskialttiimpaa poistaa siis. Eli odotellaan sitten :D

ON: Täällä yksi, joka on erittäin ymmällään. Kierrot ovat koko yritysajan olleet +30pvä, ellei jopa +32. Mutta nyt, kp15 testi on tämän näköinen http://aijaa.com/4ByTk9 . Hämmästelin jo töistä kotiin tultua, kun testin tein että kylläpä poikkeaa aiemmista tämän viikon testeistä kun on vahva. Noh, äsköinen alkoi piirtyä heti uitettua ja koko aika punertui enempi. Voi kroppa minkä teit, kun hämmennät. Eli siis täten todistetusti nyt jo dpo-1.
 
Viimeksi muokattu:
Reirei multa poistettiin muutama kk sitten viisaudenhammas ja kysyin silloin hammaslääkäriltä, olisiko haittaa, jos sattuisinkin olemaan tietämättäni raskaana. Ei ois kuulemma puudukkeet vaikuttaneet mitenkään. Toki voi olla jälkikäteen kipeä niin raskaana ollessa ois kipulääkkeet vähän nihkeemmät, muttaeiköhän sen kestäisi jos niin onnellisesti kävisi, ja Panadolia voinee kuitenkin käyttää. :)
Poistettiinko sulta ylä- vai alaviisuri? "Tavallinen" poisto vai leikkauksellinen? Oliko pitkään kipeä?
 
Tänään kp 7 ja oon joutunu kaks päivää lääkkeitä kaksin käsin. Oon ihan kipee. Paracetamolia enimmäksiin, mut muutama ibuprofeiini on menny kans kun päänsärky on niin järkyttävää. Kerkiiköhän nää poistua mun kehosta viikossa?
 
Felessa, pitäis kai sen poistua. Ei kai siinä kauan mene?

ON: Mä oon vissiin tällä hetkellä siinä pisteessä, että on oon saavuttanut turhautumisen. Tuntuu että kroppa ovuloi aina väärään aikaan. On syynä sitten se että ollaan eri kaupungeissa, kipeinä tai liika väsyneitä. Tuntuu että oman kropan ajoitus on aina väärä. Nyt olen itse tartuttanut miehen, joka ei suostu kipeänä mihkään. :confused: Eli ovis hukattu, ensi kiertoon sitten.. Mutta no, viikon päästä luultavasti on jo eri mieli. Tai viimestään sitten kun mennään uuteen kiertoon.

Tästä huolimatta, hyvää viikonloppua! Nauttikaamme vielä ainakin pk-seudulla lämmittävästä auringosta :)
 
Poistettiinko sulta ylä- vai alaviisuri? "Tavallinen" poisto vai leikkauksellinen? Oliko pitkään kipeä?
Alaviisuri revittiin eli ei leikkausta. Oli kauheet traumat toisen alaviisurin poistosta, mutta toi lähti aika nätisti eikä ollut kauhean kipeä. Muutaman päivä söin särkylääkkeitä. Edellisellä kerralla oli kyllä pari viikkoa kipuja kun hammas jouduttiin lopulta halkaista kun se ei muuten tullut ulos. Mutta joka tapauksessa lekuri suositteli poistoa, oli sitten kuin hankala vaan. Mulla oli pieni reikä siinä hampaassa ja se ois vissiin ollut isompi riski raskausaikana. No en ollut raskaana enkä ole vieläkään. o_O Miten sulla on tarkoitus hammas poistaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Reirei85
Alaviisuri revittiin eli ei leikkausta. Oli kauheet traumat toisen alaviisurin poistosta, mutta toi lähti aika nätisti eikä ollut kauhean kipeä. Muutaman päivä söin särkylääkkeitä. Edellisellä kerralla oli kyllä pari viikkoa kipuja kun hammas jouduttiin lopulta halkaista kun se ei muuten tullut ulos. Mutta joka tapauksessa lekuri suositteli poistoa, oli sitten kuin hankala vaan. Mulla oli pieni reikä siinä hampaassa ja se ois vissiin ollut isompi riski raskausaikana. No en ollut raskaana enkä ole vieläkään. o_O Miten sulla on tarkoitus hammas poistaa?
Leikkauksellinen poisto olisi, hampaasta näkyy vain kruunu. Sanoivat vaan etukäteen, että saattaa olla hankala poistettava. Eniten vaan mietityttää just se kipu ja kipulääkkeiden tarve, jos mahdollisesti olisikin raskaana. Ja tietty se poistopäivä sattuu olemaan maanantai, etten vois edes ajoissa perua sitä. Tuskin testit sitä plussaa vielä esim. perjantaina näyttäisi. Täytyy kai tosissaan miettiä sitä yritystaukoa :mad:
 
@Juliet86 Tosi harmi juttu :(

Kipujen kanssa painiville tsemppiä!

Mä en oo tässä kierrossa laittanut oviksen jälkeen tuntoja ylös,viime kierrossa niitä ok vaikka muille jakaa...täytyy sanoo että tässä kierrossa oon ollut sitvaika oireeeton :D kunnes tänään dpo8 hampaiden harjausaiheutti verenvuotoa,sama tapahtui vain oviksen aikaan,ei sen jälkeen... Ja tänään alkoi myös reipasta valkovuotoa,joukossa hieman kellertävää *tsori...jotain nippailujua on tuntunut...mulla nous jotenkin usko siihen et nyt ollaan raskaana,hain testejä kaupasta ja maanantaina testaan...

Tsori kirjoitusvirheet,nyt ei jaksa muokkaa enempää :)
 
Leikkauksellinen poisto olisi, hampaasta näkyy vain kruunu. Sanoivat vaan etukäteen, että saattaa olla hankala poistettava. Eniten vaan mietityttää just se kipu ja kipulääkkeiden tarve, jos mahdollisesti olisikin raskaana. Ja tietty se poistopäivä sattuu olemaan maanantai, etten vois edes ajoissa perua sitä. Tuskin testit sitä plussaa vielä esim. perjantaina näyttäisi. Täytyy kai tosissaan miettiä sitä yritystaukoa :mad:

Oireileeko se? Tietty särkee kun se puhkee, jos näkyy vaan vähän. Ehkä jos ei oireile jättäsin vaan sattuman varaan. Jos oisinki raskaana ni menisin sinne tai soittasin aamulla ja kysysin mitä he ovat mieltä. Ja jos ei oireita ole ni jättäsin vaikka sen sinne. Taisiis aattelisin, et helpompi on päästä siitä hampaasta ku tulla raskaaksi.:)
Multa on kaikki aikoinaan revitty ja alapuolisista meni pari viikkoo toipua ja ylhäältä pari päivää. Kipeetä kyllä teki, mut ei ollu käytössä ku reseptivapaat särkylääkkeet :)
 
Nonsk kyllä se kuume näköjään on taustalla ja vahvana, perjantaina sain facesta kuulla vauvauutisen lähipiiristä, luin sen vielä kaupan kassajonossa, oli virhe! Äkkiä ostokset kassiin ja autoon, itkuhan siinä tuli. Pelottaa välillä omat tunteet ku en haluais olla katkera/kade muiden raskauksista.. No vähän suklaata miehen kanalossa rääkyen niin olo helpotti ja nyt on kuume taas kova :D

Lumi87 onnea ovisplussasta! (y)

Reirei ompas sullaki hankala tilanne, itse ehkä menisin poistattamaan jos vaarana on uusiutuvat tulehdukset, yritystauko on toki perseestä mutta eipä tarvis murehtia hammasta sitte raskausaikana. :)

Hampaista puheenollen, puhuin tääläki jo keväällä että pitäs käyä korjauttamassa hampaat.. No nyt on pakko ku eilen puraisin johonki siemeneen ja hampaasta pala pois. (tämä on toki jo kolmas hammas josta puuttuu pala..) mutta tämä vihloo niin ettei voi pureskella ku toisella puolella suuta. :cry: Onneks on huomena vapaata, jos pääsis heti.
 

Yhteistyössä