Toiveena vauva 2017-2018

Empäs usko, et eka kierto meni normaalisti kierukan poiston jälkeen. Aikasemmin oon tuntenu hyvinkin vahvasti oviksen munasarjoissa tuntuvana vihlomisena. Nyt ei mitään, ei limoja yms eikä kauheaa panetusta. No koko oviksen ajan, ennen ovista ja oviksen jälkeen on heiluteltu peittoja joskos nappais. Outoa vaan, ku ne ole mitään tuntemuksia. Ovistesteihinki se viiva tuli hyvin haileena eikä voimistunu oikein kunnolla missään vaiheessa. Siksi vähä skeptinen tän oviksen suhteen omien tuntemuksien lisäksi. Nyt siis dpo 2, menkkoja odotellessa tossa puolentoista viikon päästä..
 
"Kiva" kuulla etten ole ainoa. Tällä hetkellä naaman kukkiminen on hieman rauhoittunut ja tilalle tullut aivan valtava ruokahalu.. :D
Ainii! Se ruokahalu unohtu itellä, tuntuu että voisin vaan syödä ja syödä. Piti alkaa sokerilakkoon, aattelin et jos tällä ruokahalulla vetää jotain suklaata tms niin alkaa kyllä maha kasvaa mutta ei siitä syystä, mitä toivoo :LOL:

On: glow sanoo, että tänään ois dpo5 ja kylläpä se siinä taitaa pyöriäkkin. Alkaa pikkuhiljaa jännittää, että miten käy tässä kuussa :) en enää oo ees jaksanut laskea montako yrityskiertoa on mennyt mutta monta!

Tsemppiä muillekin piinailijoille!
 
Mä oon valinnu pitoisuuksien mukaan tollasen Y.S. Eco Bee Farmsin royal jellyä. Se on suoraan mehiläisfarmilta pakastekuivattua kuningatarhyytelöä missä ei oo mitää ylimäärästä ja iso määrä sitä vaikuttavaa ainetta. Mulla ainaki lisäs jo yhes kierrossa limoja, aikaisti ovista ja poisti tiputtelun kokonaan. Mut ei se mikään halvin todellakaa oo.
Onko sulla linkkiä siihen? Voisin koklata :)
Mullon ollut ekana joku olikohan Bsorionin tms. jossa oli 500mg sitä geleetä, mut lisäksi siinä oli vehnäalkioöljyä jne. Tykkäsin siitä. Nyt oli purkki luontaistuotetukun royal geleetä, jossa 750mg geleetä, eikä juuri muuta ni tuntu ehkä jopa laimeammalle vaikutus. Veikkaan et myös koostmuksella ja apuaineilla on paikkansa imeytymisessä.

Kiva lisää jännäilijöitä ja niin plussataanki reirei85 :D ja kunnon kinttaat samaan syssyyn ;)
 
Täällähän on ens viikolla paljon jännäilijöitä :)
Mullakin voisi periaatteessa olla jännät päivät mutta luulen ettei kannata laskea niiden epämääräisten mahakipujen varaan mitä toivoin ovikseksi. Jos ois ollut oviksesta kyse niin siitä tulis keskiviikkona 2 vkoa eli pian nähdään. Jollei menkat ala niin uskon suosiolla että oli vaan alkavaa pissatulehdusta tms. Tänään siis kp 30 ja nega testattu. Kyllä mä nyt testailen joka toinen päivä - jollei muuten niin ihan sen takia että saa nuo Sofi One Stepit käytettyä pois :cautious: Tilasin nyt noita ekaa kertaa enkä oikein tykkää. Jotenkin pieniä ja vaivasia lipareita jos vertaa Pregcheckiin ja niitäkin saa S-kaupoista aika halvalla. Tietysti suurin vika noissa on se etten saa haamun haamya näkyviin vaikka kuinka koetan kallistella. Pregcheckillä puolestaan sain kuopusta yrittäessä sen kaikkein ensimmäisen haalean plussan jolla testi ansaitsi paikan sydämessäni :D Taitaa olla ns. hedelmäpeliefekti, jaksan pissata tikun toisensa jälkeen kun kerran oon tällä testillä voittanut...
Onko teillä jotain lempparitestejä tai sitten inhokkeja? Ovistestisuositteluja otetaan myös vastaan, jos mulla nyt joskus menkat alkais niin varmaan voisin tikutella syksyn kuluksi ovistakin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
Onko teillä jotain lempparitestejä tai sitten inhokkeja? Ovistestisuositteluja otetaan myös vastaan, jos mulla nyt joskus menkat alkais niin varmaan voisin tikutella syksyn kuluksi ovistakin (y)
Mä käytin tässä kierrossa Pregcheckin ovistestejä ja OneStepejä rinnakkain (ihan vaan vertailun vuoksi). Olin aikaisemmin saanut OneStepillä selkeän plussan ja PC nyt eka kertaa kokeilussa. PC toimi vielä paremmin. Kuvassa ylempi OneStep ja alempi PC samaan pissaan dipattu.

http://aijaa.com/viOooV

Myöhemmin päivällä sain molempiin testeihin plussan (PCssä testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi ja OneStepissä ne oli samanvahvuiset). Kuva vaan niin huono ja muistin ottaa vasta kuivahtaneista testeistä, joten en laita sitä nyt tähän.

Joka tapauksessa siis, tämän pitkän selostuksen jälkeen, Pregcheckin ovistestit toimi mielestäni tosi hyvin. Viiva lähti vahvistumaan kp9 alkaen, kp12 tuli selkeä plussa ja seuraavana päivänä jo selkeästi haalistunut viiva. Ei tarvinnut arvailla. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mun mielestä r-testeistä kun porukka tehnyt vertailevaa tutkimusta täällä palstalla niin nuo "herkät" One stepin liuskat on näyttänyt oikeet plussat huonommin kuin PC ja sitten taas ovat antaneet turhaa viivanpaikkaa. Muistaakseni jokunen kai reklamoikin niistä.. Tuolla Himotestaajien ketjussa on hyvää keskustelua eri testeistä. :)

Täällä ei tarvi testejä kyllä tehdä, kp 19/30 menossa ja lämmöt alempana kuin ikinä. Kyllä tämä nyt oli selvästi ovuloimaton kierto.
Olen vahvasti sitä mieltä että pco alkanu hormonaalisen ehkäsyn jälkeen nyt taas jylläämään mun munaskuissa.
Pitäs saada otettua luuri käteen ja soitettua lääkärille mutta pelkään että tuo ukkokulta taas saa jotain paineita.
 
Eilen alkoi menkat, niinku arvelinkin mutta ainahan sitä ihme luomuraskautta toivoo. Ensi viikolla hoitojen suunnittelukäynti, saa nähdä mitä keksivät! Että aloitetaanko heti ensi kierrosta pistos ym hoidot ja inseminaatio. (Minähän tulin viimeksi raskaaksi 2. Inseminaatiosta). Jännittää ja olo on malttamaton! Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
Tänne kp1 päivitys. Vähän jo ehdin eilen dpo15 ajatella, että mitä jos sittenkin kun ei ole mitään menkkaoloja ollut (vieläkään vaikka jo menossa).. Toisaalta, miksi neljä päivää ennen ovista oliskaan tärpännyt kun ei aiemminkaan? Veri maistuu suussa, mutta en tiedä onko se vaan tää räkäkurkkutauti mikä tekee sen. Tai joku ientulehdus. Meillä suhteessa vähän mietintää, ehkä miehen puolelta. Jotain piristettä kaivattaisiin vissiin ihan ylipäätäänkin..

Mielenkiinnolla odotan miten tämä kierto lutviutuu. Tuleeko taas himopitkä vai jäädäänkö johonkin 30kiertopäivän huitteille. :)
 
Onko hajamielisyys raskausoire :D en tajua mikä varhainen dementia mulle on iskenyt, unohtelen asioita ja kotityötkin tuntuu älykkyystestiltä.. Voin kertoa, ettei ole kovinkaan älykäs kun oot viikonlopun pessy samaa koneellista pyykkiä ihan vaan siksi kun unohdat puolet pyykeistä koneeseen ja vaan puolet laitat kuivaan :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!!

Mulla hävis kaikki toiveet tästä kierrosta.toivoin oviksen olleen jo aikaa sitten,mutta nyt alkoi vasta "limat" ja runsaat...mä oon "itkeny" täällä lyhyttä kiertoani joten en usko että voisi tärpätä enää...en vain usko että 10 päivän luteaalivaihe riittäisi...ehkä se alkaa olee kohta todistettuakin,joka kierrossa sama...heilutellaan nyt peittoja kuitenkin tänään...
 
Dpo5 eikä mitään tuntemuksia, jos pitäisi tässä vaiheessa jotain tuntea niin ei taida olla onni käynyt, en tosin yhtään muista missä vaiheessa tuntui jotain edellisellä kerralla, silloin kun en ehtinyt testailemaan kun kerran. Mennään reissuun ensi viikolla niin toivottavasti sitten pystyy ajattelemaan jotain muuta ettei testaa vahingossakaan
 
Voisin hypätä mukaan keskusteluun!

Fatima82/ kp 16/30 /3.lapsi/ yk 3.

Taustalla olen lueskellut tässä jonkun aikaa. Kolmas lapsi olisi tervetullut. Kaksi aiempaa saanut alkunsa melkeinpä ennen kuin kunnolla ehtinyt edes yrittämään, joten nyt hämmentää kun ei ihan heti tärpännytkään. Ovis lienee ihan näinä päivinä ovella. Joka toinen päivä -tahdilla on yritetty nyt talletella.
 
Heipähei pitkästä aikaa, uusiakin kuumeilijoita näyttää olevan tullut mukaan, tervetuloa! Ja ihania plussia, onnittelut niitä saaneille! :love:

Alkukierto on mennyt nopeasti kun kävin noin viikko sitten reissussa, ja siellä kyllä sai mukavasti päätä nollattua ja ajatuksia muuallekkin kuin vauvoihin :) En edes foolihappopurkkia ottanut matkalle mukaan! :D Nyt yritän kovasti olla stressaamatta, mutta eihän sitä osaa olla ajattelematta, kun tietää että nyt on taas se arvuutteluvaihe, että milloinhan se ovis tällä kertaa on. Noo, oli tai ei, hyödynnelty on eilen ja tänäänkin ihan huvin ja urheilun vuoksi ;) Eipä tänne muuten ihmeempiä, pysykää vahvoina!
 
Kp23, dpo 9. Ei muita oireita ku et mua ei palele! Suorastaan kuuma. Olen vilukissa, joten ainoa aika kun mua ei oo palellut oli raskaana. Mut emmä tiiä voiko se vielä olla oikeesti mikään oire. Sit jos kun alkaa yölliset vessareissut ni uskon :ROFLMAO:

Mites muilla jännäjillä? Ja tietty kaikilla :)
 
On tämä kroppa omituinen. Nyt kun tiedän että oikeasti ainakaan tässä kierrossa en ovuloinut niin kropan oireilu on paljon vahvempaa kuin silloin kun ovis on tapahtunut. :giggle:
Alamaha on pinkeä ja vähän turvoksissa ja nipistelee, hormonifinniä pukkaa naamaan, tukka rasvottuu jne jne.. Mutta niinhän sitä sanotaan että negakierroissa oireet on vahvemmat kuin plussakierrossa. Jos en olis mitannut lämpöjä niin olisin ihan varma että olen raskaana ja tippuisin sitten korkealta ja kovaa. Tietääpähän jatkossa että nämä oireet ei mitenkään todellakaan ennustele raskautta. :)

Hei koska joku on testailemassa, jotain tarttis jännittää? Jos ei omaa niin jonkun muun tulosta ainakin..! :ninja::geek::sneaky:
 
Täällä testattu nega dpo12 tai13 tänään. Nyt kierukan poiston jälkeen on näköjään erilaiset menkkoja edeltävät oireet. Olin siinä uskossa että ois voinut tärppi käydä kun semmoista oloa ollut, mutta eipä näköjään. Vajaan viikon masua turvottanut tosi pajon ja alamasua nippaillut. No tietääpähän ens kierrossa ettei kannata innostua noista oireista yhtään.
 
Hei soitin terveyskeskukseen ja sain huomisaamulle peruutusajan!
Jätin kyllä jonku verran taustatietoja kertomatta ajanvaraajalle, kuinkahan kiukkusia ne mahtaa olla..:ninja: Täällä kun ei millään meinaa saada lääkäriiin aikaa ellei ole mitään akuuttia niin sanoin vaan että esikoista tehdessä todettu pco ja silloin auttoi clomifen tupla-annoksella. Ja että nyt ovistestit näyttää mitä sattuu enkä usko ovuloivani.

Taktisesti jätin mainitsematta että sittemmin on yksi luomuplussa tullut ja mies on vaihtunut ja aiemmissa kierroissa olen lämpöjen mukaan ehkä ovuloinutkin. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki95 ja -dino-
Onko sulla linkkiä siihen? Voisin koklata :)
Mullon ollut ekana joku olikohan Bsorionin tms. jossa oli 500mg sitä geleetä, mut lisäksi siinä oli vehnäalkioöljyä jne. Tykkäsin siitä. Nyt oli purkki luontaistuotetukun royal geleetä, jossa 750mg geleetä, eikä juuri muuta ni tuntu ehkä jopa laimeammalle vaikutus. Veikkaan et myös koostmuksella ja apuaineilla on paikkansa imeytymisessä.

Kiva lisää jännäilijöitä ja niin plussataanki reirei85 :D ja kunnon kinttaat samaan syssyyn ;)
Joo! tää on tosiaan 2000-milligrammasta et pitäis ainaki toimia :D
http://eu.iherb.com/Y-S-Eco-Bee-Farms-Royal-Jelly-100-Pure-2-000-mg-75-Capsules/23670
Ja koodilla JPQ709 saa muistaakseni 10 % alennusta ekaa kertaa tilaavat. Suomeen postituskulut jotain neljän euron luokkaa, jos tilaa alle noin 35 eurolla niin saa ilman tullimaksuja, noista löytyy googlesta tarkemmin.

kiva mainospuhe :oops::D
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Uuden kierron piti alkaa eilen oviksen mukaan mutta ei vieläkään. Tein tänään one stepin liuska rtestin, puhdas nega. Tai en minä ainakaan siinä nähnyt: kaukaa katsoessa jotenkin kuvittelin että jotain hailakkaa näkyisi mutta kun läheltä tiiraili niin ei mitään, kääntelin sitä varmaan kymmenen minuuttia hyvässä valossa ja kyttäsin joka kulmasta.

Oon aika pettynyt jos ei keho näilläkään lääkkeillä nyt ala toimia.. En oo tutkinut vielä edes onko pitkä luteaalivaihe yleinen? Mitä haittaa? Mistä johtuu? Mitä ihmettä??? Voikohan tää tasottua jos nostan letrojen annosta..? Äääh on se tämäkin nyt murheen aihe.
 

Yhteistyössä