Toiveena vauva 2017-2018

Onnea teris :) ja iso plussa peukku lumi87, ompas kerrassaan jännä tilanne ..osta sellanen digimittari mikä näyttää raskaus viikot (y)
Täällä ei edelleen olossa mitään eikä niitä menkkojakaan... Eiks oo mitään luomukeinoa houkutella kuukautisia?
Niin ja mitä ne geleet on, mihin tarkoitukseen? Ja paljon pitää vetää foolihappoa? Mulla on vaan perus vitskut ja Mietin et pitäskö ostaa niitä raskausvitskuja mitä te syötte?
Hei tuli muuten tästä mieleen että eikös vadelmanlehtitee jollain tapaa tasapainota sekaisin olevaa hormonitoimintaa? Se on joku ikivanha luonnonlääke, rohdosjuttu. En vaan muista miten sen piti auttaa ja mihin asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
Hei tuli muuten tästä mieleen että eikös vadelmanlehtitee jollain tapaa tasapainota sekaisin olevaa hormonitoimintaa? Se on joku ikivanha luonnonlääke, rohdosjuttu. En vaan muista miten sen piti auttaa ja mihin asiaan.
Sitä siis heti!!! Vaikkei auttas tähän niin ainahan voi kokeilla, tuskin siitä haittaamaan on :) kuulostaa sitäpaitsi hyvältä teeltä :p varmaan esim. Lifesta saa? Siellä ainakin jotain tee juttuja on...
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Tänän tyylipuhtaat viivanpaikat :cry: mä en tee enää ikinä noita raskauskeijun liuskoja, eilen oli niin selkeesti positiiviset.
Onpas su siellä tilanne Lumi. Nyt näen haamut molemmissa,aikasempi selkeä plussa...olisko se digi luotettavampi...tsemppiä ei kiva tilanne..

Täällä siis kp21/23-25 ja NEGA testattu....kyllähän se miestä syö,mutta vielä on toivoa!
 
Sitä siis heti!!! Vaikkei auttas tähän niin ainahan voi kokeilla, tuskin siitä haittaamaan on :) kuulostaa sitäpaitsi hyvältä teeltä :p varmaan esim. Lifesta saa? Siellä ainakin jotain tee juttuja on...
Saa ihan marketeistakin. Sen pitäisi jotenkin tasapainottaa ja vahvistaa kohdun aluetta ja auttaa monenlaisiin naistenvaivoihin mutta monessa paikassa on sanottu että kannattaa vältellä ekat raskauskuukaudet. Pääsis nyt vaan ensin sinne raskauskuukausiin saakka.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
Kotikonsteja hedelmällisyyden parantamiseen:
  • Lisää ruokalusikallinen vehnänalkiota tai vehnänalkioöljyä ruokavalioosi.Nauti myös ruokalusikallinen porkkanansiemeniä päivittäin.
  • salaatteja, jotka sisältävät sinimailasta ja merilevää.
  • lasillinen kurpitsasta valmistettua mehua päivittäin heti kuukautisten päättymisen jälkeen. Viipaloi kaksi kurpitsaa tehosekoittimeen ja kaada sekaan tilkka vettä, sekoita tasaiseksi
  • Uuta ruokalusikallinen kuivattuja pelargonian kukkia kuumassa vedessä ja anna jäähtyä. Nauti kaksi lasillista päivässä.
  • teelusikallinen mehiläishunajaa tai kuningatarhyytelöä
  • Keitä ruokalusikallinen Sarsaparilla-virvoitusjuomaa (Suom. huom. voi olla vaikea löytää Suomessa), lisää joukkoon kaksi ruokalusikallista maca-jauhetta, voikukan kukinto ja kourallinen nokkosta. Anna kiehua 10 minuuttia, jäähdytä ja nauti pitkin päivää
  • pellavansiemeniä.
  • greippimehua.
  • Lisää ruokavalioosi kupillinen meksikolaisesta damiana-kasvista uutettua teetä. Lehtiä voi käyttää myös kylpyvedessä.
  • vadelmateetä
  • Poistaaksesi mahdolliset munanjohtimen tukokset, nauti kolme kupillista kehäkukkateetä päivittäin.

muoks. en sitten muuten ole mitenkään vastuussa tuon listan suhteen :D
 
Tein vielä yhden aamun tokalla vessareissulla. Mä tuun hulluksi!!
Onpas selkeä viiva taas, mitenkähän ne tolleen heittää. Jotain sun sisuskaluissa on tapahtumassa kyllä.

Munkin sisuksissa on tapahtunut jotain. Ovis on nimittäin FF:n mukaan ollut mutta se tulikin tässä kierrossa vasta kp 20. Sen takia mulla siis oli viikko sitten niin sairaan kipee maha ja nyt viikon ollu tissit tosi kipeet taas ja pahaakin tekee. Nämä siis aina nykyään oviksen jälkeen.
Nyt siis DPO 6 ja kp 26/30-34. Tulloo ennätyspitkä kierto varmaan kun ovis noin myöhässä tuli. Mutta hyvä kun kumminkin tuli. :)

Tein eilen testille kaikkia kokeellisia juttuja ja koitin saada siihen jollain konstilla virheellisen viivan. Käytin kraanan alla, annoin kuivua uudelleen. Dippasin uudelleen pissaan, annoin kuivua. Dippasin kahvimukiin... (tässä kohtaa mies vähän älähti, mä luulen että se pitää mua nyt vinksahtaneena..) Ei siihen kyllä tullut yhtään mitään, en mä tiedä miten kukaan noihin mitään väärää tulosta voi saada.
 
Missä vaiheessa ootte alkanu seurata testeillä tai muuten ovista? Tää kaikki on muuttunu 7 vuodessa niin kauheesti, että oon ihan pihalla kaikista dopeista sun muista geleistä..eli siis nyt meni vasta eka yrityskierto/kuukausi meillä, oviksen tai ehkä pikemminkin sen edeltävän otollisimman ajan juuri tunnen kyllä tosi vahvana, että tiedän sen jo olleen ja raskausmahiksen menneen jo tältä kuukaudelta. Kierto siis nyt 20/29-31 ja se doppi :) olis suunnilleen 5-6 tuntemusten perusteella.
Yritän pitää pään kylmänä ilman piinailun aloittamista tai muuta ja että voitas vaan nautiskella tilanteesta, kun ei oo hormoneja tai muutakaan ehkäisyvälineistöä, tosin ilman hormonaalista oon ollut n. kolmisen vuotta. Enkä hormonaalisiin haluakaan enää ikinä palata. Siinä mielessä on nyt heti yrittämiseen ollut "valmis" ja ennalta-arvattava keho.
Ainiin ja mie syön ihan noita raskausvitskuja foolin varastoimiseks ja sen takia, että siinä ei oo a-vitamiinia.
Mutta mie täällä seurailen ja taustailen ja katson, missä vaiheessa huoli ja paniikki alkaa vallata, jos/kun plussaa ei kuulu. Tää kierto tosiaan meni vähän puolivahingossa ohi tai ei niin intensiivinen "yrittäminen" osunut juuri otollisimmilleen ehkäpä, mutta ajattelin mie sitten kyllä testin tuolla kuun lopussa kuitenkin tehdä, jos ei menkat ehdi jo sitä ennen alkaa. Niin ja tässä on tainnut teistä jo kaksikin ehtiä plussata, onnea teille kovasti nyt ja jatkoon :)
 
Niinkuin muutkin on jo neuvoneet: käy Lumi hakemassa digi, jospa saisit sillä mielenrauhan :) itse kyllä uskon ennemmin väärään negaan kuin väärään plussaan mutta ehdottomasti tekisin digin tossa tilanteessa.
 
Tein eilen testille kaikkia kokeellisia juttuja ja koitin saada siihen jollain konstilla virheellisen viivan. Käytin kraanan alla, annoin kuivua uudelleen. Dippasin uudelleen pissaan, annoin kuivua. Dippasin kahvimukiin... (tässä kohtaa mies vähän älähti, mä luulen että se pitää mua nyt vinksahtaneena..) Ei siihen kyllä tullut yhtään mitään, en mä tiedä miten kukaan noihin mitään väärää tulosta voi saada.
Kiitos tästä!!!:LOL::ROFLMAO:
Mulla tänään ehkä maailman paskin päivä ja megaluokan v**utus, mutta tämä piristi ja sai mun hymyilemään... edes hetkeksi! ;)
 
kp1.

Tällä kertaa jäikin yllättävän lyhyeksi kierto, mutta koska pyrin olemaan positiivinen, niin mietin et jos tässä kierrossa onnistus niin voitas sit jatkossa viettää yhteissynttärit esikoisen ja vauvan kanssa :D Tosiasiassa usko on kyllä melko vähissä...
 
Anteeksi omanapa, mutta nyt en käsitä mikä mun kroppaa vaivaa. Eilen aamulla alkoi rusehtava vuoto ja sitä tuli pyyhkiessä koko päivän ajan. Tänään aamupäivästä ei tullut mitään mut iltapäivällä alkoi taas epämääräinen ruskea, hyvin vähäinen vuoto. Kivut on vähentynyt ja muutkin menkkaoireet kadonnut. Kp 29 / 28. Tässä alkaa jo uusiksi toiveet herätä että olisko sittenkin mahdollisuus että olisinkin raskaana :love: mutta kyllä noi aiemmat oli niin selkeät menkkaoireet että parempi varautua siihen että yön aikana hanat aukee. Mulla on menkat lähes aina alkanut täsmällisesti kp 28 kunnon vuodolla, tälläset parin päivän "ennakko-oireilut" on ihan uutta ja siksi ihmetyttää.

Huuh, tulis nyt se täti jos on tullakseen, mun pää ei kestä tätä jännittämistä! :unsure:
 
Anteeksi omanapa, mutta nyt en käsitä mikä mun kroppaa vaivaa. Eilen aamulla alkoi rusehtava vuoto ja sitä tuli pyyhkiessä koko päivän ajan. Tänään aamupäivästä ei tullut mitään mut iltapäivällä alkoi taas epämääräinen ruskea, hyvin vähäinen vuoto. Kivut on vähentynyt ja muutkin menkkaoireet kadonnut. Kp 29 / 28. Tässä alkaa jo uusiksi toiveet herätä että olisko sittenkin mahdollisuus että olisinkin raskaana :love: mutta kyllä noi aiemmat oli niin selkeät menkkaoireet että parempi varautua siihen että yön aikana hanat aukee. Mulla on menkat lähes aina alkanut täsmällisesti kp 28 kunnon vuodolla, tälläset parin päivän "ennakko-oireilut" on ihan uutta ja siksi ihmetyttää.

Huuh, tulis nyt se täti jos on tullakseen, mun pää ei kestä tätä jännittämistä! :unsure:
Kai sulla jo testi on odottamassa ja aamulla tuut kertomaan mitä se sanoo? Itsehän olisin ehtinyt tuohon mennessä tekemään jo parikin testitilausta... :whistle:
 
Teris onnea plussasta ja toivotaan nyt parasta! Mulla oli esikoista odottaessa veristä vuotoa, joka alkoi juurikin ulkomaanmatkalla rv jotain 6. En tiedä oisko matkastressi laukaissut vai ihan joku muu, mutta raskaus meni sitten loppuun asti oikein mukavasti joten toivotaan että sullakin olisi vaan pelottelua! Pidän sulle peukkuja.
Lumi, huomenna kipinkapin kauppaan ostamaan joku oikea testi! Eiks noi oo just niitä Onestep-liuskoja, niitähän monet parjaa siitä että tulee tosi heikot viivat (mä tosin parjasin siitä ettei tullut viivoja ollenkaan mut se ei ehkä ollut testien vika :cautious: Ehkä varuiksi kannattais talletella jos noi olisikin ristireagointia ovikseen? Mutta toivotaan että ois sitä itseään (y)
 
Kai sulla jo testi on odottamassa ja aamulla tuut kertomaan mitä se sanoo? Itsehän olisin ehtinyt tuohon mennessä tekemään jo parikin testitilausta... :whistle:
On mulla varastossa rfsu:n varhaisia testejä sekä pregcheck. Aamulla teen ja tulen kertoon miten kävi o_O olin vaan eilen ja tänään aamulla 100% varma että vuoto alkaa, niin ei käynyt mielessäkään tehdä testiä. Nytkin on epäilys että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta saapahan ainakin testin myötä varmuuden, jos täti ei sitten yöllä kurvaa paikalle:cautious:

@teris voi ei, toivottavasti vuoto olisi ihan harmitonta. Me pidetään sulle peukkuja!
 
Myönnettäköön, että olen vähän pihalla mitä täällä on keskusteltu... :oops: Olen kyllä käynyt täällä lueskelemassa, mutta selkeästikään en ajatuksen kanssa. Ehkä ajatus on ollut niin jossain muualla, töissä ja omassa parisuhteessa. Mieshän totesi, että ei tiedä haluaako enää jatkaa. Toistamiseen ollaan puhumassa tästä asiasta, mutta on semmonen fiilis, että tällä hetkellä ollaan käännekohdassa. Tällä hetkellä kaikki kuitenkin tuntuu menevän hyvin, eikä ole enää niin epävarma olo (jos niin voi sanoa). Tavallaan tuntuu kun oltais koettu joku uusi lähentyminen, seksi ainakin on parempaa! Vauvaprojekti on tasolla, josta en itsekään ole varma. Tuntuu että omasta päästä se on kadonnut johonkin. Kamalan väsynyt fiilis koko aika, ei tunnu riittävän energiaa sellaiseen. Keskitän kaiken töihin ja kotiin.. Ovistestailua olen jatkanut, aloitin jo tänään kp8 vaikkei olisi mitään ideaa. Kipuilua vain on ja himot hyrrää.. Jos mennään samalla aikataululla kuin viime kierrossa niin viikonvaihteen tienoilla olisi, jos taas sitä edeltävien kiertojen niin vasta joskus ensi viikon loppupuolella. Nykyäänhän kyllä otestailen vain menkkojen ennustettavuuden takia, tai siltä tuntuu. Pirun epäsäännöllinen kroppa...! :D

Jotenkin vapauttava fiilis, että täällä voi purkaa kanssasisarien kanssa. Ja kukaan ei tunne, tiedättekö sen fiiliksen? (tietty nyt joku ilminantaa tunnistavansa minut..) Kyllähän sitä kaveri aika paljon tietää, mutta sitten taas ei viitsi ihan jokaista asiaa kertoa.. Kiitos teille siis olemassa olostanne!

Mutta sen verran olen perillä, että täällä on jänskät paikat muutamilla! Testiä kehiin ja muutkin jännän äärelle! ;) Ja muutamat muutkin ovat lähteneet uutta kiertoa kohti, leuka rintaan ja eteenpäin, ei kai sitä muutakaan voi.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Yuna
Terikselle voimia epävarmassa tilanteessa ja toivotaan parasta. Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

Itselläni raskausoireita ei juurikaan ja epäilyt nousee mieleen, pakko oli ostaa digitesti vielä ja onneks oli viikot nousseet niin helpotti oloa ainakin hetkeksi
 
kka
@teris paljon tsemppiä, toivotaan että on vain väärä hälytys!

Omanapailenpas hieman. Täällä on nyt mennyt pari viikkoa pillereiden lopettamisesta ja koko ajan odottelen josko keho kertoisi jotain mutta pakko sanoa, että vuosien hormonaalinen ehkäisy on tehnyt kyllä vahvasti tehtävänsä enkä kyllä tunne omaa kroppaani ja sen toimintoja tällä saralla yhtään. :confused:

Äh, on jotenkin tosi ristiriitaiset ajatukset. Hyvä ystävä teki loppuviikosta positiivisen raskaustestin, oli yhden illan jutun kanssa kumi puhjennut ja jälkiehkäisypilleristä huolimatta oli sitten raskautunut. Raskaudenkeskeytykseen on menossa nyt mahdollisimman pian. En ole tästä meidän "vauvaprojektista" tälle ystävälle maininnut mitään, eikä tietenkään ole minkäänlaista katkeruutta tätä ystävää kohtaan kun raskautui ihan "tosta noin vaan" mutta tottahan se pistää miettimään että kuinka joillekin suodaan raskaus niin helposti kun taas moni tälläkin palstalla oleva saa pettyä kerta toisensa jälkeen. :(
 
teris :toivotaan että plussa pysyy ja vuoto oli vain jotain muuta. Mukavaa lomaa
lumi87: jännittävää mutta kyllä tuossa monta plussaa näyttäisi olevan. Tsemppiä

Omaa napaa. Tylsä väli kuukausi lusittu. Edelleen odotan tuloksia kilpparikokeista. Mutta yritys jatkuu nyt kuitenkin.
Mulle saa siis päivittää Kp1 YK5
huomenna alkaa letrojen popsiminen ja sit vaan odotellaan ovista.

Tää kännykkä ei nyt suostu punaamaan tuota tekstiä.
 
Lämmöt lähtenyt laskemaan, joten uusi kierto on jo oven takana... :poop::cry: Testinkin tein ja häikäisevän valkoinen nega se tietenkin oli. (Ajattelin, että pakko tuhlata yks edes ennen menkkoja, kun niitä kerran on hankittuna ja alkaa varmaan jo parasta ennen päiväykset lähestymään testeissäkin.) Ottaa jotenkin tosi koville. Olin ihan satavarma, että on tärpännyt, vaikken sitä ole ääneen toitotellutkaan. :(

Mä taidan poistua kokonaan listalta ja näiltä palstoilta muutenkin... Mulla töissä ihan hirveetä (itkettää joka ilta ja aamu, kun pitää lähteä ja alan oireilla jo fyysisestikin...) ja en vaan enää oikein jaksa käsitellä näitä pettymyksiä... ja kauheeta sanoa, mutta myös muiden plussauksia. :unsure:Tiedän, että mulla yritystä vasta tosi vähän takana, mutta itse tämä projekti on ollut käynnissä jo kaikkinensa pari vuotta. Ja kun epätavallinen järjestely aiheuttaa sekin lisähaastetta (vaikka mulla ihan maailman paras apuri onkin), niin taitaa tässä kaikessa olla liikaa kestämistä mun muutenkin jo viime vuosien pettymyksistä hieman huteralla pohjalla olevalle mielelle. :( Täytyy nyt tosi tarkkaan miettiä, että mitä tässä pitäisi tehdä... Ja jutella myös toisen osapuolen kanssa. Tiedän, että hän on mukana just niin kauan, kuin minä haluan... mutta mulla huono omatunto, kun "tuhlaan" hänenkin aikaa, vaikkei hän sitä kuulemma todellakaan niin ajattele. Vaihtoehtona on tietysti hakeutua klinikalle, mutta haluanko lähteä kokeilemaan (rahallisesti aika haastavaa), niin en ole siitä ihan varma...

Anteeksi tämä avautuminen. On vaan niin paha mieli, etten jaksa enää edes tsempata tai esittää... :cry:

Toivon teille muille paljon onnea yritykseen, plussanneille onnea ja kaikille ihanaa vuoden jatkoa ja plussatuulia. (y) Kiitos kun olen saanut olla kanssanne jännäämässä. :love:
 

Yhteistyössä