Toiveena vauva 2017-2018

@reirei I feel you! Tsemppiä ihan sikana, kyllä se tuosta helpottaa ja uusi toivo herää sitä suuremmalla syyllä kun jotain on onnistunut kumminkin tapahtumaan! Tai siis niin mulla kävi pari viikkoa sitten ainakin :)

@Hemmpsu onnea plussasta!

Mulla on nyt niin hyvä fiilis tästä viikonlopusta (y) Ovisplussa taisi testeissä olla perjantaina, eilen illalla jonkinlaisia ovisoireita ja tänään viiva jo ihan selvästi vaalentunut. Pe olin synkkänä kun miehellä kolmen yövuoron putki, mutta kaikki odotukset ylittäen onnistuttiin tallettelemaan to-illan lisäksi la-aamuna ja vielä tänä aamunakin varmuuden vuoksi;) eli kyllä pitäis tämän puolesta olla mahikset tärppiin! Tämä kiitos lumisten säiden jotka houkuttelee lapset pitkiin ulkoiluihin.
Sais jatkua tää talvi nyt vaan...
Mulle vois siis päivittää DPO1.
Kivaa päästä taas jännäämään!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Meillä odotetaan vielä yrityksen suhteen vuodenvaihdetta, kun kierukka lähtee joulukuun lopussa niin sitten päästään yrittämään. Kierto näköjään on tunnistettavissa tämän hormonikierukan kanssakin, tänään oli ilmeisimmin ovis ihan ajallaan, vaikkakin edellinen vuoto oli tosi niukka. Laskin jo innoissani kaksi kiertoa eteenpäin - jouluaattona pitäisi olla yk1 kp1 :D Olen niin innoissani ja toisaalta jännittää kamalasti, että kuinka pitkään taas saa yrittää ja meneekö kaikki hyvin jos/kun tärppää... Jos kerrankin heti ekasta kierrosta onnistaisi, niin saisin olla kotona, kun esikoinen aloittaa koulun syksyllä. Olisi kyllä ihanaa ja helppoa se. :)

Mistäs nykyään noita ovis- ja raskaustestejä tilaillaan? Raskauskeijusta taisin aikoinaan ovistestejä tilata. Mietin vaan, että pitäisikö valita Pregcheck, kun ainakin raskaustesteissä se on tuntunut näyttävän plussan aiemmin kuin muut. Että onko se ovistesteissäkin parempi?

Ja toinen kysymys hormonikierukoista, jos jollain olisi näkemystä tai omakohtaista kokemusta. Eli missä kierron vaiheessa se kannattaisi poistaa? Minulla aika osui pari päivää ennen oletettua vuodon alkua, ja ajattelin sen olevan aika hyvä, kun pääsee uuteen kiertoon ns. puhtaalta pöydältä?

Onnea testailuihin ja plussatuulia! :) Voi kun haluaisin jo olla kanssanne tikuttamassa! Täällä aika tuntuu menevän yhtä hitaasti kuin niillä kuulluisilla piinapäivillä. Nyppäisin itse mokoman kierukan pois, mutta kun sen langat on vetäytyneet niin, ettei niitä tunnu... :p
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
kka
Huh, tällä puolen näyttöä on eletty jonkin aikaa hiljaiseloa kun on ollut niin paljon menoa ja meininkiä ettei ole oikein ehtinyt koneelle istahtaa. Pitää tänään päivemmällä lukea paremmalla ajalla kaikki tulleet viestit, ei jotenkaan aivot pysy silmien perässä vielä tähän aikaan aamusta. :ROFLMAO:

Kaiken kaikkeaan onnea plussanneille ja tsemppiä uuden kierron aloittaneille!

Omaa napaa sen verran, että ekat menkat pillereiden jälkeen alkoi vihdoin reilut 5 viikkoa pillereiden lopettamisesta eli täällä on nyt menossa kp 4/?? :)
 
@Sokeripala eilen alkoi kp1, pari päivää myöhässä ja oli kaameat kivut. Ei voinut pyykkejä laittaessa seisoa kauaa kumartumatta hetkeksi. Mietin jo mitä oon tehnyt ansaitakseni ne :D Otin buranaa ja menin lepäämään, niin helpotti. Itse olin näkevinäni viivanpaikan siinä testissä.
 
Onnea @NuttyKitty ja @Hemmpsu plussista! :love: toivottavasti moni piinailija seuraa pian perässä plussanneiden ketjuun (y)

Olen viime aikoina alkanut tottua ajatukseen että meidän lapsiluku jää kahteen kun mies ei ole halunnut ollenkaan puhuakaan yrittämisestä. Ja olin oikeastaan jo aika sopeutunutkin siihen ajatukseen, kaksi ihanaa pientä saa riittää enkä ole miehellekään enää puhunut kuumeilustani. Viimenen kuukausi ollaan harrastettu "puoliturva"-seksiä eli alussa ilman kortsua. Ja kun mun menkat viimeksi alko niin mies kysyi: "Ai alkoi vai?" ja kuulosti tosi hämmästyneeltä (tai sitten se vaan vaikutti siltä mun vauvakuumeiseen korvaani :ROFLMAO:). Kun menkat sitten loppui viime viikolla niin mies kysyi multa petipuuhien aikana pitäiskö laittaa huppu päälle ja vastasin että ihan miten haluat eikä hän laittanu sitä!!! Eikä laittanu eilenkään, tosin suojauksesta ei ollu puhetta ollenkaan. Nyt sitten olen hyyyyvin hämmentynyt ja varovasti innoissani mutta koko ajan mietin kuitenkin että ensi kerralla varmaan vedetään taas huput esiin ja saan taas pettyä juuri kun olin saanut kuumeiluni aisoihin :cautious::cry: Mulla itellänikin mennyt pakka ihan sekasin kun tosiaan olin alkanut tottua ajatukseen kahdesta lapsesta ja nyt sitten tämmöstä... Aionkin olla puhumatta yhtään mitään mistään etten vaan vahingossakaan aiheuta mitään ahdistusta miehelle ja katsoa miten tilanne kehittyy :D Nyt menossa kp9 ja jos tämä kierto on yhtä lyhyt kuin edellinen (24 päivää) niin ovis alkaa olla käsillä. Aiemmat kaksi kertaa on tärpännyt nopeasti.. Hui kun on jännää!! :ninja:
 
Onnea plussista! :love:

Ja plussatuulia uusiin kiertoihin joutuneille/päässeille!

Mä en ole jaksanut ajatella kiertoani edelliseen viikkoon, ovistestit loppu ja oon kerrankin pystynyt täysillä keskittymään muuhun elämään. Nyt on parina päivänä rinnat aristaneet, mikä on viime kuukausina liittynyt aina menkkojen lähestymiseen. Womanlogista tarkistin, että kp24 menossa. Ihan ok edellisten 20 ja 22pv kiertojen jälkeen.

Eilen jo luulin että menkat alkoi kun lenkillä tippui jotain housuihin, mutta se olikin vaan valkovuotoa reilummin. Kosteet on ollut olot niin tietysti toivon että oiskin vaan myöhäinen ovis. Nähtäväksi jää, odottelen nyt kuitenkin menkkoja tälle viikolle...

Ja huomasin, että mun kaikki lemppariteet sisältää lakritsia! Täytyy hakea kaupasta jotain muuta laatua, ja ens kierrosta ajattelin aloittaa myös macan luettuani sen saattavan auttaa hormonitasapainoon... ja tammikuussa sit uusiks gynelle. :)

@Idina mä oon tilannu ovistestejä raskauskeijulta. Edullisia ja kai ihan ok. Niiden raskaustesteihin en kyllä enää luota.
 
Heii :) vieläkö tänne mahtuu mukaan? olen 22v, mies 31v , minulla on lantion vatsakalvon endometrioosi mikä tuo oman haasteensa tähän yrittämiseen.. Nyt on yk 2, kp 21/28 dpo 7-8 (?), ovis olojen ( endon takia erittäin kovat kivut oviksen aikaan) mukaan ja period login mukaan ollut ovulaatio 8.11 ja 7.11 heiluteltu peittoja.. toivon että se riittäisi. mietin josko uskaltaisi herkällä testillä testata..
 
Täällä taas pitkästä aikaa :) Olen kyllä päivittäin käynyt täällä lukemassa teidän kuulumisia, mutta en sitten oo saanut aikaseksi itse kirjoitella, ja eipä tänne ihmeempiä kuulukkaan. Plussia oli muutamassa testissä, niistä onnea! Vuotamaan joutuville pahoittelut ja tsempit.

Menossa kp22, ovis oli luultavasti jossain vaiheessa viime viikolla, tarkemmin en osaa arvioida. Eli reilun viikon ainakin saa vielä piinailla, listalle ei kuitenkaan tarvi laittaa, koska dpo:ista ei oo tarkempaa haisua. Testejä ei oo valmiina ja varmaan en ostakaan jos ei sitten menkat myöhästy.

Täällä oli taloudellisesta pärjäämisestä puhetta, itse olen työtön, mutta teen sijaisuuksia omalla alalla aina kun tarvitaan. Vakityöhän se kyllä ois aika hyvä juttu, mutta pahoin pelkään että sellaisen saamiseen menee vielä vuosia, meidän alalla kun ihmisiä pidetään määräaikaisina usein melko pitkään ennen kuin vakinaistetaan. Jopa alanvaihto pyörii välillä mielessä, pakkohan se on jos ei ala töitä löytyä nykyisessä ammatissa :mad: Ei vaan kiinnostais yhtään alkaa opiskelemaan vuosia uutta ammattia... Nykyisestä työstäni tykkään kyllä tosi paljon ja en haluaisi alaa vaihtaa ennen kuin pakon edessä. Koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnanohjaaja siis olen ammatiltani. Miehellä sentään onneksi on vakituinen työpaikka niin ihan hyvin ollaan minun työttömyydestä huolimatta pärjätty. Ja pärjättäis varmasti vauvankin kans, jos sellaisen saisimme :barefoot: Se on kyllä ollut jo hyvin pitkän aikaa haaveistani suurin :love:

Joskus pelottaa, että minussa/meissä onkin jokin vika, joka kokonaan estäisi oman lapsen saamisen. En oikeasti tiedä, pääsisinkö siitä koskaan yli. Aina olen äidiksi halunnut, ja saada tietää miltä se tuntuu kantaa pientä elämää sisällään.

No jospa se onni vielä meillekin, ja jokaiselle teistä, suodaan.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Dudiin, vaikka epäilin ja epäilen vieläki että en ole raskaana niin menkkojakaan ei näy. Eilen ois pitäny alkaa. Tänään pitää käyä ihan ostaa testi ja testata. Sinänsä vähän harmittaaki ku viikonloppuna tuli yks otettua ja mua eilen lyötiin oikein urakalla mahaan thainyrkkeilyssä :unsure:
 
Tervetuloa uudet!

Jotain jännää vihlontaa alakerrassa oli eilisen kiukkukohtauksen jäljeen...ja en todellakaan kyttää oireita...ja nyt kun lösöhdin sohvalle vaakatasoon niin koko lantiota vihloo Sama oli eilen kun pysähdyin lepäämään niin sitten rupes kropassa tuntumaan...noooh voihan ne enteillä niitä menkkojakin...selvästi taistelen vastaan enkä anna pienintäkään toivetta että plus raskaana :D

@Bertta83 äh toivottavasti saatte soviteltua tänään vaikka siellä kammarin puolella ;)

@mmmarie voiko vielä herkässä näkyä?

@felessa har testi. Empä usko tuon yhden haittoja tehneen mutta tuo harrastuksesi..auts

Täällä menossa kp21/23-28
 
@Bea.S No eipä näkynyt mitään , märkänä mies oli jotain näkevinään mut kuivana oli ihan puhdas nega.. Oon vaan niin hätänen :D ja tuo oli se rfsu testi minkä pitäs näyttää 4pv ennen oletettuja menkkoja, mulla niihin on kuitenkin se 7pv :D
 
Tää kierto on kyllä ollut tosi outo.. Muutama pv ennen ovista alko armoton hedari ja jatkuu vieläkin, ei myöskään oviskivut ole vieläkään helpottanu, alavatsa juilii ja nippailee ja viiltelee vieläkin, tosin mulla kaikki oireet voi olla endon riehumista
 
Hei!:) Taidan uutena tupsahtaa myös tähän ketjuun. Ollaan miehen kanssa yk10, ensimmäinen toiveissa. Minä 28v ja mies +30v.

Viime kierrossa en ovuloinut, mutta tämä kierto meni nappiin kaikin puolin, toiveet oli korkealla! (y) PAITSI, että kova kuume nousi heti ovulaation jälkeen. Nyt menossa kierronpv 28/28-30 ja aamulla vaaleaa punaista paperiin... Harmittaa älyttömästi! :cry: Aina se on iso pettymys, koska tiedän menkkojen olevan tuloillaan.:( Kiva aloittaa uutena palstalaisena avautumaan, mutta nyt oli vaan pakko :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska

Yhteistyössä