Toiveena vauva 2017-2018

@FreeZone81 iso halaus sinulle. Raskas tilanne teillä. Toivon teille kaikkea hyvää, olisipa ihanaa jos tilanne muuttuisikin onnellisesti ennen kevättä. On parisuhteellekin raskasta tuollainen epävarmuus.

@mmmarie olipa sinulla ihania uutisia lääkäriltä! <3 Voi että mä toivon että saisin itsekin tammikuussa lääkäristä kivempiä uutisia, mutta pelkään kauheasti huonoja uutisia ja lisää epävarmuutta. Mä haluan myös että multa alkuvuodesta labrassa varmistetaan tapahtuuko ovis ja jos ei, toivon saavani siihen lääkityksen. Meillä on 10kk yritystä takana kun meen tammikuussa lääkäriin.

@Tintttu voi ei minkä taudin olet saanut! Toivottavasti alkaa helpottaa. Nyt vaan rauhassa, keuhkokuumeesta kestää toipuessa.

@Futuretar tunnen vuorotyön tuskan. Tehdään miehen kanssa molemmat niin kieltämättä häiritsee tätäkin projektia...

Onnea @Mutzilla <3 selvä plussa :)

Mulla olo jotenkin rauhoittuu, kun yk:t kuluu. Olen ehkä kohdannut pahimman pelkoni, pelon siitä, ettei saada toista lasta. Olen aiemmin nähnyt sokeasti vain vaihtoehdon olla kotona kun esikoisen koulu alkaa, viime aikoina olen työstänyt sitä, että kaikki kyllä järjestyy vaikka näin ei tapahdu/tapahtuisi. Elämässä on paljon hyvää ja se ei lakkaa olemasta tämän prosessin aikana. Hyvin rauhallinen olo sen suhteen, jos tarvitaankin apuja.

Me taidetaan keväällä pyytää lähete kunnalle. Jospa ensi syksynä sitten pääsisi tarkemmin tutkimuksiin, jos sinne asti päästään. Mä olen aiemmin elämässäni jotenkin ajatellut, että lapsettomuus olisi sellainen asia, josta en selviäisi. Nyt huomaan, että huonojen uutisten aikaansaaman alkujärkytyksen jälkeen olen edelleen oma myönteisesti elämään suhtautuva ihminen joka taas jaksaa uskoa, että elämä kantaa. Se vauvahaave tuntuu jotenkin etäiseltä, en oikein uskalla toivoa sen tapahtuvan lähitulevaisuudessa. Mutta sitten kun se toteutuu, olen saanut elämältä kaiken mitä ikinä olen toivonut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Minzku90
Voi ei, @FreeZone81 , tsemppiä kovasti, aivan kamala tilanne.

Itse olen ollut vain tavallisessa flunsassa, mutta sen takia en ole jaksanut tänne kirjoitella, eikä toisaalta ole tapahtunut mitään ihmeempiä käänteitäkään. Viime viikon lopulla testasin negan, ok oli siis varsin aikaisin testattu, mutta jotenkin henkisesti lakkasin miettimästä tätä asiaa siinä vaiheessa. Kuukautisten pitäisi alkaa kai viikonloppuna, mikä olisi hyvä seuraavan oviksen ajankohdan kannalta.

Loppuun vielä tsempit kaikille, kierron vaiheesta ja tilanteesta riippumatta.
 
@mmmarie no ei heiluteltu :unsure:. Mun ukko on sillä tavalla tässä asiassa rasittava et sille ei kannata mistään oviksista puhua, kun se saa sellasesta heti paineita. Et tjot tyylillä mennään ja yritän sit itse huolehtia et saan vieteltyä sen oikealla hetkellä....huoh

Mutta sulla hyviä uutisia lääkäriltä :), hieno homma!
 
  • Tykkää
Reactions: mmmarie
Tämmönen uus hyppää mukaan jos mahtuu =)
'
Olen jättänyt pillerit nyt pois.Yhdet menkat tulivatkin.
Mulla ei ole hajuakaan omasta kierrosta/oviksesta vielä. Mutta nyt menossa 21/?? Luultavasti jos menkat alkavat ne alkaisivat torstain tietämillä.
Päivät matelevat ja haluais testeta heti mutta pakko vaan malttaa.

alkuraskauden oireet ja pms kun ovat niin samantyylisiä ettei nyt oikein uskalla vielä toivoa.
Ollut
-toinen nänni arka
-aivastuttaa
-nenä tukossa 2pv
-olen kyökkäillyt myös 2pv mut luulen että johtuu siitä että olen niin tukossa.

Tää on aina niin jännittävää vaikka lapsia jo 5kpl =) (exän kanssa)
Nyt kovasti koitan tämän uuden kanssa mein ensimmäistä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Onnea @Mutzilla , selvät plussathan nuo on!

Ja @mmmarie lle onnea valoisasta gynekäynnistä! Nekin on siis mahdollisia (y)

@FreeZone81 kovasti voimia!

Tervetuloa @tänttähäärää :)

Kiitos Tanjuskalle listan päivityksestä! Multa voinee nuo DPO:t jättää pois, laskin et jos ois ollut oikea ovisplussa niin tänään ois jo DPO 20 eikä moinen taida olla mahdollista :LOL: eli joko ovuloimaton kierto tai sit (pieni haave vielä) ovulaatio on ollut joskus paljon myöhemmin kun lopetin jo testaamisen.
Mulle vois siis päivittää KP 36/?.
Vähän joo harmittaa jos on ovuloimaton kierto ja kestää vaikka 50 päivää, hiukan menee aikaa hukkaan :X3: mutta esikoista yrittäessä aikanaan sain ekan plussan kp 45 eli säilytän valoisan asenteen, kaikki on mahdollista! Testejä oon edelleen aina parin päivän välein tehnyt, saa nähdä milloin kyllästyn...

Paljon sairastelua liikkeellä, toipumisia kaikille! Itsekin tänään flunssassa kotona. Mut ainakin ehtii täysillä paneutua Xfactorin semifinaalien odotukseen :D Seuraako moni teistä kisaa? Itse en ole erityisesti koskaan pitänyt Saara Aallosta ennen tätä kilpailua (en oikeastaan oo pahemmin noita kykyohjelmia seurannutkaan) mutta tämän syksyn mittaan oon innostunut.
 
Pikainen vinkki - maca-jauheen kammottava maku peittyy greippimehulla :ROFLMAO: siinä mun aamujen uusi coctail. Ja hei eihän sillä ole väliä onko normi- vai verigreippi? Mä siis koitan nyt poppaakonsteilla auttaa asiaa...

@Sokeripala toiv ovis ollut myöhässä! En ole seurannut x-factorya vaikka muuten katson kaikkea hömppää. :) Saaran esityksistä pari olen nähnyt ja on se taitava. Paranemisia flunssasta!

Tervetuloa @tänttähäärää !
 
Täytyy nyt sanoa, että jos noilla Mamin testit ovistesteillä (kuvassa alin) pelkästään testais, jäis kyllä ovikset bongaamatta... :mad: Vaikka oli halpoja, meni kyllä rahat ihan kankkulan kaivoon...

http://aijaa.com/yjDCAu

Ovis jää kuitenkin tässä kierrossa valitettavasti hyödyntämättä... :unsure: Noh, ehkä ensi kuussa sitten...

Tämä siis ihan vaan tiedoksi, jos joku muu noilla Mamin testit ovistesteillä koittaa ovista bongata, ni multa ei ainakaan kovin vahvaa suositusta saa (kaikki kolme siis samaan pissaan dipattu).
 
Täytyy nyt sanoa, että jos noilla Mamin testit ovistesteillä (kuvassa alin) pelkästään testais, jäis kyllä ovikset bongaamatta... :mad: Vaikka oli halpoja, meni kyllä rahat ihan kankkulan kaivoon...

http://aijaa.com/yjDCAu

Ovis jää kuitenkin tässä kierrossa valitettavasti hyödyntämättä... :unsure: Noh, ehkä ensi kuussa sitten...

Tämä siis ihan vaan tiedoksi, jos joku muu noilla Mamin testit ovistesteillä koittaa ovista bongata, ni multa ei ainakaan kovin vahvaa suositusta saa (kaikki kolme siis samaan pissaan dipattu).
Noohhoh! o_O Miten voi olla tommoisia!? Onneksi oot tehnyt muitakin testejä rinnalla
 
Moikka kaikille! En oo kauheen aktiivinen kirjottelija ollutkaan. Oon kyllä teidän viestejä lueskellut ja ollut hengessä mukana. Voimia kaikille niitä tarvitseville <3
Alkukierto oli jotenkin siinä mielessä tylsää aikaa ettei mitään uutisoitavaa tuntunu olevan, seksintäyteistä kylläkin :LOL: oikein innostuttiin miehen kanssa kun ensimmäistä kiertoa yritetään. Ovista en tikutellut, mutta uskoisin että bongasin sen niin että tänään ois dpo4 :) nyt piinailen kovasti ja oon olevinani niin raskaana :ROFLMAO::ROFLMAO: katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
 
Mä tän keskenmenon jälkeen ja yrityksen kanssa seilailen epätoivoin/masennuksen ja toivon tunteiden välillä kyllä nyt ihan vuoristorataa päivittäin. Työstressi ja armoton väsymys vaan pahentaa/korostaa negatiivisia fiiliksiä ja se ettei nyt tässä kierrossa oikein ovis tullut hyödynnettyä.....enkai tällä halua muuta kuin avautua. Tuol olis ketju keskenmenon jälkeen kuumeileville mut en oo sinne siirtynyt kun tässä ketjussa on nyt tottunut olemaan. Laittakaahan muut testikuvia kun aika koittaa, kun niitä on niin kiva katsella :)
 
Oli puhetta jossain vaiheessa digi ovistesteistä . mulla näytti aamulla negaa ja illalla pongasin limat niin johan hymyili ja en ollut yhtään pidätellyt joten toimii vaikkei pidätä :) toivottavasti on nyt luotettava testi ja oikea ovis:) onko liian aikasin ovis kun nyt kp12 .?
 
Oli puhetta jossain vaiheessa digi ovistesteistä . mulla näytti aamulla negaa ja illalla pongasin limat niin johan hymyili ja en ollut yhtään pidätellyt joten toimii vaikkei pidätä :) toivottavasti on nyt luotettava testi ja oikea ovis:) onko liian aikasin ovis kun nyt kp12 .?
voiko ovis olla liian aikaisinkin.minulla on nyt ainakin pari kiertoa tuossa 12 paikkeilla ollut ja silloin kun irrotuspiikiläkin laitettiin niin kp 13
 
@Haavekesä joo en mäkään tiedä onko mikään ajankohta liian aikasin tai liian myöhään, kaikki kun ollaan yksilöitä. Mut päinvastoin eiks kp12-14 oo hirveen tavanomainen ovulaatioajankohta? Mä ainakin oman ovikseni bongasin kp12 tässä kierrossa. Ja jos luteaalivaihe on keskimäärin n.14 päivää niin sillonhan kierto on 26 päivää mikä myös käsittääkseni tosi tavallinen :) vai miks ajattelit että ois liian aikasin?
 
@Haavekesä joo en mäkään tiedä onko mikään ajankohta liian aikasin tai liian myöhään, kaikki kun ollaan yksilöitä. Mut päinvastoin eiks kp12-14 oo hirveen tavanomainen ovulaatioajankohta? Mä ainakin oman ovikseni bongasin kp12 tässä kierrossa. Ja jos luteaalivaihe on keskimäärin n.14 päivää niin sillonhan kierto on 26 päivää mikä myös käsittääkseni tosi tavallinen :) vai miks ajattelit että ois liian aikasin?
En mä tiedä mitä ajattelin :) mut tosiaan viimeksi kierto oli 26 päivää eli hyvä näin :) mulla on "pitkittynyt " keskenmeno taustalla niin oon jännännyt liian lyhyttä luteaalivaihetta , mutta jos kierto seuraavaksi 26 päivää niin ei pitäis jäädä liian lyhyeksi . parasta tietty jos ei uuteen kiertoon edes joutuis , mut siihen en valitettavasti usko....
 
Työkiireitä täälläkin, oon käyny lukemassa muttei ole kerinnyt sitten mitään kommentoida. Harrastamisesta sen verran, että itellä tulee arkisin lenkitettyä koirat (mitä nyt aamulenkit pimeällä on koirien mielestä iha riittävää käydä vaan tossa nurkalla ja heti takas sisälle) ja sit käyn zumbassa ja kahvakuulatunnilla molemmissa kerran viikkoon. Kotona löytyy crosstrainer niin sillä yritän kerran kaks viikossa rempata. Painoa sais pudota, hissukseen tässä pudonnutkin.

Se olis sit dpo1, eile ja toissapäivänä onnistu talletus, mut tälle aamulle ei enää ku noi lapset herää niin aikaste ja eivät anna olla yhtään sänkyaikaa vanhemmille ja tänää illalla sitten lähdenkin lasten kanssa reissuun pohjosiin ja mies jää kotiin. Eli en luota tähän kiertoon nyt ollenkaan, et nappaisisi. Eilen tikutin oviksen ja oli selkeät tunteet. No onneks koht on joulu, niin saa vähä muutakin mietittävää kuin ohimenevä ovis.
 
Vähän hölmönä muutin mun kuukautissovelluksen asetuksia vastaamaan viimeistä kahta kiertoa, jonka mukaan ovis olisi ollut alkuviikosta. Olen tuskaillut että millon tulee, joten eilen palautin asetukset takaisin että laskee keskimääräistä ovulaation ja menkkojen ajankohtaa. Näytti sitten tälle päivälle, ja kappas heti alkoi viiva piirtyä ja nyt n.5min uittoajan jälkeen viivat on sävyeroa vajaa tasavahvat. Teen vielä myöhemmin uuden testin varmistukseksi, mutta kyllä nuo viivat yleensä merkkaavat minulla plussaa. :)

Muoks. Katsellaan vielä huominen testi. Se kertonee menikö päivän aikana ohi vai onko kuitenkin vielä tulossa hitaasti mutta varmasti. Illan testissä nimittäin oli vielä vähän erisävyiset viivat
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Täällä olisi uusi kuumeilija joukkoon. Olin viimeksi kuumeilemassa ryhmässä "toiveena vauva 2015-16" jossa meitä sitten onni potkaisi yk8. Pikku räpätädillä on nyt ikää 8kk ja nyt olisi vielä tilaa kolmannelle pikkuiselle.

Olen 36v ja mies pari vuotta nuorempi. Minulla on aikaisemmasta suhteesta 13-vuotias poika.

Meillä ei tytön syntymän jälkeen ole ollut ehkäisyä käytössä. Ja kun kuukautiset reilu kuukausi sitten alkoivat, olin ihan varma, että tulen heti raskaaksi, vaan olisihan se ollut liian helppoa. Nyt siis kp3 menossa ja yk2 (anteeksi, en puhelimella saa punaiseksi). Kierron pituus on näköjään vielä hakusessa, edellinen oli 37, kun se ennen on ollut 28-30.

Mitään testejä tai poppaskonsteja en ole vielä hommannut. Tunteet on vähän ristiriitaiset. Toisaalta haluaisin keskittyä täysin tähän jo olemassaolevaan vauvaan vielä pidemmän aikaa, mutta toisaalta kiirehdin uutta raskautta ikäni vuoksi. Tiedän, että 36-vuotias ei vielä mikään ikäloppu ole, mutta ei mikään tytönhupakkokaan enää. Täällä taisi joku muukin mietiskellä samaa. Tsemppiä sinulle!
 
@FreeZone81 paljon voimia! Tosi inhottava tilanne :(

Tervetuloa @tänttähäärää ja @Cosey Toivottavasti tärppää pian :)

On kyllä huikee ero noilla @MamaBlue n testeillä. Vaikken ovistestejä oo nyt aatellukaan vielä ottaa käyttöön ni hyvä tietää.

Kukas osais taikoa näille piinaaville ovulaation jälkeisille päiville mielenrauhaa? :D En oo ees varma ovulaatiosta, että tapahtuiko se ja silti sitä jo kuvittelee kaikenlaisia oireita.:LOL: Talletuksia tehtiin kp 10, 13, 16 (ja 19). Oiskohan riittävästi? :)
 
Onnea plussista. ❤

Olen lukenut kaiken mutta työkiireiden ja tämän kamalan flunssan vuoksi ei oo voimia ollut kirjoittaa. Lantiota särkee kamalasti ja vasen puoli ala vatsasta. Ja kun näitä on ollut aijemminkin niin en usko et mitään raskausoireita. Joko flunssa oireita tai jotain vain. Dpo;t kasvaa mutta katsellaan.

Ihana lukea teidän juttuja ja kuvat aina piristää.
 
Onnea vielä @Mutzilla ! :love:

Ahkerasti on käyty lukemassa, mutta tuo alkukierto on niin tylsää aikaa ja kiirettäkin pitänyt, ettei runosuoni ole pulpunnut. Nyt KP16 ja oletettavasti DPO3. Talletuksia tuli tehtyä putkeen yhteensä viitenä oletettavasti hedelmällisenä päivänä (neljänä päivänä ennen ovista ja ovispäivänä, sitten loppui kunto :p ). Joka session jälkeen on makoiltu vielä jalat ylhäällä 10-30min jotta kaverit pääsisi varmasti perille :DEn kuitenkaan uskalla olla kovin toiveikkain mielin, kun muun stressin määrä on ollut niin valtava viime aikoina ja mieskin viettänyt pikkujouluja; krapulaisia simppoja liikenteessä ;):ROFLMAO: Toisaalta koen tämän kierron olen win-win tuloksesta riippumatta, se plussa on niin kovin toivottu mutta negan sattuessa pääsee osallistumaan muutamiinkin pikkujouluihin ilman selityksiä juomattomuudesta. Viime kerta viihteellä olikin yli vuosi sitten... :eek: Mitään erityisiä tärppituntemuksia ei ole eikä tässä vaiheessa tietenkään pitäisikään vielä olla. MUTTA. Nännit on ollut ihan helkkarin kipeät jo 5 päivää ja tosiaan vasta dpo3 enkä ole koskaan aiemmin nännikipua kokenut, epäilen että miehellä täytyy olla lemmenleikeissä ollut osuutta asiaan :cautious:

Tsemppiä piinapäiviin ja uusiin kiertoihin!
 

Yhteistyössä