Toiveena vauva 2017-2018

@teris vaikken tiituu olekaan, niin vastaan silti :) itselläni meni keskenmenon jälkeen lähes 5kk että menkat alkoi ja sen jälkeen ne onkin sitten tulleet just niinku itseään sattuu huvittamaan. Toivottavasti siellä ei tarvitse odotella niin pitkään(n) pidän tosissani peukkuja sen puolesta (y) ikinä en ole menkkoja niin paljon odottanut,kun sillon:D

@Bertta83 halauksia :unsure:

Omaa napaa: menkkajomot palasi, muuten ei mitään.. odotellaan...:cautious:
 
Menkat vissiin lähtivät tuleen. Aivan s**tanalliset kivut, huuuh! Koko keskivartalo ihan tulessa ja pientä tuhrua näkyi, kun kävin vessassa. Ei vahvistunut meidän jouluaaton haamu plussaksi asti :cry: Katselin eilen vaunuja netistä ja valkkailin kivoimpia... :( Ei vissiin sitten.

Ei muuta, kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se nyt oli :p
 
Menkat vissiin lähtivät tuleen. Aivan s**tanalliset kivut, huuuh! Koko keskivartalo ihan tulessa ja pientä tuhrua näkyi, kun kävin vessassa. Ei vahvistunut meidän jouluaaton haamu plussaksi asti :cry: Katselin eilen vaunuja netistä ja valkkailin kivoimpia... :( Ei vissiin sitten.

Ei muuta, kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se nyt oli :p
@Tintttu mulla on ihan samat tuntemukset! Aina vessaan mennessä tarkistus että joko tulee. Alavatsassa tuntunut sellasta painetta ja aaltoilevaa kipua. Ja mulle iski kauhea siivous buumi eilen ja se tapahtuu aina ennen menkkoja Näitä omituisempia ennusteita
 
Uusi vuosi, uusi kierto - missä olet? Nyt kp 33/28 menossa, raskaustesti ollut negatiivinen viimeksi 29/28. Onneksi lähiapteekissa on raskaustestit alennuksessa :D Olisi tervetullutta saada plussa tai menkat. Koskahan seuraavan kerran testailisi?

Mites muut pitkään kiertäneet, mikä tilanne?
 
@Bertta83 voimia ja tsemppiä pettymykseen! Jospa sulle kävis yhtä onnekkaasti kuin mulle, raskauduin sen varhaisen km:n jälkeen heti seuraavasta kierrosta uudelleen.

Lupasin palata vielä kertomaan ultrakuulumisia ja tässäpä niitä:
20170103_101509.jpg

Tänään siis rv 7+ 0 ja ultrassa näkyi -yllätys- peräti kaksi vahvaa sykettä! Oli kyllä aika pommi alkuun (pikkukolmosen sijaan luvassa siis lapsiluvun tuplaantuminen) mutta nyt alan jo innostua :)
Hedelmällistä uutta vuotta ja paljon plussia kaikille tutuille ja tuntem
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
@Bertta83 voimia ja tsemppiä pettymykseen! Jospa sulle kävis yhtä onnekkaasti kuin mulle, raskauduin sen varhaisen km:n jälkeen heti seuraavasta kierrosta uudelleen.

Lupasin palata vielä kertomaan ultrakuulumisia ja tässäpä niitä:
katso liitettä 1482

Tänään siis rv 7+ 0 ja ultrassa näkyi -yllätys- peräti kaksi vahvaa sykettä! Oli kyllä aika pommi alkuun (pikkukolmosen sijaan luvassa siis lapsiluvun tuplaantuminen) mutta nyt alan jo innostua :)
Hedelmällistä uutta vuotta ja paljon plussia kaikille tutuille ja tuntem
Voi hurjasti onnea !! ❤❤❤
 
@Sokeripala vau! Ja ihanaa! Onnea :love:

@Tinnuli eipä se maltti oo niin helppoa näissä asioissa. Mulla ainakaan odottaminen ei oo vahvin laji. Jos ei nyt plussaa vielä sulle, niin toivottavasti ensi kierrossa sulle ja muillekin plussa suotais. Tsemppiä!

Mulla piinapäivä dpo 7 siis ja nyt ei mitään oiretta taas tai no kun oikein välillä oon kuulostellut, niin pientä nipistystä alavatsalla välillä vasemmalla ja kiristävää tunnetta alavatsalla myös olen ehkä ollut tuntevinani/kuvitellut. V-käyrä nousussa niin kuin yleensä ennen menkkoja. Usko plussaan tällä hetkellä hyvin heikko mut tietty silti sitä toivon.
 
Voi @Sokeripala aivan mielettömästi onnea <3 ihanaa!! :love:

Kyllä ihmismieli on outo. Mä oon ollut aina varma, että haluaisin kaksi lasta, mutta nyt kun tää toinen antaa odotuttaa itseään ja mieleen on hiipinyt pelko siitä, saadaanko ikinä toista lasta, olenkin alkanut haaveilla kolmesta lapsesta. Ehkä siksi, että esikoisen ja toivottavasti tulossa olevan kakkosen ikäeroksi taitaa tulla ainakin 8 vuotta. Haluaisin kokea myös pienemmän ikäeron. Ja toisaalta mietin, että jos lapsen saaminen onnäin vaikeaa niin tää on varmaan meidä viimeinen hetki tehdä lapsia. Miehelle en uskalla edes vihjaista tälläisestä ajatuksesta. :ROFLMAO:
 
Tuplasti onnea @Sokeripala :love::love:

Onnea myös muille plussanneille! :love:

ON: Hieman hiljempaa ollu tässä pinossa, kun en oikein tiedä missä mennään. o_O Ovis osui kai joulupäivälle (kp15) ja ajoitus sen takia vähän pielessä, kun pitkä välimatka teki tallettelut mahdottomaksi. Mut pieni mahdollisuus kai on olemassa... viimeisin talletus kp13. Tänään (kai) dpo10. Ehkä huomenna testaan, mikäli lämmöt ei aamulla ole pudonneet.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille alkavaan vuoteen! (y)
 
Sokeripalalle onnea!

Ja uuteen kiertoon startanneille halit.

Mulla loppuu usko. Kp16 ja ovistesti edelleen haalea. Enkö mä ovuloi enää ollenkaan :cry: Viimekierto oli siis samanlainen, ei selkeää plussaa tikkuun, vaikka noihin samoihin tikkuihin on aina ennen kp15/16 plussa tullut. Ja viimekiertohan venyikin osaltaan pitkäksi, mikä sekin puhui sen puolesta ettei ovista tullut. Raah.
 
@Lumi87 täällä on vähän samanlaisia ajatuksia. Kolme on ollut se meidän lapsiluku. Mutta keskenmenon jälkeen,nyt kun kolmatta ei kuulu, olen alkanut haaveilemaan neljästä.. :whistle::whistle::whistle:

Tässä mitään tekemällä tehdä, muuten vaan tilasin ovistestejä 60, foolihappoa 3 pakettia ja siittiö ystävällistä liukkaria :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: hyvä kun en merkkaa miehen kalenteriin tulevia pupuiluaikoja :LOL: hmm...:sneaky:;)
 
@1986/13 , mä oon merkannut! :LOL: Ja just eilen oli puhetta että "huomenna on sitten vauvantekopäivä" ja mies sitten että jaa keskiviikkona, etkösä torstaista puhunut? Joo sori, my bad :ROFLMAO:
(Meillä kyllä oikeesti on aktiivinen seksielämä ilman vauvahommiakin, mutta miehellä on töissä vähän aikaavievämpi projekti jonkatakia nyt ois ihan hyvä että muistais lähteä töistä kotiin ennen puoltayötä.. :love:)
 
Hui kun tänne on tullut paljon viestejä!

@Mijau Joulusaunaa ei hyödynnetty, mutta päästiin kuin päästin livahtamaan pikaisille kun talon isäntä oli lumitöissä ;)

Valitettavasti noista ei liene hyötyä ollut, sillä en tainnut ovuloida lainkaan tässä kierrossa. Influenssa iski kunnolla joulun pyhien jälkeen :( Lämmöt ovat nyt tervehdyttyä kynnysarvon tuntumassa, ei sillä kyllä mitään raskautta ylläpidettäisi. Toissailtana oli suht kovat menkkakivut, joista selvisin ilman särkylääkkeitä tietäen etteivät ne menkat voi olla (oletettavasti perjantaina tulossa jossei kierto veny ovuloimattomuuden takia). En tiedä oliko sitten ovisyritys (vaikka yleensä ei oviskipuja kyllä ole) vai mikä siellä kiukkuili.

Näillä terveisillä ja yk 12:ta lähestyen taidan siirtyä taustailemaan ainakin toistaiseksi. Uusi vuosi toi tullessaan paljon muutoksia arkeen ja ajattelin ainakin alkuvuoden nyt rauhoittaa yrittämistä ja keskittyä liikuntaan ja opiskeluun. Huhtikuussa tulee vuosi yrittämistä ja sitten gynelle. Lisäksi harmittaa vietävästi kun tipahdin tässä kuukauden sisällä kärryiltä palstailussa enkä halua käydä täällä pelkästään oksentamassa omia kuulumisiani :) Roppakaupalla tsemppiä kaikille, tarrasukkia ja uskoa tulevaan <3
 
Onko täällä hei kokemusta noista one stepin ovistesteistä? Aloin nyt päässäni spekuloimaan, että jos ne ei annakaan mulle tasavahvoja viivoja oviksesta huolimatta. Ennen testannut clearbluella ja RFSU:lla, ja ne on ollut ihan selkeitä eikä niiden mukaan oo koskaan ollut mitään ovuloimatonta kiertoa, niin tuntuu nyt ihmeelliseltä että sellanen olisi heti peräjälkeen toisen kanssa. Nyt siis olis päivien mukaan ovispäivä, eilen tuli kyllä tummemmat viivat kun aiemmin mutta ei silti lähellekään tasavahvoja. -.-
 
@Sokeripala ihan mieletöntä! Valtavat onnittelut!! :)

@Idina jee tsemppiä piinapäiville!!

@MamaBlue plussaonnea testailuihin :love:

Me ollaan kanssa joskus pohdittu että mikä lapsiluku ois haaveissa. Mä oon yksi neljästä sisaruksesta ja mies on yksi kolmesta ja molemmat ollaan vahvasti sitä mieltä että sisarukset on niin suuri rikkaus että ainakin enemmän kuin yksi lapsi ois tervetullut :) mut sais nyt edes tämän ekan alulle (n)

Haha, hauska yhteensattuma että puhuitte noista kalentereista, mäkin eilen vitsillä otin miehen kalenterin käteen ja ilmotin että täyttelen sitä vähän, "vaimon oletettu ovulaatio" :ROFLMAO::ROFLMAO: miehen ilme oli kyllä sitä luokkaa että tyydyin vaan kirjottamaan "vuosipäivä" ja "vaimon synttärit":D:LOL:

Dpo9 ja kovasti yritän kuulostella onko nää nyt pms-oireita vai raskausoireita (n) hätähousuna testasin negan tänään, en malttanu odottaa :D:whistle: mutta eihän siinä tietenkään mitään näkyny.. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue
Mä voisin hiipiä varovaisesti taustalle odottelemaan yrittämisen aloittamista. Oon 33-vuotias ja meillä on 12/2015 syntynyt poika, jolle toivottaisiin sisarusta suunnilleen parin vuoden ikäerolla. Oon juuri palannut takaisin töihin, ja ajatuksissa on ehtiä olla töissä suunnilleen vuosi tässä lasten välissä, eli muutama kuukausi vielä odotellaan yrittämisen aloittamista, jos vain maltetaan :p.

Maybelle (33) / 2. lapsi / ya 2017

Plussatuulia kaikille!
 
Heippa kaikki!
Täällä yksi, joka kuumeisesti odottelee että mitä seuraavat päivät tuo tullessaan. Tänään päivä 30/28, eikä kuukautisia ole näkynyt, eikä oireitakaan mitkä siihen liittyisi. Tein eilen testin ja näyttää tuolta. Miten te tulkitsette sen? Kerkesin myös hätäpäissäni tekemään digitestin, joka kertoi ei raskaana. On tää piinaavaa, kun ei malttaisi odottaa ja ahdistaa kun ei tiedä koska kuukautiset tulee jos on tullakseen. Minulla säännöllinen kierto ja oviksen tikutin, joka käytettiin hyödyksi, niin toivoisin tottakai että olisi tärpännyt. Plussa tuulia kaikille :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä