Toiveena vauva 2017-2018

Kp 36/28, kolmas raskaustesti. Haalea viiva päiväpissasta! Aluksi ajattelin vain kuvittelevani, mutta otin kuvan ja laitoin kriittiselle kaverille. Hänkin näki viivan! Negatiiviset raskaustestit olleet 26/28 ja 29/28. En vielä kuitenkaan aivan osaa iloita, koska viiva oli haalea ja testi pääsi vahingossa jäätymään. Käyn tänään varmaan digin ja uuden Apteekin oman ostamassa. Aiemmat oon testannu tolla apteekin testillä, mutta silloin ei kyllä millään mielikuvituksella ole viivaa näkynyt.
 
Tää vuosi näyttää monen kohdalla alkavan positiivisella jännityksellä, hyvä niin! (y)

Minä oon jotenkin tosi herkällä korvalla analysoinut itteäni. Viisi päivää oviksesta ja tänään tuli hirveä määrä valkovuotoa. No sehän käynnisti heti jonkun vauvahälytyksen omassa päässä :whistle: Tänä aamuna on ehditty jo netistä katsella vauvatavaroita ja tekisi mieli hakeutua mammavaate sivuille. Pysäyttäkää joku mun pää! :D Ärsyttää itteä tämmönen vouhkaaminen, kun sit taas ottaa päähän, jos menkat rysähtää. :cautious:
 
@Josia nyt kun on alennusmyynnitkin niin tekisi kovasti mieli ostaa kaikkea vauvahömppää. Mietin vaan, että iskeekö jokin paha karma, jos näin aikaisessa vaiheessa jo ryhtyy ostelemaan ja iloitsemaan.

Tänään suuntaan alelöytöjä tekemään, huomenna uusi testiaamu. Ehkä ei pari bodya haittaa...<3
 
Oo, ihanaa, vuoden eka haamulainen! Nyt oikein vahvaksi plussaksi se, eikös :love:

Jasiis joo, tää vauvakuumeilu on HULLUA! Mäkin oon oikeesti ihan fisku ihminen :D Vastuullinen työ ja kaksi aiempaa lasta jaja, siis kaikkinensa semmonen tilanne että voi tjottailla ja huomata rv7 että hups, menkat ei oo tullu, pissimpä tikkuun. Kyllä. MITÄ VIELÄ! Täytyy tehdä kolmea erimerkkistä ovistestiä että varmasti saa seulottua mahdollisen virhemarginaalin mahdollisimman pieneksi. Ja kerätä niitä hemmetin kusitikkuja teipillä paperiin että voi verrata vahvistumista. Ja oksettava olo dpo1 on ihan selvä merkki raskautumisesta. Ja se autossa tuntema tunne alamahalla - selvästi siellä vaeltaa hedelmöittynyt munasolu, koska esim painava turvavyö se EI voinut olla. Ja tottahan aion testata heti 5min oletetun kiinnittymisen jälkeen, ja googlettaa esim "hcg nousu kiinnittymisen jälkeen" "hcg levels dpo6" ymsyms, uittaa satasen edestä tikkuja ja peilata ja läpivalaista ja lopuksi googlettaa kp1 luontaistuotekaupassa että "how to get longer lutheal phase" ja ostaa vähän vielä jotakin luontaistuotteita. :rolleyes: Olen avautunut, kiitos :whistle:
 
@teris hienoa että kierto alkoi alusta. :)

@Norway oi onnea haamusta ja vahvistumista sille! :love:

@saaruska86 haha mikä kuvaus :ROFLMAO: Näinhän se on, mäkin parhaillaan teen one stepillä ja pc:llä vertailevaa arviota ovistestauksissa. Koska tikuissahan se vika pitää olla että oon 10kk aikana löytäny oviksen vaan kahdesti. :ROFLMAO:
:ROFLMAO: Mutta tosiasiassa en enää ole yhtä "hullu" kuin viime keväänä ja kesänä, tässä kun on kestänyt niin ei oikein edes uskalla ajatella elämää vauvan kanssa. Nytkin googlettelen matkoja kesäkuulle ja oon ihan varma, etten ole silloinkaan vielä raskaana. :unsure:
 
Piinailupäivitys: täällä siis 24/26-28, dpo11. Tissit on ollu kipeet ja turvoksissa melkeinpä oviksesta asti, pissattaa, janottaa, nälättää, iltasin oksettaa, päätä särkee. Kohdunnapukka on kova ja ylhäällä (näin kova ei oo ollu vielä koskaan) Alavatsassa ja alaselässä jomotuksia, jotka välillä säteilee kipuina jalkoihin. Vatsa toimii miten sattuu. Maha pönöttää kun ilmapallo. Kylmä, väsy. Näitä oireita vois jatkaa loppuillan... Tänään aamulla testissä olin näkevinäni haaleampaakin haaleamman haamujen esiäidin kun zoomailin valoa vasten, mies ei kylläkään nähnyt mitään. Eiköhän tää parin päivän sisään nyt varmistu suuntaan tai toiseen, mutta.. Kyllähän te tiedätte :love::love:
 
Päästiin tuossa muutamien vapaiden kunniaksi hieman pois kotoa rentoutumaan :) Nyt täytyy palata taas arkeen kun huomenna alkaa jälleen työt. Menkkoja ei vielä ole kuulunut mutta en oikein enää usko tuohon että plussaisin. Menossa on 33/28 ja tämän päivän on ollut niin kova ketutus ja miehellekin sanoin että en tiedä mistä johtuu ja ottaa päähän vaan enemmän kun en tiedä miksi niin herkkänä. Taitaa siis menkat tehdä tuloaan... :(
 
Minä siirryn plussanneisiin, la menkkojen perusteella 19.9., mutta myöhästynee tuosta, mikäli ultraan asti selviän. Aamulla tuli taas haalea viiva, mutta selvempi kuin eilen. Digitestin säästän ensi viikolle, koska koin liian haastavaksi kahden testin tekemisen samasta aamupissasta :D Hyvä muutenkin tietää, että vieläkö siellä joku katkarapu on.

Eilen ostin pikkiriikkisen pörröisen pesukarhuhaalarin. Takapuolella on häntä! En kestä, olin joskus ihan järkevä ihminen jopa :D

Ihanaa @Thalassatar! Vahvistumista plussalle.
 
Mä ostin jo vaunut, löyty halvalla hyväkuntoiset. Jos ei vauvaa kuulu tässä kevään aikana niin myyn ne eteenpäin. Olen myös alkanut kutomaan vauvajuttuja, jos ei omaan käyttöön niin sitten kavereille annan.
Nyt dpo 10, neljä päivää menkkojen alkuun.. Tässä kierrossa en tikuttanut ovista enkä ajatellut tikuttaa raskaustestiä ennen kuin menkat on todellaki myöhässä! Nämä on vain niin todellisia piinapäiviä
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea @Norway ja @Thalassatar ! <3

Täälläkin tosiaan kovasti toivotaan syyskuulle laskettua aikaa. Rutiineissa ollaan kiinni sikäli, että minun normaalikierron tiputtelu alkoi tänään ajallaan eli dpo3... Onneksi on aikasempaa kokemusta, että tälläkin kierrolla voi raskautua, mutta varmaan parempi olisi ilman tiputtelua. Laskin muuten aiemmista tärpeistä, että keskimäärin neljännestä yrityskierrosta on onnistanut. Meillä on vaan ollut kaksi keskenmenoa onnistuneiden raskauksien lisäksi, niin kaikkiaan on toki pidempään yritetty. Nyt jos/kun se plussa jossain vaiheessa tulee, niin toivottavasti on hyvä sellainen! :)

Minäkin olen innoissani katsellut vaunuja ja turvakaukaloa, kun on sopivia tullut vastaan, mutta mies hillitsee hankintoja. Pitäisi kuulemma olla edes raskaana ennen kuin ostaa... :whistle:
 
Kp 9/25 täällä juups..
Ensviikko tikutellaankin siis ovista joka viimeks tuli kp 15

Tänään miehen kanssa koluttu kirpputorit ja lindex. Ja kuinka onnessaan se mälväili mun kanssa vauvanvaatteita ja toi näytille " Eix tää ois kiva" Niin väärin että mein pikkunen ei tuukkaan ihan helpolla.(mutta ehkä joskus)

Toivottavasti kuluvalle vuodelle kuullaan paljon plussa uutisia.
 
Mä nyt näköjään aloin uhmata universumia ihan tosissaan ja kävin kangaskaupassa hakemassa tossukankaat ja virkkuulankoja :whistle: En tiedä mikä muhun meni, mutta nyt vaan oli semmoinen olo, että haluan tässä "odotellessa" tehdä jotakin. Nyt vähän hävettää oma hömpötys, mutta minkäs teet. :barefoot: :unsure:
 
Valtavasti onnea plussista!!! :love::love:

Omaa napaa pikaisesti: täällä kp 28/23-29 ja dpo13. Normi luteaali mulla aina 12pv. Eilen illalla alkoi tulemaan hennon vaaleanpunaista vuotoa, vain pyyhkiessä. Olin satavarma, että menkat alkaa yön aikana, kuten mulla yleensä. No ei alkanut. Vaaleanpunaista tuli siis vajaan vuorokauden, mutta loppui tänään iltapäivällä kokonaan. Nyt ei yhtikäs mitään...?!? :eek: Olen reissussa, joten testata en voi ennen kuin huomenna illalla. Tosin mun tuurilla se täti punainen kurvaa kylään ensi yön aikana. Muuten aika oireetonta. Tissit hieman arat, mutta onhan ne aina ennen menkkoja. :confused::eek::mad:
Muoks. Lämmöt myös edelleen koholla.
 
Viimeksi muokattu:
M89
Toivottavasti kaikkien haamut vahvistuu joilla sellainen tullut ja kaikki menee hyvin :)
Tänään kp 19. Reissussa ollaan vaan tjottailtu ja en edes tiedä haluaisinko plussata heti varhaisen km:n jälkeen, jottei varjosta alun odotusta pelko, kun niin tuoreena toi km.
Ihmettelin kun tunsin 30.12 kovaa juilintaa munasarjoissa ja taas 5.1 oli kuin joku puukottaisi munasarjoja. Mulla tosi kovat oviskivut, mut miten ne nyt tuli kahteen kertaan Ota nyt sit selvää!
Noista ovistikuista, niin kaikki oli viime kierrossa negatiivisia selvästi ja silti raskauduin! En siis aio enää edes tilata kun tunnen oviksen selvästi + ne ei mulla mahdollisesti mitään näytä (toki vain yksi merkki kokeiltu) :)
Tänään viimeinen päivä auringon alla ja huomenna takas kylmään Suomeen :(
 
Moi pitkästä aikaa! Täällä on porukka varmasti melko paljon vaihtunut siitä noin vuoden takaisesta, kun itse muutamia viestejä kirjoittelin ja ketjua aktiivisesti seurasin.

Meille tuli lopulta lapsettomuustuomio ja ICSIhoito alkamassa. Mut voi poistaa taustailijoista ja siirryn muita ketjuja seuraamaan. Hyvää jatkoa kaikille :)
 
Hei taas kaikki. Mulla alkoivat ensimmäiset kuukautiset sitten pillerien. Ovulaatio tapahtui aika tarkalleen 1 kuukausi viimeisen pillerin syömisestä, mutta luteaalivaihe jäi vain 10 vuorokauteen. Jos kierto pysyy säännöllisenä niin tässä olisi nyt pari kiertoa aikaa ennen kuin päästään kunnolla yrittämään. Mietityttää vain etukäteen, että miten raskautuminen onnistuu jos luteaalivaihe on jatkossakin noin lyhyt?? Toisaalta turha sitä on ressata etukäteen ja yhden terveen prinsessan olen jo synnyttänyt odottavan aika on niiiin pitkä. Voi kun pääsisi jo heti tosi toimiin mutta kun pitäs jaksaa malttaa vielä hetki
 

Yhteistyössä