Toiveena vauva 2017-2018

Kaisalle tervetuloa! Ja M89:lle, ihanaa että vahvistuu! :love:

Mä nyt diagnosoin itselleni kuitenkin oviksen. Ovistesti muuttui tasavahvoiksi viivoiksi, mutta kaks eri r-testiä blanconegoja. Hienoa, kp28 ja ovis (y):mad: Vähänniinkun kahet piinapäivät yhden hinnalla, kun on jo puoli viikkoa uitellut raskaustestejä :ROFLMAO:
 
Ei taida luomusti ovista enää tulla, nyt kp 14 eikä yhtään sellasta oloa ja testit negoja. En usko että tulee myöhempinä päivinäkään, tuttua jo viime vuoden puolelta. Harmittaa kun joutuu clomin aloittaa ens kierrossa sitten uudestaan ja pelottaa sen käyttäminen jos lisää km riskiä vaikka lääkärin mukaan voi käyttää. No näillä mennään
Onnittelut plussaajille!
 


Tässä vielä tyylinäyte kp28 aamu ja ilta sekä kp29 aamu. Eilisilta ei ihan vielä plussa näytä olleen, mutta tänään aamulla tosiaankin. Mikähän ihme mun kierrolle on tullut. Mikä saa VUOSIA täsmällisesti toimineen 28pv:n kierron yhtäkkiä hyppäämään tähän. Toissakierrossa ovisplussa kp15, viimekierrossa ovisplussa kp25 ja nyt kp29. Pari kiertoa vielä niin saan alottaa ovistestailun kp60 :LOL::whistle:
 


Tässä vielä tyylinäyte kp28 aamu ja ilta sekä kp29 aamu. Eilisilta ei ihan vielä plussa näytä olleen, mutta tänään aamulla tosiaankin. Mikähän ihme mun kierrolle on tullut. Mikä saa VUOSIA täsmällisesti toimineen 28pv:n kierron yhtäkkiä hyppäämään tähän. Toissakierrossa ovisplussa kp15, viimekierrossa ovisplussa kp25 ja nyt kp29. Pari kiertoa vielä niin saan alottaa ovistestailun kp60 :LOL::whistle:
Omituista... mutta ei tuosta nyt erehtyä voi! Sulla toimii sit onestepitkin. Ja r-testit negaa(ko)? Ei kai sit muuta ku peitot heilumaan. Tsemppiä! (y):D:whistle:
 
@MamaBlue , joo näköjään toimii kun jaksaa varrota :LOL: R-testit negaa, ts. Predictor Early, Apteekin oma ja Clearblue negaa. Eilen ja toissapäivänä paneskeltu miehen työmatkan loppumisen kunniaksi, täytynee huomenna vielä varmistella :whistle: Vaikka usko tämmösestä kp29 oviksesta raskautumiseen on, noh. Aika nollissa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue
Heippa kaikille, mie liityn mukkaan tänne porukkaan! Oon aika kauan seurannut tätä keskustelua vauvakuumeissani, mutten ole liittynyt joukkoon. Nyt kuitenkin ajattelin liittyä, kun päätettiin miehen kanssa antaa pienelle lupa tulla elämään kun on tullakseen. :p

Olen 20-vuotias, mies 22-vuotias ja nyt on yk1 käynnissä.
Nyt siis kp 24/28-29 ja ovulaatio oli ma-ke (kp 16-18) :) Meillä yhdyntöjä joka päivä, kierron alusta asti, joten hyvät mahdollisuudet pitäisi ainakin sen osilta olla, loput onkin suuremmissa käsissä :whistle:

Mulla rinnat todella arat nyt, mutta niin ne ovat olleet kahdessa edellisessä kierrossakin. Ovulaatiosta menkkoihin siis, joten tästä ei ainakaan mitään voi päätellä! :(

Jännittää :love:

Ihanaa muuten, kun olen seurannut tätä ketjua niin kauan ja niin moni kauan yrittänyt on plussannut!!

Onnea kaikille plussanneille ja koitetaan me muut pysyä järjissämme odotusten kanssa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Hei taas kaikki! Tänään oli lääkäri, jossa ei selvinnyt mitään suuntaan tai toiseen. Kuulemma näillä viikoilla ei välttämättä vielä syke kuulu ja se ei tarkoita mitään, jos ei ultralla löydy. Lääkäri oli myös hyvin nuori, mutta oikeilla potilailla heidänkin toki pitää harjoitella. Varaili ajan raskaustestilabroihin parin viikon päähän, mutta tein kotona normitestin ja hyvin vahvasti en ole enää raskaana.
 
@Sendmylove , kiitos tsempeistä ja uskosta! Noita tarinoita onkin tullut luettua nyt. Huojentava kuulla, varsinkin jos tämä pitkäkiertoisuus ottaa jatkuakseen.

Mutta siis, mitä ihmettä. Kokemuksia oviksen reagoinnista raskaustestissä? Joku hulluus pisti mut vielä uittamaan, jotakin Apteekkarin testiä, ja testiajalla tuli selkeä viiva. Viivanpaikka, vaaleanpunaista? Tästä mun mysteerikierrosta vois kirjottaa kirjan :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@Sendmylove , kiitos tsempeistä ja uskosta! Noita tarinoita onkin tullut luettua nyt. Huojentava kuulla, varsinkin jos tämä pitkäkiertoisuus ottaa jatkuakseen.

Mutta siis, mitä ihmettä. Kokemuksia oviksen reagoinnista raskaustestissä? Joku hulluus pisti mut vielä uittamaan, jotakin Apteekkarin testiä, ja testiajalla tuli selkeä viiva. Viivanpaikka, vaaleanpunaista? Tästä mun mysteerikierrosta vois kirjottaa kirjan :LOL:
Onko kuvaa? Kuulostaa kyllä aika jännältä toi tilanne!
 
Täällä on koottu jaksaminen viikonloppuna ja tavoiteltu perheneuvolan porukkaa. Kuukautiset alkoi ja vuosi yritystä tulee täyteen näillä paikkeilla. :cry: No sillon kun olis rohkeutta, niin ei tietenkään saa kiinni ketään ammattilaista. Haluan kuitenkin heti asiaa viedä eteenpäin, kun ei oo pienintäkään viitettä ollut onnistumisesta. Mitä nopeammin saadaan tietää, onko jotain pielessä, sen parempi. Turha yrittää vuosia ja ahdistua tietämättömyydestä. Miestä ahdistaa tutkimukset, mua jännittää ja pelottaa miten pitkä taival meitä odottaa. Onneksi tulevaan ei näe! :)
 
@saaruska86 : Minulla tuo selkeämpi plussa oli reilun tunnin pidätyksen jälkeen päiväpissasta juurikin Apteekkarin testillä ja tänäaamuna vihdoin myös Pregcheck antoi kunnon viivan, erottui vaaleanpunaisena metrin päästä. Toivotaan, ettei sinulla olisikaan nyt ovis vaan raskaus! :)

Ajattelen reteästi siirtyä plussanneisiin, yk1 toivottavasti johtaa pikkunelosen tuloon :) Tileulen sitten maitojunalla takaisin, jos huonosti käy. Edelleenkään en voi oikein uskoa, että meillä käy näin hyvä tuuri, kun aina aikaisemmin on tosiaan pidempään saatu yrittää, kolmosta melkein vuosi. Hävettää ihan näin nopeasti plussata, kun tässäkin keskustelussa on monta pitkään yrittänyttä...

Ja hei kuka kertoi lääkärikäynnistä ja keskenmenoepäilystä, jäi juuri edelliselle sivulle ja kännykällä on tosi hankala selata... minun kokemus on se, ettei usein ihan heti todeta keskenmenoksi vaan seurataan, ettei vahingossa hoideta keskenmenona kunnollista raskautta. Tsemppiä joka tapauksessa!

Jatkan varmasti tämän keskustelun seuraamista ja toivon kovasti teille kaikille plussia ja nyyttejä syliin loppuvuodesta! :love:
 
@saaruska86 mäkin myt kyllä sanon että sä olet raskaana. Selkeä pinkki viiva tossa testissä on ja ovistesti kirkuu punaisena! Huomenna uus r-testi ja heti tänne kertomaan. :love:

@Josia lämmin halaus sinulle. Samoissa syvissä vesissä täällä kuljetaan... mä vähän jo siirryin tuonne pidempään yrittäneiden ketjuun kun tutkimukset ja hoidot käynnistyy, tule sinäkin sinne hakemaan vertaistukea? Uskotaan ja luotetaan, että meidän aika tulee vielä. <3

@Idina ihanaa että joillakin tärppää nopeasti. :) ja etenkin jos aiemmin olette raskautta joutuneet odottelemaan! Kaikkea hyvää odotukseen! :love:
 
Mies lämmitelty toiseen pieneen :love: vaikka ei tuo toinen enää niin pieni ole kun ensi kuussa 8v täyttää. Alotellaan yrittäminen n.3kk päästä kun tässä vähän tilanteet selkiintyy. Miehen isä siis vuodeosastolla syövän vuoksi ja muutama isompi lasku vielä maksamatta autorempan vuoksi. Ilmottaudun sitten virallisesti mukaan yrittäviin. Mutta on se suuri helpotus, että suostumus jo on :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
@Idina sinulla on käynyt todella hyvä tuuri! Nauti nyt raskaudestasi, se ei ole keneltäkään pois. Itsekin salaa elättelin toiveita, että tärppäisi heti, mutta toiveeksi jäi. Ekassa meni lähemmäs vuosi, toisessa puoli vuotta ja nyt on meneillään kolmas pitkä kierto.
 
@Lumi87 , mä kysyin aamulla mun ovistestiltä että "ja mitähän vttua sinäkin siinä vahvistut", suosittelen samaa sinne :D Koskasiis eihän näistä ota selvää.. Oliko niin, että sulla oli just ultrassa todettu että ei oo ovis tulossa? Mietin, että oisko mahdottomuus, että kun ootte nyt laskeneet ton homman ammattilasten käsiin, ja kortisolitasot laskee siksi, niin se ovis sitten tuliskin? En tiedä, varmaan ihan kaukaa haettua mutta niin ehkä itse uskottelisin itselleni :whistle:

--

Tein äsken vielä ovistestin, Tasavahvat viivat edelleen, mutta ei todellakaan enää niin kirkuva ero, kun aiemmin päivällä. Jännittää aamu, ostin nyt Predictor Earlyn. Jos se on nega tulkitsen tänpäiväsen ovikseksi ja jotenkin siihen reagoivaksi r-testiksi, ja jos plussa niin tulkitsen itseni raskaaksi :ROFLMAO: Periaatteessahan r-testin ei pitäis ovikseen reagoida, vaikka ovistesti voikin reagoida raskauteen, mutta ankaran googletuksen jälkeen eipä tunnu olevan mahdottomuus sekään. Plus että jos mun kroppa on 29pv kehitellyt ovista ja lätkäsee sen sitten kerralla pöytään, niin ehkä siihen ois reagoinut vaikka oisin kusassu maitotölkkiin o_O
 
Tän aamun ovistesti. Mun keho vissiin pykää jotain kp25 ovista ja siitä näyttää tulevan oikea superviiva kun kuukausien horroksen jälkeen alkaa muotoutua. o_O Tai sitten nää testit vaan leikkii mun kanssa. En kyllä suoraan sanottuna enää ymmärrä. Viikko sitten oli pelkkää pientä munarakkulaa eikö kasvamaan lähteneitä. Kroppa vissiin aivan sekaisin.
 

Attachments

Yhteistyössä