Toiveena vauva 2017-2018

@höhhöö ja @tänttähäärää jee! Iloitaan ja petytään sitten yhdessä..

Mulla kyllä on normaalista poikkeavia juttuja mutta.. Mitä luin omaa raskautumispäiväkirjaa melkein kahden vuoden takaa niin ainakin silloin osasin myös kuvitella oireeni. Yleensä vahvin oire on ollut se että "mä tiedän".

Mua paleltaa, nippailee (molemmille puolille), väsyttää, vatsa löysällä, vähän huimausta, hengästyttää (ja päällä oleva yskä ja flunssahan ei voisi yhtään aiheuttaa sitä, a wink a wink), lämpö tavallista korkeampi..
 
@Mamushka32 Meillä taitaa joo mennä aika samoissa kierto. Mulla tänään dpo 8 ja saan jokaiseen noista one stepeistä ihan hailuraa viivaa. Mutta silleen, että sen kuitenkin näkee Saa nähdä.. Pitäis pitää muutama päivä testailusta taukoa ja odottaa niitä menkkoja tai sitä vahvempaa viivaa.. mutkumutku.. ☺

@tänttähäärää Toi on kyllä ollut fiksua laittaa oireita ylös! Mulla ihan täsmälleen samat oireet kun tässä seitsemän yrityskierron aikana on ollutkin. Nyt vaan testi näyttää hailakkaa viivaa.. Sisäisestihän olen jo riemuissani ja toivoa täynnä, vaikka sanon miehelle, ettei tää varmaan mitään tarkoita.. Tipumpahan vaihteeks korkealta. Mä luin jostain että se keltarauhanen aiheuttaa ihan samat oireet kun mahdollinen raskauskin kierron loppua kohti surkastuessaan. Että olis mahdotonta oikeasti ennustaa.. Mutta nää on näitä. Sitä on ehtinyt jo niin monta kiertoa tutkia itseä, että tuntuu, että jokainen oire on uusi, vaikka täsmälleen samat on mulla olleet joka kierrossa..
Siis millä sä oot noin aikaisin saanu tuloksen? Ja haamuplussahan on todellakin yhtä kuin positiivinen. Ainakin mulle! :D Mulla nyt EHKÄ dpo 7.
 
Heips!

Täällä kp18 ja tulkitsin eilen aamun kp17 ovisplussaksi vai mitä olette mieltä? Aiemmat testit vaan haaleeta viivaa. Kävin viime viikolla siinä folliultrassa ja sen perusteellahan gyne arveli ovulaation olevan viikonloppuna tai alkuviikosta niin sopisi siihenkin. Viikon päästä käyn otattamassa progesteron-kokeen niin siinähän se selviää oliko oikea ovulaatio.

Talletukset meni nyt ihan ok la ja eilen, eli toiveet korkealla ja ryminällä pudotaan... Tosi oireeton ovulaatio, tuntuu että aiemmat ovulaatiot tai valeovulaatiot olleet oireisempia ja valkovuotoa tullut runsaasti ym., nyt ollut aikalailla kuivaa ja oireetonta tosiaankin. Eka letrokierto niin ehkä tää sitten vaan tuntuu näillä tältä.

Ollut aika seesteinen olo viime aikoina, kunnes eilen kuulin yhden raskausuutisen ja itkuhan siinä tuli kun kaikki tunteet vyöryi samaan aikaan päälle ja se suru ja pettymys, jonka on koittanut työntää taka-alalle tuli ryminällä vastaan. Mutta päivä, viikko ja kuulausi kerrallaan. Kun joku voisi sanoa että olen edes vuoden päästä raskaana.

@höhhöö toivon sun viivalle vahvistumista. Ja piinailijoille tsemppiä, voi kun saatais paljon plussia tänne vielä helmikuulle :)

@kookospieni toivottavasti magneetissa ei löydy mitään. <3

@mincha kirjoitti että on kevätoloa. Mullekin tää valon määrän lisääntyminen on tehnyt hyvää jaajatukset pyörineet muissakin asioissa. Jotenkin lohdullista, että kevät tulee ja luonto herää eloon, vaikka oma elämä ei etenekään niin kuin toivoi.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Noista dpo ja millon testailla.
Itse sain reilu vuosi sitten plussan testiin dpo 12 ja oli haalea plussa. Eli ei varmaan kovin aikaseen kannata..tosin itsekin sorruin testailemaan harva se paiva :D

Minulla on ikava raskausaikaa :D ensi kerralla varmaan rankempaa kun pitaa pojasta huolehtia myos,ei voi levata ihan milloin vain.

Taustailen viela. Ei olla Nyt viela toisesta tarkemmin puhuttu,tana vuonna voi miehen tyopaikka muuttua ja ehka myos maa niin katsellaan. Kunhan saadaan asioihin selkyytta niin voi miettia millonka sopivaa aloitella.

Muuten nimimerkkini on muuttunut,En enaa pystynyt kirjautumaan sisalle nimimerkilla pumpulipallero niin nyt olen pumpulipalleroinen :D jostain syysta ei jaa teksti punaiseksi vaikka yritan..
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Nonsk
Ajatuksena olisi ollut kiva saada vauva näin Suomi 100 v. kunniaksi. Nyt tulin ajatelleeksi, että eipä ole pitkä aika kun menee jo tyyppi vuoden 2018 puolelle, jos on tärpätäkseen. Pitäisköhän alkaa kutoa niitä satavuotissukkia, neulonta rentouttaa..?

Plopplop tuttavapiirissä vauvat näkee maailman, tulee raskausuutisia ja äitiyslomalaisia. Mäki haluun!
 
@Dandy90 Täällä mennään samoissa päivissä. Onko sulla ollut mitään tuntemuksia?? Mä olin kuvittelevinani jotain nippailuja tänään alavatsalla. Toki ne voi olla myös menkat tuloillaan, tänään nimittäin kp 43 :confused: Mulla on raskaustesti arsenaali varastossa odottamassa, mutta olen malttanut mieleni, sovin itseni kanssa, että en testaa ennen ensi viikkoa :rolleyes: Eka kertaa elämässäni piinailen, ja tämä on ihan kauheeta:ROFLMAO: Toista lasta yritetään, esikoisesta en ehtinyt miettimään tai ressaamaan kun hän tuli niin yllättäen:LOL:
 
@Äitirouva M Mä tilasin raskauskeijulta niitä one steppejä. Mulla on näyttänyt niissä viivanpaikkaa tai semmosta hailuraa, mutta se on ollut usein ihan väärässä kohdassa testiä :D Nyt aion olla testaamatta, vasta viikonloppuna sitten. Kun ei kai näin aikaisilla kiertopäivillä oikein voi plussata.. :D Mutta kunhan olen todella malttamaton ja ne tikut polttelee kaapissa! Haen viikonlopuksi apteekista testejä. Jospa ne tiputtais mut todellisuuteen :)

@Lumi87 Mäkin tulkitsen ton sun kp 17 ovikseksi. Mun mielestäni ihan selkee ovulaatio :) Ymmärrän tuon pettymyksen tunteen, kun tutut sikiää. 1,5 v. on pisin, mitä oon plussaa odottanut testiin, eikä sekään liene nykyään edes mikään pitkä aika.. Mä pidän sulle peukkuja ja niiiiin toivon, että tää olis nyt se sun kierto :)

@tänttähäärää Se kipu voi olla niin monessa kohdassa. Riippuu aika pitkälti ihmisestä. Sisäelinkipu on kuitenkin niin erilaista, säteilee usein jonnekin muualle kuin itse paikkaan tai tuntuu epämääräisenä jomotuksena. Tiedän ihmisiä, joilla säteilee alaselkään, reisiin ym.

@Dandy90 Se on jännä, että vaikka järki sanoo, että se ei VOI vielä näyttää raskautta, niin silti niitä tikkuja tulee uiteltua. :D Ihan kun se viiva siihen tuijottamalla ilmestyisi..

Mulla tänään kp 27/28-32. Yleensähän tuo on ollut tuon 32, joten siinä mielessä piinailu lähenee loppuaan. Onko se sitten onnellinen loppu vai ei, niin sen tietää sitten myöhemmin. Olen nyt yövuoroissa, joten testailua ei ehdi edes miettiä, kun päivällä nukuttaa tasan siihen asti, kun tyttö on haettava päiväkodista ja nippanappa ehtii ruuat summuut hoitaa kun pitää jo lähteä takaisin valvomaan toisten unta. Positiivinen olo kuitenkin. Välillä tuntuu, että onkohan tässä nyt mitään järkeä, päätän jo, että relaan koko vauvapuuhissa ja koitan olla sitä enempää miettimättä. Sellainen syvä vitut-vaihe tulee yleensä menkkojen alettua ja kestää aina sinne ovulaatioon asti. Sitten oviksesta eteenpäin olo on toiveikas ja sitä koluaa kaikki vauvapalstat ja tuijottelee kuvia toisten pissatikuista ja miettii, että mitähän mikäkin nippailu tarkoittaa. Ja aina se tarkoittaa kuitenkin sitä samaa, joten en tiedä onko päässä vikaa vai mikä tän tekee.
 
@Dandy90 Täällä mennään samoissa päivissä. Onko sulla ollut mitään tuntemuksia?? Mä olin kuvittelevinani jotain nippailuja tänään alavatsalla. Toki ne voi olla myös menkat tuloillaan, tänään nimittäin kp 43 :confused: Mulla on raskaustesti arsenaali varastossa odottamassa, mutta olen malttanut mieleni, sovin itseni kanssa, että en testaa ennen ensi viikkoa :rolleyes: Eka kertaa elämässäni piinailen, ja tämä on ihan kauheeta:ROFLMAO: Toista lasta yritetään, esikoisesta en ehtinyt miettimään tai ressaamaan kun hän tuli niin yllättäen:LOL:
Alamahakipuja, nippailuja ja repäsy kipuja on ollut.. mä teen seuraavan testin aikasintaan ens viikkolla!:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Sendmylove
Meikäläinen meinaa huomenna testata vaikka turhaan tuhlaan testin.
Olo ei tunnu et ois tärpännyt(vaikka ajotus osu tällä kierrolla),kaikki ketuttaa, ja kipua ollut aamusta asti kyljissä ja alamahassa.Menkat vaan lähenee (mun laskujen mukaan sunnuntaina dpo 13 ehkäpä)

Tänään 23/25-27 dpo 10
 
Tsemppiä piinailijoille!

Omanapa avautuminen: nyt menee kyllä totaalisen surkeasti tän yrityksen kanssa. Kävipä taas se mikä usein kävi esikoisen yritysaikana et mä yritin vietellä miestä "oikeaan aikaan oikeassa paikassa" mutta pieleen meni kun mies saikin siitä paineet. Nyt en uskalla tehdä mitään aloitetta etten pahenna tilannetta. Ja mies kiukuttelee kaikenlaista niin eipä täs oo viime päivät ku kiristelty hampaita. Et tais sit tää kierto olla tässä ja ovis menee harakoille :cry:. Tässä alkaa se sama epätoivo nostaa päätään mikä oli esikoisen yritysaikana, en tiedä kestänkö sitä.
 
Tsemppiä Tiituu! Ymmärrystä riittää kyllä täältä. En yhtään taas odota koko yritystä jotenkin tää kierron alku on siitä helpottava että saa tauon siihen väkisin yrittämiseen. Väärinhän se on että menee touhut vaan pakolliseen mutta stressi on ihan mieletön. Tänään alotan clomit ja nyt on taas ilmapiiri sellanen että mietin miksiköhän edes alotan niitä..päätinkin että jos ei luonnollisesti nyt päädytä petiin niin saa :(
Tsemppiä kaikille!
 
Miulle voi päivittää että YA 2/2017. Mistään näistä kiertopäivistä tai dpo:ista ei mitään ymmärrystä, kun kierrot niin sekaisin ehkäisykapselin takia, joka poistettiin 13.2.2017 :whistle: Pientä ihmettä innolla odotetaan joskus saapuvaksi <3 Saa nähdä kerkeääkö vielä tämän vuoden puolella syntymään vai meneekö 2018 :p
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Jahhas taidan peruakkin aikasemmat suunnitelmat. Nyt illalla pyyhittäessä haalean vaaleanpunainen veriviiru paperiin.Voi perse :(

Ja just viimekierrossa tuli dpo 8 veriklönttipaperiin dpo 9 vähän verta ja tästä 4pv alko menkat.

Ja jos nyt tuli taas vaaleanpunaista niin 4 päivänpäästä saa odottaa menkkoja eli sunnuntaina jollon oon laskenutkin niiden alkavan.

Eli näyttävästi mulle on alkanut tuleen tällättiä varotus juttuja että menkat alkamassa.

Seuraava ovis taas miehen yötyöviikolla joten täys mahdottomuus saada oikeelle päivälle ,paitsi jos ovisplussa menee viikonlopulle

Tänään edelleen dpo 10
 
Tsemppiä piinailijoille!

Omanapa avautuminen: nyt menee kyllä totaalisen surkeasti tän yrityksen kanssa. Kävipä taas se mikä usein kävi esikoisen yritysaikana et mä yritin vietellä miestä "oikeaan aikaan oikeassa paikassa" mutta pieleen meni kun mies saikin siitä paineet. Nyt en uskalla tehdä mitään aloitetta etten pahenna tilannetta. Ja mies kiukuttelee kaikenlaista niin eipä täs oo viime päivät ku kiristelty hampaita. Et tais sit tää kierto olla tässä ja ovis menee harakoille :cry:. Tässä alkaa se sama epätoivo nostaa päätään mikä oli esikoisen yritysaikana, en tiedä kestänkö sitä.
Tiedän tunteen.Kuinka monet kerrat mun mies saanut suorituspaineet.Sille ei voi kertoo oviksesta (mutta kun se itekkin hahmottaa koska mun ovis on ja jos mää ehdotan seksiä 01.30 yöllä kun se tulee töistä ni eihän siihen oo kuin yksi syy ovis!! Ni koita sitten siinä salaa yrittää.Välillä onnistuu ja kuten viimeksi ovispäivänä suorituspaineet mutta saatiin 1 ja2 päivää ennen ovista hyödynnettyä.
 
Mulla ois tänään dpo6, jos ovis oli sillon millon ehkä oli :D Todnäk ei kuitenkaan ollut. Silti, mulla ei oo yhtäkään testiä kaapissa. Enkä oo uitellut niitä ovistestejäkään niiden parin testin lisäksi. Ehkä ensviikon lopussa teen pari ovistestiä, kun on samat kp:t kun viime ja toissakierrossa oviksen aikoihin (eli ne kp:t millon normisti pitäs menkat alkaa :D) Ei mitään kuviteltuja oireita eikä oikeestaan edes mitään mielenkiintoa. En tiedä mikä muhun on iskenyt :D
 
Pitäisköhän huomenna kuitenkin kusasta tikkuu:whistle: olis dpo 8 :p vai malttaiskohan sitä mielensä.. oon hullaantunu noihin merkkivaatteisiin ja tänään tuli postissa piiiienen pieni mini rodinin jumppis ja tumput :whistle: haluisin niihin kovasti täytettä :barefoot:
 
@tänttähäärää täällä kaksi vuorotyöläistä ja välillä seksiajan löytäminen hankalaa... tiedän tunteen, tosi ärsyttävää.

@Tiituu ja @teris tiedän tunteen. Mä en nykyisin enää ikinä mainitse miehelle oviksesta enkä edes tarkemmin puhu ovistestailuista mutta kai se tajuaa että noiden letrojen takia asiaa "tutkin". Joskus alkusyksystä kerran vahingossa mainitsin oviksesta kun olin niin tohkeissani harvinaisesta vieraasta ja kauheat paineethan siitä tuli eikä seksi ottanut onnistuakseen. Mun mies tuntuu muutenkin olevan sellanen että kaikenlainen stressi vaikuttaa näihin asioihin. Välillä ottaa päähän jos ei oikeaan aikaan onnistu, mutta kun menkat aina alkaa vaikka onnistuisikin niin ei jaksa välittää. Tai välillä jaksaa ja välillä ei. Oon koittanut jaksaa ympäri kierron olla välillä se aktiivinen osapuoli ettei ovisaika ole liian läpinäkyvää asian tiimoilta.

Huomaan, etten ole enää kuukausiin ajatellut, että "sitten viimeistään olen raskaana" tai "sitten kun meillä on vauva". Olen kai alkanut luopua toivosta. Esikoinen täytti 7v ja vaikka hän on maailman upein tyyppi ja olen hänestä todella onnellinen, mun sielu itkee kun pelkään etten saa enää ikinä kokea vauva-aikaa.
 
@Lumi87 voi kun vielä saisit vauva-ajan kokea ♥. Mullakin on maailman ihanin esikoinen ja tuntuu et olen joka päivä onnellisempi hänestä, mutta kyllä se toisen lapsen kaipuu silti raastaa. Munkin mies on just sellainen et kaikki stressi vaikuttaa tähän ja mistään oviksista en hänelle puhu mut kylläpä hän sen saattaa aavistaa silti. Ja mä jo aina etukäteen masentelen et näinköhän tässä kierrossa menee pieleen talletukset.
 
@Lumi87 :love: Mä olen seurannut läheisen lapsettomuustaistelua kohta kahdeksan vuotta ihan vierestä, ja "oppinut", että top10 pahimpien sanontojen joukossa on että älä murehdi, kyllä te sen vauvan vielä saatte. Kun kukaan ei voi luvata. Mutta sulle mä tahdon sanoa niin. Mulla on ihan semmonen olo. Kyllä saatte <3

Mun miehellä ei onneksi suorituspaineita tule, mutta hän tekee ihan äärettömän pitkää työpäivää, joten välillä seksi on kyllä ihan pakkopullaa (hänelle), kun on henkisesti jo nukkumassa. Meillä varsinkin kun kuopus nukahtaa vasta 23 jälkeen, niin.. Noh. Siihen asiaan itseasiassa halusinkin nyt vähän muutosta ja siks otin tän kierron niin löysin rantein, kun alko tuntumaan, että me tehdään vauvaa, eikä nautita toisistamme.

MUTTA. Mun zen- asenne alkaa loppumaan. ehkä dpo6 ja VAALEANPUNAISTA! Samanlaista tuli dpo6-8 myös kuopuksen alkuraskaudessa, siis oppikirjamainen kiinnittymisvuoto. Sen vuodon puuttumisen takiahan mä olen kolme viime kiertoa ollut varma, ettei tärppiä ole käynyt, ja nyt tietty toiveet ehkä nousi. Tosin se mun zen huutelee taustalta, että mun kierrot on nyt ollu niin sekasin, että ennemmin pistäisin loton sekasin olevalle kierrolle, kun tärpille. Zen johtaa siis edelleen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Tiituu

Yhteistyössä