Toiveena vauva 2017-2018

Jos budjetti antaa myöden niin ostakaa CB kahden hormoonin mittaava ovis testi.
Sen kanssa ei tarvii tulkita.
Ite teen yhden testin päivässä aamuisin ja kun antaa korkeaa hedelmällisyyttä niin aamuin ja illoin näin olen saanut ovis plussan aina mutta ilta testailusta!
Kallis mutta varma!
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@viii Kuvia testeistä, heti! (y)
@Laurajy Tsemppiä kovasti :( Oma terveys kuitenkin edellä kannattaa mennä, että kroppa selviää raskaudesta. Tuntuuhan se epäreilulta siitä huolimatta.

@Nadine88 Ootko tikuttanu ovista vielä, miltä näyttää?

Mä koen tuon oviksen tikutuksen jotenkin hankalana :ROFLMAO: Oon tehnyt 2 testiä per päivä ke-to ja nyt eilen aloin tehdä 3 testiä päivässä. Ovista veikkaan sunnuntaille mut tänään pitäis siis tulla plussa testiin jos ovis olis huomenna (n) Antaa melko haaleeta viivaa edelleen. Äh, toivottavasti kierto ei taas veny..
Mulla kans ovistestiin tosi hailuraa ei meinaa viivaa erottaa. Tänään kp 10.
Marraskuussa ovisplussa kp 11.
Eli tiedossa pitempi kierto kun kp 23 mikä viimeksi oli.
Tietty voi viä äkkiä muuttua mutta noin olemattomasta menee kyl viä tovi enben ku täällä ovis.
 
Mulla on noita 23 kiertoja tullut jo pari kappaletta. Onkohan liian lyhyt raskautta ajatellen? Vaikka toisaalta mulla tuo kierrot sahaa miten sattuu, eikä mun silmään mitään loogista minkä mukaan menisi. Lyhytyä, pitempää ja siltä väliltä.
Niinku ny kauheesti merkitystä kun mahdollisuudet muutenkin huonot raskautua ainakaan luomusti.

 
Viimeksi muokattu:
Olen hämilläni. Ovarin aikaan olin kovassa kuumeessa ja söin buranaa. Epäilen sen siirtyneen kunhan paranin. Alkuperäinen kp 26 oli menkkakipuja. kp 27 tein negan, saman päivän iltana tuli kerran veristä limaa. Aattelin et nyt menkat alkaa. Mutta nyt kp 30 eikä ole menkat alkanut eikä tullut mitään oiretta tai kipuja mikä viittais niiden tuloon. Oiskohan täs tärpänny. Jotenki tuntuu et jos sairastamisen vuoksi ois ovulaatio siirtynyt viikolla niin miks kuiteski tuli menkka oiretta silloin, kun niiden oikeesti ois pitänyt alkaa. Ostin testin ja teen huomenna aamulla. Mutta uskon et hormonit vaan sekaisin. Emme siis ole olleet sillai kun tuon yhden kerran. Tää on jännää mut kuiteski tympäsee, kun kierto venyy.
 
Olen hämilläni. Ovarin aikaan olin kovassa kuumeessa ja söin buranaa. Epäilen sen siirtyneen kunhan paranin. Alkuperäinen kp 26 oli menkkakipuja. kp 27 tein negan, saman päivän iltana tuli kerran veristä limaa. Aattelin et nyt menkat alkaa. Mutta nyt kp 30 eikä ole menkat alkanut eikä tullut mitään oiretta tai kipuja mikä viittais niiden tuloon. Oiskohan täs tärpänny. Jotenki tuntuu et jos sairastamisen vuoksi ois ovulaatio siirtynyt viikolla niin miks kuiteski tuli menkka oiretta silloin, kun niiden oikeesti ois pitänyt alkaa. Ostin testin ja teen huomenna aamulla. Mutta uskon et hormonit vaan sekaisin. Emme siis ole olleet sillai kun tuon yhden kerran. Tää on jännää mut kuiteski tympäsee, kun kierto venyy.
Minäkin aattelin silloin kun esikoista tjottailtiin että mulla ei edes ollut ovista siinä kierrossa kun oliin kipeenä enkä huomannut mitään oviskipuja (yleensä ne on aina selvät). Ja niin vaan 4+4 oli pakko tehdä testi kun menkkoja ei kuulunut ja tossa se plussapallo nyt tuhisee :cool:

Pidän siis peukkuja sun huomiselle testille @Sonde ! :love:
 
@Sonde tuohan kuulostaa lupaavalta! :) Mulla kävi juuri tässä plussakierrossa niin, että ovis ilmeisesti siirtyi (nopean painonpudotuksen takia). Kun menkkoja odottelin alkaviksi, oli menkkakipuja, mutta menkkoja ei näkynyt. Testit näytti monta päivää negaa. Vasta 8 päivää siitä kun menkkojen piti alkaa, näkyi testissä haalea viiva. Täälläkin peukut pystyssä sun tämän aamun testille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Paljon onne @viii :love:! Muista tulla jatkossakin jutustelee tuonne keventäjät ryhmään miten raskaus ja kevennys etenee :love:!

Muakin jännittää miten mahtaa vaikuttaa ovikseen tämä dieetti joka meillä nyt meneillään, saa nähdä siirtyykö ja jos niin paljon.. en tietty tätä osannut ennakoida ni en tajun niit testei ostaa. Nyt siis kp12 ja ei mitään oireita. Talleteltu on kumminkin ahkerasti että nyt vaan tosiaan ovista odotellen!
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Eikä @viii onpa hienoa! Onnea:love: Sä sit plussasit niinku sovittiin ja mä jäin vielä odottelee omaa plussaa :unsure: mut kaikki plussat antaa itsellekin toivoa. Teil heilu peitto sit ilmeisesti koko kierron tasaisesti?

Selkä hiukan parempi. Toivottavasti paranee ovikseen mennessä nii ei haittaa tätä projektia. Kn oli noussut melkein tavoittamattomiin, joten saattaa mennä alkaa viel ovikseen. Paitsi viime kierrossa se ei oviksen aikaan ollu pehmeä. Aamulämmöt on nyt pysynyt hyvin tasaisena kun mittaa alapäästä. Aiemmin ne on menny melkoista vuoristorataa tässä kohtaa kiertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: viii
21.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........28/26-31......yk6
Nadine88...........11/28-34.......yk4
Möörtsi...............11/25............yk3
Tänttähäärää.....11/23-29.....ya 10/16
Viii......................44/29-33.....yk3
Nelliida...............15/28-30.......yk7
Fritang...............26/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......26/24-34....yk11
Vuuti...................5/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................35/30-33...yk1
Sonde...................32/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................22/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...8/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........7/28........yk 2
Ksennonen...........13/XX..........ykX
Ahmis...................12/25-28.....yk2
Haaveilija_93........11/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.22/29...........yk1
Keijupölyä..............13/18-23..........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo15
Fritang.....................dpo14
VauvaHaaveilija89...dpo7
lilia88.......................dpo6

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
 
Onnea @viii plussasta!:love::love:

@Nadine88 mä juttelen tänään miehen kanssa. 4 kiertoa katsotaan ja jos ei onnistu niin lopetetaan. En vaan tiedä ymmärtääkö mies tätä, mutta mun on vedottava tässä siihen miten hänkin vetosi yrityksen kanssa odottamiseen töiden kannalta. Mulla vaan on tilanne toisinpäin, mulla on takaraja jonka jälkeen yrittäminen pistäisi useammaksi kuuksi koko talouden täysin raiteiltaan, jos tulisin raskaaksi ja jos mulla ei oiskaan töitä.:cautious:

Mutta tän päivän testi nega sekin. Eli eiköhän huomenna oo kp1. Mä nyt joudun vähän manaamaan että oli vuoro miehellä mikä tahansa ovisviikolla, niin sillon touhutaan joka toinen päivä ovisplussaan saakka ja kun plussa tulee, niin dpo-1, dpo0 ja dpo1 hoidetaan kaikki vaikka onki aika överi.:D
Ihan sillä että se on vaan 1 viikko kuukaudesta ja jos tässä oikeesti halutaan lasta niin mun mielestä pieni vaiva eikä ees mikään inhottava "uhraus" asian hyväksi.:ROFLMAO: Loppu kuun saa sit olla rauhassa jos siltä tuntuu, että kiintiö on tullu täyteen.:LOL: Musta nimittäin tuntuu ettei tuo karvanaama aivan käsitä että niillä ovisviikon jälkeisillä touhuiluilla ei ole muuta painoarvoa tässä asiassa, kuin meidän parisuhteen hoitaminen, eivät merkkaa yrityksen osalta enään mitään, harmi kyllä.:rolleyes:
eli uuteen nousuun, toukokuun kierto olis siis viimeinen näillä näkymin mikäli ei onnistu ennen sitä.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Tänään tein testin ja pakko kai se on alkaa uskoa, plussa se on! :love: viiva oli jonkin verran vahvistunut aiemmista testeistä, ei vielä ole tasavahva kontrolliviivan kanssa mutta punainen viiva kuitenkin. Itseä epäilyttää kovasti, mutta se kai kuuluu asiaan. :rolleyes:
Hurjasti onnea ❤ toivottavasti viiva lähtee hienosti vahvistumaan
Täällä ovista odotellaan, mutta oloja ei juurikaan ole. Ovistestit loppuneet. Menkkamaista kipua alavatsalla ja rintoja pakottaa, päänsärkyä ollut kolmena aamuna ja pahoinvointia. Taitaa jäädä ovis välistä tai sitten kierto venyy pitkäksi..
 
  • Tykkää
Reactions: viii
http://aijaa.com/UUF10L]
[/url]

Tässä kp 8-11 Kyllä on niin hailuraa.Ei taida ovis olla sillon kun ite laskeskelin su-ti välillä. Joulukuussa oli kp 11 ovisplussa. Nyt ei näy viivaakaan.

Lisäks eilen harrastettiin seksiä kp 10 ja seksin jälkeen verta hitusen ei tullu pyyhittäessä mutta pikkareihin vuotanut vähän. Ylensä vuotanut menkkaviikolla ennen menkkoja. Kosteudesta ei voi johtua koska olen koko kierron kostea ja oviksrn aikoihin liikaakin. Mietityttääkin että mistä johtuu. Pitää tarkkailla.
Mulla leikattiin ne esisyöpä muutokset kesällä sillon ennen leikkausta mulla alko tuhruttelut ennen menkkoja. Sain kuitenkin terveenpaperit joulukuussa.
On aika vähästä et jos mies vaan tökkii jotain kohtaa. Mutta pitää seurata nyt
 
@viii Onnea plussasta! :) Laita aijjaan kautta kuvaa niin saa edes jotain positiivista testiä tihrustaa :LOL:
@viipulainen Joo, kyllä mäkin sen vaivan aion nähdä miehen iltavuoroviikolla. Eilen ei sitten voitukaan edes heiluttaa peittoa kun miehellä maha kipeä. :unsure: Tänään talletukset ja jatkan testailua ja sitten päikkäreiden voimalla valvon piru vie :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Noniin, juttelu hoidettu. Meinas mies alkaa jotain kiukuttelemaan, mutta tajusi se lopulta. Jotain yritti narista että hänellä on tää paine tässä yrityksessä, aika pian palautin tässä maantasalle kyllä, että aivan sama paine tässä lepää molempien harteilla jos asiaa oikeesti alkaa puntaroimaan. Tuli tossa hetki sitten vielä halaamaan ja sanoi että ymmärtää kyllä hetken sulateltuaan miksi tämmöstä "kaikki peliin" yritystä nyt haluan. Miehellä on siis vähän taipumusta ottaa nää puheet itseensä, sellasena syyllistämisenä, vaikka mitenkään en siihen suntaan viitannutkaan. Mut siis ymmärsi. Tai se hänen narina loppui siihen, kun annoin simppelin vertauskuvan siitä tunteesta minkä joudun joka kuukausi läpikäymään kun ei plussaa tule.
Pyysin ajattelemaan tilannetta, jossa hänelle luvataan kuukauden lopussa ihan mahtava palkinto ja sitä sitten odotetaan innolla ja hyvällä mielellä KOKO kuukausi, kuvitellaan mitä se on ja jännitys ja innostus kasvaa mitä lähemmäs kuukauden viimeinen päivä lähenee.
Vihdoin kuukausi loppuu ja odotat saavasi sen palkinnon, mutta sen sijaan että se olisi mitään ihanaa, sinua potkitaan urakalla nivusiin kunnes vuodat verta. Siitä sitten kasaat itsesi uudelleen jaloillesi viikon verran, kunnes taas luvataan mahtava palkinto ja vaikka emmit, päätät luottaa siihen että tällä kertaa sen saat, mutta sama kurja lopputulos seuraa joka kuukausi ja itsensä jaloilleen saaminen on joka kerran jälkeen hieman vaikeampaa.

Että noin, tuolla se mies lopulta osasi samaistua, ei ole oikein ymmärtänyt tässä aiemmin miksi ottaa raskaasti jotain mitä ei ole ollutkaan. Mut josko tää nyt tästä kun ollaan samalla aaltopituudella, tai että munki fiilikset tästä on nyt ymmärretty.:D
 
Jee, kiva kun oot täällä @viipulainen! Ja hyvä kun saitte juteltua. Toivotaan, että tärppää ennen takarajaa!

@tänttähäärää, minullakin oli jostain syystä viime kierrossa kp 8 seksin jälkeisenä aamuna verta alkkareissa ja samoin olikohan kp 14. Jos tässäkin kierrossa tulee epämääräisiä välivuotoja, niin ehkä otan sitten yhteyttä jonnekin, kun ennen ei oo ollu.
 
Heei pitkästä aikaa tännekin! Onnittelut plussanneille!!!

Täällä kp 35 menossa, r-testit näyttää negaa, mutta hämmentävästi ovistikkuun pärähti todella selvä plussa eilen. (En lle tikutellut muuten tässä kierrossa) Jään odottelemaan menkkoja, ja jos ei rupea kuulumaan niin ensi viikon lopussa sit testailen uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Heippa kaikille,
Täällä kirjoittelee kolmatta lasta toivova 28v. rouvashenkilö.
Pitkään olen lukenut tätä ketjua ja nyt rohkaistuin itsekin kirjoittamaan.

Lopetin e-pillerit viime kesänä ja alkuun käytimme kondomia, koska olin jotenkin supernaiivi ja luulin, että tulen raskaaksi sitten heti syksyllä kun jätämme sen kuminkin pois. Joo no eihän siinä ihan niin käynytkään.

Odotin 4 kk ensimmäisiä kuukautisia alkavaksi ja tein ahkerasti raskaustestejä, siinä toivossa että puuttuminen johtuu raskautumisesta. Noh, turhaan.

Kun kuukautiset viimein alkoivat, seuraaviin meni 5 vkoa ja sitten väli olikin vain 3 vkoa. Nyt väli on ollut jo yli 5 viikkoa. Raskaustestejä tehty iso pino eikä kuukautisia kuulu. Kovista kivuista olen kärsinyt jo monta viikkoa. Milloin tuntuu menkkakouristuksia ja milloin mitäkin.

Pääsen ensi viikolla perhesuunnittelu-neuvolaan lääkärille. Jospa saisin avun epäsäännölliseen kiertoon.

Peittoa meillä heilutellaan väh. joka toinen päivä, eli yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää :D

Kaksi ensimmäistä lastani saivat alkunsa melkeimpä ilman yritystä(lue: ilman stressiä ovulaatioista ja kiertopäivistä ) ja ovat syntyneet -10 ja -12 :)
 
Viimeksi muokattu:
21.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........28/26-31......yk6
Nadine88...........11/28-34.......yk4
Möörtsi...............11/25............yk3
Tänttähäärää.....11/23-29.....ya 10/16
Viii......................44/29-33.....yk3
Nelliida...............15/28-30.......yk7
Fritang...............26/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......26/24-34....yk11
Vuuti...................5/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................35/30-33...yk1
Sonde...................32/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................22/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...8/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........7/28........yk 2
Ksennonen...........13/XX..........ykX
Ahmis...................12/25-28.....yk2
Haaveilija_93........11/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.22/29...........yk1
Keijupölyä..............13/18-23..........yk2
Embell...................40/21-35........yk 3

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo15
Fritang.....................dpo14
VauvaHaaveilija89...dpo7
lilia88.......................dpo6

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)

Lisäsin itseni listalle :)
 

Yhteistyössä