Toiveena vauva 2017-2018

Nadine88 mulla sama homma, oviksen aikaan halut katossa seuraavana päivänä jo kaikkea muuta ja haluttomuus kestää useamman päivän. Samalla naamassa finnejä :LOL: Menkkoja kohen taas halut lisääntyy, onneksi sentään näin :rolleyes:
 
@Nadine88 kyl toi siltä näyttäs et ovis poksunu.(y)

Mä en malttanu olla tekemättä illalla ovistestiä.:cautious::ROFLMAO:
Oli pakko tsekata mikä meininki kun alko mies taas näyttää sen verran adonikselta.:LOL:
No yllättävän selkeä viiva siihen tuli. Ei ees lähellä plussaa, mutta jos vertaa vaikka viime kiertoon, niin ekoissa tikuissa hädintuskin näkyi yhtään mitään.:D Pitää jatkaa siis tästä jo tätä tikutusta. Toissa kierrossa jossa oli myös oikean puolen vuoro, tuli plussa jo kp10, joten kun nyt on kp7 ja taas oikea puoli vuorossa, niin ehkä ihan ok olla ajoissa varulta. Katotaan miltä noi testit nyt näyttää, että oliko toi eilinen vaan joku random kohouma vai alkaako oikeesti jo olla noususuhdanteessa.:D
Mikä juttu tää on että eri puolilta tulee erilaiset ovulaatiot? Tuleeko joka kuukausi eri munasarjasta munasolu? Voiko toinen munasarja olla mäsänä tai huonommassa hapessa, voiko siitä johtua oviksen aikamatkailu viikolla eteen- ja taaksepäin?
 
@kissaliikeri Heh, ei kannata noista pakkausselosteista kauheasti välittää - mulla tehdään tällä hetkellä ovulaation induktiota lääkkeellä joka on tarkoitettu vaihdevuodet ohittaneiden naisten rintasyövän hoitoon :ROFLMAO:

Ovis tapahtuu teoriassa vuorotellen molemmilta puolilta. Käytännössä ei oikeastaan :) Kai kierron heitto voi periaatteessa siitäkin johtua, mutta onhan noita syitä muitakin... Mutta kai se gyne osaa kertoa tarkemmin tai ainakin ottaa sitten tarvittavia testejä.

Täällä ei tapahdu mitään jännää. Menkat oli niukahkot, käytin ehkä kaksi normaalia sidettä ja sitten pikkuhousunsuojaa. Ultrassahan näkyi se täydellinen limakalvo, että kai se veri sitten imeytyi jotain madonreikää pitkin toiseen ulottuvuuteen. En tiedä. Miehelle ehdotin, että pidetään taukoa tämän asuntoasian takia, mutta hänet on vallannut vauvakuume eikä tämä käynyt. Siispä taas eilisestä alkaen letroja naamaan. Ehkä rikon muitakin luonnontieteiden lakeja ja tulen raskaaksi juuri silloin kun olen mahdollisimman stressaantunut ja ahdistunut. :ROFLMAO:
 
Kiitos kun selvensitte asiaa. :LOL: Yritän välttää tikuttelua... Ja ihmettelen ja pähkäilen, kp 9 oli toispuoleista kipua ja seksi sattui ja nyt kp 12 alkaa vasta vuoto olemaan osittain kirkasta.. Ehkä sittenkin ovis vasta tulossa ja ukko reisussa :eek:
 
Listalla muuten sulla on kp38. Onks se todellinen tilanne? Raskauskeijun paketti tulee aina 2 päivässä tai jopa päivässä. Mut varmasti hyviä muidenkin testit ja näissäkin on niin että kaikki ei sovi kaikille
Niinpäs näkyy. On siis alkanut uusiks keskiviikkona. Pitääkö mun korjata tuo ja laittaa uutena viestinä tänne? Vai mikäs käytäntö :geek:

Ja tosiaan tulee useamman kympin noi maksaan, kun tilaa suomen kaupoista. Toivottavasti niistä on apua.

@Nelliida, suosittelen jos ikää löytyy ja jo pitempää yritystä. Itse käy jo 4kymppiä niin järki jo sanoo et pakko nyt maksaa noista, koska tuntuu et jokainen nega kierto vähentää raskaaksi tuloa iän puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
28.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........8/28..............yk7
Nadine88...........18/28-34.......yk4
Möörtsi...............18/25............yk3
Tänttähäärää.....18/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............22/28-30.......yk7
Fritang...............5/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......7/24-34.........yk12
Vuuti...................12/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................42/30-33.....yk1
Sonde...................5/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................29/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...15/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........14/28.........yk 2
Ksennonen...........20/XX........ykX
Ahmis...................19/25-28.....yk2
Haaveilija_93........18/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.3/27.........yk2
Keijupölyä..............20/18-23....yk2
Embell...................47/21-35....yk 3
kissaliikeri.............26/19-34.....yk2

Piinailijat:
lilia88.......................dpo6
Ahmis......................dpo6
Möörtsi....................dpo5
Nelliida.....................dpo6
Nadine88.................dpo1
Nasunen87..............dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
@Sonde päivitin sun tiedot ja muiden. Eli käytäntö on että kuka vaan voi päivittää listan kopioimalla tekstin omaksi viestikseen ja päivittämällä sit kaikkien tiedot samalla :)

ON: saatiinpa talleteltua vielä illalla ja nyt on viimesetki mehut miehestä imetty :ROFLMAO: talletettu siis 3 päivää ennen ovista ja ovispäivänä kerran, eli piinailu voi alkaa (y):sneaky:
Kattelin listaa ja ens viikolla hätäisimmät pääseekin jo testailee :p
 
Tervehdys dpo6:stä (kuulostaako teistäkin jollee tähtien sodan hahmolle :ROFLMAO:?), ei oo MITÄÄN tuntemuksia vieläkään paitsi hyvin lievä paineentune kohdussa alkoi eilen mut varmaan joku placebo-oire taas tai ihan normaalia kun limakalvo kasvaa (n).

Mulla on nyt kamala kriisi kun en tiedä millo testais :geek::barefoot::whistle:.. kaveri antoi mulle raskaus ja ovistestinsä joten nyt on kyl testei senku testaa, mut en nyt oo varma pitäskö testaa sillo dpo10 vai ei (n). Tuon @kissaliikeri n sivun mukaan dpo10 on jo 66% todnäk saada kyl positiivinen tulos.

Sit toisaalt kyl masennun jos onkin nega :cry:.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
28.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........8/28..............yk7
Nadine88...........18/28-34.......yk4
Möörtsi...............18/25............yk3
Tänttähäärää.....18/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............22/28-30.......yk7
Fritang...............5/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......7/24-34.........yk12
Vuuti...................12/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................42/30-33.....yk1
Sonde...................5/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................29/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...15/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........14/28.........yk 2
Ksennonen...........20/XX........ykX
Ahmis...................19/25-28.....yk2
Haaveilija_93........18/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.3/27.........yk2
Keijupölyä..............20/18-23....yk2
Embell...................47/21-35....yk 3
kissaliikeri.............1/25.....yk3

Piinailijat:
lilia88.......................dpo6
Ahmis......................dpo6
Möörtsi....................dpo5
Nelliida.....................dpo6
Nadine88.................dpo1
Nasunen87..............dpo1
Tänttähäärää...........dpo2

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
Päivitin @kissaliikerille uuden kierron ja @tänttähäärään piinailijoihin!

Pahoittelut @kissaliikeri uuteen kiertoon joutumisesta mut tykkäykset silti lyhyelle kierrolle (ovis oli luultavasti ennenku aloitit testauksen!), menehän tää aika nopeammin kun ei tarvi niin paljon odottaa ja jännittää menkkoja!

Mitä vointia @lilia88 :love:? Niin siä taisit jossain vaiheessa aloittaa sen keskustelun siitä lapsen syntymävuodenajasta. Minä taas just ehdottomasti haluaisin syys tai talvivauvan kun esikoisen kanssakin oli niin ihana pesiä kotona ne talven kylmimmät ja pimeimmät kuukaudet <3. Jos tulis kevätkauva niin tuntisi velvollisuutta hengaa paljon ulkona vaik ois ihanampi olla kotona :ROFLMAO:. Ja jos vauva nukkuis huonosti ni kesä saattais mennä ohan ohi. Ja sit viel sekin että kaikki vauvakerhot yms. On kesät lomal ni ei oo mitään tekemistä.. eli itse en siiis nää kevätvauvassa mitään hyvää, ei ollut tarkoitus kuulostaa noin negatiiviselle :LOL:.

Mutta siis olen tarkastanut niin mun LAt ni menis seuraavista kierroista 7.11 ta 8.12., ja en haluaisi mitää riskiä ottaa et syntyy sillai ettei päästä jouluksi kotiin. Tuo 8.12 on vähän siin ja täs jos menee kauheesti yli ettei pääsekään kotiin ajois. Enkä haluis esikoisen takia kuitenkaan riskeerata ni toivon kyllä kovasti tärpin käyvän viimeistään ensi kierrossa koska muuten tulee taas parin kk tauko :(...
 
Tuli tuosta mieleen..En itekkään hypi ilosta loppuvuoden lapsesta. En haluaisi lasta joulu-tammikuussa. Joulukuu on ihan nou nou.
Mun 3 lapsista syntyny kesällä. Olen raskautunut heti ja oon voinut laskea koska olis hyvä raskautua. Kesä vauvoista tykkään. Ei tarvi pukea paljoakaan.

Nyt kun yritystä jo kauan ja näyttää siltä ettei raskaus edes tule itsestää niin nyt ei pääasia oo kun että edes tulis se vauva edes joskus vaikka sitten joulukuussa. Vaikka sitten 31.12 Kunhan edes joskus tulisi.
 
Mikä juttu tää on että eri puolilta tulee erilaiset ovulaatiot? Tuleeko joka kuukausi eri munasarjasta munasolu? Voiko toinen munasarja olla mäsänä tai huonommassa hapessa, voiko siitä johtua oviksen aikamatkailu viikolla eteen- ja taaksepäin?
Mulla vuorottelee ja syystä X vasen on pari päivää hitaampi aikataulussa kuin oikea. Jostain luin, että jos kierrossa on yli 5vrk heittoja (5vrk lasketaan monella taholla vielä normaalin rajoihin), niin voisi olla viitteitä että jotain feelua on toisessa munasarjassa tai molemmissa jos toinen pyrkii ovuloimaan jo liki kierron alussa ja toinen vasta reilusti yli 2vk päästä kierron alkamisesta.
Mutta muutaman päivän heitot on täysin normaaleja.
Mä tonne hätäilijöihin eräälle laitoinkin, että se minkä oon itsestäni oppinu tässä aikojen saatossa on, että ei kannata tuijottaa lainkaan sitä oletettua/keskiarvoista kierron pituutta koska se vaihtelee, yllättävän monilla mutta monikaan ei ehkä huomioi pieniä heittoja ennen kuin alkaa toivoa lasta.
Luteaali vaiheen pituus on sekin yksilöllinen, mutta se on se joka kannattaa määrittää itseltään sen sijaan että katsoo kierronpituuksia. Luteaalivaihe yhdessä ovulaation kanssa määrittää kierron pituuden. Jos luteaalivaihe on hyvän mittainen eikä esiinny välivuotoja tms.epämääräistä, ei pienistä heitoista kannata olla huolissaan.:) Jos menee just päinvastoin, lyhyt luteaalivaihe tai on niitä tiputteluja tai jopa molempia, niin sit heti soittaisin aikaa.

@Fritang oi, liikuttavaa aina kun miehillä iskee tuo mode päälle.:love:

Täällä aloteltiin tallettelut.:D Mies oli tosi ylpeenä tavaran laadusta (silmämääräisestä sellasesta) eikä vaipunut ees epätoivoon ku varovasti ilmotin, että ens viikolla alkaa se "säästötilin" paisutus :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Oon lukenu taustalla jo syksystä asti tein kirjotuksia ja oottaanu innolla millon pääsis mukaan! Ja nyt meillä alkaa yritys!! Vihdoin :whistle: kilpirauhasarvot on laskenu 4.9 :stä 2.23:n lääkityksellä ja jätin pillerit pois viime viikolla! Nyt kuumeisesti ootan et tyhjennys vuoto loppus ja päästään alottaa yritystä! @Nelliida mie en meinannu ovista testata nyt ekalla kierrolla..aattelin että jos alku yritys huumassa jaksettas jokatoinen päivä taktiikalla, ja jos ei tärppää ekasta ni sitten harkitaan tikkuja apuun (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
@viipulainen No on :love: Varsinkin kun mies oli ensin monta vuotta sitä mieltä, että yksi lapsi riittää...

@äiti_82 Tervetuloa :)

@Nelliida Eihän niitä pakko ole käyttää, jos ei halua! Aika monta tuhatta vuotta ihmiskunta pärjännyt ilmankin :LOL: Itse tykkään kyllä oviksen tikutuksesta, vähentää omaa stressiä ja saa tietää aika tarkkaan koska menkkojen pitäisi alkaa.
 
@viipulainen No on :love: Varsinkin kun mies oli ensin monta vuotta sitä mieltä, että yksi lapsi riittää...

@äiti_82 Tervetuloa :)

@Nelliida Eihän niitä pakko ole käyttää, jos ei halua! Aika monta tuhatta vuotta ihmiskunta pärjännyt ilmankin :LOL: Itse tykkään kyllä oviksen tikutuksesta, vähentää omaa stressiä ja saa tietää aika tarkkaan koska menkkojen pitäisi alkaa.
Niinpä, usein miehet pyörittelee asiat järjellä, mutta sit kun se kuume iskee ni katoaa se heidänkin ikuinen joka asian analysointi. :giggle:

Ja mulla sama noiden ovistikkujen kanssa. Tunnistaisin ilmankin, mutta tikutan silti just sen takia että saan jonkinlaisen varmuuden siitä että varmasti analysoin itseäni oikein. Ja tosiaan sekin että pystyy sit ennakoimaan tosi tarkasti milloin odottaa seuraavia kuukautisia. En osaa mutuilla ollenkaan tässä asiassa.:LOL::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Moi kaikki!

Ajattelin että olisi kiva hypätä mukaan tänne keskustelemaan kun täällä on niin hyvä meininki kun olen seuraillut. Eli täällä ya/2016 minä 22 v mies 30 v ensimmäinen lapsi yrityksessä kp 34/31-35. Tässä kuussa yritystä tuli täyteen 2 vuotta. Tämä kierto on ollut kaikin puolin hämmentävä: ovulaation bongaus oireiden perusteella jäi huonoksi, koska tämä kuukausi on yrityksen suhteen ollut melko rento, enkä ole kauhean intensiivisesti tarkkaillut oireita. Yleensä tissit kipeytyy heti oviksen jälkeen, nyt ei kipeytyneet. Sen sijaan kp 23-26 tuli verensekaista vuotoa, valkkaria jonka seassa ruskeita veriviiruja, sekä alavatsakipuja jatkuvana. Muutamana päivänä oli myös yököttävää oloa. Aloin tikuttamaan ovista ja raskaustestejä kp 26 pari pv, ja lopetin kun kaikki negaa. Nyt tein ovistestin päiväpissasta ja tätä näytti

Edellisinä testauskertoina viiva on ollu niin hailakka ettei erottanut kunnolla, eli vahvistunut. Onko ovis myöhässä? Mitä se verinen vuoto oli? Help! (n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri

Yhteistyössä