Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi Voisikohan olla jotenkin henkinen juttu, kun kerran ei toimi niin tulee paniikki että toimiiko enää ja paniikki saa aikaan toimimattomuuden... Ja kierre on valmis :( Meillä ollut vähän samaa, ainakin heti kun sanon taikasanan ovis tai on "pakko" :unsure:

@viipulainen Sulla tuntuu kyllä joka kerta vain lyhenevän kierrot :) Tsemppiä kotiorgioihin :ROFLMAO:

@kirpsakka Minä :) Olitko sinäkin nyt syönyt? Toivottavasti ultrassa on hyvä tilanne (y)

@pikkutakkutukka No kylläpä sullakin antaa ovis odottaa itseään (n) Kuinka pitkiä kiertoja sulla aiemmin sitten oli?

@Sonde Mulla tulee aamulla paras. :)

@Emma-89 Mulla aiheutti viime kierrossa keltarauhasvalmiste tuollaisen paineentunteen. Että olisikohan vain ärhäkkä keltarauhanen tällä kerralla?

Hähää, miehellä perjantaiyö vapaa koska töissä on lakko! Kuka väitti ettei aktiivimallista ole hyötyä? Nyt saan ovuloida vapaasti :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Tervetuloa @Emma-89 ! Komppaan edellidstä, jos ovis ollut kp11 niin aikaisintaan kp18 eteempäin voi alkaa "tuntua" kun kiinnittymisen menee oviksesta n.6-7vrk. Mutta eihän sitä ikinä tiedä ja joskus sen tas vaan "tietää" et tärppäs. Plussaonnea :love:!
 
Ai tääl oli viel viestei lukemati! Voisko joku kertoo tontulle mikä on hedelmällisyystietokone :whistle:?

Ja aha! Kiitos @Fritang infosta! Mulla ollut tuota samaa paineentunnetta näissä molemmissa yk nyt ja en oo ikinä tajunnut ajatella sen keltarauhasen roolii et liittyis siihen. Mullahan nyt ei oo luutenkaan mitään käryy et miten tää anatomia toimii mut kertokaa joku jos tiiätte! Viime kierros se tuli dpo4 ja nyt alko dpo5..

Ja @Emma-89 tuo muutama sivu rakaperin mainittu countdown to pregnancy-sivusto antaa aika hyvää aikajanaa mitä oviksen jälkeisinä pv tapahtuu
 
@viipulainen Kiitos avusta :giggle:

Istun täällä teekuppi kädessä. En olisi ikinä uskonut koska en pidä teestä :eek: Greipit jäi vielä kauppaan... Mieskin miettii että jo on kumma kun juon teetä :sneaky:menkkakipuihin :whistle: Vaikka onkin jo lämmennyt itsekkin vauvakuumeelle kun ei se vauva tullutkaan ekalla yrittämällä.. jäänyt mielikuva varmaan koulusta että porukka lisääntyy vaan ajatuksesta.

Odotan loppuviikkoa ja hurjia plussatuulia tänne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Heippa tänne pitkästä aikaa, oon enemmän kirjoitellut tonne pidempään yrittäneiden ketjuun.

Täällä menossa kp50, primoluteja napsinut 7 kpl ja kahdeksas lähtee aamulla naamariin. Loppuviikosta toivottavasti alkaa uusi kierto, vetäisin tähän kiertoon jo terolutia 10kpl mutta niillä ei vuoto alkanut, viikon jälkeen olin yhteydessä naistenklinikalle hoitopaikkaamme että jos saisin ne primot ja lääkäri määräsi minulle 2x30 tbl pakkausta.

Joulukuun 20 päivä oli aukiolotutkimus, oli johtimet auki. Samalla käynnillä mulle määrättiin 6 kiertoon letrozolit ja niitä kovasti odotan että pääsee aloittaa. Jos niillä ei raskaus ala niin lähdetään inseminaatioon sitten joskus puolen vuoden päästä..
 
@kirpsakka Minä :) Olitko sinäkin nyt syönyt? Toivottavasti ultrassa on hyvä tilanne (y)
Juu olen syönyt nyt joka yrityskierrossa, mutta niistä ei ole ollut apua enää. Joka kerta joutunut aloittamaan myös pistokset. Mutta mulla onkin tuo pco riesana. Tällä kertaa jätettiin letrot vallan pois ja aloitettiin suoraan fsh- pistokset. Ovulaation induktiolla kuitenkin mennään.
 
@Fritang täällä sama juttu miehellä, ei töitä perjantaina, sillä mä toivoinki et ovis malttais iiiihan ees 1-2pv ni olis aivan mahtava juttu, mut katotaan vaan ni ei oota.:ROFLMAO: Ja samoissa tää kierto pysyttelee, onneks:LOL:

@Alinah92 toivotaan että pääsisit uuteen kiertoon ja ettei tarvisi inssiin alkaa vaan lääkkeiden avulla tärppäisi.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Oho, @Fritang illa aikainen ovis myös! Toivottavasti tulee hyvältä puolelta. Mites @viipulainen onks tälle päivälle testiä tehty jo?

Mulla dpo3. Eilen oli tärinäkipua ja juilintaa samoin nyt jomottelua. Taitaa olla se ärhäkkä keltarauhanen :D lämpö tipahti hiukan pariksi päiväksi ja nyt tänää oli noussut 36,7. Korkein tähän asti mut tää on eka kierto alapäästä mitaten. Mä kyttään taas oireita jo valmiiks mut ens viikkoon menee ennen ku mitää hedelmöittymiseen liittyviä oireita vois oikeesti tulla. Onneks on ohjelmaa tälle viikolle ja viikonlopulleki
 
Oho @Fritang ompas aikasta plussaa ehdottamassa!! Mitä luulet onko oikea puoli ja ehtiikö tallettelut?

Mä liityn piinailijoihin dpo 1 ovistikku valeni tänään ja eilisiltana tuntu että tuolla johtimia pitkin vieri joku keilapallon kokonen munasolu, tsiisus. Nännit myös sairaan arat.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Yöllä tunsin ku munasolu irtosi taikka räjähti... :LOL: miten tämmöstä jaksaa kuukaudesta toiseen?! Aamupissailu sit sattu toisellepuolen alavatsaa. Voin sanoa että mulla tämän irtoamispäivän aikaan ei oo käyny seksi mielessäkään toisin kuin viikko sitten kokoajan..(n) hitsi kun en osaa nuita ovistikkuja yhtään kommentoida miten ne toimii :ROFLMAO:
 
@Nasunen87 mulla ainaki lämmöt laski viime kierrossa vasta dpo10 ja sitä edellisessä päivää ennen menkkoja, joten valitettavasti sitä ei viel tässä kohtaa voi päätellä. Nyt vaa toivotaan että pysyy ylhäällä loppuun asti :) tietty nää on yksilöllisiä ja omiin aiempiin kiertoihin on hyvä verrata. Mä en tiedä koska aloittaisin testailun. Testejä kyllä on ku tilasin sieltä mamin testit-kaupasta.
 
@Nasunen87 mulla ainaki lämmöt laski viime kierrossa vasta dpo10 ja sitä edellisessä päivää ennen menkkoja, joten valitettavasti sitä ei viel tässä kohtaa voi päätellä. Nyt vaa toivotaan että pysyy ylhäällä loppuun asti :) tietty nää on yksilöllisiä ja omiin aiempiin kiertoihin on hyvä verrata. Mä en tiedä koska aloittaisin testailun. Testejä kyllä on ku tilasin sieltä mamin testit-kaupasta.
Juu, katellaan miten käy. Mä en viime kierrossa mittaillu lämpöjä, ni tää on tämmönen "harjoituskierto".
Mulla kans monta kymmentä testiä odottamassa, joten niillä voi sit pettyä kerran jos toisenkin. (Kauhee, ku oon positiivinen xD )
 
Juu, katellaan miten käy. Mä en viime kierrossa mittaillu lämpöjä, ni tää on tämmönen "harjoituskierto".
Mulla kans monta kymmentä testiä odottamassa, joten niillä voi sit pettyä kerran jos toisenkin. (Kauhee, ku oon positiivinen xD )
Ainaki saat hyvää dataa jatkoa ajatellen! Tosin toivottavasti sitä ei tarvita :sneaky: mulla negatiivisuus ja positiivisuus vaihtelee. Mä odotan niin kovasti että tulis joku viime kierroista poikkeava oire. Tissikipu olis semmone mikä herättäis toiveita. Sitä kun ei oo ollu, paitsi ekan yk: n nännikipu. Kaikki muut oireet onki sit ollu, eli ihan heti en niitä ota tosissaa
 
30.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........10/28.............yk7
Nadine88.............20/28-34.......yk4
Möörtsi................20/25............yk3
Tänttähäärää.......20/23-29......ya 10/16
Nelliida.................24/28-30......yk7
Fritang...................7/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........9/24-34........yk12
Vuuti...................14/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....44/30-33........yk1
Sonde...................7/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................31/27-31.........yk 1
Pikkutakkutukka...17/29-33.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........16/28...........yk 2
Ksennonen...........22/XX...........ykX
Ahmis...................21/25-28......yk2
Haaveilija_93........20/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.5/27............yk2
Keijupölyä............22/18-23.......yk2
Embell..................49/21-35.......yk 3
kissaliikeri.............3/25.............yk3
Aavalvar..............36/31-35........ya 2016

Piinailijat:
lilia88.......................dpo8
Ahmis......................dpo8
Möörtsi....................dpo7
Nelliida.....................dpo8
Nadine88.................dpo3
Nasunen87..............dpo3
Tänttähäärää...........dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
@Nadine88 joo tein aamulla, samanlainen ku eilinen alkuillan testi..huh, luojan kiitos.:LOL: Teen päivemmällä ja illalla vielä jos toi päivätesti on tummempi kuin aamuinen Mä niiiin toivoisin et vasta huomenna illalla tulis plussa.:ROFLMAO::ROFLMAO: Tää on taas näitä ku ei voi mennä tasalaatusesti ihmisten kesken nääkään, yhdet tuskailee turhan nopeeta ovista kun samalla toiset joutuu manaamaan että tulis perhana jo.:X3:
 

Yhteistyössä