Toiveena vauva 2017-2018

Miulla tutkimukset jäi tekemättä kun löytyi oireille syy ja se saatiin kuriin.. Nyt ollu nännit hullun kipeet ja kattokaas mikä tikkuun tuli.. Eka kuva ennen vedessä dippausta, dippasin vedessä ku väri oli niin levinnyt ni nyt nään haamun ja mieskin näki..
Mikä kierron vaihe on menossa? Mä en osaa sanoo tosta mitään ku en tiedä miten toi vedessä dippaaminen vaikuttaa. Mut jotain siinä kyllä näkyy. Muoks. Pitäskö tossa olla siis 2 kuvaa? Mä nään vaan yhden
 
Mikä kierron vaihe on menossa? Mä en osaa sanoo tosta mitään ku en tiedä miten toi vedessä dippaaminen vaikuttaa. Mut jotain siinä kyllä näkyy. Muoks. Pitäskö tossa olla siis 2 kuvaa? Mä nään vaan yhden
Toinen kuva ei suostu lataa. Ja siis vedessä ku käyttää se väriaine ylimäärä huuhtoutuu ja siltikin jäi toi viiva.. Ja kierron vaiheesta ei mitään tietoa kun heitelly ja viskonu urakalla. Noin dpo 7-9
 
Toinen kuva ei suostu lataa. Ja siis vedessä ku käyttää se väriaine ylimäärä huuhtoutuu ja siltikin jäi toi viiva.. Ja kierron vaiheesta ei mitään tietoa kun heitelly ja viskonu urakalla. Noin dpo 7-9
Oo lupaavaa :love: toivottavasti viiva vahvistuu. Mä en kuvassa tosin nää väriä tossa viivassa vaan näyttää harmaalta mut livenä näkyy tää asia varmasti paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
@Laurajy onhan siinä jotaki. Pittäiskö sun varmistaa viivan aitoutta tekemällä uus testi, tänään??:D en oo yhtään malttamaton.:giggle:

Tää oviskipuilu on nyt paikantunu vasemmalle. On ollu ennenkin niin että rytmi on vaihtunu joten jos tulis vasemmalta mulla ois hyvät mahikset siihen, että ovisplussa odotuttaa vähän sen sijaan että tulis rynnäköllä niinku oikean puolen kanssa aina käy.:LOL:
Ilta tuntuu olevan niiiin kaukana, mut ei oo järkeä testata aiemmin tässä kun liritän päivällä alle 2h välein aina.:D
 
Morjens! Hei kertokaapas nyt @viipulainen ja @Fritang kun ootte tollasia anatomia ja raskausvelhoja että johtuuko tämä jäätävä pissihätä (eli siis sellainen että oot just käynyt pissillä ja 5minuutin päästä on taas rakko "täynnä") myös siitä keltarauhasesta? Tänään(kin) oon miettinyt että ihan kun ois virtsaputken tulehdus paitsi et ilman mitään kipua (n). Tälläistä oli ihan koko esikoisen odotusaika ja viime kierrosssa tästä syystä elättelin (turhia) toiveita plussasta. Nyt en haluaisi turhaa elätellä toiveita tämän takia, varsinkin kun tän aamun testi oli niin nega kun olla ja vaan voi :cry:. Tässä kierrossa tää alkoi dpo6 ja koko ajan vaan pahenee :cautious:.
 
Tuossa äsken tehty.. kyllä siellä ohut haamulainen on vieläkin :eek: kuivanakin se siellä näkyy.. perjantaina olis miun synttärijuhlat, juodako vai eikö juoda.. VOISKO toi jo vahvistua pliis.. :/
mä nään kanssa. Tee torstaina ja perjantaina aamusta. Ite en kyllä tohtisi juoda vaikka ois vaan noin haalea viiva.:D
Mut tosiaan, hcg tuplaantuu n.2vrk aikana joten kyllä siinä pitäis torstaina iltaan mennessä jotain olla. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
mä nään kanssa. Tee torstaina ja perjantaina aamusta. Ite en kyllä tohtisi juoda vaikka ois vaan noin haalea viiva.:D
Mut tosiaan, hcg tuplaantuu n.2vrk aikana joten kyllä siinä pitäis torstaina iltaan mennessä jotain olla. :love:
joo tuskin sitä kehtaa juua, miehelläkään ei kyllä uskalla hiiskua ennenku oon satavarma.. on tätä niin kauan haaveiltu sairasteluni lomassa ja monta vuotta eletty ajatuksella et lapsettomiksi jäädään.. viivat vahvistukaa jo ni vois itse innostua.. :p
 
joo tuskin sitä kehtaa juua, miehelläkään ei kyllä uskalla hiiskua ennenku oon satavarma.. on tätä niin kauan haaveiltu sairasteluni lomassa ja monta vuotta eletty ajatuksella et lapsettomiksi jäädään.. viivat vahvistukaa jo ni vois itse innostua.. :p
Pidän isosti peukkuja!(y):love:
Mäkään en kyllä hiisku miehelle ennen selkeetä viivaa. Mielellään varmistelen digillä ainakin siihen et 1-2 vaihtuis 2-3 lukuun. Sen pidemmälle tuskin kantti riittäis.:LOL:
 
Ja omanapa perään.
Ei ollu vielä plussa..huhhuh kyllä jeesas paniikkiin.:LOL:
Vähän vahvempi mitä eilis iltainen mut vielä uupuu väriä. Nyt ei haittaa vaikka plussa tulis huomenna.:D
Ja outoa..nyt jomottaa oikeelle.(n) Ja vähän myös vasemmalle. Oikealta siis odotin ovista, mutta nyt en osaa kyllä sanoa kumpi ottaa johdon..ois aika paha jos molemmat ovulois ja tulis tuplat. :eek::ROFLMAO:
 
Oi, huippua @Laurajy, jospa se siitä vahvistuisi!

Hei, vääntäkääpä nyt ratapölkystä, että mitä eri vaiheita tuohon ovikseen kvuuluu ja mitkä niistä voi tuottaa kipua ja kauanko ehkä voi mennä vaiheesta toiseen? Mulla siis itsellä vatsassa juili kp 11 ja kp 12 aamupäivän, testi ei ollu positiivinen ja rupes sitten haalistumaan niin lopetin testailun siihen. Ja ajattelin, että nuo kivut olis kuitenkin ollut ovis. MUTTA heräsin viime yönä (kp 13-14 välissä) ihan helkkarin kipeään vihlaisuun oikealla alamahalla. En vaihtanut silloin asentoa tai tehnyt muutakaan äkkiliikettä josta ois voinu johtua (tai en tiiä, minähän nukuin, mutta vatsallani olin kun havahduin ja yleensä aina vatsallani nukuin). Oliko se siis kuitenkin munasolun irtoaminen? Oliko siinä vaiheessa vielä minkä verran aikaa petipuuhiin ryhtymisille? Nämä asiat ei näköjään mene ihan kerralla tai kahdella perille.
 

Yhteistyössä