Toiveena vauva 2017-2018

@Tiutau13 Mulla ainakin flo muuttaa sitä ovispäivää kun kirjaa testatut tulokset:) sain ovis plussan tyyliin tiistaina niin muutti sen sitten sen kirjatun tuloksen mukaan keskiviikolle:)
Pitääpä tutkia sitä sovellusta! Aiemmin mitä oon kattonu ni sinne ei ihan hirveesti mitään kirjauksia voinu tehdä (siis jotain mutta ei mitään olennaista ns.:D)

Tein äsken uuden jo, tosin laimeammasta pissasta ja ihan hailakka :cautious: myös kivut katos kuin naps vaan :eek: olenk mää ny sit esimerkki supernopeasta lh-huipusta..?:cool: iltapäivällä vielä yks testi - jos saisin pidäteltyä vähän kauemmin..

@Nasunen87 voi p***a, miten sattuki parisuhdemöykyt just tähän(n) toivottavasti eilenaamunen riittää jos ei enempää nyt kerry pupuiluja:LOL: @Nadine88 kuulostaa hyvältä jos ovis ois vasta sunnuntaina ni kerkii mieski saada ittensä pelikuntoon (toivottavasti):LOL:
 
Moi! Mitäs mieltä tästä ovistestistä? Kuvissa siis sama testi, eri valossa. Vähän vaikuttais olevan ovisplussa tulossa, mutta vähän ihmettelen kun vasta kp9, eli vielä hirveesti ovistuntemuksia ja mulla yleensä kierto aika pitkä (n) onko jollekkin tullut tällainen väärä hälytys ja sitten kunnon plussa vasta myöhemmin? Ehkä pitäisi tänään kuitenkin yrittää talletella:whistle:katso liitettä 2930 katso liitettä 2931
Mulla tuli viimeksi tommonen 2 päivää ennen ovista ja päivä ennen ovisplussaa. Millo sulla yleensä ollu ovis?
 
@Nadine88 viimeksi oon seurannut kiertoa ja tehnyt ovistestejä ennen esikoista ja sillon ovis oli yleensä kp17-24, joten paaaljon myöhemmin. Nyt ajattelin alottaa testailut aikasin, että saisin koko kierron testattua, ja yllätyin noinkin vahvasta viivasta kun eilen ja toissapäivänä ihan hailakat vaikka samaan aikaan testasin o_O no pitänee seurailla ja yrittää houkutella mies petipuuhiin tänään varmuuden vuoks:LOL:
 
@Nadine88 viimeksi oon seurannut kiertoa ja tehnyt ovistestejä ennen esikoista ja sillon ovis oli yleensä kp17-24, joten paaaljon myöhemmin. Nyt ajattelin alottaa testailut aikasin, että saisin koko kierron testattua, ja yllätyin noinkin vahvasta viivasta kun eilen ja toissapäivänä ihan hailakat vaikka samaan aikaan testasin o_O no pitänee seurailla ja yrittää houkutella mies petipuuhiin tänään varmuuden vuoks:LOL:
Okei. Yksilöllisiä tietty miten kehittyy mut ehkä nyt sit sytstä tai toisesta kierto lyhentynyt sulla
 
Moi! Mitäs mieltä tästä ovistestistä? Kuvissa siis sama testi, eri valossa. Vähän vaikuttais olevan ovisplussa tulossa, mutta vähän ihmettelen kun vasta kp9, eli vielä hirveesti ovistuntemuksia ja mulla yleensä kierto aika pitkä (n) onko jollekkin tullut tällainen väärä hälytys ja sitten kunnon plussa vasta myöhemmin? Ehkä pitäisi tänään kuitenkin yrittää talletella:whistle:katso liitettä 2930 katso liitettä 2931
Mulle tuli tossa kp 19 vähän vastaava mutta plussa kp 25. Mut testaile tokivielä ja tallettelut on aina hyvästä! 507F717C-B90F-41D1-A9E9-128B24252D8D.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Eiks greippimehun pitäis lisätä limoja?
Kun mä oon nyt tän ja edellisen kierron vedellyt sitä ihan huolella (0,5l/pvä) ja mulla ei viime kierrossa, eikä nyt sit kai tässäkään kierrossa tuu sellasii kananmunalimoja mitä ennen yritystäkin tullu (n)
 
Nyy tuli selkanen pommi että oon vaan itkenyt itkemisen perään.
Miehellä uusinta simppatesti ens viikolla ja nyt totaali kieltäytyminen että ei mee.
Sano että asennoitunut ettei omia lapsia saa. Ei halua mennä uusintaan koska jos siittiöitä taas 0 niin on lopullista. Että mielummim siinä uskossa että siellä on 1-2 siittiötä kun siellä ei olis mitää. Jolloin ei olisi mieskään. (ampuu räkäpäitär Ei mene, aika peruttu eli mää en omaa vauvaa tule saamaan. =(
Voi poistaa listalta =(
 
Kaipa mäkin voisin tänne kirjoitella, vaikka ei (ainakaan vielä) kovin aktiivisesti yritetä.

Neljäs lapsi toiveissa, vähän olot seilaa yrittääkö vielä, vai tyytyisikö vaan näihin jo olemassa oleviin kohta 4v, 1v9kk ja 2kk ikäisiin lapsiin. Nyt kun olisi auto ja asunto juuri sopivan kokoinen tälle perheelle, mutta silti tuntuu, että yksi vielä menisi :)
Ehkäisyä ei kuitenkaan olla otettu käyttöön ja 2 menkat nyt ollut synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta.
Edelliset lapset tärpännyt yk 28, 18 ja 3 :)
 
Nyy tuli selkanen pommi että oon vaan itkenyt itkemisen perään.
Miehellä uusinta simppatesti ens viikolla ja nyt totaali kieltäytyminen että ei mee.
Sano että asennoitunut ettei omia lapsia saa. Ei halua mennä uusintaan koska jos siittiöitä taas 0 niin on lopullista. Että mielummim siinä uskossa että siellä on 1-2 siittiötä kun siellä ei olis mitää. Jolloin ei olisi mieskään. (ampuu räkäpäitär Ei mene, aika peruttu eli mää en omaa vauvaa tule saamaan. =(
Voi poistaa listalta =(
voi ei, oon niin pahoillani:cry:
 
Täältä myös suuret sympatiahalaukset! :(

Oletteko muuten käyneet juttelemassa koko prosessista pariterapeutin tai kenenkään muun ulkopuolisen kanssa? Tuo on molemmille varmasti niin iso paikka, että ulkopuolisen näkökulmasta voisi olla keskusteluissa apua. Tai vaikka mies ei suostuisi mukaan niin jos itse kävisit? Kuitenkin tuo on sinullekin todella iso menetys ja suru :cry:
 
Follikkeli ultra ohi, ei ollu juuri muutosta viikon takaiseen ultraan. Ne yhdet suurimmat follit mitkä löytyi molemmin puolin viikko sitten oli nyt 9mm ja 10mm. Ja ne oli kumpikin viikko sitten 8mm, limakalvo oli paksuuntunut jonku verran. Letrozol annostusta nostetaan ja välikiertoja ei tosiaan tarvita nyt sitten. Soittelen uutta ultraa sitten kun uusi kierto alkaa ja oviksen tikuttelut aloitan lääkärin ohjeen mukaan kp10.
Ensi kiertoon follikkeli ultra kp12-14.....
 
Täältä myös suuret sympatiahalaukset! :(

Oletteko muuten käyneet juttelemassa koko prosessista pariterapeutin tai kenenkään muun ulkopuolisen kanssa? Tuo on molemmille varmasti niin iso paikka, että ulkopuolisen näkökulmasta voisi olla keskusteluissa apua. Tai vaikka mies ei suostuisi mukaan niin jos itse kävisit? Kuitenkin tuo on sinullekin todella iso menetys ja suru :cry:
Mi
Ei olla käyty. Eikä varmaan käydäkkään.

Täältä myös suuret sympatiahalaukset! :(

Oletteko muuten käyneet juttelemassa koko prosessista pariterapeutin tai kenenkään muun ulkopuolisen kanssa? Tuo on molemmille varmasti niin iso paikka, että ulkopuolisen näkökulmasta voisi olla keskusteluissa apua. Tai vaikka mies ei suostuisi mukaan niin jos itse kävisit? Kuitenkin tuo on sinullekin todella iso menetys ja suru :cry:
Ei olla käyty eikä käydäkkään. Mää en muuta teekkään kun itken. Viimisiä vuosia kun vois raskautua ikä tulee vastaan.
Miehelle tää on ehdoton ei. Sano että jos ei normi menetelmällä tule niin näin on tarkoitettu. Ei halua että kiveksiä ronkitaan ja verikokeita otetaan ym.hormonihoitoja
Mää oon niin rikki, mun unelma vietiin. Enkä voi pakottaakkaan. Nyt niin kriisissä että saas nähdä kestääkö suhdekkaan.
 
@tänttähäärää pakko sanoa että ihan ymmärrettävää kaikki nuo tunteet. En itsekään sulattaisi tommosta pommia vaikka kuten sanoit ei toista voi pakottaa.

Mulla tykyttelee vuoroin oikealta ja vuoroin vasemmalta. Onkohan siinä syy että ovistestissä oli jo niin aikaisin vahvempi viiva verrattuna aiempiin kiertoihin :D munasarjat ja solut kilpailee keskenään :ROFLMAO:
 
Voi ei @tänttähäärää. Muista kertoa miehellesikin nuo tunteesi halusi hän kuulla tai sitten ei. Asia on myös sinun elämääsi vaikuttava, eikä hän voi yksin tehdä tuollaista päätöstä jos on sinun kanssasi parisuhteessa päättänyt olla.

Me käytiin tänään ekan kerran lapsettomuuspolilla ja pahoilla mielin tulin sieltä kotiin. Tuolta 40+ ryhmstä voitte käydä lukemassa, jos kiinnostaa. Lääkärin mielestä olen niin ikäloppu, ettei mitään järkeä ole hoitaa mutta joku foorumi sen vielä päättää. Kaikki hormoniarvot oli kuitenkin 30 vuotiaan tasolla. :cry::cry::cry::cry: Vois ne menkatkin alkaa tähän samaan vitutukseen sitten. Miehen kanssa en vielä ehtinyt jutteleen, että saa nähdä mitä tästä tuumataan. Ehkä lähden hautapaikkaa varaamaan tai ainakin ET-lehden taidan tilata. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@tänttähäärää Olen pahoillani! Kaikki tsempit nyt sinne. En voi edes kuvitella miten pahalta sinusta nyt tuntuu! :cry:

Tänne on tullut ihan hirveästi viestejä sitten viime kerran (torstai). Oltiin sukuloimassa viikonloppu ja mulla oli aivan jäätävä ovulaatio :ROFLMAO: Ei tosin saatu hyödynnettyä, kun ei ollut sopivaa hetkeä ja kun oli, niin miestä väsytti :rolleyes: Eli tässä kierrossa ei tarvitse piinailla. En tiedä vielä tuosta ensi kierrostakaan.. kun en hirveästi haluaisi loppuvuoden vauvaa. Täytyy katsoa mihin sitä päätyy kuukauden päästä :ROFLMAO:

Mammavitamiinit tilasin ja ne saapuivat tänään:LOL:
 
@Nadine88 mullahan tää tärppikierto oli tollanen, että ekaa kertaa en osannut sanoa kumpi puoli ovuloi ja viivat testissä pysy vahvahkona tosi monta päivää ennen ku sit tuli plussa. Mä luulen, että ovuloin vasemmalta kuitenkin vaikka piti olla oikean vuoro, tässä nimittäin silloin tällöin vasemmalla munasarjassa tykyttää ja se on varmaankin keltarauhanen joka iloisesti siellä hoitelee osuuttaan nyt.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88
@Nadine88 mullahan tää tärppikierto oli tollanen, että ekaa kertaa en osannut sanoa kumpi puoli ovuloi ja viivat testissä pysy vahvahkona tosi monta päivää ennen ku sit tuli plussa. Mä luulen, että ovuloin vasemmalta kuitenkin vaikka piti olla oikean vuoro, tässä nimittäin silloin tällöin vasemmalla munasarjassa tykyttää ja se on varmaankin keltarauhanen joka iloisesti siellä hoitelee osuuttaan nyt.:D
Toivottavasti mä tuun sun jalanjäljissä maaliin asti ;):sneaky:
 
Voi kun @tänttähäärää olen niin pahoillani sinun puolesta. Vaikea kuvitella muuta noin konkreettista oman haaveen menettämistä. Ja kun siinä mies on vielä niin osallisena, että kaikenlaiset tunnemyrskyt on varmasti päällänsä.

Toivottavasti löytäisitte vielä kuitenkin puheyhteyden ja vaikkei asia muuksi muuttuisikaan niin ei suhde tai ainakaan sitten molempien mielenterveys vallan kaatuisi. :(
 

Yhteistyössä