Toiveena vauva 2017-2018

@Nasunen87 haamu näkyy :eek: meil on taas samat oireetki:ROFLMAO: ja en kestä jos ne ei merkkaa raskautta.

Sain nyt kotona otettua jonkinlaisen kuvan aamuisesta. Äske tein pari testiä lisää ja niihinkin tuli heti testiajalla jotain mut haaleni ja nyt odotan että ne kuivuu. Tässä aamun testi(ihmeen kaukana vaa toi haalea viiva mut ei kai näistä halpisliuskoista aina tiedä) katso liitettä 3016 katso liitettä 3017
Mäkin näen haamun (y) vahvistumisia!:)
 
@vuuti okei mikä dpo sulla? Mulla taas tänään pahemmat nuo vihlomiset onkohan nyt dpo 9 eli perästä tullaan :ROFLMAO: mulla ystävä pääsi heti hoitoihin keskenmenon jälkeen, ottivat jotenkin "vakavammin" hänen kohdalla tutkimisen. Ovulaatiossa oli häikkää. Nyt heillä vastasyntynyt tuhisee kotona ja 2v meni :)
 
@vuuti meillä takana kolme keskenmenoa ja yli vuosi yrittämistä takana, yksi lapsi on. Mutta koska olen todistetusti pystynyt tulemaan raskaaksi kolme kertaa vuoden sisällä niin mitään ei tehdä. Kysyin viimeksi pääseekö tutkimuksiin keskenmenojen takia niin aika nihkeästi siihenkin suhtautuivat, lääkäri sanoi laittavansa paperit eteenpäin mutta ei sieltä ole kuulunut mitään.
 
@kettuperhe, mahtava kuulla. Toivottavasti hoito tepsisi!
@mmii, nyt dpo 12 ja kp 28, viime kierto oli vain 22pv ja sitä edellisessä välivuotoja. Nippailuja ollut kyllä aina, mutta ei noin järkkyä alapään kipua.
@Appelsiiniomena, no onpas kyllä harmi ettet saa edes noin monen keskenmenon jälkeen apua. Ei paljon lohduta, että pystyy tulemaan raskaaksi, mutta sitten menee kesken.:( Toivottavasti teillä onnistuisi pian ihan loppuun asti!
 
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
Hyvä @kettuperhe että saatte edes yhden ivf:n. Toivottavasti siitä tärppää.

Omat oireet katosi taas..Mietin jo että toi aamun testi oli varmaan viallinen tai jotain.. Mut toisaalta dpo9 vasta. Mietin vaa että vaikuttaako luteaalivaiheen pituus siihen kuinka aikaisin hcg näkyis (n) vai onks vaa nii että se kiinnittyminen määrää sen ja jos kiinnittyminen tapahtuu nii se estää menkkojen alun, oli luteaalivaihe sit minkä pituinen vaan..hmmm hitto ku pitää koko ajan pohtia ja analysoida. Mulla siis dpo13 aina alkaa menkat eli pitäis olla kuitenkin riittävä luteaalivaihe..
 
Saadaan yksi IVF-hoito. Jes.

@Appelsiiniomena onko sulla tutkittu kilpirauhasarvot? Hoitamaton vajaatoiminta voi aiheuttaa keskenmenoa. Sekä raudanpuute (joka selviää ferriitininäytteellä, pelkkä hemoglobiini ei riitä). Kokele myös akupunktiohoitoja raskauden tueksi.
On ne joskus aikoinaan tutkittu mutta ei nyt viimeseen 4 vuoteen. Toki pääsisin varmaan ihan työterveyden kautta tutkimuksiin niinkuin viimeksikin kun tätä epäiltiin.

Oon syönyt raskausvitamiineja viimeisen vuoden ja niissä on rauta mukana, toki eihän se meinaa että rautavarastot olisi ok.

Akupunktiosta ollaan ystävän kanssa puhuttu ja hän kans suositteli sitä. Vielä kun saisi aikaiseksi varata aikaa. :)
 
Sen verran omaa napaa että imetys vissiin loppu kun maitoa ei ole tullut nyt viikkoon. Kierto kans pidentyny, nyt on kp 21 eikä näy menkkoja vielä. Edelliset kun ollut 18 ja sitä ennen kahtena kertana 14... jos tää nyt tästä sit tasaantus
 
Hyvää naistenpäivää meille kaikille ihanille :love:
Eilen oli jo jotain tuntemuksia oikeella alavatsalla.. mut en jaksanu viel alottaa ovis testailuja.. vai kuinka aikasin se kannattas alottaa jos oletan että tapahtuu kp 17 ja nyt on 10..(y)
@Tiutau13 pahoittelut menkoista :unsure:
@Appelsiiniomena[/USER] mieki suosittelen kilpirauhas arvojen tsekkausta ja sanoo työterveydessä että vauvayritys päällä, koska miusta tuntuu että aika nihkeesti niitä tutkitaan ja vielä nihkeemmin annetaan lääkitystä. Mie sain lääkityksen joulukuussa ainoastaan tän vauvayrityksen takia! Vaikka arvo oli yli viite arvojen.
Ja lueskelin sillon noista niin voi tosiaan hankaloittaa raskaaksituloa tai jos onnistuu raskautumaan ni aiheuttaa keskenmenoja :unsure: sekä lapsen kehityksellä häikkää myös jos raskaus kuitenkin etenee normisti.
Toki paljon on tarinoita että ei ole ollut mitään ongelmia vaikka olisis vajaatoiminta!
MUOKS
Ja ostin greippimehua, verigreippi tosin, toimiikoha samanlailla (n).. mut unohin juua sitä aamupalalla.. hammaspesun jälkee en kyl nyt juo sitä :eek: mie oon hyvä näissä :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
TOIVEENA VAUVA :love:

8.3.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............59/18-23.......yk2
Ksennonen...........59/XX...........ykX
Haaveilija_93........57/27...........yk 2
Sonde...................44/26-30........ya syksy-17
Embell..................44/21-35.......yk 4
Alinah92...............33/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................33/30-33........yk2
Nadine88.............28/30..............yk5
Nasunen87...........25/29...........yk 3
Wintersun...........24/22-34........ya12/2010
Minamona..........24/32-40.........yk2
Aavalvar..............23/31-35........ya 2016
Kuus+1...............19/xx....yk4(kkm yk2)
Aurorials.. ......... 16/28.....yk10
Poppana92.........15/30...............yk2
Kirpsakka............14/??...............yk3
kissaliikeri.............14/25.............yk4
Kettuperhe...........14/28-30.........yk7
VauvaHaaveilija89..11/27............yk3
Toiveikas92.........10/32..............yk2
Äiti_82...................9/30-35?........yk2
Appelsiiniomena... 7/33............yk4
lilia88.................5/27-35.........yk 3
Nelliida.................4/28-30......yk9
Tiutau13.............1/27-31......tjot
Vuuti...................1/28-32......yk11 (km yk7)
MannaL................x/27-?.............yk1

Piinailijat:
Nasunen87...............dpo12
Nadine88..................dpo10
MannaL....................dpo9
Wintersun.................dpo4
Kuus+1.....................dpo4
Kissaliikeri................dpo2

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
Maaliskuu 2018: ijomeo (yk1)
 
Onnea kaikille plussista :love: ja pahoittelut menkoista :(

Mä en ymmärrä nyt yhtään... :unsure: Mulla sillon kp14 näytti testi plussaa, mutta ei ole haalennut täysin sen jälkeen, vaan vielä on testatessa aika vahvaa viivaa (ei kuitenkaan plussaa). Ennen plussaa aamulämpö oli 37.3 (aloitin mittauksen vasta kp12) ja plussan aikoihin tippu 37.0 jossa nyt pysynyt o_O(n) en oo ikinä ennen mitannut lämpöjä, mutta mitä tää meinaa? Oonko kuitenkaan ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa?
Kaiken lisäksi oon tainnu saada jonkun pöpön, kun on maanantaista asti oksettanut joka päivä. :unsure::eek::sick::sick:
 
Täällä testi nega aamulla. Tai oikeestaan odotin jo näkyvää hentoa viivaa, joten viskasin koko testin menee ku en jaksanut alkaa tihrustamaan. Olo on ku krapulassa, ja oksennus on mennyt hissiä ees taas. Mutta se ei nyt kyl toivoa nosta.
Ens kierrossa mä en tikuta ovista ja testinkin teen vasta ku menkat myöhässä.
Tiedän että ei olla kauaa yritetty, mut pää ei kyl kestä tätä tippumista aina. Varsinkin ku tulee tollasia haamuja jotka antaa semisti toivoa.
Plussatuulia muille, mä jään venaa menkkoja... :cry:
 
Täällä testi nega aamulla. Tai oikeestaan odotin jo näkyvää hentoa viivaa, joten viskasin koko testin menee ku en jaksanut alkaa tihrustamaan. Olo on ku krapulassa, ja oksennus on mennyt hissiä ees taas. Mutta se ei nyt kyl toivoa nosta.
Ens kierrossa mä en tikuta ovista ja testinkin teen vasta ku menkat myöhässä.
Tiedän että ei olla kauaa yritetty, mut pää ei kyl kestä tätä tippumista aina. Varsinkin ku tulee tollasia haamuja jotka antaa semisti toivoa.
Plussatuulia muille, mä jään venaa menkkoja... :cry:
Vähän sama fiilis. Mulla tuli aamun testeihin(puikko ja liuska) jotain mut en mä jaksa enää innostua mistään ennen ku saan selkeen viivan jota ei tarvi tihrustaa. Meillä oli vielä tässä kierrossa kaikki keinot käytössä nii aika tyhjä olo on :( vaikka tiedän että toivoa on vielä sunnuntaihin asti mut vaikee uskoo että yhtäkkiä plussa tästä enää pärähtää..

Ainoot oireet on tukkoisuus, kuivat limakalvot ja satunnaiset tissituntemukset, eli kaikki ihan normikiertoon kuuluvia
 
Mä en lämpöihin osaa sanoa, koska mulla on eka kierto kans niiden mittailua ja se käyrä on mielenkiintoinen. Vielä enemmän sitä sitten sekoittanut se, että olin alussa kipeä ja sitten eri paikassa viikon niin tuntui se huoneen lämpökin vaikuttavan. Laitan vaikka jossain vaiheessa kuvaa mun käyrästä.

Oliko sulla jotain kipuja oviksen aikana?
Mulla kyllä on ainakin ennen ollut vielä vahvaa viivaa oviksen jälkeen, ettei se koskaan ole täysin valkoinen testi ollut. Ei oo kyllä edes aina alkukierrossakaan. Käsittääkseni ovistesti voi kyllä näyttää plussaa / lähesplussaa vielä päiviäkin oviksen jälkeen?
Oli kipuja. Tai niitä oli heti kun menkat loppu. Nipistelyjä vasemmalla munasarjojen tienoilla. Oletetun oviksen ympärillä kivut vaihtui oikealle ja siitä poltoksi kohdun kohtaa. Eli viitteitä ovulaatiosta kyllä oli.
Tänään on housut painaessa tuntunut ikäviltä ja kohdun kohtaa kirvelyä ja jotain muutakin tunnetta. Alaselkä myös kipeä.
 
Tsemppiä @Nadine88 ja @Nasunen87 ! Sunnuntaihin on vielä aikaa (y) Tuo tunne on inhottava, kun ehtii jo innostua. Sitten ei kuitenkaan testi näytä mitään ja menkat alkaa :cry: Mulla autto viime kierto, kun ei saatu talleteltua oviksen aikaan. Aluksi ketutti hirveesti, mutta sen jälkeen oon ollut paljon rauhallisempi. Nyt jopa odotan, että ensi viikolla pääsee tikuttamaan ovista. Ja kyllä, haluan vauvan - olkoot vaikka jouluvauva :love:
Oon aikani kuluksi lueskellut noita odottamisketjuja, jossa ollaan jo ihan lähellä synnytystä. Haluaisin niin siihen tilanteeseen :love::barefoot:

@kettuperhe Hieno homma, että saatte IVF:n! Onko tarkempaa tietoa, millä aikataululla pääsette siihen? :)

@äiti_82 Itse aloitin viimeksi tikuttelun kp 11. Mulla kanssa ovis pyörinyt siinä kp 17:n paikkeilla. Osaatteko muuten sanoa, mitkä mahdollisuudet jos ovis on kp 17 ja talletukset olisi vasta kp 18? Varmaan aika huonot :p
 
Tähän puikkoon en ookaa saanu ennen viivanpaikkaa mut jotain siinä näkyy. Hemmetin vaikee saada kuvaan mut kokeillaan. Tää on siis 25mlU ja ohjeissa on ertä tätä ei sais käyttää ennen ku menkat on myöhässä mut onhan se ennenki nähty että nää näyttää jopa aiemmin ku herkät. Testiajalla tuli jo näkyviin tää mut kuvat on kuivuneesta ja puretusta puikoista.
IMG_20180308_112422.jpg IMG_20180308_112215.jpg IMG_20180308_111906.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13

Yhteistyössä