Toiveena vauva 2017-2018

Täällä menossa nyt kp4, mutta aamulla halusin testata näitä ebaysta tilaamiani One step ovulaatioliuskoja. Yhden testasin, loput säästän kun lääkärin määräyksestä vasta kp10 eteenpäin pitäs alkaa testailee ovista.

Toivotaan että tässä kierrossa nyt sitten tapahtuisi se ovis, oon sitä odottanut joulukuusta asti.
 

Attachments

Mä en ainakaan nää mitään:unsure:
@Kiemura tervetuloa! :) minkä ikäinen teidän esikoinen on, jos saan udella?:love: @Toiveikas92 hyvin on aikaa vielä ovisplussalle(y) @äiti_82 tais vahvistaa kohdun limakalvoa se greippimehu. Parantaa kiinnittymismahdollisuuksia hedelmöittyneelle munasolulle..? En oo varma ku en oo paremmin perehtyny:LOL: sen verran niitä greippimehuja tutkisin, ettei oo tiivisteestä valmistettuja vaan ihan sitä itseään, greippiä :LOL: vaikka enpä minä tiedä josko niillä 'wannabe' mehuillaki ois suotuisa vaikutus:geek:

Voi hitsi ku on tylsä vaihe täällä:ROFLMAO: kp8 joo ja ovis-/raskaustestit saapui tänään postin mukana(y) kyllähän tää vauvakuume painaa sillain päälle, että kun esim töissä puhutaan tulevista asioista (joku kysyi esim. että lähdenkö syksyllä risteilylle) ni tulee sellanen ööööö en osaa sanoa koska toivottavasti oisin maha isosti pystyssä jo sillon!:ROFLMAO: en siis ääneen tietenkään sanonu! Olin vaan että joojoo ehdottomasti!:X3: oon yleensä aina mukana kaikissa menoissa , mutta raskaana ei kiinnosta mihinkään ryyppyreissuille lähtee mukaan kattelemaan sitä örveltämistä:sick:
Hyvä juttu tuo greippimehu (y) ja miul on niitä hituloita siellä mehussa ni kai siinä jotain oikeetakin on :D
 
@Tiutau13 täällä vähän samaa, kaveri suunnitteli meille taas ulkomaan matkaa syksyks ja olin tietenkin ihan mukana toiveissa olisi kyllä hyvän kokoinen maha syksylle viimeks kun oltiin reissussa 08/16 niin silloinkin olin paksuna, tosin vasta rv12 enkä puhunu mitään eikä se myöskään arvannut

Mäkin kävin kurkkaamassa uuden pakkauksen sisällön, oli kyllä kiva ja kun sen budjettia oli tälle vuodelle nostettu niin oli siellä kyllä paljon juttuja joita ei aiemmin ollu, kuten ruokailuvälineet, viltti, villahousut, leggareita jne

Täällä ei menkkoja näy vieläkään eikä oo mitään tuntemuksia että olis alkamassa. Tänään jo kp27...
 
Oli kyllä kiva äitiyspakkaus! Ehdottomasti ottaisin, vaikka oliskin perheen kolmas, jos vaan semmoseen tilanteeseen pääsis. Paljon kivempi kuin esikoisen (sillä varmaan 2008 pakkaus). Kuopuksen pakkaus (2014) oli myös kiva.
 
Heippa!

Mut vois siirtää tonne taustailijoihin.
Testit negaa, mutta menkat ei ala. Joten tuskin oli oikea ovisplussa sillon, ja kierto ei siis edelleenkään ala.
Mä nyt vaan jään odottelemaan niitä menkkoja ja sitten alan metsästämään ovista. Ei tule siis tälle vuodelle vauvaa
Seurailen kyllä tätä ja toivon kaikille kovasti plussatuulia.
Mä palaan kun on oikeasti jotain ”odotettavaa/ jännättävää”.
 
@Tiutau13 täällä vähän samaa, kaveri suunnitteli meille taas ulkomaan matkaa syksyks ja olin tietenkin ihan mukana toiveissa olisi kyllä hyvän kokoinen maha syksylle viimeks kun oltiin reissussa 08/16 niin silloinkin olin paksuna, tosin vasta rv12 enkä puhunu mitään eikä se myöskään arvannut

Mäkin kävin kurkkaamassa uuden pakkauksen sisällön, oli kyllä kiva ja kun sen budjettia oli tälle vuodelle nostettu niin oli siellä kyllä paljon juttuja joita ei aiemmin ollu, kuten ruokailuvälineet, viltti, villahousut, leggareita jne

Täällä ei menkkoja näy vieläkään eikä oo mitään tuntemuksia että olis alkamassa. Tänään jo kp27...
Et oo rtestiä tehny vielä? Vai odotteletko että menkat reilusti myöhässä ennen ku testaat? ;)
 
@Wintersun nyt listalla vääriä päiviä ainaski miulla, pitäs olla kp 17 :)
En jaksanu ees aamulla nyt tehä ovistestiä, ei mitää oireita, uskon että se oli sillon tiistaina!
Nyt jännittäääää :D(y):p:barefoot:
Talletukset onnistu vaan nii hyvin ennen sitä :love:
Mut nyt on vaa supertylsää ens viikko viel kokonaan ennenku ees kannattaa haaveilla testaamisesta :eek:
Tänää pitäs muutama lasi ottaa punaviiniä.. onkohan siitä haittaa mahdolliselle kiinnittymiselle?
 
Nadinella kyllä ihanat viivat :love:

Olen tässä taustaillut kun mitään ei tapahdu, paitsi nyt ilmeisesti ja toivottavasti.

Ovistestit on nyt jonkun aikaa näyttänyt todella haaleeta toista viivaa, lähes olematonta ja ajattelinki vielä pari päivää testata ja aloittaa terolutit jotta pääsee uuteen kiertoon.

Nyt onkin muutamana päivänä lisääntynyt kosteus :D Eilen illalla piirtyikin melko vahva viiva ovistikkuun ja tänään näytti jo tältä. https://aijaa.com/Bof4pm Toivon että illalla olis vieläkin vahvistunut ja tämä minun vanha toimimaton kŕoppa jaksaisi yhden oviksen tuottaa :D
 
Nadinella kyllä ihanat viivat :love:

Olen tässä taustaillut kun mitään ei tapahdu, paitsi nyt ilmeisesti ja toivottavasti.

Ovistestit on nyt jonkun aikaa näyttänyt todella haaleeta toista viivaa, lähes olematonta ja ajattelinki vielä pari päivää testata ja aloittaa terolutit jotta pääsee uuteen kiertoon.

Nyt onkin muutamana päivänä lisääntynyt kosteus :D Eilen illalla piirtyikin melko vahva viiva ovistikkuun ja tänään näytti jo tältä. https://aijaa.com/Bof4pm Toivon että illalla olis vieläkin vahvistunut ja tämä minun vanha toimimaton kŕoppa jaksaisi yhden oviksen tuottaa :D
Suunnilleen tollaset viivat miullakin oli kp 14 aamulla ja odotin illalle vahvempia, ni oliki jo selvästi haalistunu :eek: ja kivut loppu sinä päivänä eikä tullu yakasii et oletan oviksen olleen silloin ja en vaa saanu sit kiinni sitä plussaa (n)
 
Et oo rtestiä tehny vielä? Vai odotteletko että menkat reilusti myöhässä ennen ku testaat? ;)
Äsken testasin malttamattomana iltapissasta, 4h ollu rakossa. Testi oli valitettavasti negatiivinen no odotellaan menkkoja sitten. Eipä tainnu vauvaa tulla enää tälle vuodelle. Ens vuodelle sitten tekeekö joku pian uuden ketjun vaikka toiveena vauva 2019-2020 ?
 
https://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2019.2505482/

Tuossa hei uusi ketju vuodelle 2019, kyllä mä tässäkin vielä pyörin ja voin päivitellä listaa, mutta omalla kohdalla se lienee jo aika turhaa, että vielä tälle vuodelle plussa tulisi. En katoa kyllä mihinkään tästä vielä :LOL::love:

Mikä on tilanne @kuus+1 ?
Eilen oli täysin puhdas nega. Lämmöt nousseet entisestään ja repäisykipuja eilen vähän joka käänteessä. Flo ennustaa menkkoja ylihuomiselle. Eli en tiiä yhtään ette missä mennään (n)
En ole tältä aamulta vielä testiä tehnyt, enkä tiedä uskallanko tehdäkkään, kun kuitenkin nega taas :(
Mutta mikäli teen, tulen kertomaan :)
 
@Wintersun Kiitos uudesta ketjusta (y) istun täällä vanhassa vielä yhden kierron tämän nykyisen jälkeen joka päättyy viikon päästä. En uskalla siirtyä kun nyt jos tärppäisi olisi laskettuaika 2.12 ja jos tärppäisi vasta seuraavasta olisi 29.12. Uskoisin siirtymällä jo uuteen vaan manaavani tärpin vasta yk 6selle tai myöhemmin.

Kumpa olisi nyt jo tärpännyt :whistle: mutta jotenkin outo olo kun testaan vasta dpo 11 niin ei edes himota testata negaa etukäteen. Normaalisti aloittaisin jo huomenna dpo 7 missä ei ole kauheasti järkeä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82

Yhteistyössä