Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 aamulla nega :unsure: Koska aiot testata?

nyt voin olla jo aika varma että menkat alkaa sunnuntaina kun nyt on dpo 11. Harmittaa kertoa miehelle kun hänkin jo niin odottaa... :poop:Tilaukseen siis preseed vai mikä se olikaan.

Tsemppiä muille piinailijoille ja plussatuulta :love:
Voi kurjuus :poop: mutta onhan niitä plussia/haamuja tullu vielä noillakin päivillä näkyviin :whistle:
Mutta mie varmaan jossain vaiheessa kokeilen myös sitä preseediä, jos ei kesään mennessä tärppää(n)
En tiiä testaamisesta.. toisaalta tekis miel tehä.. toisaalta en viel haluis..ku onhan niitä negoja tylsä tihrustaa..
Ja ollaan lähössä reissuun reilu viikon päästä..ni nyt jo panikoin et mitä jos on tärpänny ja meneeki heti kesken ja just sillon ku ollaan ulkonailla, mitä sit teen :eek: pitääkö varhasessa keskenmenossa hakeutuu heti lääkäriin vai voiko antaa vuotaa vaan ja käy sitten tarkastuksessa kun tulee kotiin.. (n)(n)
Mitennii suunnittelen etukätee ja oon lievästi hysteerinen :D:alien::geek:
 
@Wintersun kiitos dpo päivityksestä :love: mites sulla onko vuoto jo ohi. Olitko jo lääkärissä?

Mä kans juttelin eilen miehen kanssa et ens kiertoon kaikki keinot käyttöön. Eli mitä niitä nyt oli?
-Vadelmanlehtitee , mitkä kp:t sitä piti juoda?
-Greippimehu, sama kysymys kun teessä .
-preseed liukkari
-mitä vitamiinejä mulle?
-mitä miehelle?
Ihanat kanssasisaret, antakaa vinkkinne :love::love:
 
Meillä isäntä on syöny sinkkiä ja ihan perus multivitaminia. Mä söin royal geleetä ja foolihappolisää. Ja sit meillä kerkes mukaan preseed liukkari.

Mut vissiin se mikä nyt laitto tärppään oli se että isäntä oli ollut sillon viikonlopun äijäbileissä, ryyppäs ja rentoutu. Ja kun palas kotiin niin touhuiltiin tavallaan sen ”ikävän” takia. Molemmat oli rentoutuneet ja vauvajutut ei ollu edes mielessä (oviksen ois pitäny tulla vasta ke-to akselilla mutta tuli ilmeisesti ma aamuna kun isäntä tuli su iltana kotiin)
 
@Wintersun kiitos dpo päivityksestä :love: mites sulla onko vuoto jo ohi. Olitko jo lääkärissä?

Mä kans juttelin eilen miehen kanssa et ens kiertoon kaikki keinot käyttöön. Eli mitä niitä nyt oli?
-Vadelmanlehtitee , mitkä kp:t sitä piti juoda?
-Greippimehu, sama kysymys kun teessä .
-preseed liukkari
-mitä vitamiinejä mulle?
-mitä miehelle?
Ihanat kanssasisaret, antakaa vinkkinne :love::love:
Greippimehu kp1-ovis, vattutee ympäri kierron, mutta heti jos plussa tulee, niin jättää pois.

Meillä oli käytössä itellä Ladyvitan mama monivitsku, vahva Dee ja magnesium 500mg.
Miehellä oli Rfsu Lust&Energy (miehille kehietty monivitamiini). Vaihtoehto tolle on Mivitotal Man nestemmäinen monivitamini. Ton lisäks mies söi 1000mg L-Carnitinia päivässä ja vahvan deen päivittäin.:D

Tärppikierrossa olin jättänyt greipin pois ja vaihdoin sen preseed liukkariin.:LOL: Kaikki muu oli ollu käytössä likimain koko ajan, mutta kun toi liukkari tuli kuvioon, napsahti plussakin.:LOL:

Meillä ois 3vk päästä nt-ultra. Edelleen oon tosi varautunut koko raskaudesta, vaikka olot on kamalat. :whistle: Toivotaan silti että tulis vaan hyviä uutisia.:love:
 
@äiti_82 ja @Appelsiiniomena toivottavasti ei tarttis tippua korkeelta! Peukut plussille koska tallettelun ajoitus täydellinen(y)(y):LOL:
@Wintersun joo näin mäkin ne dpot laskisin! Nyt sitte AINAKI 8päivää piinailua , mielummin 10 ! Siis ennen ekaa testiä:X3: mutta.. mä tilasin niitä testejä reippaasti jotta voin taas "tieteen nimissä" aloittaa testailun ihan naurettavan aikasin!!:ROFLMAO: C'mon! Itekki tietää että tää on ihan pöljyyttä ni miks pitää himotestailla..!:X3: kai se on harrastus tämäki..:geek:
:ROFLMAO::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
@viipulainen oi, eka ultra!:love: kuin on menny tämä alkutaival raskaudesta? Onko ollu oloja ? Mielialan vaihteluita? Kerro fiiliksiä meille!:geek:
Ihan siedettävästi menny. Tänään on rv8+4 ja nyt on vasta kolme päivää sitten alkanut pahoinvointi.
Vettä ei voi juoda, mutta appelsiinimehua, maitoa ja piimää kyllä. Maitokin alkaa olla niin ja näin voiko juoda.
Ruokarajoitteiseksi oon myös joutunu. Jostain syystä vain tuliset aasialaiset ruoat menee alas ja sit hedelmistä vain mandariinit ja viinirypäleet. Kaikki salaatit on ihan nounou.:LOL:
Lihoista ei kauheasti mikään myöskään maistu, mutta vaalea kala menee. :D
Mitään herkkuja en oo myöskään voinu kuvitella syöväni useisiin viikkoihin, mies on joutunu syömään kaiken yksin.:ROFLMAO:
Mielialat on onneks tasaantunu siitä plussan aikaisesta. :whistle:
Vaikeinta on ollu pitää salassa. Neljäs raskaus ja joka kerta vaan aikaisemmin puskee esiin maha. Nyt on jo ihan kiitettävä pallo tossa. Nt-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin, kerrotaan sitten kaikille. Doplerin laitoin tilaukseen tänään, saa sitten kuunnella kotona sydämen tykytystä.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Ihan siedettävästi menny. Tänään on rv8+4 ja nyt on vasta kolme päivää sitten alkanut pahoinvointi.
Vettä ei voi juoda, mutta appelsiinimehua, maitoa ja piimää kyllä. Maitokin alkaa olla niin ja näin voiko juoda.
Ruokarajoitteiseksi oon myös joutunu. Jostain syystä vain tuliset aasialaiset ruoat menee alas ja sit hedelmistä vain mandariinit ja viinirypäleet. Kaikki salaatit on ihan nounou.:LOL:
Lihoista ei kauheasti mikään myöskään maistu, mutta vaalea kala menee. :D
Mitään herkkuja en oo myöskään voinu kuvitella syöväni useisiin viikkoihin, mies on joutunu syömään kaiken yksin.:ROFLMAO:
Mielialat on onneks tasaantunu siitä plussan aikaisesta. :whistle:
Vaikeinta on ollu pitää salassa. Neljäs raskaus ja joka kerta vaan aikaisemmin puskee esiin maha. Nyt on jo ihan kiitettävä pallo tossa. Nt-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin, kerrotaan sitten kaikille. Doplerin laitoin tilaukseen tänään, saa sitten kuunnella kotona sydämen tykytystä.:love:
Mistä tilasit dopplerin @viipulainen?
 
Mistä tilasit dopplerin @viipulainen?
raskauskeijulta. Valkkasin Angelsoundsin jossa näkee sykelukeman. Hyvä siinä että jos ei kuuluisi niin näkisi. Ja mun neuvolatäti sanoi että heillä on mm.tuo kotikäyntejä varten kun on äitejä jotka on kotona vuodelevossa.
Tiistaina oli neuvola ja tosiaan heti nopeiden pakollisten juttujen jälkeen hän halus jo kirjata synnytystoiveita ja sit kateltiin noita dopplereita. Hää o ihana, ihanan optimistinen kun ite oon aina alkuun niin skeptinen.:LOL: Ollut siis sama tätsy viimeiset 10 vuotta ni tunnetaan hyvin jo.:giggle:
 
Heeei! Olen jo tovin lueskellut teidän juttuja ja liitynpä nyt minäkin mukaan! Minä 29v ja mies 35, miehellä ennestään lapsia ja minulle tämä olisi ensimmäinen. Hormonikierukka tosiaan poistettiin 28.2, jolloin edellisiltana alkoi menkat, ja yritys alkoi heti menkkojen jälkeen :) Ovistesteillä bongasin oviksen su 11.3 ja se hyödynnettiin ihan useaan otteeseen ;)

Tänään olisi dpo 10 tai 11 ja kp 24/27. Malttamattomana testasin tänään, mutta testi näytti negaa :( Tiedän, että toivoa on vielä, mutta jotenkin epäilen että tämä onnistuisi näin pian. Tänään tuli menkkajuilimiset ja kiukuttelutkin kehiin, joten eiköhän ne menkat kohta ala. Outoina oireina ennen tätä ruokahalun lisääntyminen viime viikosta alkaen ja tissien turvotus sekä kosketusarkuus alkuviikosta alkaen. Lisäksi tällä viikolla ollut joka päivä närästystä. Ens kuussa en kyllä satavarmasti yritä ettiä mitään oireita, kun ne tosiaan voi johtua hormonitoiminnan muutoksista kierukan poiston jälkeen.

Onnea kaikille plussanneille <3 Toivottavasti täälläkin tulisi plussa nopeasti testiruutuun!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikille uusille!

@viipulainen, Appelsiiniomena kyseli kohdunnapukasta kierron eri vaiheissa. Eikös sulla ole tästä tietoa? Miten sun mies on pärjäilly tämän alkuraskauden? Onko se toipunut jo iloisista uutisista, pystyykö toimimaan normaalisti?

Alotin ovistikuttelun kp11 (nyt 15) ja joka päivä niin hailakkaa viivaa, että sitä tuskin erottaa, kunnes tänään viimein kaksi melkein tasavahvaa. Jee. Pian on ovis.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Elä @Aurinkoinen88 viel masennu, miäkin testasin dpo10 täysin puhtaan negan vaikka oli käynyt tärppi!

Plussatuulia kaikile piinailijoille, kohta saa alkaa jo jännää jouluvauvoja, ihanaa :love:!

Minäkin oon kaverin kanssa Angelsounds kauppoja hieronut. Esikoisen aikan en "uskaltan" ostaa mut nyt päätin et jos on mun vika raskaus ni otan ihan kaiken irti. Miäkin sain tänää nt-ultra ajan, tasan 2vk viel piinailua siis.

Lämpenevää kevättä kaikille, mä oon jitenkin niin täynnä tätä lumisadetta et ei oo tottakaan.
 
Heippa pitkästä aikaa tänne!

Mä aloitin tänään hypoxin, että pääsisin näistä selluliiteista ja alavartalon ylimääräisestä rasvasta eroon.
2015 keväällä mä tosiaan tulin raskaaksi hypox hoitojakson aikana, ei yhtään haittaisi vaikka nyt kävisi samoin!

Huomenna mulla on letrozoleista vasteultra, epäilen ettei tässäkään kierrossa oo niillä vastetta.. Seuraavaksi varmaan sitten saan jotain piikkiä millä saisi kasvatettua follikkeleja.



Alinah92 kp11
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Tervetuloa kaikille uusille!

@viipulainen, Appelsiiniomena kyseli kohdunnapukasta kierron eri vaiheissa. Eikös sulla ole tästä tietoa? Miten sun mies on pärjäilly tämän alkuraskauden? Onko se toipunut jo iloisista uutisista, pystyykö toimimaan normaalisti?

Alotin ovistikuttelun kp11 (nyt 15) ja joka päivä niin hailakkaa viivaa, että sitä tuskin erottaa, kunnes tänään viimein kaksi melkein tasavahvaa. Jee. Pian on ovis.
Joo mä seurailin sitä kyllä.
Tärkeimmät omat huomiot oli tietty se, että oviksen ollessa ihan liki, kohdunnapukka "suli" ja avautui hieman. 2vrk oviksesta kohdunnapukka yleensä oli sulkeutunut ja kiinteytynyt ja muuttui viikon aikana kovaksi ja tavallaan putkimaiseksi. 2vrk ennen menkkoja kohdunnapukka hieman lyheni ja pehmeni sekä avautui 1vrk ennen vuotoa.

Nyt plussakierrossa kn käyttäytyi ovikseen asti ihan normaalisti ja sulkeutui ja kiinteytyikin tavalliseen tapaan. Joskus dpo4-5 taisin tajuta että ei ole muutunut putkimaiseksi vaan pysyi ylhäällä, tuntui lyhyeltä ja oli hyvin tiukasti kiinni. :)
 
Kiitos tsempeistä @ahmis Tänään herätessa olikin taas jo pirteämpi fiilis, mutta vieläkin on menkkamaisia tuntemuksia. Oon nyt viimeiset kolme päivää herännyt ilman herätyskelloa pirteänä, mikä ei tod. ole mulle normaalia :LOL: Sanoin miehelle että en vielä luovuta ennen ku menkat alkaa. Kiva ylläpitää ajatusta, että raskaus on ehkä mahdollinen :D

Ja @vuuti kyllä tuo alin plussa näyttäis olevan. Itse sain samanlaisen, jonka jälkeen viiva lähti haalenemaan.
 

Yhteistyössä