Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 onnea ihana viiva :love::love::love: Nyt nautit etkä stressaa turhia niin reissu menee ihanasti (y)

Täällä nega linjalla :unsure: Vaikka oli vasta 3 yk niin haluaisin jo lopettaa koko yrittämisen ja lapsihaaveet. Ehkä tää olo helpottaa taas menkkojen jälkeen. Nyt varmaan parempi laittaa aivot jäähylle tästä ketjusta oman reissun ajaksi ja yrittää keksiä jotain muita haaveita ja tekemistä :giggle:

Suurin haave varmaan jo viisi vuotta oli saada vauva ennenkuin täytän 29 mutta sen voin heittää kaivoon :cautious:
 
@VauvaHaaveilija89 älä heitä kirvestä kaivoon yrittämisen suhteen :love: ja kiitos tsempeistä! Jos ei "menkat" ala viikon päästä ni onpaha ehtiny viikossa tutustua mitä uskaltaa syödä (y) ja kaikki muukin menee sitten omalla painolla :barefoot:
Miun ensimmäinen raskaus tärppäs n. 6kk jälkeen ja sen takia oonki nyt iha häpsingeillää et toisesta yrityksestä, vaikka oon 14 vuotta vanhempi :eek:
Ja kiitos kaikille onnitteluista :love: aika villiä:whistle:
Ja mietin tosissaa vielki mite voi olla noin selvä viiva dpo 11.. onko muilla plussaneilla ollu kans? Jos täällä ketä vielä lueskelee? Mut toisaalta miulla oli viimeksi dpo 15 vai 16 ku menkat alko.. et jos ois lyhyempi toi aika ni nythä vois olla just menkat niiku alkamassa..
Koskaa ei voi olla tyytyväinen :D
 
Älä vielä luovuta @VauvaHaaveilija89 mullakin on ollut tavoitteena, että eka lapsi ois ennen 30 vuoden ikää, joka on nyt muuttunut siten, että jospa se syntyisi minun ollessa vielä 30 vuoden ikäinen :D

Nyt alkoi kirkkaankeltainen vuoto, jota ei ole koskaan ollut (n) Pissattaa ja tuntuu, että pissa meinaa lurahtaa välillä housuun :unsure:Mietin jos ovulaatio on suht aikaisessa vaiheessa esim. minulla kp 13, niin eikö lutelaalivaihekin tulisi olla aika lyhyt, sen 12 tai 13 päivää? (n) noh, nää on näitä mun toivekkaita pohdintoja :D
 
@VauvaHaaveilija89 älä heitä kirvestä kaivoon yrittämisen suhteen :love: ja kiitos tsempeistä! Jos ei "menkat" ala viikon päästä ni onpaha ehtiny viikossa tutustua mitä uskaltaa syödä (y) ja kaikki muukin menee sitten omalla painolla :barefoot:
Miun ensimmäinen raskaus tärppäs n. 6kk jälkeen ja sen takia oonki nyt iha häpsingeillää et toisesta yrityksestä, vaikka oon 14 vuotta vanhempi :eek:
Ja kiitos kaikille onnitteluista :love: aika villiä:whistle:
Ja mietin tosissaa vielki mite voi olla noin selvä viiva dpo 11.. onko muilla plussaneilla ollu kans? Jos täällä ketä vielä lueskelee? Mut toisaalta miulla oli viimeksi dpo 15 vai 16 ku menkat alko.. et jos ois lyhyempi toi aika ni nythä vois olla just menkat niiku alkamassa..
Koskaa ei voi olla tyytyväinen :D

Tää oli mulla sillon dpo11 illalla puikkotestillä
[url=https://aijaa.com/AqhzMo][/URL]

Ja dpo13 ja 2vrk vielä tässä oletettuihin menkkoihin.
[url=https://aijaa.com/DqY9Ep][/URL]

Ja molemmat herkkyydeltään 25mIU testejä. Ja digillä *raskaana 1-2* dpo12 aamupissasta.:love:
Mulla viivat vahvistui todella kovalla tahdilla. Eikä kyllä tiietä onko vaan yksi, mutta en jotenkin usko että olis enempää.:D
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 muikea plussa!! Wau!! :) meinaatko jatkaa testailua vai luotatko tähän ja oottelet "menkkojen alkupäivää"? :) millos ois nyt sit laskettu aika ?:love::love:
Hih :love: toivottavasti se ei oo huomenna kadonnut :eek: ostin tänää apteekista sellasen 8 pakkauksen et kai niitä pitää pissiä nyt tässä ennen menkkoja ainaski parin päivän välein(n) näkee mihin suuntaan mennään (y)menkkojen mukaa olis 3+4? Vissii tänää ja la 9.12. Mut miun laskemasta hedelmöitys hetkestä la 4.12. Ja viikot sit varmaan jotain enemmän.. enmie tajuu näitä :D
@viipulainen miuta alko hirvittää tuo plussan vahvuus ja oireet :eek: ollu siis eilen jo huono olo aaltoja ja tänää kanssa.. ja vatsaa nippailee ja kaikke tuntemusta sielläkin.. hulluu mite vauhilla voi tapahtua :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Ihan selkeä plussa @äiti_82 ja noilla viikoilla vielä (y)(y)

Ärsyttävää kun mulla on tullu nyt useassa kierrossa semmonen olo tässä ennenku voi edes testailla, että "nonni aivan varmasti nyt on tärpänny, raskaana ollaan" ja sit kun testaukset alkaa, niin se sitten hiipuu mitä enemmän negoja tulee ja lähemmäks menkkoja mennään. :D
Tänään taas iski, vaikka siis todellakaan mitään oireita ei oo, kun eihän siellä olis edes mitään kiinnittymistä tapahtunu.

Luoja, että tulee taas pitkät piinapäivät. Kaikille kanssapiinailijoille kyllä paljon tsemppejä ja kärsivällisyyttä. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 Hitsi kun omista edellisistä plussista on niin kauan että kuvat testeistä on jossain muistitikulla mutta sen muistan että plussa tullut rv 3+3 molemmista :) ei kyllä noin komeaa viivaa muistaakseni ollut. Mikäli jatkat testaamista niin sittenhän tuon näkee kuinka äkkiä vahvistuu ;)(y)
Parhaimmat viivat mulle on antanut pc:n liuskat ja iltapissasta nimenomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Mitäs @äiti_82 testi näytti tänään :love:

Inhaa tämä kellojen siirto. Varsinkin kun arkena herätys 5.30 :eek:
En jaksanu vielä aamulla testata ku ravaan aamuyöstä vessassa ni ei sillo jaksa puljata purkkien kanssa ettei vaa valveennu hereille :D katotaa teenkö iltapäivästä vai vasta huomen aamulla , silloha se järkevin olis kai.. katotaa plussanneisii sit seuraavan testin jälkee jos on vahvistunu :)
Kiitos testikuvista (y)
Muoks
Laskin jotenki väärin noita viikkoja.. oletetun hedelmöittymisen perusteella olis 3+5 la 4.12.
Menkkojen perusteella la 9.12. Ja viikkoja vähemmin.. (n) no, jos tää tästä etenee ja päästään viikolle 7 asti ni varhaisultraan haluun kyllä :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs @äiti_82 testi näytti tänään :love:

Inhaa tämä kellojen siirto. Varsinkin kun arkena herätys 5.30 :eek:
Älä muuta viserrä! Onneks tällä kertaa ennakoin hyvissä ajoin ja menin normaalia (1h) aikaisemmin nukkumaan . En myöskään sallinu itelleni päivällä mitään lepohetkosia vaan painoin menemään aamusta iltaan. Tuli uni alle puolessa tunnissa ! :)

Mulla on kanssa jotain "oireita" . Pahoinvointia (lievää) ja väsymystä sekä alavatsan turvotusta. Mut niin oli viime kierrossaki! Just tässä pienillä dpo:illa ja sit ne katos siinä ~dpo7. Ja ei raskaana. Oiskohan se sit että jos oireet jää päälle yli dpo7 ni voi odottaa plussaa..?(y) mitäs ovulaation jälkeen tapahtuukaan kehossa..? Keltarauhanen surkastuu tms? Siitä varmaan tuntemukset:geek:
 
Älä muuta viserrä! Onneks tällä kertaa ennakoin hyvissä ajoin ja menin normaalia (1h) aikaisemmin nukkumaan . En myöskään sallinu itelleni päivällä mitään lepohetkosia vaan painoin menemään aamusta iltaan. Tuli uni alle puolessa tunnissa ! :)

Mulla on kanssa jotain "oireita" . Pahoinvointia (lievää) ja väsymystä sekä alavatsan turvotusta. Mut niin oli viime kierrossaki! Just tässä pienillä dpo:illa ja sit ne katos siinä ~dpo7. Ja ei raskaana. Oiskohan se sit että jos oireet jää päälle yli dpo7 ni voi odottaa plussaa..?(y) mitäs ovulaation jälkeen tapahtuukaan kehossa..? Keltarauhanen surkastuu tms? Siitä varmaan tuntemukset:geek:
Oireille vahvistumista (y)
 
Menkkoja ei kuulu, eikä ole menkkatuntemuksiakaan. Ois pitänyt alkaa viimeistään tänään ainakin tiputtelulla o_O Kuvotus on astunut kehiin ja myös muutaman päivän tauolla ollut närästys. Vieläkin on kova ruokahalu. Jos on nälkä niin vatsassa tyhjä olo ja meinaa heikottaa, ja kun syö, närästys iskee ja sen jälkeen on lievää kuvotusta.

Huomenna ajattelin testailla. Dpo 14 tai 15 ois silloin. Jännittäää!

Muoks! Mittasin vielä ruumiinlämmön, joka on 37,5. Eikä se ikinä ole ollut noin korkeana ilman flunssaa, eikä oo edes kuumeinen olo. Ehkä vähän kuumottava olo, mutta ei siis ollenkaan kipeä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Aurinkoinen88
Tämmönen tuli sitten äskön testiin o_O :barefoot:https://aijaa.com/hF8TUJ

Ihan selkeä viiva alkoi muodostumaan 15 sekunnissa testin uittamisesta. Minun raskausoireet ovat siis närästys, ainainen nälkä, joka aamu 6:20 automaattisesti herääminen vaikka sais nukkua, kipeät tissit ja menkkajomotukset :p Eilen olin jo varma tästä tuloksesta ja vielä varmempi kun heräsin yöllä kovaan heikotukseen.

Nyt on 4+2 ja la 2.12 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
Tämmönen tuli sitten äskön testiin o_O :barefoot:https://aijaa.com/hF8TUJ

Ihan selkeä viiva alkoi muodostumaan 15 sekunnissa testin uittamisesta. Minun raskausoireet ovat siis närästys, ainainen nälkä, joka aamu 6:20 automaattisesti herääminen vaikka sais nukkua, kipeät tissit ja menkkajomotukset :p Eilen olin jo varma tästä tuloksesta ja vielä varmempi kun heräsin yöllä kovaan heikotukseen.

Nyt on 4+2 ja la 2.12 :)
Onnea!!:love::love:
 

Yhteistyössä