Toiveena vauva 2017-2018

Kysynpäs täältä.. tää on tää surullisen kuuluisa rfsu testi. Oon tehnyt näillä monta negaa ja tuollaista en oo vielä koskaan onnistunut saamaan. En näe väriä mut paikan. Justiinsa aamulla kirjottelin tuonne himotestailijoiden ketjuun. Tän tein siis tunnin pidätetystä pissasta. Näkeekö joku jtn? :D

Olen siis tällä samaisella testillä saanut esikoisesta reilu 7v sitten tietää haamulla mut muistaakseni jokseenkin enemmän vahvemmalla viivalla mut oli kans huonosti havaittavissa.
 

Attachments

Mitähän kummaa nyt tapahtuu? Kuinka myöhään ovulaatiosta kiinnittyminen voi tapahtua? Tänään yövuoron jälkeen nukuin jonkun tunnin ajan kunnes vessahätä yllätti. Pissaamisen jälkeen sängyssä ihan jäätävä kramppikipu kohdun seudulla ja koko alapää ihan kuin tulessa. Kesti jokusen minuutin että joutui ihan kaksinkerroin hetken olemaan. Nyt sen jälkeen ollut vain selässä viiltäviä kipuja pari tuntia.
Koskaan ennen ei tällaista kipua edes menkkojen aikaan ole ollut. Mistähän voisi johtua? Tänään siis kp24 ja dpo9
 
Mitähän kummaa nyt tapahtuu? Kuinka myöhään ovulaatiosta kiinnittyminen voi tapahtua? Tänään yövuoron jälkeen nukuin jonkun tunnin ajan kunnes vessahätä yllätti. Pissaamisen jälkeen sängyssä ihan jäätävä kramppikipu kohdun seudulla ja koko alapää ihan kuin tulessa. Kesti jokusen minuutin että joutui ihan kaksinkerroin hetken olemaan. Nyt sen jälkeen ollut vain selässä viiltäviä kipuja pari tuntia.
Koskaan ennen ei tällaista kipua edes menkkojen aikaan ole ollut. Mistähän voisi johtua? Tänään siis kp24 ja dpo9
"Implantation of a fertilized ovum is most likely to occur about 9 days after ovulation, but can range between 6 to 12 days" noin lukee ainakin tuolla countdowntopregnancy.com -sivustolla :) eli ilmeisesti olis just eikä melkein kiinnittymisajankohta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: SandraB
Kysynpäs täältä.. tää on tää surullisen kuuluisa rfsu testi. Oon tehnyt näillä monta negaa ja tuollaista en oo vielä koskaan onnistunut saamaan. En näe väriä mut paikan. Justiinsa aamulla kirjottelin tuonne himotestailijoiden ketjuun. Tän tein siis tunnin pidätetystä pissasta. Näkeekö joku jtn? :D

Olen siis tällä samaisella testillä saanut esikoisesta reilu 7v sitten tietää haamulla mut muistaakseni jokseenkin enemmän vahvemmalla viivalla mut oli kans huonosti havaittavissa.
Mä en valitettavasti nää tässä viivaa. Kokemusta RFSUn viivanpaikoista tosin ei ole, koska mä oon saanu nillä negassa kyllä ihan vaan negatiivisen. :(

Onnea hurjasti plussista @Aurinkoinen88 ja @äiti_82 ! Välillä kiva käydä kurkkimassa täällä puolella muiden kuulumisia :rolleyes:
 

kuvat on vähä sekasii, en saanu niitä järjestykseen :D
mutta miun ymmärtääkseni tuon pitäs nyt kuitenki olla tänää (13 ip) jo vähän tummempi ku 11 ip.. mut näyttäs jopa haaleemmalta (n) ja tosissaa nuo kaikki nyt iltapäivä pissasta.. vaihtelevasti juotu ja pidätetty.. mut kai sitä nyt vois malttaa mielen ja testata seuraavax keskiviikona vasta.. ni sit jos ei oo vahvistunu ni vois asennoituu menkkoihino_O
onpa tää nyt jännää :eek:
 

kuvat on vähä sekasii, en saanu niitä järjestykseen :D
mutta miun ymmärtääkseni tuon pitäs nyt kuitenki olla tänää (13 ip) jo vähän tummempi ku 11 ip.. mut näyttäs jopa haaleemmalta (n) ja tosissaa nuo kaikki nyt iltapäivä pissasta.. vaihtelevasti juotu ja pidätetty.. mut kai sitä nyt vois malttaa mielen ja testata seuraavax keskiviikona vasta.. ni sit jos ei oo vahvistunu ni vois asennoituu menkkoihino_O
onpa tää nyt jännää :eek:
Ootko stedannu pc:n liuskaa? Mulla noi rsfu liuskat oli paljon nihkeempiä antaa viivaa ku vertas yhessä pc:n liuskan kanssa. :)
Voin kaivaa kuvan sulle verrokiksi, mä kun tein paniikissa ihan saakelisti eri merkkien testejä.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Äiti_82 ja Aurinkoinen88 onnea :love:

https://aijaa.com/4qnRma
Onko näihin testeihin tapana tulla viivanpaikka? Testiajalla siinä on ihan silminnähtävä viiva ja kuivuneena näkyy valoa vasten selkeä viiva (joo tiedän, kuulostaa hieman epätoivoselta) :LOL:

Tein toisen testin vielä parin tunnin päästä ja siinä oli sama jutu. Eilen ja edellispäivänä en näihin saanut kyllä minkäänlaista toista viivaa, en edes läpivalaisussa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 joo kaupasta saa ja kahen liuskan paketeissa. Maksaa kai joku 3-4e ni ite otin aina 2 pakettia.:D

@Appelsiiniomena mulla oli juurikin paljon keltaista limamaista valkovuotoa (hei aivan ihanaa kuvailua), joten vaikuttaa hyvältä.(y)

Mähän oon ollu hyvin hyvin skeptinen tästä raskaudesta. Lähinnä tuntunut että onkohan siellä kukaan elossa.:rolleyes: Noh, tänään tuli dopleri ja huvikseni testasin kuulisko ees omia pierun ääniä.:LOL:
Mähän oon uumoillu ihan alusta asti, että Itu lymyää oikealla. Iskin doplerin anturin uumoilemaani kohtaan ja pikkiriikkisten kohdennusten jälkeen...syke!:cry::love: Pieni höyryveturi pohotti.
Nyt on rauhallisempi mieli odottaa ultraa. Toivotaan että sielläkin kaikki näyttäs hyvältä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Prinsecc

on toi eiliseen vahvistunu mut sunnuntain testiiki ehkä aavistuksen..(n)
pitää hakee tosissaa tänää ne toiset testit ja vertailux niillä pari päivää et antaako ne samaa paikallaan junnausta..

@VauvaHaaveilija89 tsemppi halit ja mukavaa rentouttavaa reissua :love:
muoks
huono-olo ja hillitön hiki on ainaski.. et kyl tuol kehos jotain tapahtuu.. mut pitää nyt yrittää hetkeks unohtaa nuo testit :D eihän miulla oo menkatkaa ees myöhässä vielä.. et josko ne arvot alkaa nousta vasta lähempänä menkkoja sitte.. selittelyn makua..
 
Viimeksi muokattu:
@kirpsakka mikä testi toi on? Näin eka haalean viivan (alhaalta tummempi ku ylhäältä) mutta se katosi kun jäin tarkastelemaan sun testikuvaa (n)
@Appelsiiniomena toivottavasti sun keltanen vuoto tarkoittaa hyvää kun @viipulainen kin on sitä raskautumiskierrossaan hoksannut(y) mä hoksasin kans kahdessa edell. kierrossa "keltaisen" vuodon , mut se ei kyllä ollu sellasta liukasta joustavaa :LOL:@äiti_82 joo käyhän kipaseen toisenlaista testiä , apteekin tai pregcheck . Uskon että tulee hyvät viivat niihin!(y)
 
Ihana plussa-aalto käyny täällä.
Mulla on nyt dpo 2-4 jotain siltä väliltä.(n)
En siis tikuttanut tässä kierrossa ollenkaan joten ihan en oo varma. :LOL:
Ja hyvältä näyttää @äiti_82 (y)
Niin hirvee stressi ollut nyt tässä,että tuskin tärppää tää kierto. Siirryin jo seuraavaan ketjuunkin. Mutta piinaillaan nyt tää kierto täällä kans vielä. Talletukset ainakin on onnistunut hyvin, et siitä ei voi jäädä kiinni. Mulla se viime kierto oli varmaan kemiallinen tai jotain muuta. Outo kierto muutenkin ja ne viivat oli aika vahvoja ollakseen viivanpaikkoja. No, tää kierto menty ihan hyvillä mielin, eikä niin "pakolla".
 
Mä alan tippumaan sieltä pilvilinnoista, oon nyt ihan varma että tärppi ei käyny. :cautious: ja hirveä alaselkäkipu taas, mulla on jyrkästi taaksepäin kallistunut kohtu niin voisko se jotenkin liittyä asiaan.

Kuitenkin housut on koko ajan märkänä ihan ku ois ovulaatio. On tää piinailu kyllä niin raastavaaaaa. :cautious:
 
No on kyllä varsinaista piinailua :LOL:

Mulla on ilmeisesti jotain viivanpaikka pissaa. Aamun testiin sama kuin eilen iltaseen. Hain kaupasta pc paketin ja sama juttu. Ainut että siinä se toinen viiva näkyy edelleen kuivuneenakin. Mutta en millään saa sitä kuvaan asti niin selvästi mitä se livenä näkyy o_O
 

Yhteistyössä