.

Mulla on nyt dpo-1 huomenna oletettavasti dpo0. Koska maanantaina viimeistään lääkärin mukaan ovis tapahtuu, pistin eilen illalla ovitrellen.

Tänään piti testata taas ovitrellen (irrotuspiikin) vaikutusta raskaustestiin. 2 viikon päästä sitten samanlaiset viivat raskaustestiin!
10 päivää ovitrelle näkyy ovulaatio ja raskaustesteissä. :oops::rolleyes:
 

Attachments

Vau mikä plussatuuli täällä viuhunnut, onnea kaikille plussanneille :LOL:

Täällä mahdollisesti dpo 12, kolme päivää testannut negaa :unsure: Nyt aika varma olo, että ne on kuukautiset jotka sieltä tulee eikä plussa. Pinna ollut jatkuvasti ihan kireellä, toisaalta mieli ollut maassa. Naamassa finnejä, ja vatsassa ollut menkkamaisia oloja jo parina päivänä. Toisaalta kivahan sekin on että kierto käynnistyy ja oikeesti voi se yrittäminen sit alkaa, mut hienoinen pettymys silti kun sen oviksen satuin bongaamaan niin kerkes tietty toivomaan että heti tärppäis. Ärsyttävää kun ei ole mitään päivää milloin kuukautisten pitäis alkaa..

Ja sit taustalla kytee vielä pieni toivo että jos se olisikin plussa ja nää olis raskausoireita, ekasta raskaudesta olin varma että menkat alkoi kun olo oli silloin ihan samanlainen, mut ei mulla tällaista mieliala myrskyä silloin siihen liittynyt kyllä..
 
iK
@chili_ Mä taisin alottaa mittailut jotain kp8 nyt kun ekaa kertaa mittailin. Ja oletan että ovis oli jo kai kp10 oireista ja tikuista päätellen. Ja aika nopeasti ohi, eli olisin kyllä ite missannut jos olisin odotellut siihen kp11. :geek::LOL:
 
Onestepit ei oo kovin hyviä, rfsu ja pregcheck parempia mun mielestä o_O

Toivottavasti teidän pienet tiputtelut ei tarkottais menkkoja vaan jotain muuta (y) tsemppiä!

Mulla tuli nyt äsken tällänen pc:n testillä :oops:
katso liitettä 4408
Komiat viivat on:love:

Täällä vissiin puskee lenssua kun iho ihan kosketusherkkä ja päätä särkee:( veto pois ja posket ihan helottaa. Aamulla taas uutta negaa testaamaan ja tiistaina saapuukin uusi erä testejä . Jaaaaa miten nii himotestaaja:D:D
 
iK
Sunnuntai-iltaa. Täällä dpo10/kp20 päivä käymässä päätökseen. Tänään tuli kerran pyyhkiessä paperiin limaa jossa punaruskea viiru. Ei muuta. Että lasken nyt kierron vielä jatkuvan kun ei oo tullut pikkuhousunsuojaankaan mitään. Äärimmäisen ärsyttävää (sori kun jauhan tätä samaa! :confused::alien:) mutta koitan nyt olla edes tyytyväinen siitä, että vuotoa niiiiiiiin minimaalisesti, että melkein pitäs laittaa kuva ”mitä mieltä ootte/näettekö te tässä mitään??” :ROFLMAO::ROFLMAO: Että vähän helpottaa edes siedettävä luteaalivaihe.

Jospa näiden alkavien kuukautisten myötä pääsisin vihdoin normaaliin kiertoon. Oon ajatellut pitkään että toukokuu 2019 olisi tosi hyvä aika lasketulle ajalle. Eikös sinne vielä ehtisi? (y):love:
 
@rubikinkuutio haamuhan se siellä :love:

Menkkoja ei näy, nyt sitten päivän myöhässä. Illalla herkkään puikkoon samantyyppinen viiva mitä tänne perjantaina aamusta laitoin. Satuin huomaamaan että valoa vasten katsottuna paistaa selkeä pinkki viiva, kävin viimeisten muutaman päivän testit läpi samalla tavalla ja asteittain vahvenee viiva ja väri o_O tokikaan tuosta ei mitään järin suuria päätelmiä voi tehdä mutta mielenkiintosta nähdä kuinka käy :giggle:
 
Menkat ei vielä ole alkanut. Ehkäpä tänään tai huomenna jos siellä on jotain yrittänyt tapahtua viivoista päätellen. Tänään aamulla eipä tullut kun viivanpaikkaa jonka näkee just ja just elikkä mieskään tuskin näkisi sitä testi oli joku one step netistä. Ääh.. alkaisi nyt uus kierto sitten, ovista en ehkä sitten tikuttele kun tiedän oloista milloin se varmasti sitten on :) ja muutenkin ehkä ei ole niin isoa ressiä kun ei sillä tavalla mittaile ja kahtele kiertoa :ROFLMAO: täällä mä päivittelen kyllä siltikin ja olen mukana.. @Siltsu sun testiä odottelen:love: ihanaa miten paljon kuitenkin tullu haamulaisia ja plussia tänne nyt:love::love: katsotaan kehtaako sitä kaupasta hakea vielä ihan pc ja testata jos ei menkat ala, kun aika moni puhuu sen puolesta. Ne on vaan ylähyllyllä täällä päin ja mä oon niin lyhyt että en yllä sinne :ROFLMAO::ROFLMAO: pitää pyytää apua tai hakee joku jakkara jostain, nii menee niin noloksi :LOL:
 
iha hirmusesti tullu plussia ja haamuja :love: jännää! toivottavasti viivat tummuvat teillä!
itelleni veikkasin oviksen olleen eile limoista ja kivuista, mut voi laittaa kans piinailijoihin, eli onks tänään sitten dp1 (n). tosin yritys jäi hiukan liin vähäseksi, perjantaina viimeksi ehdittiin pupuilla, mutta toivottavasti riitti :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
iK
Millaisia testituloksia muilla tälle aamulle? @Siltsu Ei kyllä välttämättä vielä näy yhtään mitään. Toivottavasti ilmaantuu! :love:

Täällä menkkajomotus nyt vähän yltynyt. Aika kevyttä vielä, mutta joka kerta vessassa varma alkamisesta. Vaan ei. Tuhrutkin puuttuu vielä tältä päivältä.

(Aina näin kirjottamisen jälkeen sitä tulee:ROFLMAO:)

Mietin kevään kiertoja kun vielä ei ollut vauvalla lupaa tulla. Hirveitä ovislimoja ja kivun tunnetta. Häviskö ne heti sillä ajatuksella että vauva mulle?? :eek:
 
@Siltsu ei tosiaan välttämättä näy vielä. Juuri tarkastin, niin mulla edellinen raskaus näkyi niin haaleena plussana halpistestillä dpo 13 että mies ei sitä nähnyt joten iteki ajattelin sen sitten negaksi, sit dpo 15 selvä plussa :) Silloin mulla kierto oli 25-30 ja toi dpo 13 oli kp 31.

Itellä on nyt dpo 13 ja testi edelleen nega, mut elättelen vielä vähän toiveita... Nyt ei siis kierrosta mitään hajua kun vasta käynnistymässä nyt tässä.
 
Täällähän on viikonlopun aikana haamuiltu urakalla! (y)

@rubikinkuutio laittamissa testeissä ainakin kurkistelee jokin haamu! Ja tsemppiä kaikille muillekin piinailuun. Tämä ryhmä on kyllä huippuhyvää laastaria tähän yrityksen aloituksen odottelemiseen, kun saa nyt elää mukana ja jännittää muiden piinailuja ja yritystä!

Itsellä vielä viikon päivät kierukan poistoon ja menkkojen alkuun, jolloin yk1, sitten käynnistyy :D
 
@Siltsu komppaan muita, hyvin ehtii vielä tilanne muuttua sinulla ❤ Ymmärrän kyllä kuinka negat ahdistaa, tsemppiä!

Täällä kohta pitäs mennä testiä tekemään, kunhan kerään rohkeutta. Lämmöt romahti joten enteilis menkkoja tälle päivälle.. :(
Voisin availla koneen ja päivitellä listan kohtapuoliin :)

@Wintersun toivottavasti siellä on kaikki hyvin ❤
 
Heippa

Ilmoittautuisin mukaan.
Olen 37-v eronnut 5 lapsen äiti. Nyt vasta monen epäonnistumisen jälkeen tuntuu että olen löytänyt vierelleni sen oikean ihmisen. Mieheni on minua hieman nuorempi 33v, olemme olleet nyt vuoden yhdessä ja nyt päätimme aloittaa heti yrityksen. Tietenkin pelottaa jo kun olen nyt vanhempi että tuskin kerrasta tärppää, mutta toive yhteisestä lapsesta on kova. Kierrosta ei mitään hajua mutta minut saa lisätä listaan Sarianne81 kp 3/? Yk 1
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita

Yhteistyössä