.

iK
Hmph. Nyt ei oo kyllä enää muuta vuotanu kuin se aikaisempi kahden nuppineulan pään kokoinen rusehtava lima. o_O Ärsyttää itteäkin olla toiveikas edes. Sisimmässäni tiedän että on niin tuttuja oireita tuhrutteluineen, että aivan turha toivoa. :cautious: En tiedä kuvittelenko tähän ärsytyksesn että kystakin vähän tuntuis. Blaah. Menkkamaisia kipuja kyllä, että eiköhän tämä kierto oo kohta taputeltu.

Pliis pliis pliiiiiiis alkais nyt kerralla kunnolla. Tai ei ollenkaan. Ja kysta vuoda hus pois samalla!

Edelleen ollaan kuitenkin dpo9. Eikös kp1 kuitenkin oo vasta kun oikeasti vuotaa jotain? (n)
 
@Marlen olen niin pahoillani sun puolesta! Tuo on ihan hirveää, kun on jo pitkälle miettinyt tulevan ja sitten joutuukin pettymään karvaasti. Kyllä sitä on pakko alkaa heti tavalla tai toisella miettimään miten raskaus vaikuttaa kaikkeen nykyhetkestä lähtien ja siitä tuleviin kuukausiin. Ja sitten lähtee matto jalkojen alta, ihan hirveää. Mulla oli nyt sellainen pienempi pettymys kun menkat alkoivat muutama päivä haamun jälkeen. Olen kuitenkin käynyt läpi aiemmin keskenmenon, joka paljastui viikolla 12. Siihen mennessä ajatus raskaudesta on jo niin osa elämää, että siitä toipuminen oli kova paikka. Toivotan sulle kovasti tsemppiä työssä jaksamiseen ja siitä innostumiseen ja varsinkin pikaista onnistumista tässä vauvahaaveessa <3
 
@Mansikka19 plussa se on, onnea :love:

Paljon tullut tekstiä enkä enää perässä pysynyt, pahoittelut :oops:
Tervetuloa uusille :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja kovasti tsemppiä ❤

Täällä jatkuu jännääminen..huomenna pitäs menkkojen alkaa, pelkään ettei viivat vahvistu (taaskaan) tarpeeksi ja silti menkat myöhästyy :( tämän aamun o-testi selvä plussa ja herkkä puikko sekä pc haamu, pc eilen vielä nega. En tiedä uskallanko huomenna aamulla testata kun tänä aamuna negaa ja vasta illalla haamua. Puuh, aika kuluu niin hitaasti :notworthy:
 
No on kyllä @Mansikka19 plussa:)onnea odotukseen :love: @rubikinkuutio toivotaan että haamulainen vahvistuu ja toivotaan että muillakin niitä haamuja ja plussia alkaisi näkymään selvästi:love::love::love:

@iK ainakin mä lasken luteaalivaiheen niin että sitten kun kunnon vuoto alkaa,en tiedä onko se niin vai miten mut näin mä oon ajatellut :)

Mulla on ollu tässä semmosta nipistelyä alja nippailua vatsassa vasemmalla,tiedä sit että mikä on.ja alaselkä edelleen vihoittelee.menkkakipuja aaltoillen ollu taas tää päivä ja odottelen vuodon alkua :)
Testaan vasta sitten uudestaan jos ei ens viikon aikana ole menkat alkanut

@Siltsu sun oireet on kyllä aika varmaan tärppiin päin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
Onnea paljon plussanneille! (y) ja toivotaan että myös haamuilijoilla viivat vahvistuisi:)

@iK tiedän niin ton fiiliksen kun tuossa kohtaa kiertoa jännittää sen tuhruvuodon suhteen. Sitten jos se alkaa niin yrittää vielä pitää toivoa yllä ja ajatella kaikkia mahdollisuuksia ja etsiä tietoa et voisko se kuitenkin olla tärpännyt. Samalla kuitenkin huolestuttaa että tässäkö tää oli taas tän kierron osalta eikä malttaa odottaa jo uutta kiertoa:mad: mut peukut pystyyn ettei se nyt alkaisi tuosta enempää tuhruilee(y)

Mun mielestä se kierto alkaa vasta siitä kun alkaa kunnon vuoto. Tosin gyne jolla kävin aiemmin totesi vaan et no sulla vaan on lyhyempi kierto ku keskiverroilla vaikka nimenomaan musta se tuhruvuoto ei ole vielä uutta kiertoa(n):mad: tuskin se on normaalitila/uusi kierto jos tuhruttelee toisinaan jopa lähes puolet kierrosta...
 
iK
Ihania plussatuulia!! Nauttikaa niistä kaikin tavoin! :love::)!

@Helinä87 No juuri näin. Täytyy kans jutella tästä tuhruttelusta gynellä loppukuusta lisää. Jos tässä nyt sitten uusi kierto alkaa niin pitääpä koittaa vähän aikaistaa gyneä oletetun oviksen lähettyville, jos sais siitä jotain lisätietoa.
 
On tää stressaavaa kun joka kerta vessaan mennessä olo että joko vuotaa, onneksi ei vielä ole tiputteluakaan niin voin iloita että luteaalivaihe venyy :) ja meillä ei suostuta ollenkaan tissille nyt :cautious: yöllä oli taas pelkkää kitinää ja kätinää :( hampaatko ne tulee vai mikä. Päivisinkin yhtä taistelua. Tätä ollu nyt muutama päivä ja kävin ostaa jo pullot eilen ja korviketta varuilta ku tuntuu että ei niin millään onnistu enää ja hermo sit itselläkin menee siihen ku toisella on nälkä jne ja en vaan kestä katsoa,sydän ei anna periksi,joten mä tein päätöksen että kerran hän syö mieluummin pullosta niin annan siitä välillä,Yö saatiin menee paremmin kun oli vatsa täynnä kahden tunnin tappelun jälkeen. Tiedän että luovutan monen mielestä liian helpolla mutta itse pidän tätä jo saavutuksena kun saatu 5kk täysimetys onnistumaan,en vaan kestä toisen itkua yhtään kun aina ollu niin rauhallinen eikä ole ollut mitään ongelmia. Ja onhan meillä nuo kiinteetkin jo pikkasen mukana,yritän toki imettää niin paljon kun mahdollista mut kun kieltäytyy ihan kokonaan,ottaa tissin suuhun ja sit suuttuu samantien vaikka maitoa tulisi:unsure: sori tää nyt oli vaan tämmönen purkaus ja ei liity oikeastaan tähän vauvakuumeiluun:oops:
 
On tää stressaavaa kun joka kerta vessaan mennessä olo että joko vuotaa, onneksi ei vielä ole tiputteluakaan niin voin iloita että luteaalivaihe venyy :) ja meillä ei suostuta ollenkaan tissille nyt :cautious: yöllä oli taas pelkkää kitinää ja kätinää :( hampaatko ne tulee vai mikä. Päivisinkin yhtä taistelua. Tätä ollu nyt muutama päivä ja kävin ostaa jo pullot eilen ja korviketta varuilta ku tuntuu että ei niin millään onnistu enää ja hermo sit itselläkin menee siihen ku toisella on nälkä jne ja en vaan kestä katsoa,sydän ei anna periksi,joten mä tein päätöksen että kerran hän syö mieluummin pullosta niin annan siitä välillä,Yö saatiin menee paremmin kun oli vatsa täynnä kahden tunnin tappelun jälkeen. Tiedän että luovutan monen mielestä liian helpolla mutta itse pidän tätä jo saavutuksena kun saatu 5kk täysimetys onnistumaan,en vaan kestä toisen itkua yhtään kun aina ollu niin rauhallinen eikä ole ollut mitään ongelmia. Ja onhan meillä nuo kiinteetkin jo pikkasen mukana,yritän toki imettää niin paljon kun mahdollista mut kun kieltäytyy ihan kokonaan,ottaa tissin suuhun ja sit suuttuu samantien vaikka maitoa tulisi:unsure: sori tää nyt oli vaan tämmönen purkaus ja ei liity oikeastaan tähän vauvakuumeiluun:oops:
5kk on hieno saavutus!me päästiin samaan tän nuorimman kans ja sit otettiu pullot kans mukaan.imetin sit kokonaisuudessaan melkein 11kk silti ja sit lopetin koska meillä asuttiin yöt tissillä ja päivisin ei malttanu ollenkaa...
 

Yhteistyössä