.

@vuuti Sehän siinä onkin, että mitä pitäisi saada korjattua ensin. Hormonitoiminta vaikuttaa kaikkeen ja niin moni asia taas siihen. Hankala yhtälö. Olen lueskellut aiheesta. Ja mulla muuten tulee näpyt naamaan, varsinkin leukaan/kaulaan. Osa on tosi pahoja ja pysyy pitkään. :poop:

@Siltsu @papupata12 @Nelly31 Parempaa onnea uuteen kiertoon!

Mäkin mietin @papupata12 olisinko tämän kierron tikuttamatta ovista. Toisaalta kuusi testiä jäi viime kierrosta, joten jos ne yrittäisi ajoittaa sopivasti. Mutta uusia en ajatellut tilata. :LOL:

@kathii En tunnustaudu himotestaajaksi mutta ovulaatiotestien tuloksista olen kertonut miehelle. Ja oviksen ennustetun ajankohdan myös, jotta tulisi varmasti hyödynnettyä otolliset päivät. On nyt tarkoituksella aktivoiduttu tallettelun suhteen.

Mulla on ollut pari päivää ovismaista kipuilua vaikka ei mitenkään voi olla vielä. Hämmentävää. Jos ovis on taas kp 20-21 paikkeilla niin sitä saakin odotella vielä pari viikkoa. :cautious:
 
Hassua kuinka tätä ketjua jämähtää lukemaan joka välissä kun mahdollista, vaikka vasta liittyi mukaan.. ja iloitsee tuntemattomien plussauksista ja harmistuu (onko se edes sana?!?) Uusista kierroista.. kuinka sitten kun porukka käy tutummaksi?!? :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
iK
Täällä tosiaan nyt ihan kunnon menkat. Vähän semmonen fiilis että tulee tosiaan kahden kierron edestä. Fine by me! Bring it on! :sneaky: Mulla on suht harvoin kk-kipuja, nyt on kyllä ollut jonkun verran mutta oon vaan jostain syystä ottanut ne ilolla vastaan. o_O:LOL:

Piti muuten vielä kommentoida, että ei mun tarvi kertoa miehelle oviksesta, hän kuulemma huomaa sen musta kilometrien päähän... :whistle:
 
Äh kun päivät matelee. Tuntuu että olisin vuotanut jo pitkään mutta nythän on vasta kolmas päivä. Pääsisimpä jo piinailemaan!

Mietinkin tuossa että olenko laskenut oikein tätä kiertoa kun olen laskenut että kp1 on ensimmäinen vuotopäivä? Vai pitäisikö laskea että kp1 on se päivä kun en enää ottanut e-pilleriä? Jos jälkimmäinen niin sitten ovulaatio olisi jo ensi viikon puolessa välissä (köh köh, eihän mun pitänyt laskea.. :oops:) mutta jos vasta ensimmäisestä vuotopäivästä niin sitten menee loppuviikolle.

Mietin myös kun tämä "tyhjennysvuoto" on epätavallisen niukka ja kivuton, että voiko olla mahdollista että ovulaatio olisi ollut heti pillereiden lopetuksen jälkeen (n) Koska voihan raskaaksi tulla silloinkin kun pillerin unohtaa.. Talleteltua saatiin kuitenkin pillerien lopetuksen jälkeen ennen kuin vuoto alkoi ja onneksi on aikaa talletella koko ensi viikko joten vaikka ovulaatio olisikin ensi viikolla niin ei haittaa.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

15.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................Kp 53/23...............yk 3
Keijukuningatar....Kp 52/30-40..........yk 2
Lunart....................kp 49/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 47/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 44/?................yk 1
Autumnn...............kp 39/xx..............yk 12
Rubikinkuutio........kp 37/34.............yk 2
Mansikka19..........kp 33/25................yk 4
EeEeVee................kp 30/28..............yk 1
Eufemia85.............kp 28/26..............yk 6
Uhups....................kp 28/26-28............yk 6
Wintersun..............kp 26/23-29.....ya 12/10
Vuuti......................kp 26/28-32.....ya 2/17
Jeyz84...................kp 25/xx............yk 1
Toiveikas92..........kp 24/38..............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 24/30...........yk 8
Kissanainen87.........kp 24/29..........yk 13
Mustikka89...........kp 22/25-28.......yk 2
Toiveli....................kp 22/26............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 21/25-28.....yk 1
Helinä87...............kp 20/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 20/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 20/28...........ya 5/17
aanskuh................kp 19/35...........ya 7/17
Tiutau13...............kp 19/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 19/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 19/28.............ya 5/16
Hemppanen..........kp 18/29 .............yk 5
Sofi86...................kp 18/28-32.........yk 8
Pihlaja87..............kp 14/26..................yk 7
Tillukkainen...........kp 13/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 13/xx...............yk 2
chili_......................kp 10/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 10/33-36..........8/18
Lillium....................kp 9/26-28.........yk 4
Laima....................kp 9/28.............yk 2
Sucrine.................kp 7/xx..............yk 7
Appelsiiniomena...kp 6/33.............yk 9
Haavejuttu............kp 5/30.............yk 1
Janskusdff............kp 5/28..............yk 4
Sarianne81...........kp 5/xx..............yk 1
iK..........................kp 3/28.............yk 4
Miina-....................kp 3/27............yk 6
papupata12..........kp 2/29-32.........yk 2
Siltsu....................kp 2/?...............yk 2
Nelly31..................kp 2/35.............yk 2
Pillipöllö................kp x/xx..............ya 8/18
1986/13................kp x/xx..............ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Uhups.................dpo 15
EeEeVee..............dpo 15
rubikinkuutio.......dpo 13
Vuuti....................dpo 12
Mustikka89........dpo 12
Toiveli.................dpo 6
Naissoturi..........dpo 6
Momon...............dpo 5
Kumiankka1.......dpo 5
Tiutau13.............dpo 4
Helinä87.............dpo 4
Hemppanen.......dpo 3
Alinah92.............dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Huomenta!
Aargh, dpo4 tai 5 ja alkoi oviksen jälkeiset kivut! Missä vaiheessa muilla joita niitä on ne alkaa? Itellä alaselkää ja vatsaa särkee kun olis menkat ja rinnat arat.Yleensä kestää melkein menkkoihin asti kunnes alkaa. Ei tää nyt mitään älytöntä kipua oo mut koko kierron aina jostain syystä särkee..
 
Onnea vielä tuhannesti EeEeVee

Wintersun, tsemppiä lääkärikäyntiin.

Tervetuloa
kaikki uudet, voimahalit uuteen kiertoon tipahtaneille

Täällä menkat loppuivat, osaisiko joku neuvoa kun mulla on nuo ovulaatiotestit milloin pitäisi alkaa tikuttelemaan? kiertoni ennen viimeisintä raskautta oli 27pv, mutta nyt siis tyttö 10kk ja käytössä oli minipillerit, mitkä jätin viime viikolla pois, seurauksena supermenkat. Juu ja ikää enempi.

T. Sarianne kp 5/27?
 
Onnea @EeEeVee :love:

@rubikinkuutio toivottavasti pian pamahtaa räikeät viivat :love: (y)

@Neltsuliini Tuttua täälläkin. Kivut alkaa menkoista, muutama päivä väliä ja oviskivut kunnes taas dpo 2-3 alkaa ja jatkuu uusiin menkkoihin :confused:

Täällä loppu vuoto eiliseen iltaan, menkoiksi luettavaa oli n.24h ja loppu ku seinään. Rasittavaa kun haluais ajatella muutakin kuin raskautumista, erilaisia kipuja ja vuotoja :unsure:
 
Onnea vielä tuhannesti EeEeVee

Wintersun, tsemppiä lääkärikäyntiin.

Tervetuloa
kaikki uudet, voimahalit uuteen kiertoon tipahtaneille

Täällä menkat loppuivat, osaisiko joku neuvoa kun mulla on nuo ovulaatiotestit milloin pitäisi alkaa tikuttelemaan? kiertoni ennen viimeisintä raskautta oli 27pv, mutta nyt siis tyttö 10kk ja käytössä oli minipillerit, mitkä jätin viime viikolla pois, seurauksena supermenkat. Juu ja ikää enempi.

T. Sarianne kp 5/27?
Mä alotin renkaan poiston jälkeen oviksen tikuttamisen joskus kp 8-9, en osannut yhtään arvioida missä välissä tulisi ja varauduin pitkään metsästykseen. Plussa tulikin kp 13, tämän jälkeen tullut muutamaa päivää myöhemmin. Normaali kierto 27pvää.
 
Mä alotin renkaan poiston jälkeen oviksen tikuttamisen joskus kp 8-9, en osannut yhtään arvioida missä välissä tulisi ja varauduin pitkään metsästykseen. Plussa tulikin kp 13, tämän jälkeen tullut muutamaa päivää myöhemmin. Normaali kierto 27pvää.
Miina kiitos paljon, jos mäkin sitten alan samoihin aikoihin tikuttelemaan:love:
Saanko kysyä, tulitko raskaaksi siitä kierrosta?
 
Argh!! Viime raskauden jälkeen kun menkat alkoi, ne oli suunnilleen kellon tarkat. Nyt muutama viime kuukauden ne on heittänyt ihan häränpyllyä.. nyttenkin toista päivää hirveet menkkakivut, vaikka kaiken järjen mukaan vasta reilu viikon päästä pitäis alkaa.. ovista tikutellut ja ei ne voviiv ole lähelläkään samaa,ettei voi edes sen piikkiin laittaa..
 
Onnea plussanneille! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Minä olen jossain välitilassa, testit ihan selviä negoja mutta menkkoja ei vaan näy. Ärsyttävää. Viikonloppuna olis juhlatkin, kai mä uskallan juoda kun nuo testit on niin negoja kuin olla ja voi..
 

Yhteistyössä