.

@Siltsu No siis tilanne oli valitettavasti se, että se ei ole kotona vaan lasten kanssa mummulassa. Mä sain yöllä paniikkikohtauksen, enpä oo sit vuosikymmeneen saanu, en tiedä mistä tuli. Kerroin miehelle siis messengerissä ja se välitti vaan eniten siitä että mä oon kunnossa:barefoot::love: Ei saanu siis slaagia, oli kumman seesteinen itseasiassa. Ehkä sekin on raskaana:ROFLMAO:.
 
Mäkin olen @Tiinaliina1 ihaillut sun päänäärätietoista toimintaa (y):LOL: Ja tuotti tulosta, selkeästikään teille ei ole sitten kovin vaikeaa tulla raskaaksi :) Toivon kaikkea hyvää ja hirveästi onnea alkuraskauteen :love:

Täällä dpo9 testattu tyylipuhdas nega :geek: *hakkaa päätä seinään*
 
@chili_ Mäkin sain negan dpo9;).
Siis joo. Uskoisitko jos sanon että ollaan oltu viimeisen 5 vuotta ilman ehkäisyä ja suurimman osan viime vuosikymmenestä olin ilman ehkäisyä koska en raskautunut edes kirveellä. Ekan lapsen jälkeen kroppa oppi edes ovuloimaan kunnolla. Mä en suinkaan ole niitä jotka raskautuu katseesta, niinku jotkut:cautious:. Vaikka myönnän, että mun palstailu kuumeilupuolella päättyikin lyhyeen. Mä niin toivon teille kaikille plussia:love:
 
@Tiinaliina1 Hienoa että plussa vahvistuu ja isot onnittelut sinulle :love: Ihanaa että miehesi suhtautuu asiaan hyvin. Toivottavasti täältä pääsee moni perässä kesäkuisiin.

@Siltsu Hyvin on toivoa, eikös siittiöiden elinikä ole helposti se 3 vuorokautta ja jopa enemmänkin. Ja oon ymmärtänyt että tallettelut ennen ovista ois tärkeintä.

@chili_ Nyt vielä malttia! Testaa parin päivän kuluttua uudelleen :)

@Wintersun Oon ihan tosi pahoillani :( En osaa sanoa muuta, kun että voimia ja jaksamista sinulle. Onneksi hoidot vie teitä kuitenkin koko ajan eteenpäin. Varmasti jokainen täällä palstalla toivoo erityisesti sinulle hyvää onnea ja plussaa tämän asian suhteen!

@Bubble92 Pahoittelut negasta, vaikkakin toivoa on vielä! :) Testaa vaikka huomenna tai ylihuomenna herkällä testillä uudelleen

Jes, täällä vihdoin ovisplussa (kp17) eli minut voi siirtää piinailijoihin, tänään dpo0. En ole varma oliko ovis jo aikaisin aamulla kun niin kovasti kipuili, tai sitten tulee vuorokauden sisään. Hyvin muuten näkyy kuvassa, että vaikka kp8 oli lähes plussa, niin se ei ollut ihan plussa kuitenkaan :D Talleteltu kp14 ja kp16, tänään täytyy sitten vielä varmuuden vuoksi :sneaky:

https://aijaa.com/NES3Jz
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1
 
Viimeksi muokattu:
Ihanasti plussia tullut! :love::love:

Täällä tylsä vaihe menossa kun ovulaatio on mennyt ja odotellaan menkkojen alkua. Talletettiin kyllä kp 13, 14 ja 15 (y) Onko kellään muulla välillä sellainen tunne ettei haluaisikaan lasta? Siis tottakai haluan lapsen, mutta aina välillä mieleen tulee ajatus että onko sittenkään oikea hetki, mitä jos en pärjää, ei sittenkään tästä kierrosta, entä jos sitä tätä tai tuota.. :unsure: Olen monta vuotta haaveillut omasta pienokaisesta ja nyt vihdoin kun olisi sen aika, rupeaa itseäni jännittämään. Mies on täysillä mukana ja tukiverkostoa löytyy ystävistä ja sukulaista mutta silti jännittää! Eli todellisuudessa mitään hätää ei ole ja tahdon lapsen mutta ääh! Jospa tämä menisi ohi viimeistään sitten jos (ja kun!) saan plussan.
 
Ihanasti plussia tullut! :love::love:

Täällä tylsä vaihe menossa kun ovulaatio on mennyt ja odotellaan menkkojen alkua. Talletettiin kyllä kp 13, 14 ja 15 (y) Onko kellään muulla välillä sellainen tunne ettei haluaisikaan lasta? Siis tottakai haluan lapsen, mutta aina välillä mieleen tulee ajatus että onko sittenkään oikea hetki, mitä jos en pärjää, ei sittenkään tästä kierrosta, entä jos sitä tätä tai tuota.. :unsure: Olen monta vuotta haaveillut omasta pienokaisesta ja nyt vihdoin kun olisi sen aika, rupeaa itseäni jännittämään. Mies on täysillä mukana ja tukiverkostoa löytyy ystävistä ja sukulaista mutta silti jännittää! Eli todellisuudessa mitään hätää ei ole ja tahdon lapsen mutta ääh! Jospa tämä menisi ohi viimeistään sitten jos (ja kun!) saan plussan.
Kyllähän tässä ajatukset ja tunteet heittelee laidasta laitaan kokoajan, välillä pelottaa että tuleekohan ollenkaan raskaaksi, ja välillä toivoisi lisäaikaa tähän hommaan. Meillä kun on jo lapsia niin sitä suuremmalla syyllä tulee mietittyä et ollaanko me ihan hulluja kun taas alusta halutaan aloittaa kaikki :rolleyes: on varmaan luonnon omatapa valmistaa siihen että yritys voi viedä aikaa, ja pettymyksiä yleensä tulee..
 
Täällä kanssa tunteet heittelee laidasta laitaan.. joka toinen kerta tosi iloinen plussanneiden puolesta ja joka toinen kerta (ikävä nyt myöntää) mutta kyllä se katkeruus nostaa omaa päätään, että koska on meidän vuoro :(

Lähipiirissäkin ystävät hankkii jo toista tai kolmatta ja me ei saada edes yhtä :cry:
 
Ainiin ja korjatakseni tuohon katkeruuteen, olen tosiaan teidän muiden piinailijoiden ja plussenneiden puolesta onnellinen:love:
Enemmän se sattuu kun puolitutut ja tutut kyselee koska vauva ja heille se tuntuu olevan itsestään selvää että lapsi tulee heti puolen vuoden sisällä kun jättää ehkäisyn pois (n)
 
Hei vaan! Aikani täällä lueskeltuani oma jännäily kasvoi niin suureksi, että pakko itsekin jotain kirjoitella. Olen kolmenkymmenen paremmalla puolella, samoin mieheni, ja toiveissa on perheen toinen (ja varmaan myös viimeinen lapsi). Haluaisin uskoa, että juuri nyt olisi sopiva hetki pikkusisarukselle. Esikoinen on reilu parivuotias ja muutenkin elämä näyttäisi (esikoisen uhmaa lukuunottamatta) siltä, että vauvalle olisi tilaa.

Ovulaatio tuntuisi tapahtuneen tämän viikon loppupuolella, ehkä eilen. "Toimintaa" on myös ollut, ja fiilis on todella positiivinen. Toki jos tämä näin helposti kävisi niin ihmeeltä ihan tuntuisi, esikoista työstimme vuoden verran ja pari keskenmenoa mahtui mukaan. Joka tapauksessa edessä on piinalliset pari viikkoa, testit on jo tilattu kaappiin odottelemaan. Muutamat hyville kavereille olen maininnut vauvatoiveestamme, ja useat läheiset varmasti arvaavat tämän toiveemme. En silti osaa kellekään oikein kasvotusten jauhaa tästä jännityksestä, ovulaatioista ja kiertopäivistä, joten helpompi ehkä kirjoitella täällä ja jännittää yhdessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Heippa

Ihana viiva Tiinaliina1, paljon onnea vielä tännekin:love: mäkin haluun tuollaisen

Onnea muillekin plussanneille.

Chili, älä luovuta:love: dpot pienet vielä.


Täällä rinnat arat, se herättää toiveet onnistumisesta. Mutta menkkajomoja jo myös havaittavissa..tosin nekin voivat kuulua raskauteen. Uusi oire on tuo mieletön hikoilu, kainalot hiessä ja jalat. No toive elää, välillä oon niin raskaana ja välillä en.

Nyt alkaa mun pienen rakkaan 1v synttärit.

Piinistelyonnea kaikille, plussasäteitä:love::love:

Palailen taas.
 
@Wintersun Oon niin pahoillani. Toivon mahdollisimman helppoa matkaa teille.

@Haavejuttu Esikoista yrittäessä mulla oli hirveen epävarmat fiilikset kaikesta ja jännitti kamalasti, mutta heti, ku testi näytti plussaa, niin jotenkin kaikki loksahti kohdalleen. :)

@W.we Onhan se välillä vaikeaa olla onnellinen muiden puolesta, kun itekin haluaa niin kovasti. Erityisesti, kun kaikki eivät tunnu tajuavan, että ei raskaaksi tuleminen tapahdu kaikilla sormia napsauttamalla. Tsemppiä sulle, toivottavasti plussa tulee pian! (y)

@amadecasa Tervetuloa mukaan ja plussatuulia. :)

@Tiinaliina1 Onnea vielä kerran! :love:

Omaa: Dpo12 ja menkkojen pitäisi alkaa tänään. Eilen oli kovat menkkakivut, tänään vain satunnaista juilintaa. o_O Pakko pitää vaippaa, kun tuntuu, että hanat aukeaa milloin vain. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@W.we Voin allekirjoittaa fiilikset. Ja senkin, että vaikka täällä iloitsee muiden plussista niin kyllä ne samalla kirpaisee. Varsinkin kun yrittää saada sitä ensimmäistä ja toisilla on jo vaikka kuinka mones. Oma km tietysti vielä lisää ikäviä fiiliksiä, kun nyt on tavallaan takas lähtöruudussa ja tässä kaikessa menee vielä "aikaa hukkaan". Tsemppiä ja plussaonnea! :love: Koitetaan kestää kaikkien näiden tunteiden kanssa.

@Wintersun Sua ei päästetä (edelleenkään) helpolla. Kovasti jaksamista!

@Haavejuttu Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta eikä ole nytkään. Siinä mielessä välillä on sellainen olo, että mikäs hinku tässä on saada lapsi. En edes ole mikään suuri lasten ystävä. :LOL: Mutta toisaalta oman lapsen näkisi kuitenkin kiinteäksi osaksi omaa tulevaisuutta ja nyt tuntuisi oikealta hetkeltä sille.

Plussatuulia kaikille! :love:
 

Yhteistyössä