.

@peanut_butter toi oli just se mitä yritin huonosti selittää että kemialliset varmaan ihan tavallisia ja kaikilla ehkäpä niitä on jos ajoissa testailisi.

@amadecasa minä ainakin olen mukana ensiviikon testailuissa, mutta vasta perjantaina (y)

Tervetuloa uusille.

Pitkää kiertoa pukkaa sulla @tupsahus mutta hyvä että olette jo apuja hakeneet ja saaneet. Toivotaan että tärppää mahdollisimman nopeasti.

@Wintersun kiva lukea sinun kuulumisia vaikkei nyt kauheasti ollutkaan uutta kerrottavaa. Olet ollut mielessä. :love:
 
maris39
Ai niin on mulla yksi mieliteko myös tullut. Tekee mieli juoda karpalomehua. Sitä on ollut pakko ostaa viimeiset 3 pvä. Se on kyllä terveellinen juttu. Ei tule pissatulehduksia helpolla
 
Tervetuloa mukaan @Rosmariini86 ja @tupsahus :)

@Bubble92 pahoittelut uudesta kierrosta :(

@Wintersun toivotaan mahdollisimman hyviä tuloksia! (y)

@Siltsu ja @Sarianne81 paaaaaljon vahvistumista viivoille :love:

Mä mietin et pitäskö varata se gyneaika ennen ovista vai sen jälkeen, olisko kannattavampaa nähdä että ovis on tapahtunut vai minkä kokoista on kehittymässä? Näkeekö oviksen jälkeen munasarjoista jotain ”huonommin” kuin ennen irtoamista? Toisaalta kiinnostais et kuinka paksu limakalvo on loppukierrossa..
Haluaisin vastaukset et onko limakalvo tarpeeksi paksu raskauden alkamiseksi, miksi renkaan jälkeen edelleen tuhruttaa joka kuukausi, jopa kp 10 saakka. Ja vielä se että miksi digi ei koskaan näyttänyt plussaa vaikka liuskat sanoo muuta, onko LH-piikki vain alhainen vai tapahtuuko ovista lainkaan.. ja vielä se että miksi liuska o-testi näyttää todella vahvoja viivoja muutama päivä ennen ovista ja pitkään sen jälkeenkin. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Moikka kaikille!!
Oon lukenut teidän juttuja tässä "salassa" jo hyvän aikaa..ja nyt päätin että vihdoin liityn enemmän tai vähemmän aktiivisena mukaan ryhmään.

Aluksi pakko todeta että kirjoitusten perusteella ihan uskomattoman mahtavia tyyppejä täällä mukana. Toivo elää vaikka ei aina niin positiivinen tai voimallinen olisikaan. Silti jaksaa purskuttaa sitä tärkeimmäksi asiaksi kohonnutta päämäärää kohti ja tavoitella omaa unelmaa tulla lapselliseksi(siis lapsekkaaksi/lap..äh).
No aina ei huumoria löydy mutta tietynlainen asenne kantaa muuten ihmeen pitkälle kaikesta huolimatta!

Itsestäni:
Reilun 30v nainen parisuhteessa jo vuosikymmenen, esikoinen toiveissa.
Taustaa: 11 vuotta ollaan oltu miehen kanssa ja ilman ehkäisyä. Päätettiin että lapsi saa tulla jos on tullakseen ilman mitään sen enempää yrittämistä. Noh, ei tärpänny ja toisaalta hyvä niin.
Nyt viimeisen puolen vuoden aikana yritystä tosissaan ja mies mukana yhtälailla. (Välillä tuntuu että mies odottaa esikoista tullakseen enemmän kuin minä vaikkakin minä oon tässä ,omasta mielestäni, se joka hääsää, hoosaa ja testejä testien perään. Vauvan vaatteitakin ostaneena). Joka kuukautinen pettymys osunu kohalle ja itku herkässä. Ei vaan tärppää. Vaikka yritystä on, neuvoja kuunneltu yms.
Nyt ekaa kertaa greippimehua jokapäivä. Myös foolihappo(monivitamiini ilman A:ta ollu mutta teki olon pahaksi).

Yk 5. Kp16/26
Ovulaatio: vahvin viiva kontrollin lisäksi tuli jo kiertopäivänä 9 (ainakin limat ja kivut oli sellaset että no nyt, ovulaatiotestit antoi tasapaksut viivat joten varma testeistä en ole mutta oireista kyllä).
Eli huonolla matikkapäällä menossa
DPO6.

Pahoittelen jos on liikaa tekstiä tai muuten sekava. Koitan jatkossa sit olla tarkempi kirjottamisen suhteen.

Alavatsaa jomotellu viimeisen viikon ajan. Pahaolo ollu mutta voi johtua ihan vaan mun suolistosta. Oikeastaan mitään oireita ei tällähetkellä. Unenpäästä kiinni on vaikea saada. Johtunee siitä että odotukset on korkeella ja pää täynnä niitä ajatuksia.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille tulevaan (kävi miten kävi mutta toivotaan parasta!!) ☺

On muuten hirmukiva lukee muiden ajatuksia, kokemuksia ja kuulumisia. Niistä saa voimaa ja helpotusta!☺
 
TOIVEENA VAUVA 2019

8.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saltsu_...................kp 65/28................yk 1
Minimali..................kp 62/30-32..........yk 2
Mustikka89.............kp 54/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 50/28...............yk 14
Neltsuliini................kp 47/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 47/36..............ya 8/18
Toiveikas92.............kp 44/34...............yk 9
Maya123.................kp 41/28...............yk 1
Sennay....................kp 40/xx...............yk 2
Pioni85....................kp 38/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 36/xx...............ya 8/18
MatildaJ..................kp 34/25...............yk 3
LaTiLa.....................kp 33/32...............tjot
Papupata12............kp 33/29-32..........yk 2
Siltsu.......................kp 31/25...............yk 3
Ngale.......................kp 29/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 29/30..............yk 5
Annanna..................kp 28/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 28/30..............yk 2
Persikka123.............kp 28/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 27/33..............yk 10
Sarianne81..............kp 26/27-33.........yk 1
Veeja.......................kp 26/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 25/28-32.........yk 2
Vuuti........................kp 25/28-32.........ya 2/17
Naissoturi................kp 23/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 23/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 23/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 22/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 21/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 19/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 18/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 17/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 17/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 17/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 16/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 15/29..............yk 7
iK.............................kp 15/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 15/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 13/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 12/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 10/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 10/27-30.........yk 4
Lillium.......................kp 9/26-28..........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 9/26-30..........yk 3
Emppu-93................kp 7/28-32..........yk 2
Cara-mel..................kp 7/26-28..........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 7/xx................yk 1
Keijukuningatar........kp 6/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 6/28...............yk ?
Laima.......................kp 5/28...............yk 4
Tupsahus.................kp 5/50...............ya 3/17
Alviita.......................kp 5/32...............yk 2
Miina-.......................kp 4/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 3/26................yk 4
Lllariel......................kp 2/23-26..........yk 3
Saippuakupli............kp 1/xx................yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 24
MatildaJ..............dpo 22
LaTiLa.................dpo 15
Sarianne81.........dpo 14
Ngale..................dpo 13
Ilonetsijä..............dpo 12
Veeja...................dpo 12
Kindermaxi..........dpo 12
Naissoturi............dpo 11
W.we...................dpo 11
Vuuti....................dpo 9
Marlen.................dpo 8
Peanut_butter......dpo 8
Poreilevalimu.......dpo 7
Luumupuu_.........dpo 5
Kuuutti.................dpo 4

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
Chili_,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

StellaMom (yk 3)
 
Kuulun niihin tämän viikon testaajiin, tosin oletettu alkamispäivä on huomenna. No eilen illalla tuli jo sellainen olo, että hanat auki.. :( Minkäänlaisia raskausoireita ei oikein ole, vähän flunssaa ja koko kierron on oikeastaan alamahaa nippaillut säännöllisen epäsäännöllisesti.

Vielä elättelen kuitenkin toiveita, ettei täti kurvaa paikalle.. :whistle:
 
maris39
Mulla menossa Kp 25. Viime kierto oli 24 päivää. Pelkään koko ajan menkkojen alkavan. Aamulla olin ihan varma että ne alkaneet. Menkkamaiset kivut ollut jo 4 pvä. Ei meinaa uskaltaa vessassa käydä kun pelkää että menkat alkaneet. Mulla kierrot mennyt sekaisin stressin takia. Nyt ollut todella lyhyitä kiertoja.
 
Täällä tänään kp 1 :poop:
Vaikeutuu ennustaminen kun kierto heittelee nyt 30-36pv välillä. Ovistestejä en ota vieläkään käyttöön, tämä yrittäminen on tehnyt hyvää seksielämälle joten nautin tämän kierron siitä vielä aikaisempaa useammin. Jos seuraavaan kiertoon joudutaan niin taidan sitten ottaa testit mukaan.
Kp 1/xx yk 5
 
Ihanaa huomenta maanantaista huolimatta!:)

Ihana ryhmä,tekstiä tulee kuin Runebergiltä! Ja niin kannustavaa ja toisia tukevaa. Vaikka sanotaan että tämmöset vauvasivut on höpöhöpöä niin ei einakaan tämä ole:love:

Onnittelut suuret plussan saaneille!:love: Täällä ollutkin puhetta että vaikka on iloinen ja onnellinen muiden plussista niin kyllä silti vähän omaa mieltä vetää matalaksi:( en oo edes miehelle puhunut että oon r-testejä tehnyt ison kasan,haluisin sen taas jollain tavalla yllättää kun plussa joskus tulee:) oon sit ollu päivän tosi apea ja kiukkunen mutta onneksi harmitusta kestää vain pienen ja kaikki on taas hyvin.

Tervetuloa uusille ja paljon voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille(y)
Voimahaleja negan ja todella huonojen uutisten saaneille:love:

ON tänään on ollut ovisplussa,tai ainakin hyvin lähellä,pitää vielä myöhemmin testata uudelleen:D täällä siis ollut tylsää alkukiertoa,nyt kp16.
Nyt mietinkin sitä (ja illalla mökötin miehelle tästä:oops:) että kun on talleteltu toissailtana ja seuraavaksi tänään jossain vaiheessa ja mahdollisesti huomennakin, niin mahtaako ne kerrat riittää? Itse oisin eilen halunnut mutta mies olikin jo niin väsy ettei jaksanut:(
Vaikka kyllähän nuo viisaammat sanovat että se joka toinen pvä riittäis mutta kun:whistle:


Tästä siis alkaa jälleen piinaviikot:geek:
 
Alan kohta menettää toivoni yrittämisen suhteen. :cry:

Kesäkuussa stressi nousi superkorkeelle ja menkat tuli vasta kp46. Ja sitten seuraavissa kierroissa lähti hienosti tasoittamaan. Nyt taas töissä vedettiin syyskuun alussa niin kovaa haitariin että stressitaso nousi äkillisesti. Nyt kp44 eikä mitään tuntemuksiakaan menkoista, eli narisee että 10pv menkat myöhässä.:cry:

Alan oleen ihan loppu jo. Jokuhan mussa on oltava vikana. :cry:

Onnea muille yrittäjille ja plussanneille.
 
@Siltsu Kyllä se viiva vahvistuu, toivotaan nyt että viiva jatkaa vahvistumista :love:

@Minmar83 Kyllä uskon että varmasti nuo kerrat riittää, tosiaan se noin joka toinen/kolmas päivähän on kai se yleisesti suositeltu. Tsemppiä! (y)

@Toiveikas92 Voi harmi :( Onko jotain keinoa, millä saisit stressitasoa alemmas? Voi kuulostaa hölmöltä, mutta joitain auttaa esim. meditaatio/jooga tms.. Joka tapauksessa, voimia! <3

@Wintersun Kiva kuulla sinustakin, toivottavasti pian aktiivisemminkin ;) Voimia sinullekin! <3

Täällä dpo8, jaiks!
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae ja Minmar83
Ihanaa huomenta maanantaista huolimatta!:)

Ihana ryhmä,tekstiä tulee kuin Runebergiltä! Ja niin kannustavaa ja toisia tukevaa. Vaikka sanotaan että tämmöset vauvasivut on höpöhöpöä niin ei einakaan tämä ole:love:

Onnittelut suuret plussan saaneille!:love: Täällä ollutkin puhetta että vaikka on iloinen ja onnellinen muiden plussista niin kyllä silti vähän omaa mieltä vetää matalaksi:( en oo edes miehelle puhunut että oon r-testejä tehnyt ison kasan,haluisin sen taas jollain tavalla yllättää kun plussa joskus tulee:) oon sit ollu päivän tosi apea ja kiukkunen mutta onneksi harmitusta kestää vain pienen ja kaikki on taas hyvin.

Tervetuloa uusille ja paljon voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille(y)
Voimahaleja negan ja todella huonojen uutisten saaneille:love:

ON tänään on ollut ovisplussa,tai ainakin hyvin lähellä,pitää vielä myöhemmin testata uudelleen:D täällä siis ollut tylsää alkukiertoa,nyt kp16.
Nyt mietinkin sitä (ja illalla mökötin miehelle tästä:oops:) että kun on talleteltu toissailtana ja seuraavaksi tänään jossain vaiheessa ja mahdollisesti huomennakin, niin mahtaako ne kerrat riittää? Itse oisin eilen halunnut mutta mies olikin jo niin väsy ettei jaksanut:(
Vaikka kyllähän nuo viisaammat sanovat että se joka toinen pvä riittäis mutta kun:whistle:


Tästä siis alkaa jälleen piinaviikot:geek:
Meillä oli hei seksiä nyt lauantaina ja ovis osui ti-ke yöhön... ja näyttää että ainakin yritystä on(y)
 
Alan kohta menettää toivoni yrittämisen suhteen. :cry:

Kesäkuussa stressi nousi superkorkeelle ja menkat tuli vasta kp46. Ja sitten seuraavissa kierroissa lähti hienosti tasoittamaan. Nyt taas töissä vedettiin syyskuun alussa niin kovaa haitariin että stressitaso nousi äkillisesti. Nyt kp44 eikä mitään tuntemuksiakaan menkoista, eli narisee että 10pv menkat myöhässä.:cry:

Alan oleen ihan loppu jo. Jokuhan mussa on oltava vikana. :cry:

Onnea muille yrittäjille ja plussanneille.
Samaistun kyllä suhun! Oon viimisen viikon joka aamu/päivä itkenyt bussissa matkalla töihin ja töissä vielä takahuoneessa keräillyt itseäni jotten itkisi töissä... alkaa usko ja toivo loppua koko haaveeseen että musta tulee vielä joskus äiti :(
 
Ohhoh! Mä oon ihan ällikällä täällä. Tänään on kp 41/28 ja oon tasaisesti tehnyt noita tyylipuhtaita negoja. Tänään taas aattelin testata kun ihmettelin missä ne menkat viipyy. Ihan selvä plussa, viiva oli jo yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Nyt en tiedä mitä ajatella, oon niin onnellinen ja samalla vähän kauhuissani. :love:

Anteeksi tää omanapailu, en vaan osaa aatella nyt mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
Hei kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat, pahoittelut keskenmenoista, uuteen kiertoon joutuneille ja pitkistä kierroista kärsiville. :love: Olen täällä hiljaisuudessa lukenut teidän viestejä ja reagoinut teidän muiden iloihin ja suruihin, vaikka en ole mitään kirjoitellutkaan. Kauhulla katsonut, kun kipuan vaan ylemmäs ja ylemmäs kp-listoilla, eikä mitään tapahdu. :unsure: Kp 40 tänään siis menossa ja lauantaina testattu nega. Hormonilabrat otettiin viime kuussa, mutta niissä ei mitään häikkää ainakaan lääkärin mukaan ollut. Terolut-kuurin jatkoi kolmeksi kuukaudeksi ja tänään soitan varmistuksen vielä sen aloittamisesta. Tämä kierto kun alkoikin spontaanisti. Onneksi ei ole käynyt kuukautisten odottaminen pitkäksi, kun on niin paljon kaikenlaisia asioita ollut tässä.

@Wintersun Kiva kuulla sinustakin. :love:

Hyvää alkanutta viikkoa ja plussapuhuria kaikille! :whistle:
 

Yhteistyössä