Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Oma napailu: Taidan olla aika hidas hormoonihyrrä, tai sitten kaikki ei ole kuten pitäisi koska tässä aamun digiä, lupasin tehdä kun kuukautiset ovat viikko myöhässä ja voila... siinä se nyt on. Se sana jota en todellakaan odottanut. Olin valmistautunut ihan eri vastaukseen...:cry:o_O:eek::sick: Eli plussa tuli!

Liitetyt tiedostot:

2. peanut_butter

peanut_butter Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    270
    @Siltsu Minä näen viivat! Oioi ihanaa, toivotaan vahvistumista <3

@jonxu Pahoittelut menkoista, voimia :(

@Bubble92 Vau, onnea! :love: Jännästi tuo väri on epätasainen, mutta siis selkeä plussa kyllä. Ootko kokeillut tehdä toista testiä?

@StellaMom Vau, onneksi olkoon! <3 Olitko siis aiemmin testannut ja saanut negoja (en nyt muista kun näitä viestejä tulee täällä niin paljon)?

Ihanaa että saadaan tännekin jo lokakuun plussia <3 Kumpa moni meistä tulisi pian perässä. Osaatteko plussanneet kertoa, oliko oireet ennen plussaa jotenkin erilaiset kuin muissa kierroissa?

Täällä dpo5 ja aika matelee, edelleen :coffee: Odotan vaan jo että dpo:t ois sellaiset, että vois edes alkaa kuvittelemaan oireita. :D

3. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Plussat tulivat liuskoilla, erittäin haaleita nyt viikon ajan, päätin vielä tällaisella kokeilla ja se sitten sanoi tänä aamuna että raskaana oltais. Mun laskelmien mukaan olisin jo 14.9 ollut ovulaatio mutta tämän testin mukaan vasta 1-2vko raskaana. Sen perusteella arvele olevani matalahormonihyrrä tai sitten on jotain "vikaa". Mun edellisissä kierroissa kuvittelin paljonkin oireita, kiinnittymisestä huonoon oloon. Tällä kierrolla ei ollut mitään. Nyt viime päivinä (viime vklsta alkaen) on röyhtästyttänyt, ilmavaivoja, ruokahalussa muutoksia, mutta oli jo tiedossa että menkat myöhässä silloin. Olin jotenkin varma että ei tärppää, ja sitten kävi näin. En osaa selittää. Pahoinvointia arvelen tulevan sitten vkolla 6 viimeistään.

4. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    412
    Ihanaa että niitä plussia ja haamuja alkoi heti sadella :love: onnea !

5. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    @StellaMom onnea! :love: Laitetaanko plussanneisiin? :)

@jonxu pahoittelut ja tsemppiä kovasti, on tää henkisesti raskasta kyllä :(

@Bubble92 jännä testi, varovaisesti onnea :love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Kai sitä pitää uskoa että pikkuinen pysyy vauhdissa mukana! On vähän epävarma olo vielä, oireita ei ole pahasti ollut :) Laitetaan mukaan plussanneisiin! Kyl tässä pitää pysyä positiivisena :love:

7. Ilonetsijä

Ilonetsijä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    230
    Ihania plussia tullut, jee jee kiva lukea heti aamusta :love: Onnea.

Itellä jotenkin rento olo, niin tulevan testauksen suhteen ja muutenkin. Onneks vkl on sellaista menoa että en kerkee ees miettii hätätestausta :X3: ootan maanantaihin jolloin dpo12. Outoa on se et oloja on mut en oo google-hakua käyttäny yhtään oireiden hakuun, nyt jotenkin aattelen et joko oon raskaana tai sit uutta yritystä. En voi tässä hetkessä asiaan mitään, eli odottelua vaan. Ehkä saa huolettoman kuvan kirjoituksestani, silti sisäinen jännitys kova:D

PLUSSIA TEIDÄN TIKKUIHIN, NIIN TOIVON, JÄNNÄÄ.:love:

• Tykkään Tykkään x 4
    • Ihana! Ihana! x 4
    • List
  8. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    412
    @Ilonetsijä täällä kans sellanen leuto-olo. Tulee plussa jos tulee tyylillä vaikka jännitys ja täpinät on kovat :LOL:
    Maanantaina jatkuu hoidot, joten aamulla silloin herkkä testi tekoon ja jos ei mitään niin otetaan seuraava vaihe puheeksi lääkärin kanssa (y)
    Kovin kovalla ei odotukset ole, mutta jos ei nyt niin loppukuu on sitten minun plussa aikaa jos hoidot etenee nopeasti, jaksan tähän uskoa :love:

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  9. kindermaxi

kindermaxi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    Voi mitä uutisia täällä! Onnea plussailijoille :love:

Täällä aika matelee. On niin kovat pms olot, että turhaan varmaan alan ens viikolla testailemaan, mutta pakkohan se on :LOL:

10. Siltsu

Siltsu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    242
    • Tykkään Tykkään x 4
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  11. Ngale

Ngale Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    Onnea paljon plussista! @Siltsu mä niin pidän peukkuja et noi haamut lähtee vahvistuu. Meilläkin oli peuhut kaksi päivää ennen ovista ja oon ollu ihan varma, ettei sillä voi onnistua. Mut nyt ehkä itelläki toivo vähän pilkahtaa ku näkee noi sun haamut.

Täällä yritän olla testaamatta ennen ensi viikon keskiviikkoa ainakin. Silloin ois dpo14. Yleensä dpo 15 alkaa uus kierto. Perjantaina on meidän viiden hääpäivä, ois aika hienoa plussata sen kunniaks. Mut toiveet ei oo kovin korkeella. Oireita ei juuri oo ollut. Dpo 5 oli selkä ja vatsakipua ja sen jälkeen on tununtunut siltä et rinnat on päivä päivältä pinkeemmät. Mut en vedä tosta mitään johtopäätöksä, koska mulla on aina oviksen jälkeen rinnat turvonnu. Ens viikkoa odotellessa...

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Siltsu

Siltsu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    242
    Ihan yhtä ymmälläni oon kans et simpat voi jaksaa näin kauan.. mut joo, ei mullakaan sen ihmeempiä oireita oo. Alavatsaa ja alaselkää kivisti ja finnejä puskee hulluna eli perus pms vois hyvin olla..
    Muoks. Paitsi ihan hillitön kuumotus poskissa ollu kaks päivää. Mittarikin näytti illalla 37.4:whistle:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. Persikka123

Persikka123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    52
    Minullakin sellainen rento olo, toki odottava. Jotenkin salaa toivon että saan perua aikani naistenpolille, et olisinkin raskaana :whistle: Viimeski plussasin viikko sen jälkeen kun miehen simpat oli tutkittu :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  14. janskusdff

janskusdff Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    76
    Heippa kaikille. Palailen listoille takaisin. Raskaus keskeytyi pari päivää sitten, ei kauaa saatu nauttia tästä :cry: Ottaa koville että tässä on tullut jo yksi kohdunulkoinen ja kaksi kesken mennyttä raskautta. :unsure: Eli lasketaanko se nyt siitä kun vuodot alkoi kun kesken meni vai miten? Se olisi silloin kp 3/28. Yrityskiertoa en edes muista enään.:unsure:
    Onnea silti kaikille plussanneille :love: Ihanaa odotusta teille :love:

• En tykkää En tykkää x 7
    • List
  15. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Voi harmi, mitä tapahtui? Pelkään että mulle tapahtuu samaa, siksi en oikein ole huutanut ilosta asiasta! Jokainen oire ja kipu enteilee aivoissani keskenmenoon tms :cautious:

16. janskusdff

Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    76
    Heräsin aamulla siihen, että alkoi vuotamaan. Ei oikein muuta ennustavaa oiretta ollut. Itse tietty olin kokoajan varma että kesken menee kun edellisetkin eikä oltu kerrottu muille onneksi. Eilen kivut ja vuodot sitten yltyivät ja samaa jatkuu. Toivon vaan että loppuis tää vuoto ja kivut. :cry: Toivon vaan että nyt neljännellä kerralla päästäis yli sen rv 12.

17. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Millä RV tämä alkoi? Ja vaikka km tuntuu pahalta niin se voi olla luonnon tapa sanoa että kaikki ei ollut vaavissa kunnossa myös. Harmi että niitä on tullut noin montaa kuitenkin!

18. janskusdff

Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    76
    Näin koitan itselleni sanoa, että luonnon tapa. Pelkään vaan että mies ei uskalla enää yrittää kun hän ottaa vielä kovemmin asian. Hänelle tämä olisi ensimmäinen lapsi, minulle kolmas. Tämä keskeytyi rv 7+ kuukautisista laskettuna.

19. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    @janskusdff voi ei, pahoittelut keskenmenosta! :cry: Tsemppiä! <3

20. lillium

lillium Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    186
    @janskusdff Voi ei, pahoittelut. Voimia. :(

@StellaMom Onnea onnea plussasta! :love:

Toivotaan myös muille viivojen vahvistumisia, ketä teitä nyt olikaan! :D:love: Ja piinailijoille tsemppiä, toivottavasti saadaan paljon plussia lokakuussa, kun tuo syyskuu jäi vähän hiljaiseksi. (y)

Ite oon ollut nyt vähän hiljanen palstalla ja käynnyt vain lukemassa ja reagoimassa. En tiedä näkyykö teillä, kun painelen välillä vääriä reaktioita. Tarkoitukseni ei ole, on vain ilmeisen vaikeaa näillä nakkisormilla osua oikeaan kohtaan. Itsellä alkaa vuoto olla lopuillaan ja koitan tässä hiljalleen alkaa keräillä ja motivoida itseäni uuteen yritykseen. Mieli on ollut alhaalla tämän viikon ja ketuttanutkin kiitettävästi. Mut eiköhän tää tästä kohta. :notworthy:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  21. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Meillä taas toisin päin, mulle eka hänelle toka. Tällä hetkellä rv 5+ ja jokainen vihlasu on km mun aivoissa. Tiedän että ajattelev hassusti, mutta en halua pettyä jos näin käy. Tai no petyn, mut en putoaisi hirveen kovaa ja korkealta! Tsemppiä silti! Ja sano miehelle että harjoittelu tekee mestarin :) pientä huumoria ja läheisyyttä :love:

22. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    Olen niin pahoillani @janskusdff :cry:

En halua pelotella tai mitään @StellaMom mutta minulla kävi niin kesällä ettei testien viivat vahvistuneet ja digi näytti vielä rv5+ raskaana 1-2.. ja niillä viikolla muut sai testiin jopa 3+. Toki on niin henkilökohtaista ja ovis voi olla myöhemmmin ja muuta. Ja siis vuoto pian siitä ja kesken siis meni tämä raskaus. Oireet oli vahvat koko ajan. Älkää ampuko viestintuojaa itelle tuli sillon kova isku vasten kasvoja kun kaikki toitotti että kaikki on hyvin mutta ei ollutkaan.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. peanut_butter

peanut_butter Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    270
    @Ilonetsijä Sinulla on ihana asenne! Toivotaan kovasti, että plussa yllätäisikin sitten ensi viikolla :)

@W.we Hienoa että uskoa riittää, mutta että osaat kuitenkin ottaa rennosti. :) Toivotaan plussaa sinullekin <3

@Siltsu Vahvistumista haamulaiselle! <3 Aika monella on tainnut käydä niin, että tärppi on käynyt silloin kun sitä on vähiten odottanut. :)

@janskusdff Voi ei, isot pahoittelut :( :(

Voimia jokaiselle, joka piinailee, odottaa ovista tai jolla muuten epävarmat tai jännittävät ajat!

24. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Ei se ole pelottelua vaan ihan fakta että näin voi tapahtua! Olen pessimisti joten usein ajattelen että näin käy, ja toivon että olen väärässä. Vasta kun 12 vko on mennyt voin sanoa että toiveet nousevat siihen oikeaan suuntaan. Katsotaan nyt ensin jos tämä pysyy mukana :)

25. chili_

chili_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    @janskusdff olen pahoillani, kohtuuttoman monta km olette joutuneet kokemaan! Mutta positiivista on että tulet raskaaksi ja ihan varmasti se vielä jatkuukin normaalisti, pikkuaarre antaa odotuttaa itseään hieman :love: @Siltsu varovaisesti onnittelut! :love: Kantsii vielä testata muulla kuin rfsu, itse ainakin saanut tuollaisia juuri menkkojen loppumisen jälkeen :mad: Mutta toiv tietenkin sinulla ihan aiheellisia viivoja! Ja onnea @StellaMom, toivottavasti uskallat pian heittäytyä nauttimaan raskaudesta :)

Kysymys: mistä tietää, irtoaako munasolu todella? Mietiskelin tässä, että eihän se ovisplussa takaa sitä, että irtoaminen tapahtuu todella. Niin mistäs sen tietää :geek: Minullakin on hieman ylipainoa ja mietin, vaikuttaako se irtoamiseen (n) 6kg oli vähemmän kun esikoista aloin odottaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri