Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. mimmik

mimmik Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    164
    @Wintersun voimia ja tsemppiä sinne kovasti:love:

Täälläkin yleensä myös tapana jäädä touhailujen jälkeen makooleen hetkeksi jalat ylhäällä ja pyyhe kans pepun alla :LOL: pitää tänään yrittää kellistää toi mies, kun pe oon tosiaan töissä koko päivän ja reissus:unsure: :) toivottavasti saadaan plussatuulia tänne lisää, tsemppiä kaikille (y)

2. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    @Sarianne81 pahoittelut ja paljon tsemppiä :love:

@Wintersun eih :cry: on toi niin epäreilua. Paljon jaksamista sinne! ❤️

3. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Tein jo kamalanpitkän listan esikiertoon:
    - Foolihappo joka päivä (tämän teen kyllä nytkin)
    - Greippimehua joka aamu
    - Tuplaan veden juonnin
    - Ei ainoatakaan annosta alkoholia (ei edes sitä ravintola viinilasillista tai saunaolutta)
    - Sokeri pois kokonaan
    - Macaa tuplaten siihen mitä nyt otan
    - Hammaslankaa useammin
    - 31 päivän joogahaaste (stressi ehkä pahin mulla, jospa tämä helpottaisi)
    - Kahvi kokonaan pois

Näillä mennään (y) lisää vinkkejä saa antaa jos tulee mieleen, tässä vaiheessa kaikki käy :D

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  4. LaTiLa

LaTiLa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    32
    Tsemppiä ja voimia Stellamom, Siltsu ja Sarianne ja kaikki, jotka kuihtuneet uuteen kiertoon :cry:❤️

Wintersun: voimia ihan mielettömästi!!! ❤️

Onnea Mayalle plussasta:love: olikohan muita (n)

Täällä kp 6/29-32. Eli voi poistaa myös piinailijoista. Mut voi laittaa taustalle kokonaan.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. kindermaxi

kindermaxi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure::love:

Flo kertoo et 2 päivää jäljellä.. Jotenki nyt herännyt pieni toivo tän palelun takia, mutta huomenna sit varmaan paluu todellisuuteen ku testailen. Aika kyllä matelee, ku oottaa vaan uutta kiertoa.

6. peanut_butter

peanut_butter Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    270
    Pahoittelut negoista ja menkoista, erityisesti @Sarianne81 @Siltsu ja @Wintersun, teille voimia :( <3

Täällä dpo10, näin unta plussasta ja aamun testi nega. :poop::poop::poop: Mieli on aika maassa.

Tässä teille vielä kuva mun negoista eiliseltä ja alempi tältä päivältä, jotain viivanpaikkaa olin alkuun kuvittelevani:
    https://aijaa.com/sqdsm0

7. MatildaJ

MatildaJ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    7
    Mulle voi päivittää yk4 kp12/26, dpo 0 eli piinailijoihin.
    Kävin tänään lapsettomuusläärillä ensi käynnillä tsekkaamassa että kaikki on ok kun aika monta päivää tiputtelee ennen menkkoja ja luteaali jää melko lyhyeksi. Kaikki näytti hyvältä ultrassa ja ovulaatio oli juuri tapahtumassa. Otetaan vielä kelta- ja kilpirauhastestit sekä rautavarastot ensi viikolla. Hyvä fiilis että saa vähän mielenrauhaa asioihin. Ehkä vähän hätäilen kun yritystä kuitenkin vain vähän takana mutta olkoon tämä mulle synttärilahja itseltä :D Kurjaa muutenkin jos yrittää vuoden turhaan jos kärsisikin jostain lievästä hormonihäiriöstä joka olisi helppo lääkkeillä korjata.
    Tsemppiä kaikille (y)

8. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Voimia!! Toivottavasti saavat kaiken pois tälläkertaa!:love:

9. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Kilpirauhanen voi tosiaan häiritä raskautumista jos ei ole hoidettu, mulla se on hoidossa tietääkseni! Mutta tuli äsken mieleen että mitä jos ei olekaan ja se voisi aiheuttaa ongelmia :O Hope not! Tsemppiä sinne!

10. rosemarie

rosemarie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    @Sarianne81 Voiei, olin jo ihan varma kunnon plussasta. Tsemppiä uuteen kiertoon :love:

@Wintersun Olen niin pahoillani! Olette kokeneet kyllä niin paljon.. Paljon voimia taas tulevaan <3

Omaanapaa.. Mies kellistetty eilen.. Mutta oli varmaan joku feikkimukaovis.. En usko, että oikeesti ovis olis tapahtunut parissa tunnissa, tänään taas superhaalea testiviiva. Harmittaa vaan, että seuraavaks keritään peittoja heiluttelemaan vasta ensi viikon keskiviikkona!! Taitaa mennä kierto hukkaan :unsure:

11. Naissoturi

Naissoturi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
    Mulle voi huomiselle eli torstaille laittaa kp 2/23-29 yk 8

• En tykkää En tykkää x 4
    • List
  12. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    148
    Vähän tulee semmoinen fiilis että viitsiikö itse enää testata edes, kun niin paljon kurjuutta ollut täällä. Ennen testiä voi sentään elellä haaveissa...

Toisaalta on vähän semmoinenkin fiilis että tarviiko edes testata. Eilen ja tänään ollut koko ajan pahenevaa närästystä ja tänään kun söin aamupalan vasta reissun päällä eli normaalia myöhemmin, alkoi pukluttaa kovasti. Saas nähdä, jospa silti...

13. Veeja

Veeja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    120
    Voi ei @Wintersun Toivon niin kovasti että teidän kelkka kääntyy mutta tietysti on ensisijaisen tärkeää että sinä olet kunnossa. ❤️

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( Ja ennenkaikkea niille tsempit jotka plussan kautta sinne tipahti. :poop:

@amadecasa hyvin jatkuu sun oireet! Mulla myös tota närästystä enenemissä määrin. Toivotaan kovasti että se vie meidät tuplaviivoille. (y) Mulla perjantaina testipäivä, millos sä ajattelitkaan?

14. Ngale

Ngale Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    @Wintersun oon niin pahoillani. Nyt vihdoin ku teillä olis mahdollisuudet lähellä raskautumiseen ni tulee tällasta. Tosi paljon jaksamista. Hoitaisivat sen edes a nopeasti pois alta!

Pahoittelut myös kaikille uuteen kiertoon joutuneille erityisesti niille, jotka menivät plussan kautta.

Omanapaa sen verran, eträ täällä on alkanut jäätävä väsymys. Olen yrirtänyt kovin olla huomioimatta kaikkia mahdollisia raskausoireita, mutta tätä väsymystä on todella vaikea sivuuttaa. Lisäksi on ollut hirveästi ilmavaivoja sekä syöminen on hankalaa. Tänään kp 31/30, tosin viime kierto kesti 32 päivää. Perjantaina testaan, jos ei huomenna menkat ala. Perjantaina olis työporukan kinkerit, niin tietää sitten uskaltaako ottaa alkoholia vai ei.

15. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    148
    @Veeja huomenna ajattelin tikkupissiä. Jännittää kyllä! En yhtään ihmettelis vaikka työkaverit jo arvailis kun oon ollu niin väsynyt ja kipee ja tässä syksyn mittaan tullut pari lisäkiloakin entisten ylimääräisten lisäksi... Noh, saavat arvailla, meillä on yleensä ihmiset saaneet itse kertoa tällaiset uutiset, ei oo kyselty.

16. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    572
    Kp30/28-30. Ei näy menkkoja mutta ei myöskään plussaa :notworthy: Ääh, tekisi mieli joka vessa käynnillä tehdä testi. Ei ole yhtään sellainen olo että menkat alkaisi, yleensä kivut alkaa 1-2pv ennen vuotoa. Nyt ollut muutaman päivän aikana nipistelyä ja vihlaisuja vasemmalla puolella alavatsassa, merkkaisikohan se jotain.. (n);)

17. Lllariel

Lllariel Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    24
    Eihän täältä ryhmästä osaa millään olla pois ku vauva se on joka päivä mielessä vaikka mikä vaihe kierrossa ois!! :ROFLMAO: Tsemppiä ja voimia Siltsu, Stella im ja Sarianne ja kaikki, jotka joutuneet uuteen kiertoon ♥ tänne vois päivittää eli kp3 ja kierto 23/26 j nyt on kaapissa uuteen kierrokseen Ov tikut valmiina oottelemassa.. Tuossapa lueskelin yks päivä nuita kaiken maailman kikkoja yrittämiseen :D:D ja luin yhen hyvän miehille hedelmällisyyteen ja se oli Sinkki ja foolihapon tankkaus. Kuulema pikkukaverit virkeämpiä ja pitempään säilyviä ku on oikeat vitamiini lisät miehilläki käytössä (y) Saman tien työnsin vitamiini kouran miehelle käteen jossa oli D, sinkki, foolihappo, kalsium ja C-vitamiinit ja käskin viikon kuurille ja kiltisti syömään:LOL::LOL:

18. kindermaxi

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    Mä oottelen koko ajan, että millon alkaa kivut hiipiä tai tulla alkuvuotoa. Ei oo meinaan mitää enteileviä menkkaoireita, niiku yleensä. (alkaa varmaa heti ku oon tän lähettäny..) Muutaku et pms-kiukku helpottanu :D Tuli myös semmonen olo, että en haluais testata huomenna, mutta sitte taas haluan et jotenki helpompi si vaan ootella menkkoja ku ei elättele toiveitakaan sen isommin.

19. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Mullahan näkyi plussa vasta yli viikko sen jälkeen kun menkat oli myöhässä... ;)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  20. Rosmariini86

Rosmariini86 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    75
    @Wintersun voi kurjuus mitä sun pitää käydä läpi :cry: tsemppiä!!

21. Rosmariini86

Rosmariini86 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    75

Toi käsillä seisominen :ROFLMAO: sori:oops: mutta ei teitä kyllä kans ole helpolla päästetty :confused: tsemppiä (y)

22. Naissoturi

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
    MITÄ HEL****!?
    Anteeksi kielenkäyttöni.
    Te jotka olette siemennesteanalyysejä tulkinneet.
    @W.we @Wintersun ?
    Mies kävi antamassa näytteen ja puhelimitse kerrottiin että määrä (100milj/ml) ja liikkuvuus hyvä (73%).
    Nyt oli sitten tullut paperiversio jossa lukee siittiöiden muodossa, että normaaleja 1% (pitäisi olla 4% ylöspäin) ja epänormaaleja 99%, siis mitä tämä meinaa!?
    Mä romahan just nyt :cry::cry::cry:

23. sucrine

sucrine Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    66
    Voimia @Wintersun! Loppuu sanat, joilla voisi kommentoida kaikkea sitä, mitä joudut kokemaan. :cry:

On ollut paljon surullisia uutisia viime päivinä.Tsemppiä myös kaikille niitä saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille!

24. kindermaxi

Rekisteröitynyt:
    16.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    @Naissoturi mitä ihmettä? Miten voi olla noin eri lukemat o_O Oisko joku kämmi sattunut

Jjuuuu sieltähä ne enteilevät menkkajomot sitten saapuikin.:cautious:

25. Naissoturi

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna