.

@StellaMom oon joskus tehnyt niin, et odotan vaan nätisti että viivat ilmestyy... Sen enempää testiä tutkailematta. Nuorimmaisen kohdalla teinkin roppakaupalla testejä... Ja nyt se vaihe jäi päälle...

T. Tänään testattu nega dpo 6 :whistle::alien:
Mäkin olen kerran testannut dpo 8, 10, 12 ja 13. Kaikki negaa silloin. Lannistuin niin paljon joka kerta että nyt odotan vain siihen päivään kun menkat pitäisivät alkaa. Jos vain pystyn, ei sitä tiedä muuttuuko mieli, jos alkaa tulla pahoinvointia tms. eli selkeitä oireita. Kun sain haalean plussan kerran, niin se oli dpo 12 muistaakseni. Joten ei varmaan kannata ennen sitä ainakaan.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

25.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Minic........................kp 39/30...............yk 3
Pioni85.....................kp 31/27-30.........yk 7
Quinque...................kp 27/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 26/21-26.........yk 4
Camy........................kp 26/28..............yk 2
Empuska..................kp 25/28..............yk 2
Chili_........................kp 25/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 25/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 24/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 23/27..............yk 6
StellaMom................kp 23/27..............yk 7
Utuliina.....................kp 21/26-28.........yk 2
Suspi........................kp 19/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 18/27..............yk 3
Wintersun.................kp 17/27-31.........ya 12/10
Tamariatara..............kp 17/28..............ya 1/19
Neltsuliini..................kp 17/28..............ya 5/16
MatildaJ....................kp 17/25..............yk 8
Peanut_butter...........kp 17/27-31.........yk 6
Ilonetsijä...................kp 16/30..............yk 9
Sinisydän<3.............kp 16/xx...............yk 1
Maya123..................kp 16/28..............yk ?
KengulleRuu............kp 16/28-30.........yk ?
Dallu.........................kp 15/26..............yk 3
Milow........................kp 14/24..............yk 4
M4rianne77..............kp 14/28..............yk 3
Beaatta.....................kp 13/28.............yk 5
W.we........................kp 11/25..............ya 11/15
Hemppanen.............kp 11/29..............yk 11
~Madre~..................kp 11/27-30.........yk 5
Beibihaaveilija..........kp 11/30-31.........yk 1
Janskusdff................kp 8/26-28..........yk ?
Alfred.j.kwak.............kp 6/27...............yk 3
Li88..........................kp 6/28................yk 8
Bubble92..................kp 6/27...............yk 8
Haavejuttu................kp 6/31...............yk 6
Vauvameille..............kp 6/28...............yk 22
Tiana44....................kp 3/26-30..........yk 7
Hitvetti......................kp 3/xx................yk 4
Nasunen87...............kp 3/28...............yk 16
Persikka123..............kp 2/28-30..........ya 5/17
Mimmik.....................kp 1/28-32..........ya 9/18
Minttu-82..................kp x/xx................yk 1
Delphyne..................kp x/xx................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Camy.......................dpo 12
Irene_4....................dpo 10
Chili_.......................dpo 9
StellaMom...............dpo 9
Utuliina....................dpo 9
Delphyne.................dpo 6
Tylleröinen_21.........dpo 6
Neltsuliini.................dpo 3
Tamariatara.............dpo 3
Dallu........................dpo 2
Wintersun................dpo 1
Ilonetsijä..................dpo -1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Rosemarie, Maicy, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3), Miina- (yk 11), Lillium (yk 9), Toivojatintti (yk 3), Saippuakupli (yk 7)
 
@StellaMom mie sain nuorimmaisesta jo ihan selvän plussan ja digiin raskaana dpo 12
Kaikki raskaudet, ja ihmiset ovat erilaisia. Uskon että mulla voisi olla haamu testissä nytkin jos olisin raskaana, mutta viimeinen haamu oli liian haalea, eikä vahvistunut. Haluaisin mieluummin heti vahvemman viivan tällä kertaa. Kai se riippuu vähän miten nuo oireet vahvistuvat tai poistuvat. Jos vkln aikana on selviä oireita, niin testiä tulen käyttämään ihan varmasti vaikka yritän että ei! :D
 
@W.we miulla olis maanantaina dpo 9. Aattelin sillon viimeistään testata.

@StellaMom , kyllä ovat... esikoisen aikaan sain odotella plussaa niinkin kauan, että menkat oli viikon myöhässä... keskimmäisen kohdalla plussasin kun menkat oli 2 päivää myöhässä... Nuorimmaisen kohdalla raskausoireet alkoi todella aikaisin (pahoinvointi, alavatsan nippailut). Nytkin alavatsaa nippailee aivan kuin menkat olis alkamassa...
 
@haaveilija92 aikamoinen ero testien välillä! Ei ole itsellä kokemusta vielä miten letrot vaikuttaa ovikseen, mutta aika vahvat nuo viivat jo on, on varmaan jo lähellä? :) Ootko tikuttanut koko kierron, vai mikä kiertopäivä alotit?

@Pioni85 kyllä minun mielestäni jo selkeä plussa. Onnittelut! :love:

@StellaMom Voin kyllä samaistua sun tunteisiin, musta tuntuu että joka kierto on sama homma. Oireita tulee kuviteltua ja välillä oon sata varma että nyt on tärpännyt, kun taas välillä täys epätoivo päällä..

On. @Miina- mulle voi vihdoin päivittää kp 2/28-30. Kierron pituus on kyllä täysin mysteeri. Eilen soitin polille ja sain ultraajan 4.2, huomenna saan aloittaa letrot. Saa nähdä miten ne vaikuttaa, toivottavasti positiivisesti :)
 
@Persikka123 One step ovistestit eivät koskaan anna mulle selvää plussaa, lähinnä pitää vaan seurata haalean viivan vahvistumista :D OVista odotan vasta viikon päähän, mutta tosiaan kun on kosteat kelit ja eilen alamaha todella kipeä niin aloitin testailun... tänään aion testata vielä 13 aikaan.

Eilen tuli onneksi talletukset varmuuden vuoksi tehtyä.. jotenkin en silti usko että ovis nyt sentäään näin aikaisin kun tiputteluvuotoa on kuukautisitakin tullut vielä !!!

eI voi muuta kun touhuilla miehen kanssa ahkerasti nyt koko viikon, oi mikä sääli :whistle::whistle::whistle::whistle:

Ai sullakin letrot käytössä? Onko ollut kauan? Mulla tosiaan nyt ekaa kertaa niin olen ihan kujalla kaikista oireista yms että mitä tarkoittaa
 
@empuska en tiedä onko punertava haamu mutta kyllä siellä jotain näkyy! :)
@W.we Juuri näin minäkin ajattelen. Putoaa matalammalta jos ei ole ehtinyt toivoa niin pitkään. Viimeksi meni about 1,5vko ennen kuin vuoto alkoi sen ekan testin jälkeen jotain se haamu alkoi jo olla niin todellinen!
@Delphyne Mulla alkaa vatsan nippailut yleensä päivän pari ennen kuukautisia, tämä on nyt jomottanut, viiltänyt ja möyrinyt jo melkein viikon, eli muutama päivä oviksen jälkeen. Lisäksi olen ollut kipeenä, joten flunssasuutta on ollut muutenkin, mutta ihan kuin tämä olisi alkanut uudestaan kesken edellistä flunssaa...
 
@Persikka123 Mun km kierrossa, en tuntenut yhtään nippailuoiretta ennen kuin tuli kauhea vatsan pömpötys. Sitten tuli kivut, ei tehnyt mieli syödä iltaisin, lohi haisi pahalle (joku sitä söi töissä) sekä ei voinut istua housut kiinni,tai nukkua vatsalla. Ihan kuin ois ollut kaasua vatsassa. Eilen oli samanlainen fiilis, aamulla taas ei. Siksi uskon että kuvittelen oireitani vain.:ROFLMAO::poop:
 
@Jankesof Olen tosi pahoillani :unsure: <3 Oli varmasti raastavaa tietää kantaneensa menehtynyttä pientä sisällään. Itse koitan lohdutttautua sillä, että onneksi keho osasi sentään poistaa asukkaan, kun ei kerran jaksanut pitää kiinni. Nää on ihan kauheita asioita, eikä niitä toivoisi yhtään kenellekään. Toivottavasti teillä alkaa henkisesti jo helpottamaan? :unsure: Ainainen arpihan tällaisesta jää ja saakin jäädä. Toivon teille pian uutta plussaa. 4kk on kuitenkin pitkä odotus, kun on jo kertaalleen ollut raskaana ja ehtinyt ajatella kaiken, mitä vauva toisi mukanaan.
Halit sinne. :love:
No sanotaanko näin, että käsiteltiin asia aika nopeasti. Koska ei oltas voitu tehdä mitään toisin ja pienellä ei selvästi ollu kaikki hyvin nii parempi vain että luoja korjasi tilanteen. Toivotaan vaan että seuraava kerta olisi onnistunut.. toivotaan kovasti pientä perheeseen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Moi! Taustalla olen kuukauden verran seurannut juttuja ja huomaan käyväni monta kertaa päivässä tsekkaamassa kaikkien kirjoittelevien kuulumiset, niin täytyy itsekin liittyä keskusteluun mukaan :geek:.
Täällä toivotaan esikoista ja nyt piinailut päällä toisen yrityskerran jälkeen. Ikää minulla on 33v ja miehellä 32v, vaikka jotenkin kuvittelee edelleen olevansa 25v :whistle:.

Minut voisi lisätä listalle eli Utuliina, kp21/26-28, yk 2, dpo 9(?).

Plussatuulia kaikille näihin tammikuun pakkasiin!
 
@haaveilija92 Nyt siis ekaa kertaa kokeillaan letroilla. Eli ihan uus juttu mulle. Eilen kun soitin ultra aikaa polille, ohjeistivat aloittamaan oviksen tikutuksen kp10. Saas nähdä tuleeko mulle samoja oireita kuin sulle letroista. Sovittaisko niin että tää kierto olis meille molemmille se plussakierto? Ei kun peitot vaan heilumaan ;):love:

Ps. Tägäys ei näytä toimivan jostain syystä..
 
Moi! Taustalla olen kuukauden verran seurannut juttuja ja huomaan käyväni monta kertaa päivässä tsekkaamassa kaikkien kirjoittelevien kuulumiset, niin täytyy itsekin liittyä keskusteluun mukaan :geek:.
Täällä toivotaan esikoista ja nyt piinailut päällä toisen yrityskerran jälkeen. Ikää minulla on 33v ja miehellä 32v, vaikka jotenkin kuvittelee edelleen olevansa 25v :whistle:.

Minut voisi lisätä listalle eli Utuliina, kp21/26-28, yk 2, dpo 9(?).

Plussatuulia kaikille näihin tammikuun pakkasiin!
Hei ja tervetuloa! Olen itsekin esikoista yrittämässä ja 32 vuotta täällä. Mäkin nään itteeni 25 vuotiaana mutta kroppa välillä muistuttaa etten olekaan! Meillä yk 7 jo menossa, yksi varhainen km lokakuussa ja nyt dpo 9 myös :) eli hyvin samoissa mennään. Toivottavasti teillä tärppää vähän aikaisemmin ja että asukki pysyisi mukana myös! Oliko teillä joku ehkäisy ennen? Multa otettiin kuparikierukka pois heinäkuussa.
 

Yhteistyössä