toiveissa raskaus

Moi! Onko totta että toinen raskaus voisi onnistua nopeammin/helpommin? En muista mistä olisin kuullut väitteen. Ensimmäistä odoteltiin kaksi vuotta. Nyt poju on vuoden ja kova vauvakuume päällä. Minkälaiset oireet teillä ovisaikaan? Mulla kierto 28-34 joten en tiedä milloin olis oikea hetki yritykseen. Antakaapas muita vinkkejä, jotta tarppais nopsaa, aivan mahdoton vauvakuume päällä!!!!
Aurinkoista kesän odotusta =)
 
vauvakuume
Oviksen aikaan oireita on itselläni:
Kipuilua munasarjoissa, yleensä vain toisella puolella, jopa äkillisiä repäisykipuja esim. ylösnoustessa, vaaleanpunainen limavuoto 2-3 päivää, rinnat arat, mielialat heittelee, lämmön nousu.
 
miu
Muistelen anatomian ja fysiologian kirjan kertoneen, että aamulla ennen ylösnousua mitattu kehon lämpötila nousee n. puoli astetta, kun ovulaatio on tapahtunut. Menkat sitten taas palauttavat lämmön normaaliksi, jos hedelmöittymistä ei ole tapahtunut. Kuumemitaria vaan käyttämään... Onnea yritykseen!
 
Tämä siis täysin MUTU.tietoa, mutta mulla on sellainen käsitys, että useasti toinen raskaus onnistuu helpommin, jos se tulee riittävän nopesti edellisen perään. Elimistö olisi ikääkuin enemmän virittynyt tuon raskauden vastaanottamiseen. Minulla on tuttavapiirissä sellainen tapaus, että lasta yritettiin kymmenen vuotta eikä onnistunut ja kun ei enää kauhesti toiveita eläteltykään, niin sitten tärppäsi ihan luomusti ja heti perään onnistui uudestaan.
 

Yhteistyössä