Toiveissa toinen lapsi <3

Kp34, johan tästä kierrosta tulee pitkä. Ovulaatio ei siis ollut sillä viikolla kuten epäilinkin, liekö ollut ollenkaan :( tää kuukausi on kyllä muutoinkin ollut ihmeelinen kun naama aivan näpyillä! alkais nyt vaan uus kierto.
 
Pahoittelut Armadillo uuteen kiertoon joutumisesta.

Jos nyt en ole ovuloinu niin ihmettelen. Nyt on sellaset jomotukset ja kivut kohdun seudulla, että uskon ovulaation tapahtuneen. Nyt alkaaki sitten 2 viikon piinailu. Onneksi saa muuta ajateltavaa ku lähdetään viikon päästä lomareissulle viikoksi ;) Sopivasti sitten mikäli en raskaudu niin menkat alkaa ku palataan takas kotiin.
Oon miettiny, että voisin tikuttaa oviksen sitten seuraavassa kierrossa, ihan vain mielenkiinnosta millon se oikein tapahtuu. Tässä on kuitenki aika monta päivää näitä jomotuksia ja limoja niin arvuutteluksi menee. Mikä ei tietty haittaa, ettei tiiä varmasti ettei vain menis liian vakavaksi tämä yritys.
 
Täällä uusi keskustelija. :) Pakko liittyä tänne kun tuntuu, ettei tätä raskautumisen yritystä ja pettymystä saa purettua mihinkään.

Taustaa: yksi lapsi 6,5v. Alunperin oli tarkoituksena yrittää toista lasta jo muutama vuodi sitten, mutta elämä heitti opiskeluja ym. eteen. Nyt jätin pillerit pois maaliskuussa ja tässä sitä ollaan, odottamassa. Eka raskaus alkoi helposti yk2, nyt alkoi just neljäs kierto (välissä oli melkein 60pv kierto). Jotenkin sitä oli ajatellut, että toinenkin raskaus alkaa nopeasti, ja turhauttaa tosi kovasti. Ovista en ole onnistunut tikuttamaan yhdestäkään kierrosta. Yhden kierron vielä yritän ja sen jälkeen menen lääkäriin, jos ei ovista löydy.
 
Viimeksi muokattu:
Jännittää onko tärpännyt! Nyt vasta kp 19 ja yleisin kierto on 29 päivää... Vatsassa outo olo jne mutta ainahan on näitä oireita keksinyt omassa päässään.

Silloin kun aloin odottaa esikoistani heiluteltiin peittoja vaan kp 14 ja kp 16. Tosin kiertokin oli aika säännöllinen 28. Nyt sit jännään miten tän kuun kanssa. Ollaan aiemmin aina muissa kuissa hommailtu aiemmin tai myöhemmin.. Nyt sit kokeillaan tätä. Mulla alkaa vähän olla epätoivonen olo koska se mieskin on eri ja alkaa herää pelot onko vikaa jommassa kummassa. Tai enemmänkin miehessä.
 
Lumi87:lle tervetuloa joukkoon mukaan! Vällille tärppionnea! :love:

Viime yönä näin unta että olin raskaana ja synnytyssalissa synnyttämässä. Mun maha oli pieni enkä edes tuntenu vauvan liikkeitä. Väkeä siellä salissa oli vaikka kuinka paljon, en edes muista ketä kaikkia siellä oli. Lääkäri mua juoksutti pissalle ja sit se halus ottaa musta painon. En kerenny edes synnyttään kun jo heräsin. :LOL: Ehkä tää uni oli enneuni ja pääsisin oikeasti synnyttämään.

ON: Dpo 6 ja päivät matelee...Minkäänlaisia oireita ei oo. Nännit ehkä hieman alkaa kipuilemaan, eipä oikein mitään muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Täällä peitto heilunut aika harvakseltaas, mies on muissa maailmoissa vissiin... oon koittanu houkutella "hommiin" kuitenkaan painostamatta liikaa :rolleyes:

Nyt kp 17. Ja yritystä on ollu nyt viimeks kp 12 ja 16, eli nyt sit odotellaan ja katsotaan josko vielä tässä ehdittäs vielä peittoa heilutella :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Täällä menossa kai kp 4. Kai siksi, että menkat oli aivan älyttömän niukat, ei oo luomuna ikinä ollut noin niukkaa kun yleensä ollut päinvastainen ongelma. No kai ne menkat kuitenkin oli. Päätin tikuttaa tän kierron ja jos ei ovista löydy, varaan lääkärin. Mulla pillereiden jälkeen ollut kierrot 29pv, 56pv, 28pv. Eli vähän sekaisin vielä pillereistä.

Kuulin tänään taas yhden ylläriraskaus-uutisen lähipiiristä enkä lakkaa ihmettelemästä, miten toisilla on niin helppoa!

Tsemppiä kaikille jännäilijöille! Ja Juliet jännä uni, hassua miten uniin tulee mielessä pyörivät asiat. :)

Välli onnea oviksen bongauksesta!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Lumi87:lle tervetuloa joukkoon mukaan! Vällille tärppionnea! :love:

Viime yönä näin unta että olin raskaana ja synnytyssalissa synnyttämässä. Mun maha oli pieni enkä edes tuntenu vauvan liikkeitä. Väkeä siellä salissa oli vaikka kuinka paljon, en edes muista ketä kaikkia siellä oli. Lääkäri mua juoksutti pissalle ja sit se halus ottaa musta painon. En kerenny edes synnyttään kun jo heräsin. :LOL: Ehkä tää uni oli enneuni ja pääsisin oikeasti synnyttämään.

ON: Dpo 6 ja päivät matelee...Minkäänlaisia oireita ei oo. Nännit ehkä hieman alkaa kipuilemaan, eipä oikein mitään muuta.
Sulla alkaa siis pahimmat piinat(y):love:
 
Voin rehellisesti sanoa, että ekaa kertaa VUOTEEN en ollu perillä mitä kiertopäivää elellään :) Piti sitten ihan tarkistaa tänne kirjottamista varten. KP13 näytti olevan. No saattanee olla oviskin ja onhan tuota peittojakin heiluteltu. Mutta sen verran ihanasti ollu ajatukset muualla, että en kyllä yhtäkään ovistestiä käytä enkä edes lämmön puolesta tsekkaa ovista. Seksiä tänään tai tällä viikolla, jos siltä tuntuu. Ihanaa vaihtelua yritykselle. Mikä lie päässä vinksahtanu, kun ei vauvakuume nosta päätään...(n):)

Välli meillekin tuli postissa ensi kuulle aika lapsettomuuspolille. Todella itekin yllätyin nopeasta toiminnasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Voin rehellisesti sanoa, että ekaa kertaa VUOTEEN en ollu perillä mitä kiertopäivää elellään :) Piti sitten ihan tarkistaa tänne kirjottamista varten. KP13 näytti olevan. No saattanee olla oviskin ja onhan tuota peittojakin heiluteltu. Mutta sen verran ihanasti ollu ajatukset muualla, että en kyllä yhtäkään ovistestiä käytä enkä edes lämmön puolesta tsekkaa ovista. Seksiä tänään tai tällä viikolla, jos siltä tuntuu. Ihanaa vaihtelua yritykselle. Mikä lie päässä vinksahtanu, kun ei vauvakuume nosta päätään...(n):)

Välli meillekin tuli postissa ensi kuulle aika lapsettomuuspolille. Todella itekin yllätyin nopeasta toiminnasta.
Hyvä että pystyt olemaan rennommin, ehkä toi aika polillekkin on osa syy? Kun tuntuu että sun ei tarvi enää pärjätä "yksin". Mä oon ainakin ollut tosi tehokas töissä, kotona ja todi hyvällä tuulella. Tuntuu että pääsemme osaaviin käsiin. <3
Mutta toisaalta, sitä alkaa oleen niin turta tälle yritykselle jo ettei viitsi enää edes toivoa. Lueskelee vaan (siis ei tässä ketjussa) kun muut valittaa jos ekasta kierrosta ei tärppää. Huhhu :/ Tsemppiä! <3 Joko mies kävi sperma-analyysissa? Mun mies varas tänään ajan alkuviikolle ja sitä jännittää. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Välli mainitsi kuinka ärsyttää, kun jotkut valittaa jos ei ekasta kierrosta tärppää. Onhan se totta, jos itse on tosi tosi pitkään odottanut ja plussaa ei vaan näy, kyllähän se ärsyttää. :mad:
Muistan itseni ensimmäistä lasta toivoessa, olin niin malttamaton ja välillä ihan murheellinen, vaikka meillä vauva tärppäsi yk 3:a. Todellakin kolmannella yrittämällä ja siihen mennessä taisin itkeä pariinkin kertaan etten ikinä saa lasta. :D Nyt nuo ajatukset tuntuu hassuilta, malttia on tullut tässä parin vuoden aikana.
Jokainen vaan reagoi niin omalla tavallaan eri tilanteisiin, siihen vaikuttaa perimä, sairaudet, persoonallisuus, ympäristö (kuten odottavat ystävät tai muu lähipiiri), joskus ihan tiedostetusti reagoi asioihin tietyllä tavalla. Onneks täällä saadaan iloita, tilittää ja purkaa tuntoja asiaan liittyen, jokainen omaan tilanteeseen sopivimmalla tavalla, kukaan ei kuitenkaan tahallaan tahdo pahoittaa toisten mieltä :)

Tsemppiä meille kaikille, tilanteesta riippumatta. Jaetaan omia ajatuksia, kokemuksia ja vertaistukea jatkossakin yhtä hyvillä (tai huonoilla mielin), se on jokatapauksessa arvokasta jollekin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Kp 20 meneillään. Jos ovis oli viikonloppuna niin silti sitä kuivaa kautta ei ole vielä näkyny. Eikös se oviksen jälkeen pitäs olla kuivaa ku saharassa ;):p täällä päinvastoin välillä holahtelee pöksyyn! (Toivottavsti ketään ei haittaa näin tarkat selostukset (n):X3:) Ai, että mä niin toivon, että pieni matkustaja tarttuis kiinni 9 kuukaudeksi...
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Välli mietin illalla tota sun viestiä... Ehkä noi lääkärikäynnit ja toi aika vaikutti muhunkin. Tais yhtäkkiä ajatus muuttua kun kävi niissä verikokeissa ja sai jutella asiasta ulkopuolisen kanssa, joka vielä myöhemmin hyvien tulosten valossa vakuutteli, että kaikki on hyvin ja tulee menemään hyvin. Ehkä sitä tosiaan on huojentavaa tietää ettei olla tässä yksin, eikä aivan hakoteillä homman suhteen :rolleyes:
Ja todellakin allekirjotan ton, että töissä ja kotona ollu paljon tehokkaampi. Ja tullu urheiltuakin normaalia enemmän. Ei tästä yrittämättömyydestä selvästi haittaakaan ole :)
Ite olin ihan varma, että mies saattaa jopa perua koko ajan, kun hoksaa että tosiaan joutuu näytteensä antamaan. Ja sillä pehmittelinkin häntä ehottamalla heti, että näytteen voi ehottomasti tehä kotonakin jne. Tuo vaan tokas, että eikö se se helppo vaan ens viikolla pyörähtää siellä sairaalalla ja hoitaa alta pois. Mähän olen suorastaan ylpeä siitä (y);)
 
Moi! Kirjoittelin tänne noin kuukausi sitten ekan kerran, kun oltiin juuri jätetty ehkäisy (cerazette) pois. Kuukautisia ei ole pillereiden lopetuksen jälkeen ollenkaan näkynyt eikä kuulunut, vaikka nyt vihdoin olo on ollut jo useamman päivän menkkamainen.. Toisaalta hieman flunssainen ilman flunssaoireita, paleleva, vatsa tuntuu oudolta (menkkamaiselta, pinkeältä, turvottaa, äklöttää..) ja mitä näitä nyt on.. Netistä tilattiin eilen juuri raskaustestejä, pieni toivonkipinä siis väkisinkin nopeasta raskautumisesta elää, vaikka kuinka epätodennäköistä onkin. Toivon vaan, että saan itseni nyt tsempattua niin, etten putoa liian korkealta testin näyttäessä todnäk negaa.

Ovista olen muutamasti testaillut kun olo on tuntunut, että voisi ovis olla, mutta sitä en ole kertaakaan pongannut. Tosin vain kolmena päivänä olen reilun kuukauden aikana testannut.

Mutta peukut pystyyn!
 
Kp22 ja ei mitään uutta. Aika matelee. Eilen ja tänään olin varma että tärppäsi tästä kierrosta. Nyt illalla ei taas tunnu mitään oireita ja kaikki odotukset murenee...

Vaikka silloin ollessani raskaana kaikki oireettomuus olikin mun juttu nii on tässä kuitenkin 8kk menty ja itseasiassa aiemminkin muuten vaan kokeiltu ilman ehkäsyä. Olen vauvaa toivonut jo 1,5v ... Joten se että se nyt olisi tärpännyt on hyvin epätodennäk.
 
Moikka!

Täällä kuumeilee 3/15 syntyneen tyttölapsen äiti. Ikää mulla on 24v. ja asutaan itäsuomessa.

Vauvakuume iski aika yllättäen ja nyt oonkin yrittänyt miestä puhua ympäri josko jo toinen lapsi saisi luvan tulla. Itse en ajatellut enää hormonaalista ehkäisyä jatkaa, joka siis tänään loppui. :D saapa nähdä mitä tulevat päivät tuo tullessaan joko mies suostuu vai vieläkö pitää odotella.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Täällä vaihtuu puolen tunnin päästä dpo 4. Mä oon ollut jotenkin tosi energinen ja aikaansaava. Mua oikeesti helpotti se kutsu sinne polille, jotenkin ihana tunne kun ei oo enää semmonen että nythetipakko. Ja olen uskaltanut kaivata taas vauvaa. <3 Pitkiin aikoihin en ole oikein uskaltanut edes. Toisaalta, syön raskausmultivitaa+ gelee royale 1000.. Eli niistäkin varmaan saa ihan hyvät dropit jaksaan. Mutta selkeesti siis kun alotin geleen niin piristy koko keho.
Onkos täällä piinailijoita? Koska testaatte?
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :) Ompas täällä ollut hiljaista. Itsekin olen ollut aivan muissa maailmoissa. Päätin nimittäin, etten tule muutamaan päivään edes lueskelemaan tänne, vaan olen sen ajan käyttänyt kirjan lukemiseen :p.
Mulla on myös tällä hetkellä tosi hyvä ja stressitön olo vauvakuumeilun suhteen, taas oon päässyt siihen mielentilaan, että tulee jos tulee ja jos ei tule, niin ei maailma siihen kaadu. Kp9 tänään ja ovista kyllä odottelen, jotta pääsisi sen hyödyntämään. Torstaina on taas gynelle aika. Jännittää, että miten edetään ja näkyykö silloin hyvän kokoista johtofollia, kun viimeksi oli niin surkean pieni ja toivottavasti nyt otetaan jo jotain verikokeita...
Ilmeisesti täällä ei Vällin lisäksi ole muita piinailijoita? Toivottavasti saadaan paljon plussia ja päästäisiin mahdollisimmin moni kesäkuisiin :love:
 
Täällä on menossa kp 22/28-30 :) Katsotaan miten käy, mutta nyt ei tunnu ainakaan että olis tärpännyt.

Tässä on ollu kauheesti kaikenlaista hommaa nyt samaan aikaan yrityksen kanssa, alotin hoitovapaan jälkeen työt, tänään alotan dieetin ja tavoitteena -10kg, toki jos vauva tärppää niin dieetti loppuu sit siihen :D Alotin työn ohessa avoimen yliopiston opinnotkin. Rennosti kuitenkin edetään kaiken suhteen, ettei stressi pilaisi tätä yritystä eikä dieettiä.

Hiljaista on tosiaan ollut tässä ketjussa, oon käynyt välillä vähän muissa ketjuissa jutustelemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo

Yhteistyössä