Toiveissa toinen lapsi <3

Marjaana mä oon käsittänyt että kiinnittymisvuoto olis jotain pientä tiputtelua, täällä vuotaa ihan solkenaan kirkasta verta. o_O
Mulla ilmeisesti oli mun 3 päivän tiputtelu kiinnittymisvuotoa, alkoi n. dpo 8 ja se toinen tiputtelu päivä oli jo sellaista että laskin sen kp1 mutta sitten se seuraavana päivänä väheni ja lopulta loppuki kokonaan. Se toka päivän vuoto vuoti ihan pönttöön asti kirkasta verta. Olin ihan varma, että kyllä ne hanat kuitenki vielä aukeaa kunnolla vaikka alkoi vähentyä, mutta sainki positiivisen tuloksen testiin.
 
On se uskottava että kp2, yk 5. Siis tän on oltava meidän kierto. :love: Mulla on nyt kevään jälkeen seilanneet kierrot 21-56pv. Toivottavasti nyt olisi normaali kierto, on ainakin niin runsaat että muistuttaa aikaa ennen pillereitä.

Mä en jotenkin kestä ajatusta että joulu lähestyy. Keväällä ajattelin onnellisen tietämättömänä, että no viimeistään silloin olen kyllä raskaana. Olisinpa.

Plussatuulia toivon kovasti muille! Tänne olisi ihana saada oikea plussa-aalto.
 
Millanen ovis teillä on? Meillä siis eka kierto ilman hormonaalista ehkäisyä, kp 12 alko alavatsakivut ja koko alavatsa on arka etenkin ponnistaessa (virtsatessa etenkin) nyt noita kipuiluja ollut siis neljänä päivänä peräkkäin. Voisiko olla ovis vai onko jotain muuta? Hommailtiin siis kaks pv ennen kipuja....
 
Millanen ovis teillä on? Meillä siis eka kierto ilman hormonaalista ehkäisyä, kp 12 alko alavatsakivut ja koko alavatsa on arka etenkin ponnistaessa (virtsatessa etenkin) nyt noita kipuiluja ollut siis neljänä päivänä peräkkäin. Voisiko olla ovis vai onko jotain muuta? Hommailtiin siis kaks pv ennen kipuja....
Mulla semmosta vihlomista muniksissa, särkee mahaa, märkää, ilmavaivoja.
 
Pikkukirppu15: mä lähinnä limoista päättelen oviksen. Välillä saattaa jomotella alavatsalla. Tosin en oo ees varma et ovuloinko aina kun en testaa millään.limat ilmaantuu joka kierrossa ja on ainaki todistetusti kerran menny kaikki niinku pitää:)
 
Hei kaikille! Minä haluaisin liittyä mukaan, jos porukkaan vaan vielä sopii :)
Meillä esikoinen juuri tänään tasan 1,5 v ja hän sai aikanaan alkunsa heti ensimmäisellä yrittämällä. Nyt tätä toista ollaan yritetty puoli vuotta ja tähän on mahtunut kaksi keskenmenoa varhaisilla viikoilla. Toisen keskenmenon jälkeen oli fiilikset tosi pessimistiset ja ajatukset kulki rataa "en kuitenkaan raskaudu heti uudestaan, tai vaikka raskautuisin, ei se kuitenkaan kestäisi". Nyt vaan kummasti niitä toiveita taas elättelee, kun kierto lähenee pikkuhiljaa loppuaan. Tänään siis kp 19/24-28 ja dpo 4-5. Kierrot oli aluksi pillereiden lopetuksen jälkeen tuon 28 päivää, mutta useampi kierto on nyt menty jo tuolla 24-26 päivällä. Perjantaina ajattelin jo testata, koska ollaan lähdössä viikonlopuksi reissuun ja haluaisin ennen reissua saada tietää. Toki voihan se olla, ettei perjantaina vielä mitään näy kuitenkaan, kun dpo sillon vasta 9-10. Ovis oli tässä kierrossa siten outo, että nipistelyä ja jomottelua oli neljänä peräkkäisenä päivänä, vaikka yleensä suht selkeät oviskivut on vain yhtenä päivänä ja sitä ennen ehkä jotain hentoa nipistelyä. Vahvan ovisplussan sain kuitenkin tiistaina, joten oletan oviksen olleen silloin tai keskiviikkona. Talletuksien määrästä ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni ;)
 
Annenna tervetuloa!

Mä olin eilen työpaikan bileissä ja tekipä hyvää pitkästä aikaa jorata yöhön asti ja nautiskella pari lasia viiniä. Ekaa kertaa puoleen vuoteen ei pyörinyt tää vauva-asia jatkuvasti mielessä vaan oli jotenkin tosi vapautunut ja onnellinen olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Moi,

Minäkin hyppään mukaan. Oon 29v, meillä 2v esikoinen ja yk 1. Toiveissa olis se alle 3v ikäero, eli tiukaksi menee, esikoinen tärppäs yk 8.

Minä edelleen imetän ja nukutaan perhepedissä, joten yrittäminenkään ei oo niin kovin aktiivista. Ajattelin että täältä vois saada vähän lisää tutinaa hameen alle xD

Mitkäs ne kaikki oudot mutta hyvät raskautumiskeinot olikaan? Paitsi että silmät kiinni ja ajattele isänmaata ':D
 
Täällä plussattiin eilen sunnuntaina!! Ihan uskomattomalta tuntuu... Eli yk 2 ja olisi vissiin omien arvioiden mukaan LA 5.6. :love:

Tämä kävikin yllättävän vähillä yrityksillä, vaikka kuukaudet tuntui silti pitkiltä. En tikutellut ovista eikä mitään tuntemuksia ollut, ainakaan en saanut niitä kiinni o_O

Meillä siis pienten ikäeroksi tulee 1.7v, jos ja kun tämä pienokainen pysyy mukana (y) Mammaloma alkaa sopivasti 2 pvä ennen vappua, se oli jotenkin hauska "sattuma", kiva aloittaa "loma" vapulta.

Kiitos ihanasta vertaistuesta täällä kaikille! Toivotaan kovaa plussa-aaltoa nyt, tervetuloa muutkin kesäkuisiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
nobelius, onnea plussasta!! Nyt vain nauttimaan ja toivotaan tietenkin että pikkuinen pysyy mukana!

Annenna ja airelle, tervetuloa mukaan :)


Omaa napaa sen verran että nyt on jotenkin luottavainen fiilis kun sai niin vahvat ovistuntemukset ja testaamallakin sen plussan että josko se tästä kierrosta tärppäisi. Korkealta tippuu jos tippuu, mutta aion nyt pitää tämän fiiliksen yllä :love:
 
Onnea nobelius, ihania uutisia! :love:

Tervetuloa airelle!

Täällä tylsä kohta kierrosta odotella ovista... Kp4 ja menkat alkaa muistuttaa samanlaista putousta kuin ennen pillereitä, josko keho tästä normalisoituisi. Puoli vuotta mennyt ilman pillereitä. Mulla on gyne varattu parin viikonpäähän mutta taidan siirtää sitä kun vihdoin sen oviksen bongasin, mutta jos tässä kierrossa en ovuloi tai menkat alkaa taas dpo5 niin meen sit lekuriin.
 
@nobelius Onnea!! :love:

Mulle tuli niin hyvä mieli tänään! Lääkäri, joka ultrasi mut toisen keskenmenon jälkeen, soitteli labroista ja kyseli samalla kuulumisia. Kerroin, että jänskäilen loppuviikon testailuja, josko olisi tärpännyt uudestaan. Hän sitten kehotti varaamaan sinne hänelle alkuraskauden ultraan ajan, jos plussaan. Ihanaa tietää, ettei tarvitse kotona murehtia tai maksaa kallista yksityistä ultraa, sitten kunhan raskaus seuraavan kerran alkaa. Testejäkin kävin jo kaappiin ostamassa. Kun nyt vaan kuluisi nämä päivät äkkiä!
 
Mites muilla menee yrityksen kaa?mä täällä oottelen ovisoireita ja sitä et mies tokenis flunssasta niin päästäs yrittämään taas.onneks ollu töissä vauhtia ni ei oo liikaa kerinny tätä vatvomaan.mut kuume on silti kova edelleen! :)
 
Mulla loppusuoralla ekat menkat keskenmenon jälkeen. Joten uusi yritys alkaa. Greippimehua aloin juoda kun sitä esikoisenkin yritys aikoihin join ja raskauduin ja mukanakin pysyi. Niin sen verran taika uskoinen olen että samalla tavalla haluan nyt sit koittaa. Ovis kyllä sattuu aikaan kun tupa on täynnä vieraita mut jos sitä jotenkin pystyis hyödyntämään......
 
  • Tykkää
Reactions: airelle
Täällä oli tänään testi aamu. PC antoi ihan olemattoman viivan, jonka saatoin kuvitella siihen. Tai sitten en, sillä digi näytti raskaana 1-2 :love: olo on vielä hyvin varautunut noitten keskenmenojen vuoksi ja lähinnä mua pelottaa ja jännittää. Toivoisin niin, että tällä kertaa tämä kestäisi, mutta aikahan sen näyttää. En uskalla oikein riemuita, päivä kerrallaan mennään.
 

Yhteistyössä