Toiveissa toinen lapsi <3

Saanee kai siirtää jo katseen kohti seuraavaa kiertoa...tai ylipäätänsä tulevaan :( Maanantaina verikoe, katotaan kilpirauhasjuttuja ja jotain hormooneja...

Tänään eletään KP17 ja lämmöt alhaalla. KP14 testasin CB-digi ovistestillä tasavahvat viivat, mutta ei siis ollu kontrolliviivaa vahvempi, eli en saanu hymynaamaa :( Ja JOS se olis ollu plussa niin nyt olis dpo2, mutta lämmöt silti tänään 36,0. Selvästi siis ovuloimaton kierto. Normaalisti olen kyllä hymynaaman saanut, kun olen näitä käyttäny ja lämmöt olis tässä vaiheessa 36,4 vähintään. Blaah!

Sori omanapailu...:notworthy:
 
LittleOne Mutta tuohan on hyvä, että tutkitaan hormoneja yms.!

Ja sanon ihan yleisesti tuosta "omanapailusta"; mielestäni sitä ei tarvitse pahoitella. Tämä on keskusteluketju, jossa keskustellaan niistä omista tuntemuksista ja fiiliksista, ja toki myös otetaan kantaa muiden keskustelijoiden kommentteihin. :p

Täällä dpo9(?) ja edelleen rintoja aristaa kun niitä tökkii :D:D
Myös metallin makua olin maistavinani suussa, liekö sekin vain eilisestä sipsien syönnistä johtuvaa suun "rikkoutumista" :LOL:

...Mankat jos(kun) sieltä perjantaina alkavat, niin korkealta pudotaan ja kovaa:poop:
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Mustakaan ei tarvitse pyytää anteeksi "omanapailua"! :) Toisaalta, olisi kiva että kommentoidaan muidenkin juttuja joskus, edes jotenkin. (niinkun täällä ollaankin tehty)(y)

Littleone, onneksi pääsit verikokeisiin, niistä selviää jo paljon! Itsekkin olen käynyt niissä ja tutkittiin kaikenmaailman hormonit.

Se omanapa, dpo 10 ja tunne raskautumisesta on hävinnyt. Aamulla alaselässä tuntui vähän menkkamaista, ei kuitenkaan menkkakipua. Mutta enteilevää. Ennen olisin testannut jo dpo 9 ekan kerran mutta mua pelottaa se pettymys liikaa. Liian monta jo takana. :( Lämmöt kävi eilen illalla 37C, mutta tänään aamulla taas 36,3. Eli perus, mitä aina lopukierto. Epätoivonen olo.
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Täällä dpo 9 enkä uskalla testailla kyllä. :cry:Odottelen menkkoja vaan.
Tässä kierrossa ovis oli 3 pvä aiemmin kun normikierrossa (oli tupla clomit) niin alkaakohan menkat oviksen mukaan aiemmin vai normikierron 30pvä mukaan? o_O
Luteaalivaihe (aika oviksesta menkkoihin) pysyy jokaisella yleensä yksilöllisesti suht saman pituisena. Eli jos sun luteaalivaihe on yleensä esim. 14 päivää niin menkat alkaa sen ajan päästä oviksesta laskettuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Moikka! Voisin liittyä mukaan tänne, oon ketjua kyllä alusta pitäen jo seuraillut.

Esikoinen täytti juuri 2v ja nyt toinen toiveissa ollut jo jonkin aikaa. Pillerit jätin pois tammikuussa ja siitä pitäen aktiivista yritystä. Nyt menossa kp 4/24-28 ja yk9. Esikoinen tärppäsi vasta reilun vuoden yrittämisen jälkeen yk15 ja nyt pelottaa, että menee taas yhtä kauan. Välillä tulee tunne, että saadaanko toista lasta koskaan. :( Vauvakuume on kova.

Koska yritystä takana jo toiseen otteeseen vähän pidemmälti, niin on kroppaansa tottunut jo jonkin verran kuulostelemaan. Muutamia eroja on esikon yritysaikoihin verraten. Ensinnäkin kierto on ollut nyt ehkä pari päivää lyhempi, kuukautiset ovat kivuttomat (ennen esikkoa menkkoihin joutui ottamaan särkylääkettä) ja niukemmat, ovulaatiokivut ja limat selkeät (ennen esikkoa en huomannut ollenkaan)...
Onko muilla ollut vastaavia eroja?

Oliko marjaana87 (en saa puhelimella tummennettua) yhtäaikaa kuumeilemassa the esikoisesta haaveilevien-ketjussa 2013?

Onnea plussanneille ja valtavasti tsemppiä meille kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Plussapuhureita!
 
Kiva saada uusia mukaan ketjuun! Tervetuloa Nanna-87! Ja mulla vähän samantapainen homma, menkat nykyään kivuttomat, ennen oli tuskaisen kipeät. Ja nykyään selkeät limat, ennen en huomannu mitään...

Täällä jänskätään edelleen alkaako menkat, tänään kp 26. Kierto ollut kyllä epäsäännöllinen esikoisen syntymän jälkeen. Odottelen menkkoja alkavaksi sunnuntaihin mennessä, sitten testiä jos ei ala kuulua o_O

Tänään oli pahaa oloa ja ällötystä :confused:, eilen maha turposi kun ilmapallo tulisen ruoan jälkeen, koskaan ei oo noin käyny, sama tänään.

Huomenna esikoisen 10kk neuvola, ajatukset siis sinne nyt (y)
 
Niin ja sekin vielä, että luulin ns. parhaat päivät onnistumiseen menneen ohi tässä kierrossa, mies kun päätti vetää herneen nokkaan (en enää muista mistä...) ja "pihtaili" sitten ne hedelmällisimmät 6 pvä. On kyllä siis yllätys jos tässä kierrossa raskaudun!
 
Vähän ristiriitaset fiilikset niiden verikokeiden suhteen. Mies varsinkin toivoo, että sieltä löytyy joku "vika", jotta saadaan esim jotkut lääkkeet ja apua yritykseen. Toki näin... mutta samalla itseä ahistaa, jos saa tietää olevansa "viallinen". No katsotaan.
Tänään sentään lämmöt koholla (36,4). Eli voi elätellä toiveita, että jos jos olisikin ollut ovisplussa lauantaina. (Jos olis esim illalla testannu uudestaan). No elättelen siis ajatusta, että nyt eletään dpo3 ja talletukset tuli onneksi tehtyä kaikesta huolimatta pe, la, su ja ma ;)

Välillä sitä vaan on niin vittuuntunu tai innoissaan näistä omista oloista, että jää muiden kommentointi vähemmälle... Mutta onhan se jännä taas seurailla teidän muutamien muiden piinaviikkoja :D

Välli yleensä itekin noilla päivillä jo valmiina testailemaan ja into pinkeenä. Mutta pakkohan se on myöntää, että sen verran monta testiä ja pettymystä, että ei enää ihan niin innokkaana jaksa olla testailemassa :oops:

Nanna-87 tervetuloa mukaan! Saako udella saiko esikoinen alkunsa (yk15) ihan luonnostaan? Meinaan, että kävitkö tutkituttavana? Sori utelu, kiinnostaa vaan kun itsellä tämä tokan yritys venyyy (nyt yk11). Mulla ovis tuntemukset, lämmöt ja limat ja menkat olleet samanlaiset nyt entä esikoista yrittäessä.
 
Hitto mä inhoon menkkoja ja tätä kipua mitä menkat tuo mukanaan. Eilen alkoi siis menkat mutta tää on kp 1/ 27-29. Eilen oli pakko illasta ottaa panadol ja makoilla sohvalla kaurapussin kanssa. Kaipa taas on lämmitettävä pussi jos se auttais näihin kipuihin. :sick:
 
Marjaana, olen pahoillani menkoista. :unsure: <3

Nanna, tervetuloa! :love:

Täällä dpo 11 ja menkkamaista juilintaa tuntuu välillä ja nivusiin sattuu kävellessä. Pyöriikö plussanneet vielä täällä? Oliko teillä lämmöt normaalit vai koholla ennen menkkoja?

Mulla eilen vielä oli illalla toiveikas olo, kun olin ihan jäässä ja kananlihalla. Mutta nyt nää jomottelut tuntuu kyllä liian tutuilta.:(
 
Nanna: joo! Jossain ketjussa kirjottelin mut en enää muista missä. Meillä aika sama tilanne et esikoisessa meni jonkin aikaa ja vähän pelkoa että käykö sama tässä tai saako toista lasta ollenkaa.ihan luomusti saatiin kuitenkin ensimmäinen.
 
LittleOne toki saa udella! Ihan luomusti eskoinen sai alkunsa. Olin toki ehtinyt käydä jo verikokeissa (niissä ei mitään vikaa) ja lähete lapsettomuustutkimuksiin oli jo tehty. Itseasiassa kutsu tutkimuksiin tuli samoihin aikoihin kun lopulta plussasin, oli niiiiin ihanaa, kun sai soittaa ja sanoa, ettei meidän nyt tarvikaan tulla. Mutta kyllä oli pitkä ja itkuinen taival tuo esikoisen alulle saanti. Ja nyt tosiaan pelottaa, että tässä käy samoin tai vielä pahemmin... :sick:

marjaana87 niin muistelinkin, että teilläkin oli esikon yritys myös vähän pidempi. Myös me saatiin esikoinen kuitenkin luomusti. Toivottavasti plussattaisiin molemmat nyt nopeemmin. :)

Esikoisen yritysaikana ei raskaustestiin (kyllä hätähousuna oon aina tehny liian aikaisin ja liian monta) koskaan tullut viivoja ennen the plussaa, mutta nyt tässä yrityksessä yk5 oli vissiin kemiallinen. Raskaustesti näytti haaleaa plussaa kolmena päivänä peräkkäin, mutta ei viivat koskaan vahvistuneet ja vuoto alkoi.... Siksipä oli toiveet korkealla, että tällä kertaa kävisi helpommin, kun yritystä kuitenkin oli...

Oletteko muut käyttäneet "poppaskonsteja" yritysaikana? Esikon aikaan kokeilin greippimehua - tuloksetta. Nyt on kokeiltu minidisperiini, vehnänalkioöljy ja nyt menossa Royal gelee kierto. Saapa nähdä... Kaikkee on valmis yrittämään tässä tilanteessa! :D
 
Moikka! Voisin liittyä mukaan tänne, oon ketjua kyllä alusta pitäen jo seuraillut.

Esikoinen täytti juuri 2v ja nyt toinen toiveissa ollut jo jonkin aikaa. Pillerit jätin pois tammikuussa ja siitä pitäen aktiivista yritystä. Nyt menossa kp 4/24-28 ja yk9. Esikoinen tärppäsi vasta reilun vuoden yrittämisen jälkeen yk15 ja nyt pelottaa, että menee taas yhtä kauan. Välillä tulee tunne, että saadaanko toista lasta koskaan. :( Vauvakuume on kova.

Koska yritystä takana jo toiseen otteeseen vähän pidemmälti, niin on kroppaansa tottunut jo jonkin verran kuulostelemaan. Muutamia eroja on esikon yritysaikoihin verraten. Ensinnäkin kierto on ollut nyt ehkä pari päivää lyhempi, kuukautiset ovat kivuttomat (ennen esikkoa menkkoihin joutui ottamaan särkylääkettä) ja niukemmat, ovulaatiokivut ja limat selkeät (ennen esikkoa en huomannut ollenkaan)...
Onko muilla ollut vastaavia eroja?

Oliko marjaana87 (en saa puhelimella tummennettua) yhtäaikaa kuumeilemassa the esikoisesta haaveilevien-ketjussa 2013?

Onnea plussanneille ja valtavasti tsemppiä meille kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Plussapuhureita!
Munkaan ei oo tarvinnut ottaa esikoisen jälkeen se särkylääkettä menkkoihin , mikä vähän outoa. Olen pitänyt hiljais eloa tältä palstalta kun tosiaan koitan päästä keskenmenosta eroon. Odottelen että terolut kuuri aloittaisi menkat about huomenna (tätä mieltä lääkäri) ja kohtuun jääneet jämät tulis niiden mukana pois enkä joutuisi vielä kaiken lisäksi kaavintaan. :mad: haluisin jo niin kovasti uuteen yritykseen ja piinailuun mukaan, niin kovassa toiveissa saada kesävauva 2017.. tällä hetkellä vaan suuri ahdistus ja masennus tästä keskenmenneestä ja siitä kun ei edes tämä keskenmeno mennyt kerralla ja jos kaavinta vielä tulee niin sit romahdan:cry:
 
Nanna: meilläki oli lähete tutkimuksiin mut en ihan verikokeisiin kerinny ku plussasin.niin samanlainen tilanne! Ultrassa oli kaikki ok eli ei mitään rakenteellisia juttuja tms.mut niinhän se menee että vuosi on vielä ihan normaali aika odottaa tärppiä.eli pitäis vaa jaksaa olla kärsivällinen alkuun...
 
LittleOne toki saa udella! Ihan luomusti eskoinen sai alkunsa. Olin toki ehtinyt käydä jo verikokeissa (niissä ei mitään vikaa) ja lähete lapsettomuustutkimuksiin oli jo tehty. Itseasiassa kutsu tutkimuksiin tuli samoihin aikoihin kun lopulta plussasin, oli niiiiin ihanaa, kun sai soittaa ja sanoa, ettei meidän nyt tarvikaan tulla. Mutta kyllä oli pitkä ja itkuinen taival tuo esikoisen alulle saanti. Ja nyt tosiaan pelottaa, että tässä käy samoin tai vielä pahemmin... :sick:

marjaana87 niin muistelinkin, että teilläkin oli esikon yritys myös vähän pidempi. Myös me saatiin esikoinen kuitenkin luomusti. Toivottavasti plussattaisiin molemmat nyt nopeemmin. :)

Esikoisen yritysaikana ei raskaustestiin (kyllä hätähousuna oon aina tehny liian aikaisin ja liian monta) koskaan tullut viivoja ennen the plussaa, mutta nyt tässä yrityksessä yk5 oli vissiin kemiallinen. Raskaustesti näytti haaleaa plussaa kolmena päivänä peräkkäin, mutta ei viivat koskaan vahvistuneet ja vuoto alkoi.... Siksipä oli toiveet korkealla, että tällä kertaa kävisi helpommin, kun yritystä kuitenkin oli...

Oletteko muut käyttäneet "poppaskonsteja" yritysaikana? Esikon aikaan kokeilin greippimehua - tuloksetta. Nyt on kokeiltu minidisperiini, vehnänalkioöljy ja nyt menossa Royal gelee kierto. Saapa nähdä... Kaikkee on valmis yrittämään tässä tilanteessa! :D
Mies kävi tänään ostaan Maca-jauhetta molemille. Greippiä oon kokeillut. Ja nyt clomifen & terolut. Plus kilpirauhaslääke. Ja esikoinen tuli luomuna 4 kierrosta. Et näinkin voi käydä:cry:
 
Nanna mä niin toivoisin että meilläkin voisi käydä noin, että ensi viikon verikokeen tulokset olisi puhtaat...ja siitä sitten se plussa tuli "itsestään" :)

Tänään dpo5, lämmöt koholla 36,6 ja ei niin mitään oireita mihinkään suuntaan. Joten maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto :D

Itellä tullu aikanaan testattua Royal geleetä, joka ei sopinu mulle lainkaan. Greippimehu toimi kuten "luvattiin" paaaaljon limoja ja hyvin hyvin kosteaa :) Nyt vetelen vaan jotain naisten vitamiineja...
 
Täällä alkaapi piinaviikot. Tämä viikko on kyllä käytetty hyvin hyödyksi, mutta en ole kyllä ovista bongannut limojen perusteella, mikä yleensä on kyllä näyttänyt hyvin tärppiajankohdan o_O Miten teillä on vaikuttanut peuhaamiset limoihin?
Toinen mistä olen tunnistanut mahdollisen oviksen lähestyvän on aivan älytön *anetus! :whistle::unsure::LOL: En tiedä onko siinä perää, mutta jostain syystä semmoinen mieliala on aina puolen kuun maissa.. :X3:
 
Oon miettiny noita vitskuja et pitäiskö hommata...muuten tarkoitus mennä sillä suunnilleen joka toinen päivä taktiikalla.ei malttas oottaa että pääsee taas yrittämään ja jännäämään! Kyllä on itelle valjennu se että lapsia saadaan eikä tehdä!
 
LittleOne millaisia oireita sulle tuli Royal geleestä/miksi ei sopinu sulle? Itse syönyt nyt viikon, enkä oo huomannu mitään eroo...

Onko olemassa mitään keinoo millä ovista voisi myöhästyttää muutamalla päivällä? Mulla on sellainen tunne, että ovuloin niin aikaisessa kierron vaiheessa (viimeaikoina kp 13), että limakalvot/paikat ei oo vielä valmiina raskaudelle. Esikoisestakin plussasin, kun ovulaatio tapahtui kp 18 vasta ja siis kiertokin olisi ollut silloin pidempi kuin normaalisti (luteaalivaihe ollut aina sama). Vai oonko mää nyt ihan vaan hakoteillä? Jotenkin tällainen ajatus vaan pyöriny mielessä... Niin ja se yk5 kemiallinenkin oli hiukka myöhäisempi ovia, kp 15-16, että tääkin vähän tukisi tätä mun teoriaa.

Juu, kärsivällisyys ei todellakaan ole toinen nimeni. :p
 

Yhteistyössä