Toiveissa vauva 2021

Mulla on kadonnu taas vaihteeks kaikki oireet. Eli ts.ollaan oltu paljon uimassa tms ni en oo kerenny kuulostelee. :D toivon et menkat tulis ma tai ti ennustuksien mukaan, niin tietäis että kroppa toimii välillä "oppikirjamaisesti". Taidan kuitenkin ottaa kuukupin mökille varuiks..
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Luulen kyllä, että menkat alkaa kyllä huomenna tai ylihuomenna. Vaikka nää nippailut ym. on tuntunutkin erilaiselta Äsken tuli ihan vähän jotain ruskeaa tiputtelua, kun vessassa kävin ja nyt on just se pari päivää ennen millon yleensä tiputtelu alkanut..
Voi että! Toivotaan että ei menkat alkaisi, mutta jos alkaa niin sitten ainakin alkaa uusi kierto.:X3: Näin koitan itsellekkin tässä toitottaa.
Jännä miten piinapäivien alussa on jotenkin tarmokas ja innoissaan ja mitä lähemmäs pelättyjä menkkoja tullaan, sitä enemmän kokee kaikkia ikäviä fiiliksiä.:sleep:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja 3milia
Heippa ja hyvät juhannukset kaikille!
Poistun listalta, koska meillä loppuu toisen lapsen yritys tältäerää seuraavan kierron jälkeen ja kun on jo melkein varmaa, ettei silloinkaan tärppää, niin eipä tässä ole sitten halunnut asiaa kamalasti ajatella ja foorumeilla pyöriä. Ollaan tyytyväisiä elämään näinkin, meillähän on jo yksi aivan ihana 2vee Katotaan jos toisen yrittämiselle tulis hyvä sauma joskus myöhemmin, nyt hyvä näin ja keskitytään ensi kesän häitä suunnittelemaan. Onnea kuitenkin kaikille muille yritykseen ja oli kiva jutskailla teidän kanssa
Muuten listan (huomiselle päivittäjälle). Huomasin kp -listasta tänään et olin unohtanut viikonloppuna poistaa Vindyn. Muistin sen lukeneeni mut näköjään oli listana jäänyt eli hänet voi varmaankin poistaa.
 
Tsemppiä kovasti @Kasikuus ❤ Toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin ❤

Lääkäriltä kotiuduttu, miehen simpat oli luojan kiitos normaalit ja ultrassa näkyi yks isompi munasolu joka oli kooltaan semmonen et kuulemma vois irrota noin parin päivän päästä :love: eli ovis oiskin jo aika alussa kiertoo. Nyt siis kp 10. Ja viimesin kierto mulla oli se superpitkä 46 päivää... voi kunpa se nyt irtois ja tärppäis jo tästä kierrosta. ❤ Lääkäri oli sitä mieltä et eka 2-3 kiertoo kokeillaan kevyellä lääkityksellä tukee mun kiertoo ja sit jos ei onnaa niin ivf. On niiiin helpottunut olo et ei ookaan toivotonta lääkärin mielestä vaikka ikää jo on ja alhanen amh... huh. Käski nyt jo tikuttaa tän tulevan oviksen joten kai se on pakko vaikka olin aatellut olla tikuttamatta... nyt sit peukut pystyssä ettei tarviis ivf:ään lähtee kun se niin pirun kallista, iän puolesta kun ei julkiselle päästä..

Muok. Toivottavasti ei @3milia kuitenkaan menkat alkais vaan plussa tulis ❤
 
Verikoe tulokset soitettu hcg vain 46 :( ei siellä kätilökään vielä onnittelut. Ensi viikolla uudelleen kokeisiin jos olis noussut aikoipa vuoto tai ei.

Toki toppuutteli mun epätoivoo, että inssissä ei voi olla varma siitä hedelmöityspäivästä ja voi olla että se on tapahtunut myöhemmin.

Digiä en vielä ainakaan viitsi tehdä, seuraan nyt varmaan noilla samoilla liuskoilla parin päivän välein tummeneeko viiva, pitää sit miettiä sitä digiä.

@Kasikuus Tsemppiä tilanteesi, toivotaan että digi vain sekoilee ja että Kyytiläinen olisi vielä matkassa <3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: kolava ja Kasikuus
@Kasikuus voimia♥ toivon kyl koko sydämestä et ois kuitenkin vaan digin temppuilua. Muistan kyl ite kans tosta viime kuun varhaisesta km et se oma tunne kuitenkin usein pitää paikkansa. Mä pääsin naistenpolille ultrattavaks kun härskisti sanoin et on kipuja ☺ Noilla viikoilla kohdussa kuitenkin näkyy jo jotain jos on kunnon laite ja mulla tyhjä kohtu oli kyl selkee merkki.

Ja onnea @Hannaah selkeä haamulainen sieltä kurkkii ♥

ON: tänään tosiaan dpo7 ja niin vaan ne toiveet tähänkin kiertoon vähän herää ☺ tänään ollut kovia repäisykipuja noustessa ja kävellessä yhdessä kohtaa ihan Selkeesti supisteli kohtua. Muuten kyl aika oireetonta mutta pidän sitä enempi hyvänä merkkinä. Jotain ihan snadia tuntemusta vatsalla jos oikeen muistaa kuulostella mutta ei selkeätä kairaamista mikä yleensä meinannut negaa ☺☺ Ja ainiin eilen dippas lämmötkin sopivasti alaspäin ☺

 
Voi @Kasikuus , voimia sinne❤❤

@Persikka123 eikä, toivottavasti nyt vaan hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin tai HCG nousee hitaammin Tsemppiä ❤

Kiitos @Shibali ja @Nokare , toivotaan:love: Niin kauanhan tässä on taas toivoo, kunnes menkat alkaa:X3: Ja sit uuteen kiertoon, jos alkaa! Rennolla fiiliksellä yritän olla nyt :) Vasta niin vähän yritystä meillä kuitenkin.

Ja @Shibali ihanaa, et tuli hyviä tuloksia simpoista ja oviskin mahdollisesti lähellä! Toivottavasti tää on nyt teidän kierto ❤ Kaikki peukut pystyssä (y)
 
Huh mitkä käänteet täällä, @Kasikuus täällä ollaan tukena, toivottavasti saat tiedon pian... raastavaa elää epätietoisuudessa :(


Ja omaa napahuolestuneisuutta. Kävin oletetun ovisviikonlopun jälkeen hcg-testissä, kkm:stä, siis tyhjennyksestä reilu 3 vk. Hcg 6, alle 5-lukemat on normaalit ei-raskaanaolevilla. Mut voiko tulla raskaaksi vaikka hcg ei vielä olisi kokonaan laskenut normaalitasolle? Elättelen tästä kierrosta vielä pienenpieniä toiveita, vaikkei mitään tuntemuksia olisi ja vaikka olisikin, en luota niihin... onko kohtuun voinut vielä jäädä jotain?
 
Onko kellään ollut aiemmissa raskauksissa jotain vuotoo ennen plussaa? Ja jos on, niin millaista ja mikä dpo? :) Tietysti tullut tässä muutaman kuukauden aikana luettua vähän kaikkee ekoista raskausoireita, kiinnittymisvuodosta ym. ja tosi vaihtelevaa tietoa on. Ilmeisesti kuitenkin 25% on jotain vuotoo sillon normi menkkojen aikaan tai vähän ennen, mut tosi paljon vaihtelee et millon esim. kiinnittymisvuoto. Jossain lukee et dpo11-12 ja kuitenki monilla kokemuksena et just sillon dpo6-7. Sit vaihtelee et onko ruskeaa vai vaaleanpunaista vai mitä. Kai se on vaan niin ihmiskohtaista!:D

Huomaatteko kuinka RENTO oon :ROFLMAO: :ROFLMAO: nooooooot.. :rolleyes::poop::LOL:
 
Onko kellään ollut aiemmissa raskauksissa jotain vuotoo ennen plussaa? Ja jos on, niin millaista ja mikä dpo? Tietysti tullut tässä muutaman kuukauden aikana luettua vähän kaikkee ekoista raskausoireita, kiinnittymisvuodosta ym. ja tosi vaihtelevaa tietoa on. Ilmeisesti kuitenkin 25% on jotain vuotoo sillon normi menkkojen aikaan tai vähän ennen, mut tosi paljon vaihtelee et millon esim. kiinnittymisvuoto. Jossain lukee et dpo11-12 ja kuitenki monilla kokemuksena et just sillon dpo6-7. Sit vaihtelee et onko ruskeaa vai vaaleanpunaista vai mitä. Kai se on vaan niin ihmiskohtaista!

Huomaatteko kuinka RENTO oon nooooooot..
Mulla oli oletetusta oviksesta dpo 9 hieman kirkkaan punaista vuotoa illalla kun kävin ennen nukkumaan menoa vessassa! Eli siis ihan vähän vaan tuli paperiin, luulen että oli kiinnittymisestä se vuoto:)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja 3milia
Hei ku ootte lopettanut ehkäisyn, niin missä vaiheessa ootte tehnyt ekan raskaustestin/millon on ollut eka ovis, kun ei ole vielä tietoa kierrosta? Mulla siis ye-pillerit.
Terveisin toinen rento, jolla pillerit ei oo ees loppunut vielä.
Mulla oli e-pillereiden lopettamisen ja tyhjennysvuodon jälkeen ovis ihan oppikirjamaisesti kp 14. Ja plussa tuli ennen menkkojen alkua kp 26.
 
Hei ku ootte lopettanut ehkäisyn, niin missä vaiheessa ootte tehnyt ekan raskaustestin/millon on ollut eka ovis, kun ei ole vielä tietoa kierrosta? Mulla siis ye-pillerit.
Terveisin toinen rento, jolla pillerit ei oo ees loppunut vielä.
Mulla pillereiden jälkeen ovisplussa tuli kp 20 ja menkat alko kp 34. Tämän jälkeen pitkälti ovisplussa tullu aina kp 14 ja menkat kp 28. Muutamien päivien heittoja ollut mutta selkeästi ekassa kierrossa tuli myöhemmin ovisplussa kun mitä muissa tullut :) nopeesti siis tasaantui.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hullu tikkunainen ilmoittautuu! Tänään aamulla tehty taas nega liuskatesti ei-aamupissasta. Mun ei siis pitäny tehä testiä ja pissasin äkkiä ennenku muutan mieleni, mutta se ei pysäyttänyt mua.:X3:
Alavatsalla vähän menkkatuntemuksia aina välillä ja rinnat pikkusen arat. Se nyt ei vielä kerro tietysti mitään, eikä vielä halppisnegakaan kun dpo10. Fiilis on se että menkat alkaa vloppuna.
Huomenna en testaa!
 
Ei ole nyt uudelleen ovis oireet kolkutellut mitä oli kp 9-12, joten huomiselle Keskiviikolle vois merkata
LaTiLa dpo3. Tullaan sitten takaisin päin, jos oireet alkaa vielä uudelleen. Välillä on tosiaan ollut kierto jopa sen 25 päivää, joten ei täysin mahdotonta ole että ovis meni jo ja tulisi 26 päiväinen kierto tällä kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Ihan vaan omaanapaa, koska niin paha olla. Eilen itketty niin paljon, et silmäluomet vesikelloilla. Tulokset saan yksityiseltä huomenna tai pe.
Tälle aamua oksennettu 3krt, koska sattuu niin paljon alaselkään ja stressitaso varmaan aivan huipussaan. En oo ehtinyt ees syödä mitään, joten sappinesteet tuli pihalle :( Mies ollut kans ihan poissa tolaltaan. Jotain ihmettä tässä vielä toivoo, vaikka kaikki merkit puhuu keskenmenon puolesta :cry:
 

Yhteistyössä