Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille! Ja onnea plussista!!

Päivittelen vähän omaa piinailua. Täällä on ollut tässä kierrossa yksi erilainen oire kuin aiemmissa. Välillä on toinen nänni ollut kosketusarka. Mulla ei yleensä rinnat kovasti hormooneista oireile. Tänään ollut myös alaselkäkipua. Oikea munasarja tuntuu turvonneelta, vähän samanlaiselta kuin IVF-hoidossa munarakkuloita kasvatellessa. Voisikohan johtua Gonapeptylistä vaikka pistin sen kuusi päivää sitten? Olo on vetämätön ja lämpö 37. Toivotaan, että johtuu raskautumisesta eikä ole iskemässä korona :D
 
Tervetuloa uusille! Ja onnea plussista!!

Päivittelen vähän omaa piinailua. Täällä on ollut tässä kierrossa yksi erilainen oire kuin aiemmissa. Välillä on toinen nänni ollut kosketusarka. Mulla ei yleensä rinnat kovasti hormooneista oireile. Tänään ollut myös alaselkäkipua. Oikea munasarja tuntuu turvonneelta, vähän samanlaiselta kuin IVF-hoidossa munarakkuloita kasvatellessa. Voisikohan johtua Gonapeptylistä vaikka pistin sen kuusi päivää sitten? Olo on vetämätön ja lämpö 37. Toivotaan, että johtuu raskautumisesta eikä ole iskemässä korona
Mulla oli myös alaselkäkipu ihan ekoja raskausoireita :X3: Toivottavasti sielläkin plussa tulossa ❤
 
Esikoisen kohdalla ostin ekan jutun muistaakseni rv 7 tai 8. Toisen kohdalla meni aika myöhään ostelut. Nyt kolmas jos tärppäis niin luulen, että lähtisin ostoksille taas noin rv7 :D Aiemmin en oikein uskaltqis...

Meillä on miehen kanssa se 19v ikäeroa ja kovin moni ei odota meiltä, että lasta yritettäisi. Tällä hetkellä minun yks ystävä tietää yrityksestä. Kukaan ei ole kysellytkäön onko vauvakuumetta tai - haaveita, se vähän surettaa :(
Alunperin mies oli se joka tässä vauva keskustelussa teki aloitteen ja yhtä innoissaan olemme tässä projektissa. Olisi kiva kun joku kyselisi jotain vauvahaaveista..
En sitten tiedä miten asiasta kerrotaan. Moni tulee yllättymään tosi isosti. Osalle ei varmaan erikseen kerrota, saavat vatsasta päätellä sitten asian ;) Läheisimmille kavereille täytyy ehkä pitää illanistujaiset, että pääsee siellä yllättämään ja spekuloimaan sitten.

ON: tänään kp12 ja eilen ja tänään seksiä. Mies käskee oikein jalat ylhäällä odottelemaan, että joka ikinen siittiö pääsis oikeeseen osoitteeseen :D :D Intoa siis on! Tänään limat ollu runsaammat ja halut taas selvästi kasvaneet, muuten ei mitään ihme oloja ole. Saa nähdä. Meillähän siis yk1 eikä varsinaisesti mitään odotuksia ole vielä tästä kierrosta. Semmosta tänään
 
Pakko mainita, että mulla oli kans plussakierrossa se, että oli tosi tyyni ja rauhallinen mieli, eikä tullut missään kohtaa sitä PMS-kiukkua

Toivottavasti @Alinna86 sulla nyt alkaa plussa vahvistua ja saatte pienen toukokuussa syliin! Peukut pystyssä täällä
Toivotaan parasta ❤
Pakko muuten kysyä että oliko sulla alavatsa kipuja alkuraskaudessa (tai siis jos tää sitä nyt on) tänään on ollut aika jäätävät kohtu kivut, ihanku joku ruttais sen kasaan ja nipistelee muniksia. Kävellessä tuntuu kans semmosta jännää arkuutta just tuolla puolella missä ovis tapahtui:unsure:
Mietin vaa et kuuluuks tämmöset? Vaikka oon ennenki ollu raskaana ni en kyl ihan näin kovia kipuja muista...tai sit aika kultaa muistot:X3:
 
Toivotaan parasta
Pakko muuten kysyä että oliko sulla alavatsa kipuja alkuraskaudessa (tai siis jos tää sitä nyt on) tänään on ollut aika jäätävät kohtu kivut, ihanku joku ruttais sen kasaan ja nipistelee muniksia. Kävellessä tuntuu kans semmosta jännää arkuutta just tuolla puolella missä ovis tapahtui
Mietin vaa et kuuluuks tämmöset? Vaikka oon ennenki ollu raskaana ni en kyl ihan näin kovia kipuja muista...tai sit aika kultaa muistot
Mulla oli about dpo7-10 kipua/paineentunnetta kohdun ja munasarjojen kohdalla, se oli sellasta et mietin et jos ei plussaa tuu, niin pitää mennä gynelle tutkiin, että mitä on, kun ei ikinä ennen oo ollut tollasta. Se oli selvästi nimenomaan noilla kohdilla ja erilaista kun menkkakivut, mitkä säteilee minne sattuu. Sit sillon kun menkat oli vähän myöhässä niin alko aina sillon tällöin tuntuu sellaista enemmän menkkamaista kipua, mikä kestää max. minuutin, eikä mitään kauheen kovaa kipua. Sitä siis edelleen ja nyt rv8+4, varmaan siis kohdun kasvukipuja nää :)
 

Enhän mä nytkään malttanu oottaa aamua, vaikka miten vannoin itelleni :D Kuitenkin tulos oli tää joten uskaltaudun pikku hiljaa uskomaan. Tilasin vielä 2kpl näyttötestejä varuilta myöhemmälle, että voi kattoo lisääntyykö viikot. Miehelle vein testin johon tokas vaan "oho tuleeko meille nyytti".

Voi kunpa hän vain pysyisi matkassa loppuun saakka ❣
 
Iha

Enhän mä nytkään malttanu oottaa aamua, vaikka miten vannoin itelleni :D Kuitenkin tulos oli tää joten uskaltaudun pikku hiljaa uskomaan. Tilasin vielä 2kpl näyttötestejä varuilta myöhemmälle, että voi kattoo lisääntyykö viikot. Miehelle vein testin johon tokas vaan "oho tuleeko meille nyytti".

Voi kunpa hän vain pysyisi matkassa loppuun saakka ❣
Ihanaa, onnea ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Haavekuvia
Vitsi mulla on nyt illalla ollut jotain outoja kramppeja kohdun tietämillä. Silleen liikkuessa vihlaisee sinne aina välillä. :( musta myös tuntuu et tunnen mun oman vasemman munasarjan koko ajan. Se oli jo oviksen aikaan arka siitä venymisestä (niistä follikkeleista ja kystasta) ja nyt se on tuikkimisen lisäksi taas hieman arka.

Mä leijailen kyl vähän (liikaa) jossain omissa haavemaailmoissa tällä hetkellä ja koska kaikilla muilla on jotenkin todella hyvän kuuloisia oireita tai sit just plussia nii elän jotenkin hyvin vahvasti siinä ajatuksessa et itsekin saisi kaksi viivaa sit tikkuun. En tiedä miksi oon päästänyt itseni tälläisiin onnellisuus ajatuksiin. Täältä on pitkä matka tippua :(

En nyt muista keitä kaikkia piti onnitella mut @Mysteerio kuulostaa lupaavalta. Just tänään mietinkin et pitäisi kysellä miten siellä menee. Toivotaan et saatte kaks viivaa! ♥
 

Enhän mä nytkään malttanu oottaa aamua, vaikka miten vannoin itelleni Kuitenkin tulos oli tää joten uskaltaudun pikku hiljaa uskomaan. Tilasin vielä 2kpl näyttötestejä varuilta myöhemmälle, että voi kattoo lisääntyykö viikot. Miehelle vein testin johon tokas vaan "oho tuleeko meille nyytti".

Voi kunpa hän vain pysyisi matkassa loppuun saakka
Onnea❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Haavekuvia
Vitsi mulla on nyt illalla ollut jotain outoja kramppeja kohdun tietämillä. Silleen liikkuessa vihlaisee sinne aina välillä. musta myös tuntuu et tunnen mun oman vasemman munasarjan koko ajan. Se oli jo oviksen aikaan arka siitä venymisestä (niistä follikkeleista ja kystasta) ja nyt se on tuikkimisen lisäksi taas hieman arka.

Mä leijailen kyl vähän (liikaa) jossain omissa haavemaailmoissa tällä hetkellä ja koska kaikilla muilla on jotenkin todella hyvän kuuloisia oireita tai sit just plussia nii elän jotenkin hyvin vahvasti siinä ajatuksessa et itsekin saisi kaksi viivaa sit tikkuun. En tiedä miksi oon päästänyt itseni tälläisiin onnellisuus ajatuksiin. Täältä on pitkä matka tippua

En nyt muista keitä kaikkia piti onnitella mut @Mysteerio kuulostaa lupaavalta. Just tänään mietinkin et pitäisi kysellä miten siellä menee. Toivotaan et saatte kaks viivaa!
Toivotaan että leijailut merkkaa plussaa eikä tarvii tippua mihinkään❤
 
Huoh, koska nää alkaa selkeesti tummenee. Onks noi rfsu testit jotenki hitaasti tummuvia vai missä vika. Tiedän et pitäs malttaa varmaan se muutama päivä niinku lääkäri sano mut minkäs tälle hätähousulle voi. Tää aamu alko päänsäryllä ja kahvikin vähän tökkii.
Onneks ne mahakivut loppu.
Miehelle näytin eilistä testiä mut sekään ei usko. Vaikka sano kyl et no on selkee plussa mut sit vaan et noi on niistä piikeistä... et jatketaan testailuja.
Mut nyt mulla ei enää oo ku yks digi jälellä, eli kauppaan...pregcheck on ollu aina mun luottomerkki mut sekin on nykyää huonontunut:sneaky:
Hullua kun en esikoisesta tehnyt kun sen yhden testin ja thats it, sen tosin tein vasta kun menkat myöhässä, tokasta tein 3 koska en voinut uskoa että oon raskaana esikoisen ollessa vasta vuoden ikäinen.
Ja nyt en sit näköjään usko millään:D
Nää päivät on kyl piinapäiviä pahempia, luojan kiitos oon vapailla, varmaan ei tulis työnteosta mitään:X3:

[url=https://aijaa.com/kB7BTW][/URL]
 
@Alinna86 kyllä minäkin olisin jo aivan raskauspilvissä nuilla viivoilla! Kyllä ne siitä vahvistuu!

Täällä eilen talleteltu, testailin ovista vielä iltapäivällä tunnin pidätuksellä ja ihan kirkuva ovis+++ ! Eli oisko nyt dpo0, mä en osaa näitä:D enkä hymiöitä.... Tänään tsekkaan vielä mihin se on kehittynyt. Tänään jää tallettelut välistä joten todella Toivon että eilinen riitti, makasin vielä sängyssä puolituntia vahvistaakseni tehon :D
 
Yritän tehdä kouluhommia, mutta ei tuu mitään. Missä ne menkat oikeesti on, tää odottelu on tosi tympeetä. Tänään pitäis tulla mammaksilta testejä, mutta ei ne mitään näytä. Kun oishan tässä muidenki pitäny jo jotain näyttää. Aamulla pc näytti taas jotain viivanpaikkaa, mutta ei siitä ota selvää onko väriä vai ei. Tää pcos:n kanssa eläminen on aivan hanurista, ei tiedä mitään mitään :(
 
VAUVA 2021
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

27.08.2020 - Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuviq, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 42/26-28
pata-ässä.................kp 36/28
Lillanna.............................kp 35/28-42
Haaveilija-31......................kp 31/27
Iinesankka82....................kp 30/29-30
Alinna86.........................kp 28/26
Bb-8..................................kp 27/?
Mysteerio.......................kp 26/30
Hamsteri20..................kp 26/27-28
Sofialla.............................kp 25/35-42
Mamtobe............................kp 25/26-28
Minttuni...........................kp 24/25
Nipsuneiti83.................kp 24/29
-Lounatuuli-.................kp 24/28-35
Lovecoco..........................kp 23/30
Kakkulapio.......................kp 23/?
Sinisilmät........................kp 23/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 23/27
LaTila...................................kp 22/27
Eeva650.........................kp 21/28-42
Goodway.......................kp 19/25-28
Iinanen.............................kp 19/24
Tiukuna......................kp 19/30-33
lulube..............................kp 18/29
Krippis...........................kp 17/22-24
Pandanen......................kp 15/29-31
Chai89............................kp 13/28-30
Aniaj..................................kp 10/28
Helmikorvakoru........kp 10/27-28
Kirjoh89..........................kp 8/28
Mansikka3...................kp 7/34
Sabriiiina.......................kp 7/27-31
Kasikuus......................kp 7/27-28
Nokare..........................kp 6/27-29
Jjenn...............................kp 4/29-33
Heemilia............................kp 3/25
Mäyh..............................kp 2/26-31
Kuumeilija40..................kp 1/27-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 27
Alinna86..............................dpo 14
Iinesankka82....................dpo 12
Mysteerio.............................dpo 12
Hamsteri20........................dpo 11
Mamtobe..............................dpo 10
Minttuni...................................dpo 9
Sofialla....................................dpo 9
Goodway...............................dpo 8
Latila..........................................dpo 7
Iinanen......................................dpo 7
Tiukuna.....................................dpo 6
Eeva650..................................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Eeva650 ja minttuni
vierailija
Jos kierto olisi 28 niin tänään pitäisi alkaa menkat. Jos oletetun oviksen mukaan niin maanantaina. Se oli oletus vain, joten varmaksi en osaa päivää sanoa.
Oloa ei ole minkäänlaista kumpaankaan suuntaan, vatsassa ei tuntemuksia, ei selässä, ei tisseissä. Mutta sen mitä havannoin eilen kun lasta odotin harrastuksesta oli jollain vanhemmalla pihkasalvaa, otti nenään tosi pahasti. Muutamia kertoja on hetken käynyt etova olo, mm. Tänään aamukahvin kanssa.

Mutta ei mitään muuta ‍♀ 4+0 pitäisi olla 28päivän kierron mukaan, oviksen mukaan kai 3+1.

En vielä tee testiä, jotenkin en usko raskauteen kuitenkaan. Aiemmassa ensioire oli jäätävä selkäkipu.
 
Tiiättekö mitä. Enhän mä malttanut olla kusematta mun kalliiseen digiin. Ja siis hei.. se sanoo että oisin raskaana :O kädet tärisee ja oon totaalisen hämmentynyt. Pakko lähteä kauppaan hakemaan liuskoja. Eilen ei siis edes haamua liuskassa. Apua. Ois hirveesti menoja tänään, voi hullu miks testasin tänään.. eihän täs kykene hitto mihinkään.
En kestä, ihanaa! Onnea!!
 

Yhteistyössä