Toiveissa vauva 2021

vierailija
Täällä elellään taas vaikeampia aikoja. Mulla on tosi kova stressireaktio kropassa, ja hirvittää, että jos uusi raskaus alkaisi, kuinka pahat seuraukset tällä stressillä olisi sikiölle. :'( Enkä yhtään tiedä miten kauan tämän reaktion kanssa kestää. Kai se on yksilöllistä. Pitäisi ehkä käydä lääkärissä, mutta en yhtään tiedä kenellä. Ja miten edes osaisi auttaa. Varmasti on ihan normaalia että koko kroppa reagoi vahvasti, kun vauva kuolee.

Ja tosi isot pahoittelut Alinna86. Toivotaan että olisi vain tiputtelua.

Onnea myös plussanneille!
Olisi ihme, jos kroppa ja mieli ei oireilisi km:n tai vauvan kuoleman jälkeen, onhan se ihan karmea kokemus. Mulla km:n jälkeen, voimakkaiden stressireaktioiden ja psykosomaattisten oireiden ilmaannuttua neuvolassa ehdotettiin neuvolapsykologia. Voisi ehkä kysyä apua neuvolasta?
 
Saanko kysyä, että miksi haluat tehä salaa ekan testin? Pelkäätkö että puoliso pettyy? Itellä oli vähän sama, mutta oon SUPER huono pitämään salaisuuksia, joten esittelin miehelle sen ekan haamujen esiäidin. Hän totesi näkevänsä "jotain".. Vähä naureskellen, kun testailin ihan liian aikaisin

Mulla on ensimmäinen raskaus niin ei ole vertauskohtia, kuin tämä päivä. Toki näin yhden päivän empiirisen tutkimuksen jälkeen voisin todeta, että niin minäki saan. Aamupäivällä oli "kympin" testissä just ja just näkyvä haamu. Nyt tuo 25 testi oli aivan selkeä. Go figure. Jännittävää!
Varmaan minulta halusit kysyä? En halua et hän pettyy jos olisikin kemiallinen. Varsinkin ku mä oon tähän kiertoon pistänyt sen pregnylin nii periaatteessa sehän voisi edelleen näkyä. Tiiän myöskin et mun vaimo ei vaan ymmärrä sitä miks pitäisi testata aikaisin. Enkä mäkään oo aiemmin testaillut kun lähempänä lääkärin testipäivää. Nyt vaan halusin seurata sen pregnylin poistumista ja sain sen viivanpaikka haamun eilen. En vaan itse malttaisi odottaa nyt lähemmäs oikeaa testipäivää (joka on dpo15 ) En halua vielä näin varhain luoda siis toivoa hänelle koska hän elää muutenkin turhan vahvasti toivossa ja ei meinaa uskoa koskaan negatestejä negaksi vaan uskoo ja toivoo plussaa aina menkkoihin asti. En osaa tätä paremmin selittää, mut ajatuksena tuntuu helpommalla näin.

Mullakin on kyseessä sit mahdollinen ensimmäinen raskaus ja nää hoidot tuntuu henkisesti meille aika raskailta nii haluan häntä vähän säästää kun hän on niin herkkä.
 
Varmaan minulta halusit kysyä? En halua et hän pettyy jos olisikin kemiallinen. Varsinkin ku mä oon tähän kiertoon pistänyt sen pregnylin nii periaatteessa sehän voisi edelleen näkyä. Tiiän myöskin et mun vaimo ei vaan ymmärrä sitä miks pitäisi testata aikaisin. Enkä mäkään oo aiemmin testaillut kun lähempänä lääkärin testipäivää. Nyt vaan halusin seurata sen pregnylin poistumista ja sain sen viivanpaikka haamun eilen. En vaan itse malttaisi odottaa nyt lähemmäs oikeaa testipäivää (joka on dpo15 ) En halua vielä näin varhain luoda siis toivoa hänelle koska hän elää muutenkin turhan vahvasti toivossa ja ei meinaa uskoa koskaan negatestejä negaksi vaan uskoo ja toivoo plussaa aina menkkoihin asti. En osaa tätä paremmin selittää, mut ajatuksena tuntuu helpommalla näin.

Mullakin on kyseessä sit mahdollinen ensimmäinen raskaus ja nää hoidot tuntuu henkisesti meille aika raskailta nii haluan häntä vähän säästää kun hän on niin herkkä.
Joo olin näköjään saanut puhelimella linkattua hassusti..

Hyvin selitetty! En voi sanoa ymmärtäväni naisparin ongelmia tässä lapsenteko asiassa (kun en naisparin toinen osapuoli ole) , mutta voin vaan kuvitella, kuinka rankkaa ja haastavaa se voi olla. Toki onneksi lopussa toivottavasti saa sen kiitoksen ja oman nyytin

Minusta on ihana, että kerrot niin avoimesti teidän elämästä. Ja toki on ihana, että säästät puolisoasi. Meillä se taitaa mennä just toisinpäin.
 
Ihana plussa-aalto täällä!! ♥ Oon niin iloinen teidän kaikkien puolesta, onnittelut! :love:

Ja kaikki tsempit pettyneille. Toi etenkin on kyllä karua jos saa jotain haamua testiin ja sitten menkat kuitenkin alkaakin.:( Yritän nyt tässä kierrossa itse ihan tosissaan odottaa testaamisen kanssa sinne kuukautisten odotettuun alkamispäivään saakka. Ei jaksa tuijottaa niitä valkoisia tikkuja päivä tolkulla ennen menkkoja, siinä tuntuu että pää sekoaa.

Oon nyt vähän taukoillut täältä tämän alkukierron, mutta lukenut oon kaiken. Olin myös kipeänä ja koronatestissä ja lomakin loppui, niin on ollut hässäkkää.

Tänään ovistestissä oli melkein tasavahvat viivat, eli veikkaan että huomenna tulee ovisplussa ja ovis sitten huomenna tai maanantaina.:love: Jee. Talleteltu ollaan ahkerasti ja toki sitä tässä jatketaankin. Jännä kyllä, niin tämä yrittäminen on jotenkin vaikuttanut positiivisesti meidän seksielämään! Ei sillä että se olisi mitenkään huono ollut aiemminkaan, mutta tuntuu saaneen tästä uutta kipinää ja meille se että on ”pakko” harrastaa seksiä tuntuu näköjään sopivan, ei tule niin helposti todettua että no ei nyt tänään jaksa, ei oo aikaa tai väsyttää. Mutta ei ainakaan toistaiseksi myöskään yhtään tunnu mitenkään pakkopullalta tai tekniseltä suorittamiselta, vaikka olo olisikin ennen seksiä ollut sellainen ettei ns ilman hyvää syytä ehkä olisi jaksanut. :LOL:Miten teillä muilla, ootteko kokenu yrittämisen vaikuttavan petipuuhiin?

Niin ja greippimehua oon nyt litkinyt tässä kierrossa. :D Ehkä sattumaa, mutta limoja on kyllä ollut tässä kierrossa enemmän ja mulla myös haluja. Tuntuu ettei ainakaan minkäänlainen kuivuus oo vaivannu. Toivon niin paljon että voisin nyt sitten julistautua greippimehun avulla raskautuneeksi parin viikon päästä:LOL::sneaky:
 
@Alinna86 pahoittelut uudesta kierrosta :( ❤

@Tiukuna ja muut, alkuun halusin tehdä aina testin yksin rauhassa. Viime kerralla, kun halusin testata, otin asian puheeksi miehen kanssa ja hän toivoi, että testi tehtäisiin yhdessä. Jatkossa oliskin mukavaa yhdessä tehdä.

@helmikorvakoru meillä seksin määrä on lisääntynyt huomattavasti. Ajoittain saattaa puuduttaa tiheä seksi, mutta pääsääntöisesti jaksamme hyvin. Toisinaan on paineita onnistumisesta ja se vaikuttaa myös seksiin. Mutta helpottaa, kun asiasta puhuu ääneen. Nyt on ollut taukoa, kun lugesteronit menee. Jatkossa mahdollisesti uusissa kierroissa uskon, että seksiä tylee myös luteaalivaiheen aikana. Nyt ei ole jotenkin haluttanut ja ehkä tekee hyvää pitää välillä "taukoa*. Sitten taas jaksaa ;) ❤
 
VAUVA 2021
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.08.2020 - sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuviq, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 45/26-28
pata-ässä.................kp 39/28
Lillanna.............................kp 38/28-42
Haaveilija-31......................kp 34/27
Iinesankka82....................kp 33/29-30
Bb-8..................................kp 30/?
Mysteerio.......................kp 29/30
Hamsteri20..................kp 29/27-28
Sofialla.............................kp 28/35-42
Mamtobe........................kp 28/26-28
Minttuni...........................kp 27/25
Nipsuneiti83.................kp 27/29
-Lounatuuli-.................kp 27/28-35
Lovecoco..........................kp 26/30
Kakkulapio.......................kp 26/?
Sinisilmät........................kp 26/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 26/27
LaTila...................................kp 25/27
Eeva650.........................kp 24/28-42
Goodway.......................kp 23/25-28
Iinanen.............................kp 22/24
Tiukuna......................kp 22/30-33
lulube..............................kp 21/29
Krippis...........................kp 20/22-24
Pandanen......................kp 18/29-31
Chai89............................kp 16/28-30
Aniaj..................................kp 13/28
Helmikorvakoru........kp 13/27-28
Kirjoh89..........................kp 11/28
Mansikka3...................kp 10/34
Sabriiiina.......................kp 10/27-31
Kasikuus......................kp 10/27-28
Nokare..........................kp 9/27-29
Jjenn...............................kp 7/29-33
Heemilia........................kp 6/25
Mäyh...............................kp 5/26-31
Kuumeilija40..................kp 4/27-28
Huumis................................kp 4/28-30
Alinna86...........................kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Iinesankka82....................dpo 15
Mysteerio.............................dpo 15
Mamtobe..............................dpo 13
Minttuni...................................dpo 12
Sofialla....................................dpo 12
Goodway...............................dpo 11
Latila..........................................dpo 7
Iinanen......................................dpo 10
Tiukuna.....................................dpo 9
Eeva650..................................dpo 8
Pandanen..............................dpo 1
Titi-love....................................dpo 0
Helmikorvakoru.................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Toistan itseäni, negan tein just, ei menkkaoloja, ei menkoihin liittyvää alkutiputtelua.
Välillä olin näkeväni jotain tossa testissä ku oikein käänteli luonnonvalossa ikkunan eessä. Mut sit taas seuraavassa tarkastelussa ei mitään. Ihanaa ku jo kuvittelee viivatkin, kun haluaa sen nähdä. :D Kuvaa ei tuu, ku ei siinä mitään näkys.
Saatan kyl testailla myöhemmin tänään vielä uudestaan.

@helmikorvakoru Meillä on kyl ovulaation aikaan varsinkin seksi aika puurtamista. Välillä iha pakkopullaa. Ja ihan aikataulutettuu. On iltaisin pieni hetki aikaa, kun tytön saa nukahtaa ja ennenkuin mies ite lähtee nukkuu.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kissanminttu5
@Alinna86 Eiiii :( Vaikutti jo niin hyvältä. Paljon tsemppiä tulevaan hoitokiertoon ❤

@minttuni Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että nyt olisi tosi kyseessä ❤

@helmikorvakoru Meillä on seksin määrä lisääntynyt huomattavasti, mutta toisinaan se on mun puolelta pakkopullaa, kun se pitäis hoitaa melkein aina illalla, kun lapset nukkuu ja mä alan olee jo 8 maissa aivan tööt. Ei sitä sitten enää 10 aikaa jaksa ja monesti oon jo klo 21 untenmailla :D Mies ois aina valmis ja jopa väsyneenä :p
Sillon, kun lapset on isällään, ni on ollut helpompaa ja mukavempaa, kun saa jopa keskellä päivää talletella. Mutta nyt lapset käytännössä mulla melkein koko ajan, ni vähän tuppaa olemaan hankalaa tallettelut :( Pakko silti myöntää, että kyllä lisääntynyt seksi on saanut suhteeseen uutta puhtia ja tuntuu, että se suhteen alkuhuuma on tullut pikku hiljaa takaisin ❤
Muoks: Viikonloppuisin hommat kai pitäis hoitaa aamulla (niin kuin eilen klo 8 :D) , kun lapset nukkuu aina vähintään klo 9 asti ja minä herään jo klo 6-7. Ja koska mies on aina valmis, ni sit mä vaan herätän hänet :LOL:
 
Meillä seksin määrä on puolestaan vähentyny, varmaan lähinnä sillä et oviksen jälkeen loppukierto menee pahoinvoinnin ja hankalan olon merkeissä. Alkukierrossa mennään samassa tai enemmässä kun ennen pillereiden pois jättämistä.. Ja mitä tohon puurtamiseen tulee niin mies luulee virheellisesti että haluan nykyään seksiä vaan lapsen toivossa..
 
Me ollaan otettu "varaslähtö" vauvan yrittämiseen, vaikka tarkoitus olikin vasta syyskuun puolella aloittaa. Kyllähän sitä tuntuu taas kuin olisi vasta rakastunut, kun seksiä on nyt joka toinen päivä jo sen lapsen mahdollisuuden vuoksi.

Mulla tosiaan ei ole vielä tarkempaa tietoa omasta kierrosta, en ole esimerkiksi mittaillut aamulämpöjä tai tehnyt ovistestejä, mutta to-pe ilmeni sellainen viiltävä kipu oikean munasarjan kohdalle. Menkkojen tulisi alkaa noin 2vko kuluttua, joten tulkitsin sen ovulaatiokivuksi.

Viime yönä koin elämäni ensimmäiset levottomat jalat. Googlasin ja siellähän yksi syy oli raskaus (vaikka en uskokaan, että raskausoireet voisivat tulla näin varhaisessa vaiheessa). Pitäisi muutenkin muistaa, että harvoin se tärppää ensimmäisellä yrittämällä :D

Melkoista vuoristorataa tämä silti. Tuntuu, että pitäisi saada se vauva mieluiten heti-nyt tähän syliin ja aloittaa äitiys...
 
Kiitos taas @minttuni listan päivityksestä. :)

@helmikorvakoru meillä kanssa seksi etenkin oviksen aikaan on lisääntynyt. Itseäni ei haittaisi, vaikka sama tahti säilyisi läpi kierron, mut oonkin se halukkaampi osapuoli. En tiedä, minkä keskustelun mies on itsensä kanssa käynyt, mutta etenkin edelliset kuukaudet hän on ollut helppo saada mukaan hommiin, aikaisemmin vaati välillä tuskaista ja turhauttavaa lämmittelyä.

Tajusin, että viikkoa ennen menkkoja yleensä esiintyvä pms-kiukkukohtausta ei ole tullut. Menkkojen pitäisi alkaa to tai pe.
 
Kyllä sitä saa kuuppansa jumiin noilla testeillä. Rfsu on hitusen vahvempi, kun taas pc vaaleampi kun eilen. Oon mielestäni ihan järjen ihminen, et ehkä tää hullu testaus on nyt vaan joku stressireaktio alkavaan arkeen ja töihin paluuseen.

Oisin olettanut et nyt aamusta sais tavallaan ees jompaan kumpaan suuntaan vahvistuksen, jääkö kemialliseksi vai ei. Mutta ei vieläkään mielenrauhaa.

Kuinkas pitkään ne menkat sit voi kemiallisessa myöhästyä? Yksilöllistä toki varmaan sekin. Äh.
 
Kyllä sitä saa kuuppansa jumiin noilla testeillä. Rfsu on hitusen vahvempi, kun taas pc vaaleampi kun eilen. Oon mielestäni ihan järjen ihminen, et ehkä tää hullu testaus on nyt vaan joku stressireaktio alkavaan arkeen ja töihin paluuseen.

Oisin olettanut et nyt aamusta sais tavallaan ees jompaan kumpaan suuntaan vahvistuksen, jääkö kemialliseksi vai ei. Mutta ei vieläkään mielenrauhaa.

Kuinkas pitkään ne menkat sit voi kemiallisessa myöhästyä? Yksilöllistä toki varmaan sekin. Äh.
No mulla oli viime kierrossa kemiallinen. Ekan haalean haalean plussan sain perjantaina. Lauantaina olisi pitäny menkat alkaa. Maanantaina oli sit hyvin vähän vahvempi plussa ja sain digiin 1-2viikkoa raskaana. Ti aamulla alkoi vuoto. Toivottavasti sulla ihan oikea raskaus kyseessä ja saat pian kunnon plussan!! :) Tuo epävarmuus oli kamalaa!
 
No mulla oli viime kierrossa kemiallinen. Ekan haalean haalean plussan sain perjantaina. Lauantaina olisi pitäny menkat alkaa. Maanantaina oli sit hyvin vähän vahvempi plussa ja sain digiin 1-2viikkoa raskaana. Ti aamulla alkoi vuoto. Toivottavasti sulla ihan oikea raskaus kyseessä ja saat pian kunnon plussan!! Tuo epävarmuus oli kamalaa!
Joo ihan hullua googlettamistahan tää vaan on. Ja mitään ei voi tehdä kun vaan odottaa.
 
Huomenta!

Täällä testattu puhdas nega. Harmittaa todella paljon, koska tuntui vahvasti siltä, että tää olis voinut olla se meidän kierto. Pidetään nyt tauko hoidoista ja varmaan taukoilen täältäkin. Tsemppiä kaikille yritykseen! On tää vaan vaikeeta
Voi ei pahoittelut ♥ toivoin todella et tää olis ollut teidän kierto! Voimia tauolle ja toivotaan et sit seuraavasta tärppää!
 
Kyllä sitä saa kuuppansa jumiin noilla testeillä. Rfsu on hitusen vahvempi, kun taas pc vaaleampi kun eilen. Oon mielestäni ihan järjen ihminen, et ehkä tää hullu testaus on nyt vaan joku stressireaktio alkavaan arkeen ja töihin paluuseen.

Oisin olettanut et nyt aamusta sais tavallaan ees jompaan kumpaan suuntaan vahvistuksen, jääkö kemialliseksi vai ei. Mutta ei vieläkään mielenrauhaa.

Kuinkas pitkään ne menkat sit voi kemiallisessa myöhästyä? Yksilöllistä toki varmaan sekin. Äh.
Mullahan oli nyt kemiallinen. Viivat alkoi vahvistumaan aikavälillä ma-pe, ja la. Alkoi tiputteluvuoto. Tää oli nyt 3 vai jopa 4 kemiallinen, niin yli viikonkin saattaa viivästyä menkkojen alku.
Tsemppiä!❤
Mä myös seuraavaksi yritän testaa myöhemmin kuten @Aniaj vaikka ei tuu olee helppoo...
 
Mullahan oli nyt kemiallinen. Viivat alkoi vahvistumaan aikavälillä ma-pe, ja la. Alkoi tiputteluvuoto. Tää oli nyt 3 vai jopa 4 kemiallinen, niin yli viikonkin saattaa viivästyä menkkojen alku.
Tsemppiä!
Mä myös seuraavaksi yritän testaa myöhemmin kuten @Aniaj vaikka ei tuu olee helppoo...
Äh. Niin hanurista. Ja että vielä antaa toivoa vahvistumalla ja sit alkaakin vuoto. Samaa linjaa kyllä täällä, et seuraavaks en testaa ennenkun menkat myöhässä. Johan tässä on varmaan loppuvuoden testikiintiö täynnäkin..
 
Mullahan oli nyt kemiallinen. Viivat alkoi vahvistumaan aikavälillä ma-pe, ja la. Alkoi tiputteluvuoto. Tää oli nyt 3 vai jopa 4 kemiallinen, niin yli viikonkin saattaa viivästyä menkkojen alku.
Tsemppiä!
Mä myös seuraavaksi yritän testaa myöhemmin kuten @Aniaj vaikka ei tuu olee helppoo...
Ihan super kurjaa, että noin monta kemiallista putkeen..tosi väärin! :(
Mä tilasin raskauskeijulta kyllä testejä valmiiksi, mut otin niitä ei niin herkkiä..jospa se sais mut pysymääm testeistä erossa. Lupasin tosin miehellekin, että jokaisen testin, minkä teen ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, ni ostan hänelle 24päkin olutta..kalliiksi tulee :ROFLMAO:
 
Ihan super kurjaa, että noin monta kemiallista putkeen..tosi väärin!
Mä tilasin raskauskeijulta kyllä testejä valmiiksi, mut otin niitä ei niin herkkiä..jospa se sais mut pysymääm testeistä erossa. Lupasin tosin miehellekin, että jokaisen testin, minkä teen ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, ni ostan hänelle 24päkin olutta..kalliiksi tulee
Ei ihan putkeen oo ollu, välissä pääsin jo rv 12 asti mut sekin keskeyty. Välillä tulee ihan epätoivo et pääseeköhän koskaan maaliin saakka mut eipä auta ku toivoo ja yrittää:confused:
Mä testailen melkeen aina yksin, mies on niin paljon töissä, kerron sit jos on jotain kerrottavaa :D
Nyt aattelin kyllä seuraavaks ihan rauhas ootella ainakin dpo 15 ja jos tekis yhessä testin, ei ehkä olis niin hajottavaa.
 
Ei ihan putkeen oo ollu, välissä pääsin jo rv 12 asti mut sekin keskeyty. Välillä tulee ihan epätoivo et pääseeköhän koskaan maaliin saakka mut eipä auta ku toivoo ja yrittää
Mä testailen melkeen aina yksin, mies on niin paljon töissä, kerron sit jos on jotain kerrottavaa
Nyt aattelin kyllä seuraavaks ihan rauhas ootella ainakin dpo 15 ja jos tekis yhessä testin, ei ehkä olis niin hajottavaa.
Ai niinpäs olikin :( Tsemppiä hirmu paljon sulle ja kaikille, jotka kokenut paljon keskenmenoja/kemiallisia/ovat yrittäneet pitkään. En pysty kuvittelemaan, kuinka turhauttavaa se voikaan olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä