Toiveissa vauva 2021

Heii!
Itsestä sen verran että olen 24 vuotias ja mies on alle kuukauden nuorempi ja mies onkin potenut vauvakuumetta paljon kauemmin kuin minä Mutta nyt tuossa eilen sanoin että jätän pillerit että saakoot pieni tulla joa on tullakseen! yhdessäaloa takana alle vuosi mutta mitätpä sitä viivyttelemään jos tuntuu et olis kiva? Ollaan juteltu paljon ja molemmat on samalla viivalla asian kanssa.

Mutta hämmentää kun ennen menkat oli niin että 2 päivää runsasta vuotoa ja 2 niukempaa ennen kuin loppui. Sitten tuossa 3kk sitten menkat sekosi aivan täysin ja siitä asti ei oo paljoakaan tullut, eli tavallaan loppuneet kokonaan - raskaana en ole ja kaikki ok gynen mukaan. Käski syödä laattaa normaalisti kunnes menkat normalisoituvat, mutta sitä ei ole jumalauta tapahtunut :'( Löysi kyllä taaksepäin kallistuneen kohdun, tiedä sitten vaikuttaako se mitään ??

Mutta mietin että onko täällä ihmisiä jotka odottelivat ekat ns. lumemenkat ennen kuin aloittivat ehkäsyttömät sänkypuuhat? Vai ootteko vaa suorilta alottanu vaikka tiedätte että menkat tulee ku tulee?

Huh, onpas paljon asiaa. anteeksi ! <3
Tervetuloa haaveilemaan :) taaksepäin kallistunut kohtu ei vaikuta kiertoon, jotain muuta nyt on. Syy voi olla mikä vain ja voi olla ihan harmitontakin. Söisin tosiaan laatan loppuun ja ehkä samantien yritys käyntiin. Ehkä joku muu vasta ehkäisyä käyttänyt osaa sanoa paremmin, minulla vuosia lopettamisesta. Jos menkkoja ei kuulu, niin siihen voi apua saada gyneltä. Tsemppiä :)
 
Nuorena äidiksi
Tervetuloa haaveilemaan taaksepäin kallistunut kohtu ei vaikuta kiertoon, jotain muuta nyt on. Syy voi olla mikä vain ja voi olla ihan harmitontakin. Söisin tosiaan laatan loppuun ja ehkä samantien yritys käyntiin. Ehkä joku muu vasta ehkäisyä käyttänyt osaa sanoa paremmin, minulla vuosia lopettamisesta. Jos menkkoja ei kuulu, niin siihen voi apua saada gyneltä. Tsemppiä
Joo niin veikkasinkin, Gyne tosiaan tietoinen asiasta ja mule tosiaan taidettiin sanoa kun soitin sinne mistä sain pilsut, et niiden kuuluukin olla niukkamenkkaiset. Mutta luulis nyt et heti olis ollu eikä 2v jälkeen vasta alkanut tuollai oireileen o.o mutta ei malttais odottaa, huhhuh :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Uusille tervetuloa mukaan

Täältä aamuvuoron lomasta kirjottelen nopsaa; jo plussanneet, onko teillä ollut alussa (jopa ennen plussaa) nivusissa/alapäässä särkyä? Mulla on koko aamun särkenyt inhasti tonne alas, eikä normikierroissa tällästä ennen menkkoja oo, vaan ekojen vuotopäivien aikana joskus..
Joo, mulla on ollut just tota alapään särkyä ja plussa tosiaan tuli! (y)Normaalisti mullakin sitä siis vaan menkkojen parina ekana päivänä:)
 

On se eilisestä vahvistunut jo vähän, vaikkei taas kuvaan niin hyvin välity. :love: Jännää! Ollut ajatukset jotenkin ihan sekasin eilisestä lähtien, ja en osaa rauhoittua ollenkaan vaan olemaan. Oon innoissani, mutta samalla kauhuissani. Kumpa vaan nyt olisi pysyvä plussa!:X3:

Tosi paljon on kyllä tässä kierrossa ollut alamaha ja alaselkäkipuja. Ne ehkä eniten sai epäilemään, että jotain tapahtuu. Mua myöskin närästää, mikä ei ole ollenkaan itselle tyypillistä.:)
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

10.09.2020 - Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Bb-8..................................kp 41/?
Sofialla.............................kp 39/35-42
-Lounatuuli-.................kp 38/28-35
Kakkulapio.......................kp 37/?
Tiitiäinen87.....................kp 36/27
lulube..............................kp 32/29
Toive23.............................kp 30/28
Pandanen......................kp 29/29-31
Chai89............................kp 27/28-30
Aniaj..................................kp 24/28
Helmikorvakoru........kp 24/27-28
Kirjoh89..........................kp 22/28
Mansikka3...................kp 21/34
Sabriiiina.......................kp 21/27-31
Nokare..........................kp 20/27-29
Jjenn...............................kp 18/29-33
Heemilia........................kp 17/25
SannuB.........................kp 17/28
Mäyh...............................kp 16/26-31
Kuumeilija40..................kp 15/27-28
Huumis................................kp 15/28-30
Alinna86...........................kp 13/26
Hamsteri20..................kp 13/27-28
Persikka123....................kp 13/32
Mamtobe........................kp 11/26-28
Mysteerio.......................kp 11/30
minttuni...........................kp 11/25
Goodway.......................kp 10/25-28
Iinanen.............................kp 9/24
Sinisilmät........................kp 9/27-28
Krippis...........................kp 8/22-24
Nipsuneiti83.................kp 7/29
Haaveilija-31......................kp 7/30
Eeva650.........................kp 6/28-42
Brunet82.......................kp 5/26-28
Tiukuna......................kp 4/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Pandanen..............................dpo 12
Titi-love....................................dpo 11
Helmikorvakoru.................dpo 10
KirJoh89.................................dpo 9
Nokare....................................dpo 7
Heemilia..................................dpo 7
Aniaj...........................................dpo 6
Mansikka3............................dpo 5
Kuumeilija40.......................dpo 5
Kansallisrotta.....................dpo 4
neilikkaruusu.....................dpo 3
Minttuni...................................dpo -1
Alinna86..................................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp 11 aikainen ovisplussa ja odotan takaisinsoittoa klinikalta. Menee taas työpäivä ihan sekaisin, kun olis pitänyt lähteä toiselle paikkakunnalle. Mutta vauvaprojekti on kaikista tärkeintä nyt
Toivottavasti aikaisuus merkkaisi hyvää ja tää olis se teidän kierto:love:
Mulla kävi sama, ja pitää soittaa ja perua mun ultra.
Päästää piinailemaan samoille päiville
Kiitos listan päivityksestä❤
Mulle voi laittaa dpo -1 ja piinailijoihin:X3:
 
Uusille tervetuloa mukaan

Täältä aamuvuoron lomasta kirjottelen nopsaa; jo plussanneet, onko teillä ollut alussa (jopa ennen plussaa) nivusissa/alapäässä särkyä? Mulla on koko aamun särkenyt inhasti tonne alas, eikä normikierroissa tällästä ennen menkkoja oo, vaan ekojen vuotopäivien aikana joskus..
Kokoajan oikeassa nivusessa särkyä, jo ennen plussaa muuten tosi vähän mitään. Rinnoissa näkyy verisuonet ja silmässä sekä munasarjassa ollut yhtenä päivänä elohiiri.
 
Joo siis mä kävin yksityisellä gynellä huhtikuussa, mitään vikaa ei sillä käynnillä löytynyt (kohdun limakalvo hyvän paksuinen, ovulaatio tulossa, follit yms kunnossa) ja gyne oli positiivisin mielin koska keskenmenot kuitenkin kertovat, että raskaaksi kykenen tulemaan. Raskaudet on siis menneet rv5-rv 6 kesken spontaanisti, en ole joutunut käymään lääkärissä niiden takia mutta tietysti ois varmaan ollu hyväki mennä koska ois jääny merkinnät että km on tullut

En tiedä kuinka hyvin kunnalliselle pääsee, mutta ainakin ton yksityisen gynen kanssa oli puhetta, että jos tulee kolmas km tai jos mitään ei tapahdu ennen joulukuuta ni uudestaan sinne. Halvempaa se ois mennä kunnalliselle mutta mulla ei ole mitään hajua miten asiat siellä etenee tai mihin ees aloittaisin soittelee.

Kyllähän ne katkeroitumisen tunteet menee sitten ohi, onneksi. Ja kuitenkin sitä haluaa kaikkea hyvää muillekin ja ihanaa se sit toisaalta on kuulla vauvauutisia

Teillä siis yritystä takana saman verran ku meillä. Ootteko käyneet lääkärissä/menossa tutkimuksiin tms vai onko tiedossa jo syy miksei ole tärpännyt?
Joo, meillä oli ensimmäinen vuosi tulee jos tulee -meininkiä. Meillä oli aika harvoin seksiä, joten sitten aloin tikuttamaan ovulaatiota ja huomasin, etten saa ovista kiinni juuri koskaan. Nyt marraskuusta lähtien saanut vaan kahdesti noilla CB:n digeillä. Eli tuo lienee ehkä meillä se syy miksei ole vielä tärpännyt. Jotenkin vaan vieroksun lääkkeitä ja kalliita hoitoja, koitan nyt pudottaa painoa ja katsoa josko se auttaisi ensin. Hidasta vaan tuntuu olevan tämä painonpudotus :rolleyes:
 
Joo, meillä oli ensimmäinen vuosi tulee jos tulee -meininkiä. Meillä oli aika harvoin seksiä, joten sitten aloin tikuttamaan ovulaatiota ja huomasin, etten saa ovista kiinni juuri koskaan. Nyt marraskuusta lähtien saanut vaan kahdesti noilla CB:n digeillä. Eli tuo lienee ehkä meillä se syy miksei ole vielä tärpännyt. Jotenkin vaan vieroksun lääkkeitä ja kalliita hoitoja, koitan nyt pudottaa painoa ja katsoa josko se auttaisi ensin. Hidasta vaan tuntuu olevan tämä painonpudotus
Ymmärrän tuon lääkkeiden vieroksumisen, minulla ollut samaa aiemmin monissa muissa lääkkeissä. Nyt kun hoidot alkoi, olen jotenkin hyväksynyt sen, että lääkkeet on meidän avuksi. Painonpudotus haastavaa täälläkin, olen saanut vuodessa vain pari kiloa alas, kyllä jotain pitäisi tehdä toisin. Syöminen on haastavaa, liian pitkiä välejä ja sitten liian suuria annoksia. Minulla suurin apu ovuloimattomuuten taisi kuitenkin olla lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt arvot normaalit, vointi hyvä, ovulaatio tullut melko todennäköisesti jo yhdeksän kiertoa putkeen (3 kertaa ultralla todettu, muutoin testeillä). Tsemppiä! :)
 
Mä mietin kun lauantaina olis vähän viinittelyä tiedossa pitkästä aikaa, uskaltaisinko ottaa lasin-pari vai pitäiskö testata ennen sitä.. La on dpo9, eli aika aikaista kyllä.. ehkä mä ostan testejä valmiiksi ja testailen jos on silloin sellainen fiilis. :unsure:
 
Mä mietin kun lauantaina olis vähän viinittelyä tiedossa pitkästä aikaa, uskaltaisinko ottaa lasin-pari vai pitäiskö testata ennen sitä.. La on dpo9, eli aika aikaista kyllä.. ehkä mä ostan testejä valmiiksi ja testailen jos on silloin sellainen fiilis.
Oon ainaki ite ottanut vähän loppukierrosta, tosin en koskaan oikein täysin ole uskonut raskauden mahdollisuuksiin. Viime kierrossa en ottanut mitään, kun ajattelin että hoidoilla voisi olla hieman todennäköisempää onnistua. Yksi lasillinen ei varmasti vielä haittaa tee? Mutta ehkä voisi jo dpo 9 testata.
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
@minttuni Kaikki tsempit sinne, sormet ja varpaat ristissä että tulisi toivottu lopputulos! ♥

En vaan voi uskoo tätä. Tein digin, tulos Raskaana 1-2 viikkoa. :love: o_O :eek: Omituista, että yrittäessä olin sairaan malttamaton ja tuntui että ollaan yritetty jo ikuisuus, mutta nyt yhtäkkiä sellainen olo kuin tämä olisi tapahtunut jotenkin nopeasti ja yllättäen. Tai että pää ei pysy perässä, en yhtään sisäistä tätä vielä. No ehkä sitten, jos menkat jää välistä niin tuntuu konkreettisemmalta.
 
vierailija
Sitä miettii, että miksi kiusata itseään täällä ryhmässä taustalla, kun alkaa ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka tulee "olen seurannut monen kk ajan taustalla ja nyt uskallan liittyä joukkoon. Mulla on outo olo ja ihmeellisiä oireita. Nyt menossa dpo se ja se." Sit parin päivän päästä tulee plussa kuva.. Miksi? Miksi tänne tullaan kirjoittamaan vasta, kun on aika varma raskaudesta? Se on ku veistä kääntäis niiden haavoissa, jotka ovat odottaneet ja odottaneet, jopa vuosia. Kyllä, on niitäkin, jotka ovat vuosia yrittäneet ja vuosia ollut taustalla, mutta en ymmärrä sitä, että miksi se asia pitää tulla tänne kertomaan? Suoraan odottajiin vaan. Ymmärrän, jos tullaan kierron alussa, mutta että lopussa, juuri niillä hetkillä, kun saat tiedon raskaudesta. Pöh, ei mee nyt tän jakeluun! Ja joo, itse taustalla ollut aina ja jännittänyt muiden puolesta, mielenkiinnolla lukenut oireita ja hoitopolkuja, mutta kirpasee kyllä nähdä plussakuvia! Itse en ajatellut taustalta tulla näyttelee kuvia, vaan siirryn odottajiin, jos se joskus meille suodaan. Onhan tässä jo 3v lapsettomuus takana, ilman plussan plussaa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Inssi onnistui tällä kertaa todella hyvin ja nopeasti. Mutta kuten arvasin, surkea siittiötilanne. Todennäköisesti johtuu lyhyestä pidättäytymisajasta, mutta toki tulee taas mieleen, että onko tilanne menossa huonompaan suuntaan. Yksi inssi enää kokeillaan tämään jälkeen ja sitten ivf! No toivotaan, että jotain menis perille asti. Eli just nyt tämä tilanne, että pesun jälkeen jäi se 1miljoonaa siittiöitä, liikkuvia reilu 50%. Että periaatteessa ei pitäis riittää. Mutta toivotaan ja jännätään silti!
 
Sitä miettii, että miksi kiusata itseään täällä ryhmässä taustalla, kun alkaa ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka tulee "olen seurannut monen kk ajan taustalla ja nyt uskallan liittyä joukkoon. Mulla on outo olo ja ihmeellisiä oireita. Nyt menossa dpo se ja se." Sit parin päivän päästä tulee plussa kuva.. Miksi? Miksi tänne tullaan kirjoittamaan vasta, kun on aika varma raskaudesta? Se on ku veistä kääntäis niiden haavoissa, jotka ovat odottaneet ja odottaneet, jopa vuosia. Kyllä, on niitäkin, jotka ovat vuosia yrittäneet ja vuosia ollut taustalla, mutta en ymmärrä sitä, että miksi se asia pitää tulla tänne kertomaan? Suoraan odottajiin vaan. Ymmärrän, jos tullaan kierron alussa, mutta että lopussa, juuri niillä hetkillä, kun saat tiedon raskaudesta. Pöh, ei mee nyt tän jakeluun! Ja joo, itse taustalla ollut aina ja jännittänyt muiden puolesta, mielenkiinnolla lukenut oireita ja hoitopolkuja, mutta kirpasee kyllä nähdä plussakuvia! Itse en ajatellut taustalta tulla näyttelee kuvia, vaan siirryn odottajiin, jos se joskus meille suodaan. Onhan tässä jo 3v lapsettomuus takana, ilman plussan plussaa :(
Toisaalta ei tänne kukaan ole määritellyt sellaisia sääntöjä, että niin ei saisi tehdä. Tämäkin pino kuitenkin kuuluu kaikille raskaudesta haaveilijoille oli sitä taustaa yrittämisessä se kierto tai sata takana.
 

Yhteistyössä