Toiveissa vauva 2021

Tän illan ovistesti, eli haalenemaan päin, päivällä suht tasavahvat viivat oli. Mitä tästä nyt sit päättelis, ovuloimaton kiertokin tietty mahdollista, mut lämmöt kuitenkin nous
[url=https://aijaa.com/qoFPrF][/URL]

@Sinisilmät Toivotaan parasta ettei pääsiäinen sotke teidän ivf:ää!
@Alinna86 En usko, että sulla oli ovuloimaton kierto, jos tuli tasavahvoja! (y) Ja varsinkin, jos lämmötkin nousi. Joskus se LH-huippu (jolloin vasen viiva on usein tummempi) voi olla tosi lyhyt. Mulla oli kerran ovuloimaton kierto ja silloin ei tullut tasapaksuja, vaikka normaalisti testit näyttää mulla selkeän LH:n nousun ja laskun. Kuinka usein olet testaillut? Meillä on piinailut aika samoissa, koska mulla oli ovis eilen. Toivotaan, että molemmat saisivat joulukuun vauvan, se olisi ihanaa:love:

Mulla tuli tosiaan ovis aika myöhään (kp16,), voi olla, että liian myöhään kyllä, koska luteaalivaihe taitaa jäädä aika lyhyeksi, paitsi jos kierto on pidempi, kuten viime kuussa. Toivon sitä!!! Silti on yritetty hyvällä fiiliksellä. Ensi viikolla labroihin tsekkaamaan keltarauhashormonitaso ja rauta. Onneksi pääsiäinen ja vähän lomaa, ehkä piinailut menee nopeasti:cool::giggle:
 
Päivitän tännekin, kun tuli niin tärkeä tästä palstasta yritysaikana. Meidän marraskuinen todettiin tänään keskeytyneeksi. Viime viikolla kerettiin syke näkemään, mutta liian pieni oli ja oman intuition perusteella varasin uusinnan. Ja niinhän se oli syke sammunut ja surkastuminen alkanut. Lääkkeellinen tyhjennys taas edessä.

Aika tyhjä olo. Vaikka tätä osasi odottaa. Meidän yritys nyt suurella todennäköisyydellä päättyy tähän. Luopumisen tuska on aika iso, mutta johonkin on raja vedettävä oman mielenterveyden ja parisuhteen vuoksi. Meillä onneksi on yksi ihana lapsi, kiitollisuus hänestä vain kasvanut.

Ihan hirmuisesti tsemppiä kaikille ihanille ja vahvoille naisille yrityksessänne. Etenkin teille lapsettomille pitkään yrittäneille nostan hattua sitkeydestänne ja toivon sydämestäni onnistumisia kaikille!
Haleja @IinesAnkka82 ❤ ja jaksamista luopumiseen, se ei ole koskaan helppoa. Sanoit ihanasti, että kiitollisuus lapsestasi on kasvanut tämän yrityksen ja menetyksen aikana. ❤
 
@Alinna86 En usko, että sulla oli ovuloimaton kierto, jos tuli tasavahvoja! Ja varsinkin, jos lämmötkin nousi. Joskus se LH-huippu (jolloin vasen viiva on usein tummempi) voi olla tosi lyhyt. Mulla oli kerran ovuloimaton kierto ja silloin ei tullut tasapaksuja, vaikka normaalisti testit näyttää mulla selkeän LH:n nousun ja laskun. Kuinka usein olet testaillut? Meillä on piinailut aika samoissa, koska mulla oli ovis eilen. Toivotaan, että molemmat saisivat joulukuun vauvan, se olisi ihanaa

Mulla tuli tosiaan ovis aika myöhään (kp16,), voi olla, että liian myöhään kyllä, koska luteaalivaihe taitaa jäädä aika lyhyeksi, paitsi jos kierto on pidempi, kuten viime kuussa. Toivon sitä!!! Silti on yritetty hyvällä fiiliksellä. Ensi viikolla labroihin tsekkaamaan keltarauhashormonitaso ja rauta. Onneksi pääsiäinen ja vähän lomaa, ehkä piinailut menee nopeasti
Oon testannu 2x päivässä, aiemmin ei oo koskaan menny ohi mut ehkä nyt sit oli joku supernopee :D Tänään on turvottanut vatsaa ja ollu tosi ällö olo, luin et ovulaatiokin aiheittais pahaaoloa.
Mutta piinaillaan sit yhes, ja toivotaan tärppiä molemmille :X3:
 
Oon testannu 2x päivässä, aiemmin ei oo koskaan menny ohi mut ehkä nyt sit oli joku supernopee Tänään on turvottanut vatsaa ja ollu tosi ällö olo, luin et ovulaatiokin aiheittais pahaaoloa.
Mutta piinaillaan sit yhes, ja toivotaan tärppiä molemmille
Minulla oli viime kierrosta ovis ohi muutamassa tunnissa. Aamulla testasin eikä ollut yhtä vahva viiva ja iltapäivällä ei ollut viivaa enää ollenkaan :eek:
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA
Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )
Kiertopäivä ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan! :)

★★★★★★★★★★★★★★★★★

31.3.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
+ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
+Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
+ illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
+Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
+ Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
+Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
+Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Ewa87...................kp 33/28
Krippis...........kp 29/22-24
Meemuli............kp 29/35-43
Kuumeilija40.........kp 24/
Petronella09.........kp 22/25-27
Hulda_84.......kp 22/26-30
Iinanen.........kp 21/23-24
Chili_..............kp 20/28-29
Suhveli..........kp 19/27
Toiveikas1992.....kp 18/24-36
Lavender_........kp 18/25
Marsku88..........kp 17/31
Leonida.......kp 14/29-30
Mamtobe.....kp 14/28
Daisy01.....kp 10/34
Scarletta....kp 6/27-28
Sinisilmät....kp 3/29
Töppönen.....kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Krippis................dpo 18
Iinanen...............dpo 12
Kuumeilija40.....dpo 11
Hulda_84......dpo 10
Petronella09.....dpo 10
Meemuli.......dpo 9
Chili_........dpo 7
Suhveli.....dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta jälleen, vähän aikaa yritin keskittyä muihin juttuihin ettei menisi ihan kuuppa umpeen näiden vauvajuttujen kanssa ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä. Onnea kaikille plussanneille, olette varmasti onnenne ansainneet :)

@IinesAnkka82 en pysty sanoin kuvailemaan miten pahoillani olen. Voimia tähän kevääseen.

Itselläkin varmasti katkeaa yrittämäl yrittäminen seuraavaan km:n tai varsinkin tuulimunaan. Kaksi edellistä ovat olleet tuulimunia ja nyt jos raskautuu joutuu/pääsee automaattisesti varhaisraskauden ultraan, ja kolmannesta tm:sta tutkimuksiin. Pelottaa kovasti että ollaan miehen kanssa yhteensopimattomia, koska ikinä aikaisemmin ei ole ollut näin paljoa ongelmia raskautumisessa ja näin paljoa tuulimunia jne. Mutta sillehän ei sitten minkään mahda vaikka luopuminen tulisi olemaan hankalaa. Sori omanapailusta muuten. :# onko kellään muulla ollut oksettava, paleleva ja huimaava olo ovulaation aikaan? Minulla ollut nyt vatsan nipistelyä ja tosi epämääräinen olo ja tänään pitäisi olla ovulaatio, ollaan pupuiltu miehen kanssa joka päivä jo 24.pv lähtien ja alkais riittää
 
Huomenta jälleen, vähän aikaa yritin keskittyä muihin juttuihin ettei menisi ihan kuuppa umpeen näiden vauvajuttujen kanssa ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä. Onnea kaikille plussanneille, olette varmasti onnenne ansainneet

@IinesAnkka82 en pysty sanoin kuvailemaan miten pahoillani olen. Voimia tähän kevääseen.

Itselläkin varmasti katkeaa yrittämäl yrittäminen seuraavaan km:n tai varsinkin tuulimunaan. Kaksi edellistä ovat olleet tuulimunia ja nyt jos raskautuu joutuu/pääsee automaattisesti varhaisraskauden ultraan, ja kolmannesta tm:sta tutkimuksiin. Pelottaa kovasti että ollaan miehen kanssa yhteensopimattomia, koska ikinä aikaisemmin ei ole ollut näin paljoa ongelmia raskautumisessa ja näin paljoa tuulimunia jne. Mutta sillehän ei sitten minkään mahda vaikka luopuminen tulisi olemaan hankalaa. Sori omanapailusta muuten. :# onko kellään muulla ollut oksettava, paleleva ja huimaava olo ovulaation aikaan? Minulla ollut nyt vatsan nipistelyä ja tosi epämääräinen olo ja tänään pitäisi olla ovulaatio, ollaan pupuiltu miehen kanssa joka päivä jo 24.pv lähtien ja alkais riittää
Täällä ainakin ovulaation kohdalla palelee todella paljon ja sitten yleensä pari kolme päivää oviksen jälkeen kuvottaa eikä ruoka maistu. Kierrukan kanssa nää oireet poistu kokonaan (ei ylläri), mutta kierrukan poiston jälkeen nää palas paljon kovempina. Elimistö toki varmaan hakee tasapainoa, kun kierrukkaa käytin melkein 10v.
 
Huomenta jälleen, vähän aikaa yritin keskittyä muihin juttuihin ettei menisi ihan kuuppa umpeen näiden vauvajuttujen kanssa ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä. Onnea kaikille plussanneille, olette varmasti onnenne ansainneet

@IinesAnkka82 en pysty sanoin kuvailemaan miten pahoillani olen. Voimia tähän kevääseen.

Itselläkin varmasti katkeaa yrittämäl yrittäminen seuraavaan km:n tai varsinkin tuulimunaan. Kaksi edellistä ovat olleet tuulimunia ja nyt jos raskautuu joutuu/pääsee automaattisesti varhaisraskauden ultraan, ja kolmannesta tm:sta tutkimuksiin. Pelottaa kovasti että ollaan miehen kanssa yhteensopimattomia, koska ikinä aikaisemmin ei ole ollut näin paljoa ongelmia raskautumisessa ja näin paljoa tuulimunia jne. Mutta sillehän ei sitten minkään mahda vaikka luopuminen tulisi olemaan hankalaa. Sori omanapailusta muuten. :# onko kellään muulla ollut oksettava, paleleva ja huimaava olo ovulaation aikaan? Minulla ollut nyt vatsan nipistelyä ja tosi epämääräinen olo ja tänään pitäisi olla ovulaatio, ollaan pupuiltu miehen kanssa joka päivä jo 24.pv lähtien ja alkais riittää
Olen miettinyt samaa, että eikö solut passaa yhteen, vai mikä on kun syytä ei löydy ja raskaus ei silti ala. Luulen, että ivf hoidoissa tämä voisi sitten näkyä. Jos ei hedelmöity, voiko siitä päätellä jotain. Tällaisia pohdin, ja vähän pelkäänkin, että mitä jos ei ivf avullakaan saada alkiota aikaan? Vai onko vika kiinnittymisessä? Vai olisiko sitten ollut edes kemiallisia. On ollut pahoinvointia ja "kipeä olo" ovulaation aikaan. Itseasiassa nyt kun katson, niin melkein aina. Mutta en osaa sanoa, tuleeko se ovulaatiom jälkeen vai ennen vai miten.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Omaa napaa luvassa:

Oon ollut jossain hormonimyrskyssä nyt kyllä (PMS, voi olla), mut oon pari päivää ollu hirmu kiukkunen ja eilen illalla aloin itkee kun oli ollu niin kiva työpäivä. Jotenkin ei mulle tyypillistä tämä. :D Alavatsaa vihlo taas illalla ja nytkin vähän. Välillä palelee ja aamulla oli vähän krapulainen olo, kun nukuin tosi huonosti. Heräsin joskus 3 aikaa, enkä saanut uudelleen unta pariin tuntiin.
Rinnat ei oo kipeytyneet vieläkään. Maanantaina tilasin päivällä Raskauskeijusta testejä, mutta ei ainakaan vielä olleet postin mukana tulleet. Ajattelin yrittää sinnitellä tiistaihin asti testaamisessa, jos ei sitten vuoto ala. :)
 
Omaa napaa luvassa:

Oon ollut jossain hormonimyrskyssä nyt kyllä (PMS, voi olla), mut oon pari päivää ollu hirmu kiukkunen ja eilen illalla aloin itkee kun oli ollu niin kiva työpäivä. Jotenkin ei mulle tyypillistä tämä. Alavatsaa vihlo taas illalla ja nytkin vähän. Välillä palelee ja aamulla oli vähän krapulainen olo, kun nukuin tosi huonosti. Heräsin joskus 3 aikaa, enkä saanut uudelleen unta pariin tuntiin.
Rinnat ei oo kipeytyneet vieläkään. Maanantaina tilasin päivällä Raskauskeijusta testejä, mutta ei ainakaan vielä olleet postin mukana tulleet. Ajattelin yrittää sinnitellä tiistaihin asti testaamisessa, jos ei sitten vuoto ala.
Mikä dpo/kiertopäivä sinulla on? Vai alkaisiko kuukautiset tiistaina (jos alkaa)?
 
Mulla tuhru vuoto loppui eilen nyt on vaan valkovuotoa. Tein apteekin herkkä testin kun menkat pitäisi huomenna alkaa. En ole enää luottanut apteekin herkkiin. Mutta silti sortui. Olisiko ollut kemiallinen tai kiinnittymis yritys? Nyt mietin että sain eilen migreeni kohtauksen taas ja nyt annettiin kunnon tropit. Jos olen raskaana niin miten lääkkeet vaikuttanut alkioon.

https://aijaa.com/PCEFhh
Tää tuli testi ajalla

https://aijaa.com/6Zw6SF
Tämä n. 5 min kohdalla
 
Vihdoin, viikon myöhässä alkoi menkat. Vuoto jotenkin outoa, aivan kuin olis valkovuotoa runsaasti joukossa, et meniköhän kierto ihan sekaisin ja pystyykö inseminaatiota tekemään, jos ovis aika on sekaisin. Olen yhteydessä lapsettomuuspolille joka tapauksessa tänään yhteydessä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Vihdoin, viikon myöhässä alkoi menkat. Vuoto jotenkin outoa, aivan kuin olis valkovuotoa runsaasti joukossa, et meniköhän kierto ihan sekaisin ja pystyykö inseminaatiota tekemään, jos ovis aika on sekaisin. Olen yhteydessä lapsettomuuspolille joka tapauksessa tänään yhteydessä.
Mitä hittoa :(
Mullaki oli ton viikon myöhässä, ihan ihme juttu :oops:

Toivotaan et inssi kuitenkin onnistuu!
 
@KirJoh89 saitko soitettua kinikalle?
Uskon kyllä, että inssi voidaan seuraavaan kiertoon sulle tehdä kun kyllähän ne väliultran tekee tai kaksi, jotta näkevät milloin ovis tulossa ja pystyy irrotuspiikin ajoittamaan vielä hoidon kanssa sopivasti Tsemppiä kovasti!:) Toivottavasti pääsette inssiin ja vielä tärppäisi :giggle:

@Kuumeilija40 kyllä mää ainakin nään toista viivaa! Tuosta testistä ei vaan ole kyllä kokemusta ennestään. Huomenna testailet uusiksi että onko viiva vahvistunut. Pidän peukkuja(y)
 
Outoa kyllä et usealla kierrot venynyt, ehkä se on tää kevät jotenkin! Tsemppiä kaikille ❤ Toivotaan et tää kevät ja aurinko tois plussiakin kaikille mahdollisimman paljon :giggle:

Mua jo vähän jännittää kun tänään alkaa pistämiset. Kävin just apteekista hakemassa mun lääkkeet. Me tehdään nyt alkuun, et mun mies pistää ja ehkä myöhemmin ite tai se saa hoitaa nyt sit noi. Huh on tää melkosta!
 
Pakko vähä raapustella aikansa kuluksi ja päänsä helpottamiseksi... :)
Mulla kp 18 nyt, kierukan poiston jälkeen kierto ollut ensin 36 ja sitten 24, aina ennen 28, niin sillä lasken edelleen kierron 18/28.
Aina oletetun ovulaation aikaan nännit kipeytyny todella paljon, siis niin paljon, että suihkussakin käynti on ollu inhottavaa, ovulaatio kipuja tms ei ole silti ollut, limoja vain vähän.
No nyt ei oo mitään tuntemuksia rinnoossa, ei siis yhtään mitään, ovulaatiokipuja kumminkin tunsin kp 12&13. Eli oletettavasti nyt dpo4 tai 5, eilen ja tänään ollut menkkamaisia tuntemuksia ja pientä päänsärkyä ja tänään töissä iski päiväkahvin aikaa IHAN JÄRKYTTÄVÄ väsymys.
Hullu kun on nii laskettuaika laskureitaki pakko ollu vahdata ja la olis ehkä 19.12 jos tärppäis nyt, olis kyllä ihana saada jouluvauva.
En voi muuta todeta kuin, että kyllä ihmisen mieli on hullu, kun niin paljon sitä vauvaa toivoo niin ei tiedä kuvitteleeko oireet vai ei...
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oho @Kuumeilija40 onhan tuossa viivat! :eek: Toki itselläkin tuosta testistä vähän huono kokemus mut aika selkeähän tuo kyllä on! Huomenna uudelleen :)

Täällä dpo7 (jos kivuista lasketaan ni voisi olla jo dpo8) ja siis tein tänään pc:n koska halusin nähdä näkyykö pregnyl vielä :D En voi uskoa et menin sitten siihenkin hommaan haksahtamaan :D Tuli niin hailakan hailakka punainen viiva, just semmonen että silmin juuri näkee sen punertavan. Noh, tänään on ollut vähän uusia oireita, jotka hieman nostaa toivoa, MUTTA nyt kyllä on luget ensimmäistä kertaa koskaan käytössä joten en tiedä mitä ne loppukierrossa tekee. Tänään on vähän jomotellut, olen itkeskellyt kaikelle liikutuksesta ja nälkä kurninut pian syömisen jälkeen. Taitava olen, jos nämä itselleni nyt olen kehittänyt :D Hohhoijjaa, no huomenna sen näkee onko mitään muutosta viivassa, jos ei mitään niin sitten oli vielä pregnylin jämiä. Tärppionnea!!
 
Jes, @Kuumeilija40! :love: Onhan tuo aika selvä viiva. Millä dpo:lla olitkaan menossa?

On
Minäkin pääsin taas testin tekemään. Tänään dpo13 ja ihan aina alkaa tuhruvuoto tällä päivällä, mutta tänään ei alkanut. Tällainen tuli:

PCn 25mIUn liuska kyseessä 4h pidätyksellä iltapäivästä. Luonnossa näkyi väriäkin ja testiajalla tuli.

Tämä oli viimeinen kierto ennen kuin yritystä olisi takana täysi vuosi. Eihän tuosta vielä passaa kärrynpyöriä heittää, mutta olen ajatellut, että kun on ollut niin vähän tärpinkaltaisuuttakaan, niin tällainen, joka jaksaa jo viivaa piirtää on selviytyjä. :X3:
 
Jes, @Kuumeilija40! Onhan tuo aika selvä viiva. Millä dpo:lla olitkaan menossa?

On
Minäkin pääsin taas testin tekemään. Tänään dpo13 ja ihan aina alkaa tuhruvuoto tällä päivällä, mutta tänään ei alkanut. Tällainen tuli:

PCn 25mIUn liuska kyseessä 4h pidätyksellä iltapäivästä. Luonnossa näkyi väriäkin ja testiajalla tuli.

Tämä oli viimeinen kierto ennen kuin yritystä olisi takana täysi vuosi. Eihän tuosta vielä passaa kärrynpyöriä heittää, mutta olen ajatellut, että kun on ollut niin vähän tärpinkaltaisuuttakaan, niin tällainen, joka jaksaa jo viivaa piirtää on selviytyjä.
Kyllä tuo plussalle näyttää! Toivottavasti vahvistuu :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Spekulaattori82

Yhteistyössä