Toiveissa vauva 2021

Ähh.. dpo 7 ja kuukautisia ennustavat finnit ja kiukkuisuus tullut minulle. Flo ennustaa kuukautisia alkavaksi yli huomenna. No mutta pessimisti ei pety.
sori omanapailu.
Täällä on aiemminkin ollut keskustelua ovistestien sekä rtestien tilaamisesta. Yritin etsiä, mutten löytänyt. Mistä saisi tilattua rfsu ovistestejä sekä jotain hyviä raskaustestejä? Nyt ollaan vaan ostettu kaupasta aina.
Mä tilasin Raskauskeijulta just raskaustestejä :) Tilasin herkkiä RFSU:n puikkotestejä ja sit CB:n digin. Siellä on erilaisia testipaketteja ja eri merkkisiä:)
 
Tänään on jotenkin tosi surkea päivä. Väsyttää, eikä oikein kiinnosta mikään
Oon jo aivan varma ettei meille tule enempää vauvoja.
Oravanpyörästä minäkin halusin vauvan kanssa kotiin. No nyt on oltu kotona toista kuukautta lasten luona, mutta tuo keskenmeno sekoitti kyllä pakan täysin

Ikä asioista oli tuossa pari sivua sitten juttua. Mies täytti koronteenin aikana 30v ja minun synttärit kolkuttelee heinäkuussa. Ihan hetki sitten haaveilin että saisin vielä yhden ennen kuin täytän 30v, nyt toivon että olisin edes raskaana silloin.
Noo, ehkä tämänkin voi kääntää positiiviseksi: voinpahan vetää hirvittävät perseet pyöreiden kunniaksi. Enpä edes muista milloin olisin ollut humalassa viimeksi!
Mullakin synttärit heinäkuussa, 3pv. Tosin ikää tulee jo 35v.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Hei! Yksi uusi ilmoittautuu mukaan keskusteluun. En halua tulla mukaan listoille, mutta seuraan mielelläni teidän matkaanne ja osallistun myös mukaan keskusteluun parhaani mukaan.
Sen verran taustatietoa, että olen lähemmäs nelkkyt ja ensimmäistä yritetään. Synnytyspelko on todella suuri ja sektio on aina ollut itselleni ainoana vaihtoehtona.
Lisänä vielä jännitän myös äitiyttä, vaikka olen siihen täysin valmis.
Tsemppiä kaikille!
Tervetuloa! Kiva nähdä vähän samassa tilanteessa olevia :) Olen itse 37 vuotta ja ensimmäinen myöskin yrityksessä, jotenkin ei vaan ole tähdet olleet oikeassa asennnossa aiemmin. Multa on myös aina jotenkin puuttunut sellainen perinteinen vauvakuume, mutta varsinkin ensimmäisen keskenmenon jälkeen tajusi että kuinka paljon sitä itseassa kaipaakin lasta. Tsemppiä ja toivottavasti saadaan 2021 vauvat! :)
 
Paljon ollut iästä täällä puhetta. Itsellä ikää tosiaan 28 ja mies saman ikäinen. Meillä esikoinen jo 6v et ollaan hänet saatu aika nuorena ja silloin vähän puoli vahingossa tulin raskaaksi (varmat päivät ehkäisynä ). Kuitenkin oltiin useampi vuosi oltu NS. Tulee jos on tullakseen ennen kun hän sai alkunsa joten takaraivossa pelko että meissä jotain häikkää ainakin silloin on ollut. No nyt sit tärppäsi tammikuussa heti yk2/3 mutta olikin sit tuulimuna et sekin tietty mietityttä et johtukohan se sit jotenkin samasta....
Mulla on nuorempana silloin ennen esikoista ollut todella runsaat vuodot ja nyt sitten kun syksyllä otin kierukan pois ja alko noi menkat uudestaan ei ne vuodot ole ees 1/4 siitä mitä ne ennen oli ja nyt menkat kestää 2-3 päivää. Jotenkin pelkään ihan hirveesti et oon joku super aikaisin hedelmällisyytensä menettänyt poikkeus tms ☹ Jotenkin turhauttavaa tää odottaminen vaikka ei meilläkään ole kuin vasta 7kk yritystä ja toki toi yks km vei useamman yrityskierron. Meillä on siis ollut todella pitkän keskustelun takana että mies toisen lapsen halusi (nyt kyllä tosiaan haluaa vauvaa ) niin en yhtään jaksais odottaa enempää kun tavallaan ite kuumeillut jo ainakin 3-4vuotta toista lasta.

Eipä mulla muuta ☺ kivat pms avautumiset tuli kyllä ☺ Alkais nyt vaan ne menkat niin pääsisi edes aloittaa tota seuraavaa kiertoa....
 
Olipas taas tullut viestejä! Suuresti onnea plussanneille! <3

Tuolla oli aiemmin puheita paheista. Meistä ei kumpikaan polta ja alkoholia juodaan ehkä 2×vuodessa. Kahvi on ollu sellanen, mitä ollaan molemmat nyt vähän rajotettu. Juodaan nykyään kaksi kuppia päivässä. Tai oikeestaan neljä, mutta tehdään 50%kofeiinitonta kahvia ja 50% normikahvia. Kultakatriinan kofeiiniton kahvi on hyvää ja ei kauhean kallista. Ja sitten sokeri on itelle kyllä pahin kaikista paheista ja maanpäällisistä houkutuksistsa. :D Oon ollut koko elämäni sokerihiiri ja siis mulle riittää kyllä joku yksi keksi/proteiinipatukka tms. mutta joka päivä on pakko saada jotain. Ei mulla varmaan ihan hulluja määriä viikossa kuitenkaan herkkuja tuu ku harvemmin sen suuremmin herkuttelen, mutta sokeria ois kiva vähentää. Painon kanssa mulla ei oo mitään hätää, mutta eihän se sokeri kenellekään terveellistä oo.

Ja omaa napaa: siis oon tässä pari päivää miehelle itkestellyt (mahd. pms) ku mun tissikipu on vähän hellittänyt, että nyt ne menkat taas alkaa. Ja uskon siis kovin että ne alkaa. En ees viittiny r-testiä tehä ku oon aika varma että se ois nega, ni tein ovistestin ja siis se oli ainakin ihan hailura, että kai sekin jo dpo 12 ois jo näyttäny tummahkoa viivaa. No mutta parin kolmen päivän päästä pitäis menkkojen alkaa, niin sittenhän sen näkee. :)

Siis mä jotenkin ihan ahdistun tässä ihan loppukierrosta aina ku mua vaan pelottaa hulluna että ne menkat alkaa ja ei vieläkään tärppää. Jotenkin se on mulle aina niin kova isku vasten kasvoja. Onko muilla pidempään yrittäneillä samaa vai oonko ainoa joka pelkää tuota "romahtamista"?
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Masunen
Olipas taas tullut viestejä! Suuresti onnea plussanneille! <3

Tuolla oli aiemmin puheita paheista. Meistä ei kumpikaan polta ja alkoholia juodaan ehkä 2×vuodessa. Kahvi on ollu sellanen, mitä ollaan molemmat nyt vähän rajotettu. Juodaan nykyään kaksi kuppia päivässä. Tai oikeestaan neljä, mutta tehdään 50%kofeiinitonta kahvia ja 50% normikahvia. Kultakatriinan kofeiiniton kahvi on hyvää ja ei kauhean kallista. Ja sitten sokeri on itelle kyllä pahin kaikista paheista ja maanpäällisistä houkutuksistsa. Oon ollut koko elämäni sokerihiiri ja siis mulle riittää kyllä joku yksi keksi/proteiinipatukka tms. mutta joka päivä on pakko saada jotain. Ei mulla varmaan ihan hulluja määriä viikossa kuitenkaan herkkuja tuu ku harvemmin sen suuremmin herkuttelen, mutta sokeria ois kiva vähentää. Painon kanssa mulla ei oo mitään hätää, mutta eihän se sokeri kenellekään terveellistä oo.

Ja omaa napaa: siis oon tässä pari päivää miehelle itkestellyt (mahd. pms) ku mun tissikipu on vähän hellittänyt, että nyt ne menkat taas alkaa. Ja uskon siis kovin että ne alkaa. En ees viittiny r-testiä tehä ku oon aika varma että se ois nega, ni tein ovistestin ja siis se oli ainakin ihan hailura, että kai sekin jo dpo 12 ois jo näyttäny tummahkoa viivaa. No mutta parin kolmen päivän päästä pitäis menkkojen alkaa, niin sittenhän sen näkee.

Siis mä jotenkin ihan ahdistun tässä ihan loppukierrosta aina ku mua vaan pelottaa hulluna että ne menkat alkaa ja ei vieläkään tärppää. Jotenkin se on mulle aina niin kova isku vasten kasvoja. Onko muilla pidempään yrittäneillä samaa vai oonko ainoa joka pelkää tuota "romahtamista"?
Et todellakaan oo ainut. Monet itkut on itketty tässä vuoden varrella. Alkuun epäonnistumiset oli vaan tyyliin sattuuhan näitä vaikka toki kirpashan ne negat testit. Mies aina palautti maan pinnalle. Se osaa ottaa tän vauvaprojektin niin jotenkin tyynesti ja järkevästi.
Muutamat kerrat taas oon aatellut jo valmiiksi etten testaa liian ajoissa ja intoile kun ei oo sitä kahta viivaa vielä edessä. Ja välil taas olosta jo on aika varma et nyt tärppäs mut sit se matto viedään alta kun negatesti lävähtää nenän eteen se on hirveintä kun oot jo melkee 100 varma ja sit ei mitään. Ja sit vaan itkettää.
Itellä tietysti noita plussiakin on mahtunut tähän vuoteen et jos sellaisen vielä saa ei siitä kyllä iloita osaa, suurin tunne on pitkälti varmaan pelko.
Mut itken aivan varmasti jokatapauksessa.
Tsemppiä❤
Muoks. Sitä vielä piti laittaa että mul oli just pahin romahdus pari kiertoo sitten ja seuraavan kierron yritin relata ei tikutteluja eikä mitään, se autto vähäsen.
 
Tervetuloa! Kiva nähdä vähän samassa tilanteessa olevia :) Olen itse 37 vuotta ja ensimmäinen myöskin yrityksessä, jotenkin ei vaan ole tähdet olleet oikeassa asennnossa aiemmin. Multa on myös aina jotenkin puuttunut sellainen perinteinen vauvakuume, mutta varsinkin ensimmäisen keskenmenon jälkeen tajusi että kuinka paljon sitä itseassa kaipaakin lasta. Tsemppiä ja toivottavasti saadaan 2021 vauvat! :)
Kuulostaa tosi tutulta tuo tarinasi. En ole itsekään ollut koskaan vauvakuumeilija - ennen kuin tuli keskenmeno ja alkoi oikeasti kaivata sitä, että tietäisi miltä tuntuu saada ihan oma lapsi syliin.

Ja nyt sitten pitäisi tälle omalle lapselle saada sisarus :D

Ja @Loree huippuhyvä tuo +-merkki plussanneiden edessä! Oon haaveillutkin jostain plussanneiden listasta, tää oli hyvä :) plussanneidenkin listaa on kiva seurata!
 
Nyt on siis kp5 ja mulla menkkajomoja vieläki. Vois kuvitella olevan oviskipuja tai menkkakipuja,mut ovis näytti tyhjää ympyrää, eli ei oo. Alavatsa vaan on kipeä. No,tää on just tätä että kokoajan tarkkailee itteä vaikkei olis edes tavallaan aihetta.. huokaus..
Tismalleen sama täällä, tuntuu jotain johonkin viittaavia tuntemuksia. Ihan ärsyttää, että pitääkin tuntea koko ajan jotain.. toisaalta kiva jos kroppa toimii oikein ja kivut kuuluvat asiaan.
 
@Millimetrii samoja tunteita täällä, jonkinlainen, vähintäänkin sisäinen romohdus tulee aina loppukierrossa, vaikka en joka kierrossa itkekään ja näytä pettymystä ulos. Nyt kun jo yk 16 menossa niin pettymyksiä on oppinut jo vähän paremmin käsittelemään ja löytää asioita joista saa lohtua. Mulla loppukierrossa tulee lähes aina pääkipu ja tissikipu loppuu, sillon tiedän et menkat alkaa eikä taaskaan tärpännyt. Pahimpia on olleet ne muutamat kierrot joissa on ollu vahva olo et vois olla raskaana ja oon erehtynyt tekemään raskaustestin ja se on ollu nega, silloin tullu täysiromahdus. Tässä koko yrityksen aikana oon siis tehny ehkä vain 3 testiä ja suorastaan pelottaa raskaustestin teko. Ei siis tule koskaan enää minkäänlaista kiusausta testata, mulle helpompi on ottaa pettymys vastaan menkkojen muodossa, kun sitten onkin jo uudessa kierrossa. Jos joskus menkat ois selkeästi myöhässä, niin toki testaisin. Luulen että monellekin se pettymys kolahtaa, oli yritystä takana sitten paljon tai vähän. Tsemppiä sulle @Millimetrii et oo yksin ❤
 
Olipas taas tullut viestejä! Suuresti onnea plussanneille! <3

Tuolla oli aiemmin puheita paheista. Meistä ei kumpikaan polta ja alkoholia juodaan ehkä 2×vuodessa. Kahvi on ollu sellanen, mitä ollaan molemmat nyt vähän rajotettu. Juodaan nykyään kaksi kuppia päivässä. Tai oikeestaan neljä, mutta tehdään 50%kofeiinitonta kahvia ja 50% normikahvia. Kultakatriinan kofeiiniton kahvi on hyvää ja ei kauhean kallista. Ja sitten sokeri on itelle kyllä pahin kaikista paheista ja maanpäällisistä houkutuksistsa. Oon ollut koko elämäni sokerihiiri ja siis mulle riittää kyllä joku yksi keksi/proteiinipatukka tms. mutta joka päivä on pakko saada jotain. Ei mulla varmaan ihan hulluja määriä viikossa kuitenkaan herkkuja tuu ku harvemmin sen suuremmin herkuttelen, mutta sokeria ois kiva vähentää. Painon kanssa mulla ei oo mitään hätää, mutta eihän se sokeri kenellekään terveellistä oo.

Ja omaa napaa: siis oon tässä pari päivää miehelle itkestellyt (mahd. pms) ku mun tissikipu on vähän hellittänyt, että nyt ne menkat taas alkaa. Ja uskon siis kovin että ne alkaa. En ees viittiny r-testiä tehä ku oon aika varma että se ois nega, ni tein ovistestin ja siis se oli ainakin ihan hailura, että kai sekin jo dpo 12 ois jo näyttäny tummahkoa viivaa. No mutta parin kolmen päivän päästä pitäis menkkojen alkaa, niin sittenhän sen näkee.

Siis mä jotenkin ihan ahdistun tässä ihan loppukierrosta aina ku mua vaan pelottaa hulluna että ne menkat alkaa ja ei vieläkään tärppää. Jotenkin se on mulle aina niin kova isku vasten kasvoja. Onko muilla pidempään yrittäneillä samaa vai oonko ainoa joka pelkää tuota "romahtamista"?
Minulla kans kierron viimeiset päivät todella epätoivoinen olo. Itken jo itkut siinä vaiheessa. Kun vuoto alkaa, niin olen jo tavallaan tiennyt sen. Raskasta on, mutta toiset kierrot ovat helpompia kuin toiset.
 
Yhdyn myös edellisten tuntemuksiin, mitä on loppukierrossa. Jotenkin nyt sitä "ottaa rauhallisemmin" kun kaikkia tunteita on käsitelly jo. Loppu vuodesta oli nii hankalaa että se vaikutti työntekemiseen ja ihan kaikkeen. Itkin vaan koska olin niin turhautunu. Edelleen pettymykset on vaikeita, mutta yritän vaan pitää toivoa yllä ja sanoa itselleni että meillä tämä vain kestää nyt hieman. Kyllä viimeinen viikko ennen menkkoja on henkisesti vaikeeta, mutta tiedän että se helpottaa taas kohta hetkeks.
 
Mulle voi merkata tälle päivälle kp 1

Se niistä "selvistä raskausoireista" sitten. Todellakin @Millimetrii samaistun noihin romahduksen tunteisiin kun ei vaan tunnu onnistuvan vaikka kuinka ois toiveikas olo. :( Ja @Alinna86 just nää on pahimpia kun oot 100% varma että on tärpännyt, mut ei, negaa näyttää ja menkat alkaa... :( Mä olin viä päättänyt et otan tän kierron rennosti ilman et tarkkailen jokaista oiretta tms. mutta kun tuli niin outoja ja uusia oireita että väkisin sit taas lähti sille tielle että ei hitto voiko tää tarkottaa muuta kun et on tärpännyt. Mut näköjään tosiaankin voi. Ehkä pitäs nyt vaan todeta, että vaikka ois mitä oireita, niin älä luota niihin ollenkaan vaan oota vaan et menkkojen alkamisaika saapuu, ja jos ei ajallaan saavu, testaa. Yritän sitä nyt tässä kierrossa, saa nähdä miten onnistuu... Kaikesta huolimatta vaikka vituttaa ja masentaa niin on vaan pakko toivoa että pian tää onnistuu, ei oikein muutakaan voi...EIköhän tää tästä kun nää pari ekaa päivää saa itkettyä pahimmat pettymykset pois...
Toivon myös niin paljon että teillä @Millimetrii ja @Alinna86 ja kaikki muutkin täällä onnistuis pian ja saisitte plussat ja vauvat syliin asti :love:
 
Viimeksi muokattu:
Minä toivon toista lasta. Esikoinen vasta 6 kk ja ei ole vielä ainakaan puoleen vuoteen tarkoitus aloitta yritystä. Eli kunhan haaveilen. mä mietin, että mitäs jos toisen lapsen vauva-arki onkin vaikeeta. Nyt ollaan päästy tosi helpolla, tää ei oo pikkuvauvakautenakaan itkenyt kuinihan max. 10 min päivässä. Yöllä herännyt jo monta kuukautta max. 2 kertaa ja nukahtanut helposti takaisin, iltaisin nukahtanut aina itsekseen ilman huutoja. Viime yö oli eka kokonainen yö, ja kyllä sitä aamulla mietti, että olisko mieli toisen lapsen suhteen erilainen jos tää vauva-arki olis ollut niin rankkaa kuin yleensä toitotetaan. Vähän pelottaa, että kun nyt on päässyt helpolla niin jotenkin olettaa seuraavankin olevan..
Meillä sama homma, esikoinen nyt vähän yli 7kk ja helppo tapaus. Nukkuu koko yön klo 20-6 (-7). Yösyötöt jätti pois hieman ennen 6kk. Hieman pelottaa, että tämä toinen olisi vaikea tapaus:eek::giggle:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Masunen
Paheista: emme polta, alkoholia kuluu toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän. Suhdanne on ollut kyllä laskeva. Suurin pahe on kyllä hyvä ruoka, jossa tahtoo olla rasvaa ihan liikaa. Suklaat ja sipsit saa olla kaupan hyllyllä, mutta burgeria pitää saada säännöllisesti. Ruuanlaitto on myös harrastus. Tämä näkyy ikävä kyllä kummankin painossa. Näistäkin johtuen haastavimmat vältettävät tulee olemaan kaikki raaka ja kuumentamaton.

On: dpo 4. Enää olisi 6 päivää siihen, kun monet on plussia saaneet. Tosin edellisessä kierrossa dpo 13 vaihtui kp 1:ksi, eipä siihenkään ole kauaa. Paljon seesteisempi olo kuin pitkään aikaan, mutta ei kuitenkaan ainutlaatuisen seesteinen ja vielä tämä ehtii muuttua. Onneksi ensi viikolla on pari koko päivän webinaaria, hammaslääkäri ja kaikkea muuta ohjelmaa, joka pitää toivottavasti ajatukset muualla.
 
@Millimetrii Et ole ainut. Toisinaan romahtaa aivan täysin jo viikko ennen menkkoja, kun sitä vaan tietää, että ei ole tärpännyt. Pari kiertoa on mennyt helpommin ja sit tulee taas se romahdus. Viimeisimmät menkat sai aikaan pahimman romahduksen ja sellaista en kyllä enää haluaisi kokea. Sitä ajattelee, että kun yk15 menossa, että eihän tän nyt enää missään pitäis tuntua, kun pettymyksiä jo niin monta, mutta kyllä se vaan ottaa koville, kun ei tiedä voiko lasta enää saada :( Paljon voimia sinulle ❤

@Loree Ilo silmälle nuo testit ❤ Onnea vielä ja tarrasukkia pikkuiselle ❤
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 42/?
Mirella92....................kp 34/28
Kirjoh89.....................kp 29/28
Millimetrii...................kp 28/27-29
Masunen....................kp 27/27-28
Piipaa93....................kp 25/26-28
3milia.....................kp 25/26-28
Mimmi92..................kp 24/26-30
Eeva650.....................kp 24/28-42
Enerisa3.....................kp 23/28-32
Bellaella2205090............kp 23/?
Lilje........................kp 23/37-40
Riama...........................kp 22/27-32
Eliana.........................kp 22/31-38
Keisarinna85..............kp 21/26-28
Mariija_.......................kp 20/32-43
Mysteerio...................kp 20/30
Bebe2021.....................kp 20/32
Haaveilija93....................kp 20/?
Elviira86......................kp 19/25
Rimaleli.......................kp 19/30
Helmiii......................kp 17/29-53
Minouche.......................kp 17/23
Mans115.......................kp 16/27
Toiveikas89....................kp 16/29
Masu90.......................kp 15/27-42
Töppönen_.........................kp 14/26
Alinna86.........................kp 13/28
Pampula3.......................kp 13/22-26
Kasikuus........................kp 12/27-28
Vindy...................kp 11/29-33
Titi-Love....................kp 10/28-30
Puolu.......................kp 9/30-32
Persikka123.....................kp 9/32-35
Napsunen.....................kp 9/35-45
Wanti......................kp 8/34-48
Hipposka......................kp 7/29-32
Minttuni...........................kp 6/26
Päärynä5.......................kp 6/28
Brunet82....................kp 6/26-28
Futurmama.....................kp 6/29-34
Jjenn...............................kp 6/29-33
Ananas90.....................kp 5/25-26
Ilona Eloisa....................kp 3/28
Shibali................................kp 1/24-30
Zennuli.....................kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 17
Zennuli....................................dpo 15
Masunen................................dpo 14
Kirjoh89..................................dpo 14
Millimetrii...............................dpo 13
Keisarinna85.......................dp 11
3milia........................................dpo 11
Piipaa93.................................dpo 9
Bellaella2205090..............dpo 8
Mysteerio................................dpo 8
Mimmi92...................................dpo 6
Rimaleli....................................dpo 5
Eeva650.............................dpo 4
Riama..................................dpo 4
Bebe2021..........................dpo 4
Mans115..............................dpo 3
Eliana...................................dpo 3
Minouche..........................dpo 2
Alinna86.......................dpo 0
Pampula3........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos kaikille onnitteluista!
Taidan nyt uskaltautua tuonne tammikuisiin, mutta käyn kyllä täällä lueskelemassa ja seuraamassa
Joo ja laita kuulumisia! Otetaanko me nyt käyttöön se, että se päivittää listaa kuka ehtii? Vai onko joku halukas päivittämään?

Mä oon ollu kipeenä nyt pari päivää, kivasti mun vapaiden yli. Perus flunssaa vaan mutta on kyllä vieny voimat ihan täysin. Täällä ku oli joskus puhetta niistä työnantajista, nii kyl tää munkin on vähän nihkee. Oon ollu sen leivissä vasta kolme viikkoa nii en oo saikuttanu vielä. Kivaa pientä syyllistämistä ja tuhahtelua kun soitin:sneaky: Ite vaan mietin, että vaikuttaako sairastelu tärpin onnistumiseen:cry:
 
@Vindy Mun puolesta ainakin voi se päivittää kuka ehtii ja jaksaa :) Minä päivitin jonkin verran 2020 ryhmän listaa ja se oli aika helppoa, mutta lista olikin yli puolet lyhyempi :D
Tässä enemmän hommaa, kun listassa muutakin, kuin pelkät kp:t ja piinalista :p
Toivotaan, että flunssasi menee pian ohi, eikä vaikuta tärppiin ❤

Mä alan olee jo todella kyllästynyt näihin kipuihin. 72h alaselän polttelua ja ainoat hetket, kun ei polta, ni on ne, kun nukun. Sähköisiä tuikkimisia oli eilenkin illalla alavatsalla ja tuntui tosi ikävältä. Mun tekis mieli aloittaa ehkäisy, kun sillä ratkeais nämäkin ongelmat, eikä olis joka kk kipuja, mut sit sais jäädä vauvahaaveetkin :(
Taidan nyt hiljentyä omalta osalta hetkeksi ja jään odottelemaan, että tuleeko ovis vai ei ja seuraan lämpöjä, koska turha tässä varmaan mitään testejä on tehdä ja pettyä. Käyn lukemassa juttuja ja peukutan ❤❤
 

Yhteistyössä