Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 55/?
Lilje........................kp 36/37-40
Mandariinilohko..... kp34/30-38
Mariija_.......................kp 33/32-43
Haaveilija93....................kp 33/?
Rimaleli.......................kp 31/30
Hope91.......................kp 31/28-33
Helmiii......................kp 30/29-53
Mans115.......................kp 29/27
Toiveikas89....................kp 29/29
Masu90.......................kp 29/27-42
Lilmi89.............................kp 29/30
Töppönen_.........................kp 27/26
Sinisilmät.........................kp 27/29
Alinna86.........................kp 26/28
Kasikuus........................kp 25/27-28
Äitimamino................kp 25/28
Vindy...................kp 24/29-33
Titi-Love....................kp 23/28-30
Puolu.......................kp 22/30-32
Persikka123.....................kp 22/32-35
Napsunen.....................kp 22/35-45
Wanti......................kp 21/34-48
Tiukuliina89....................kp 21/32
Hipposka......................kp 20/29-32
minttuni...........................kp 19/26
Päärynä5.......................kp 19/28
Brunet82....................kp 19/26-28
Futurmama.....................kp 19/29-34
Jjenn...............................kp 19/29-33
Ananas90.....................kp 18/25-26
Ilona Eloisa....................kp 16/28
Shibali................................kp 14/24-30
Kirjoh89.....................kp 14/28
Zennuli.....................kp 14/?
Jusperi......................kp 14/30-33
Mirella92....................kp 13/28
Millimetrii...................kp 13/27-29
Piipaa93....................kp 11/26-28
3milia.....................kp 10/26-28
Keisarinna85..............kp 8/24-27
Minouche...................... kp 7/23
Mimmi92..................kp 7/26-30
Eliana...............................kp 6/31-38
Enerisa3.....................kp 6/28-32
Eeva650.........................kp 5/28-42
Mysteerio...................kp 4/30
Pampula3.......................kp 1/22-26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mans115..............................dpo 16
Sinisilmät.........................dpo 14
Alinna86.........................dpo 13
Mandariinilohko.......dpo 13
Kasikuus.........................dpo 11
Äitimamino......................dpo 11
Lilmi89..............................dpo 10
Töppönen_...............dpo 10
pioni89.........................dpo 9
Helmiii...........................dpo 9
Titi-Love......................dpo 7
Vindy.............................. dpo 7
Päärynä5...................dpo 6
minttuni.......................dpo 4
Zennuli........................dpo 3
Brunet82...................dpo 3
Ananas90...................dpo 2
Futurmama...................dpo 1
KirJoh89........................dpo 1
Jusperi.............................dpo 0
Jjenn...............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Helmiii
Jahas, taas yks suht huono yö takana ja sen varmaan huomaa myös tuosta listan päivitys ajasta :D
Jos jotain positiivista, ni enää 2pvä etäopiskelua ja sit saa levätä, kun lapset menee kouluun :p Tänään myös äidin rentoutumishetki, kun ystävä laittaa taas hiukset kuosiin (y) ja samalla pääsee purkaa omia ajatuksia.
Tulevat menkat alkaa taas vähän mieltä painaa, mut eipä tää olo murehtimalla parane :(

Ihanaa tiistai päivää kaikille, tulkaahan laittamaan plussa kuvia ❤
 
Mulla kans! Siis vaihtelee tosi paljon kierron pituus enkä keksi muuta syytä ku imetys... Joskus joulun aikaan ku reissuissa piti pitkästä aikaa parina yönä imettää niin oli kierto joku 50 päivää..
Ja mulla myös! Nyt pillereiden lopetuksesta 40 päivää eikä menkkoja näy.:cautious: Ovulaatiotesti oli ehkä plussa viime perjantaina, että jotain toivoa on kierron käynnistymisestä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Tuosta imetyksen vaikuttamisesta kiertoon niin mulla ei kenenkään imetyksen aikana tullut menkkoja ja imetyksen kokonaan loputtua ne alkoi siitä vasta 6vkon päästä.. mutta täähän on hirmu yksilöllisistä. Imetys toimi meill hyvin ehkäisynä.
 
Heräsin aamusta päänsärkyyn ja kuumeiseen oloon.
Mulla on täs kierrossa oviksesta asti ollu finnejä. Ensin kaulalla, nyt otsalla. Yleensä on vaan ennen ovista ja sit ku menkat alkaa. Toivottavasti ei sit tarkota et menkat olis jo alkamassa. Päänsärkykin siitä vois kertoa. Tosin mulla ei oo ikinä ollu näin lyhyttä kiertoa, et tuskinpa vielä menkkoja.
Täällä myös päänsärkyä ja kuumeinen olo, minulla päänsärky liittyy myös alkaviin menkkoihin. Mutta tosiaan vasta dpo4, että toivottavasti ei :O
 
Jahas, taas yks suht huono yö takana ja sen varmaan huomaa myös tuosta listan päivitys ajasta
Jos jotain positiivista, ni enää 2pvä etäopiskelua ja sit saa levätä, kun lapset menee kouluun Tänään myös äidin rentoutumishetki, kun ystävä laittaa taas hiukset kuosiin ja samalla pääsee purkaa omia ajatuksia.
Tulevat menkat alkaa taas vähän mieltä painaa, mut eipä tää olo murehtimalla parane

Ihanaa tiistai päivää kaikille, tulkaahan laittamaan plussa kuvia
Ihana, kun saat ystävän laittamaan hiuksiasi ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
@Kasikuus Mullakin on tänään kampaaja, ihanaa omaa aikaa, nauti :love:
On.
Ei lämpö ainakaa vielä notkahtanut, vaan nousi, ja tosiaan ootin menkkoja huomiselle mut mitähän oon sekoilu kun niitten pitäski alkaa siis to.
Aivastaessa aamulla repäisykipuja, ja niin taas toiveet nous. Tää on kyl hirveetä kun tähän mennes ollut niin selkee ettei kyl tärppää ja nyt tänään näköjään on et mitä jos kuitenkin...ei pitäs alkaa jossitella mut vieläpä toi mieli ehtii muuttua 150x päivän aikana, kiitos hormoonit :ROFLMAO::X3:
 
@Alinna86 Nauti myös sinäkin :love:
Mulla aamulämpö edelleen 37.1, mut menkat alkaa tosiaan pe, ni ei vielä pudotusta oiskaan havaittavissa, kun mulla ainakin laskee yleensä päivää ennen pikkusen ja sit vuoto päivänä tai tokana vuoto päivänä vasta kunnolla. Mut ihanaa, kun sulla tulee se fiilis, et saattaiski olla tärpännyt ❤ Mulla ei sitä fiilistä ole ollut missään vaiheessa :X3:
 
Oi, pitäisi varata itsellekin kampaaja :) Se on ihanaa hemmottelua. Nauttikaa <3

Täällä myös kaks huonoa yötä takana. Illalla en oo meinannu saada unta ja tuntuu että tuntemukset vatsassa vaan voimistuu kun menee nukkumaan. Ärsyttävää kun herättää toiveikkuutta, vaikka tein sunnuntaina sen negan. Lisäksi iltasin on vaivannut närästys, jota mulla on _hyvin_ harvoin.

Lisäilin Flo jotain oireita ja mielialoja, joten se siirsi menkkojen alkamisen ennustetta maanantailta torstaille.
 
Huomenta:)
@Kasikuus sulla tuo lämpö kuulostaa jotenki lupaavalta <3
@Alinna86 Kuulostaa hyvältä myös siellä <3
@minttuni Meillä lähes samat dpo:t menossa :) Onko sulla jo jotain tuntemuksia...?
Mulla ei oikein ole mitään vielä fiilistä mihinkään suuntaan....katsotaan jos vknlopun jälkeen alkaisi jotain tuntemuksia ......En ymmärrä mistä tuulee mutta alkanut jotenkin toivo hiipua.....En yleensä ole negatiivinen ihminen ollenkaan mutta nyt jotenkin alkanut hiipiä sellainen pieni epätoivo tai luovutus jopa. KAuhea stressi ollut päällä opiskelujen suhteen kun on ollut nämä etähommat kaikilla eikä saa hetken rauhaa että ehkäpä nää kaikki vaan ruokkii toisiaan... ensi viikolla alkaa normi arki hetkeksi niin ehkä se auttaa :)
Ihanaa aurinkoa päivään jokaiselle <3
 
maris39
Mulla kans! Siis vaihtelee tosi paljon kierron pituus enkä keksi muuta syytä ku imetys... Joskus joulun aikaan ku reissuissa piti pitkästä aikaa parina yönä imettää niin oli kierto joku 50 päivää..
Mulla myös imetys vaikuttaa kiertoon. Tammi-helmikuun kierto oli 50 pvä. Sen jälkeen on taas ollut 26-29 pvä. Nyt on ollut todella ihmeellinen kierto. Oli perjantaina tihkuvuotoa ja se oli kp 23. Nyt kauheat menkka kivut. Kokeilin kohdunsuun ja se on ylhäällä. Normaalisti menkkojen alkaessa se on alhaalla. Koko ajan olo että nyt alkaa menkat. Raskaustesti näytti negaa mutta en uskonutkaan että näyttää jo plussaa mikäli oon raskaana. Jännittää että onko kuitenkin tärpännyt vaikka kierto sekaisin.
 
Lämmöistä taas: nyt oon mitannu säännöllisesti 4.5 alkaen joka aamu ja nyt tuntuu siltä että niiden perusteella ovis oisikin ollut viikkoa myöhemmin, mitä luulin alunperin.

Eli 4.5 lämpötila aamulla 8 aikaan on ollu 35.36 ja 5.5 samaan aikaan jo 36.35 ja sen jälkeen lämpö on pysynyt tuossa vähän yli 36 joka aamu.. Eli ovis olis tuon perusteella ollu 4.5.

Sillon kun luulin oviksen olleen, eli 27.4, lämpö oli seuraavana aamuna vain 35.65 ja muinakin aamuina suurinpiirtein sama. Limojakin tuli vielä tuon olettamani oviksen jälkeen jota pidin silloin outona.. Mutta lämmöistä päätellen ovis on ollu selvästi eri aikaan ja sen kun flo:n merkkasin, heitti ennusteen että menkat alkais tämän viikon la 16.5. nyt meni vain ovis harakoille jos oli tuossa, kun talletteluissa ollu just viikon tauko tuossa.. :cautious:
 
Eli mikä lie ollut kyseessä silloin 26.4-27.4 kun luulin limojen ja vähäisen verenvuodon ja kipujen perusteella oviksen olleen silloin.. Ehkä kasvukipuja, mutta mistä veri sitten? Opittavaa jäi tästä nyt seuraavaan kiertoon taas, että talletteluihin ei taukoja vaikka tuntuis kuinka varmalta oviksen ajankohta:LOL:
 
Lupaavia oireita monilla, pidän peukkuja kaikille. <3 Ja täällä tosiaan allekirjoittanutkin oli lyönyt hanskat tiskiin tästä kierrosta, koska dbo 10 täysin nega, mutta niin se vaan dbo 13 oli jo selkeä viiva. :)
Täällä se ruskea tuhrukin loppui eiliseen iltaan, nyt ei ole edes tullut pyyhiessä eli periaatteessa kesti sen aikaan kun normaalisti on menkat. Täällä on sellanen testilaboratorio, että itseänikin hävettää. :D Voi kun jaksais vaan oottaa muutaman päivän. Ei testit ainakaan haalenemaan päin ole, voin laittaa kuvan siitä dbo 13 aamu/dbo 15 ilta parin tunnin pidätyksellä ja olin lenkkeillyt, niin vettä tuli juotua jonkin verran ennen sitä. Mitä mieltä ootte?
Edit. Molemmat siis OS puikkotesti, toisessa vaan väärä korkki.
 
@Eliana uu, mahtavaa! hyvältä näyttää!! ❤

Toivottavasti tulevat viikot helpottaa monen osalla kun aletaan pikkuhiljaa saada hieman normaalimpaa arkea. Stressi on varmasti monella ollut kova, ja ajatukset pitkälti arjen pyörittämisessä.. Peukut pystyyn, että mieli kiittää tästä ajasta selviytymisestä ja jaksais laittaa uuden elämän alulle :)

Monet täällä mittailee lämpöjään, ite en ole vielä siihen lähteny mut houkuttelis kyllä... En oo kyllä yhtään perehtyny et mistä mitataan/millä mitataan ja miten niitä lämpöjä tulkita, mut teidän keskusteluista inspiroituneena taidan alottaa ens kierrossa :D
 
Lupaavia oireita monilla, pidän peukkuja kaikille. <3 Ja täällä tosiaan allekirjoittanutkin oli lyönyt hanskat tiskiin tästä kierrosta, koska dbo 10 täysin nega, mutta niin se vaan dbo 13 oli jo selkeä viiva.
Täällä se ruskea tuhrukin loppui eiliseen iltaan, nyt ei ole edes tullut pyyhiessä eli periaatteessa kesti sen aikaan kun normaalisti on menkat. Täällä on sellanen testilaboratorio, että itseänikin hävettää. Voi kun jaksais vaan oottaa muutaman päivän. Ei testit ainakaan haalenemaan päin ole, voin laittaa kuvan siitä dbo 13 aamu/dbo 15 ilta parin tunnin pidätyksellä ja olin lenkkeillyt, niin vettä tuli juotua jonkin verran ennen sitä. Mitä mieltä ootte?
Edit. Molemmat siis OS puikkotesti, toisessa vaan väärä korkki.
Hyvältä näyttää :love:
Onnea matkaan ja toivottavasti pysyy kyydissä loppuun saakka❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Eliana
Mulla myös imetys vaikuttaa kiertoon. Tammi-helmikuun kierto oli 50 pvä. Sen jälkeen on taas ollut 26-29 pvä. Nyt on ollut todella ihmeellinen kierto. Oli perjantaina tihkuvuotoa ja se oli kp 23. Nyt kauheat menkka kivut. Kokeilin kohdunsuun ja se on ylhäällä. Normaalisti menkkojen alkaessa se on alhaalla. Koko ajan olo että nyt alkaa menkat. Raskaustesti näytti negaa mutta en uskonutkaan että näyttää jo plussaa mikäli oon raskaana. Jännittää että onko kuitenkin tärpännyt vaikka kierto sekaisin.
Palautuiko sulla imetyksen lopettamisen jälkeen nopeasti kierto lyhyemmäksi? Itsellä nyt ensimmäinen täysi kierto imetyksen lopettamisen jälkeen, eikä ainakaan vielä ole palautunut ennalleen...
 
Lupaavia oireita monilla, pidän peukkuja kaikille. <3 Ja täällä tosiaan allekirjoittanutkin oli lyönyt hanskat tiskiin tästä kierrosta, koska dbo 10 täysin nega, mutta niin se vaan dbo 13 oli jo selkeä viiva.
Täällä se ruskea tuhrukin loppui eiliseen iltaan, nyt ei ole edes tullut pyyhiessä eli periaatteessa kesti sen aikaan kun normaalisti on menkat. Täällä on sellanen testilaboratorio, että itseänikin hävettää. Voi kun jaksais vaan oottaa muutaman päivän. Ei testit ainakaan haalenemaan päin ole, voin laittaa kuvan siitä dbo 13 aamu/dbo 15 ilta parin tunnin pidätyksellä ja olin lenkkeillyt, niin vettä tuli juotua jonkin verran ennen sitä. Mitä mieltä ootte?
Edit. Molemmat siis OS puikkotesti, toisessa vaan väärä korkki.
Hyvältä näyttää! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Eliana

Yhteistyössä