Toiveissa vauva 2021

Apua ku tuli viestejä taas paljon että ei muista mihin kaikkiin piti vastata. Tsemppiä kaikille ja onnitteluja ja viivojen vahvistumista <3

Tosi raskaita juttuja ootte täällä avoimesti kertonu, kiitos niistä <3

@Kasikuus hyvä että testi oli hyvä, toivon kaikkea parasta ja nopeaa tärppiä teille <3

Kiva kun käyt moikkaamassa meitä ja jakamassa tietojasi @Wintersun tsemppiä sulle loppuraskauteen <3 oon seuraillu muissa keskusteluissa miten sulla menee :)

@Tiukuna onnea työn saamisesta! Ei mikääm helppo rasti aina muutenkaan ja etenkään nyt kun hankala tilanne! Helpottaa varmaan tilannettasi <3

Mitähän mun piti vielä sanoa. No tiedätte, että kaikki varmasti miettii, tsemppaa, kokee empatiaa ja arvostaa muiden kirjotuksia vaikka ei tuu aina vastattua tai tykättyä :)
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 57/?
Lilje........................kp 38/37-40
Mandariinilohko..... kp36/30-38
Mariija_.......................kp 35/32-43
Rimaleli.......................kp 33/30
Hope91.......................kp 33/28-33
Helmiii......................kp 32/29-53
Toiveikas89....................kp 31/29
Masu90.......................kp 31/27-42
Lilmi89.............................kp 31/30
Töppönen_.........................kp 29/26
Alinna86.........................kp 28/28
Kasikuus........................kp 27/27-28
Äitimamino................kp 27/28
Vindy...................kp 26/29-33
Titi-Love....................kp 25/28-30
Puolu.......................kp 24/30-32
Persikka123.....................kp 24/32-35
Napsunen.....................kp 24/35-45
Wanti......................kp 23/34-48
Tiukuliina89....................kp 23/32
lulube..............................kp 23/29
Hipposka......................kp 22/29-32
minttuni...........................kp 21/26
Päärynä5.......................kp 21/28
Brunet82....................kp 21/26-28
Futurmama.....................kp 21/29-34
Jjenn...............................kp 21/29-33
Ananas90.....................kp 20/25-26
Ilona Eloisa....................kp 18/28
Shibali................................kp 16/24-30
Kirjoh89.....................kp 16/28
Zennuli.....................kp 16/?
Jusperi......................kp 16/30-33
Mirella92....................kp 15/28
Millimetrii...................kp 15/27-29
Piipaa93....................kp 13/26-28
3milia.....................kp 12/26-28
Hopeanuoli................kp 10/22-24
Keisarinna85..............kp 10/24-27
Minouche...................... kp 9/23
Mimmi92..................kp 9/26-30
Eliana...............................kp 8/31-38
Enerisa3.....................kp 8/28-32
Eeva650.........................kp 7/28-42
Mysteerio...................kp 6/30
Pampula3.......................kp 3/22-26
Haaveilija93....................kp 3/?
Sinisilmät.........................kp 2/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Alinna86.........................dpo 15
Mandariinilohko.......dpo 15
Äitimamino......................dpo 13
Lilmi89..............................dpo 12
Töppönen_...............dpo 12
pioni89.........................dpo 11
Helmiii...........................dpo 11
Titi-Love......................dpo 9
Vindy.............................. dpo 9
Päärynä5...................dpo 8
minttuni.......................dpo 6
Zennuli........................dpo 5
Brunet82...................dpo 5
Ananas90...................dpo 4
Futurmama...................dpo 3
KirJoh89........................dpo 3
Jusperi.............................dpo 2
Jjenn...............................dpo 1
Mirella92........................dpo 0
Hopeanuoli...................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Siis mitäää!!! Kääks. Ensinnäkin, anteeks @pioni89 - mä testasin jo tänää :( vaik oltii sovittu et huomenna dpo!! Anteeks. En pystyny odottaa enää.

Heräsin aamuyöllä järkyttävään kuumaan aaltoon ja piti sillai nieleskellä vähä niinku ennen oksentamista, jos tiiätte mitä tarkoitan. Ihan sairaan huono olo ja kuuma. Ja sit sorruin testaa ku tuli tunne et oon raskaana.

Vaikka en oo siis ikinä ollut raskaana.

Ollaan yritetty viime heinäkuusta asti. Ja nyt sain siis haamun apteekin herkkään testiin!!!!!! Whaat!! Apua. Oon ihan sekasin.

Ja silti mulla on huono omatunto ku en pitäny meijän huomisesta testi päivästä kiinni :( tänää siis dpo11.

Koitan liittää kuvan
 
Siis mitäää!!! Kääks. Ensinnäkin, anteeks @pioni89 - mä testasin jo tänää vaik oltii sovittu et huomenna dpo!! Anteeks. En pystyny odottaa enää.

Heräsin aamuyöllä järkyttävään kuumaan aaltoon ja piti sillai nieleskellä vähä niinku ennen oksentamista, jos tiiätte mitä tarkoitan. Ihan sairaan huono olo ja kuuma. Ja sit sorruin testaa ku tuli tunne et oon raskaana.

Vaikka en oo siis ikinä ollut raskaana.

Ollaan yritetty viime heinäkuusta asti. Ja nyt sain siis haamun apteekin herkkään testiin!!!!!! Whaat!! Apua. Oon ihan sekasin.

Ja silti mulla on huono omatunto ku en pitäny meijän huomisesta testi päivästä kiinni tänää siis dpo11.

Koitan liittää kuvan
Ihanaa!! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Helmiii
Heippa!
Onnea plussanneille!!:)
Omanapailua: ei juuri oloja mihinkään suuntaan. Kainaloissa,tai enempi rintaa kohden sivuilta rauhaset kipuilee. Muuten ei oikein mitään. Ei menkkajuilintaa,ei nivuskipua. Eikä nyt juuri palelua/hikoilua,yölläkään. Ihan erilainen kierto ku viimeksi. Menkkojen pitäis alkaa ens viikon tiistaina,tämä kierto on oviksen mukaan pari päivää lyhyempi ku yleensä. Ja jos menkat alkaa ni iha varmaan taas heti aamusta. Mietin jo, miten voisin helpottaa jo tiistaita niin että se päivän ketutus ei olisi yhtä paha ku viimeksi..
Testiä kyllä turha trhdä menkkojen alkamispäivänä kun se varmasti käynnistää menkatkin :LOL:
 
Siis mitäää!!! Kääks. Ensinnäkin, anteeks @pioni89 - mä testasin jo tänää :( vaik oltii sovittu et huomenna dpo!! Anteeks. En pystyny odottaa enää.

Heräsin aamuyöllä järkyttävään kuumaan aaltoon ja piti sillai nieleskellä vähä niinku ennen oksentamista, jos tiiätte mitä tarkoitan. Ihan sairaan huono olo ja kuuma. Ja sit sorruin testaa ku tuli tunne et oon raskaana.

Vaikka en oo siis ikinä ollut raskaana.

Ollaan yritetty viime heinäkuusta asti. Ja nyt sain siis haamun apteekin herkkään testiin!!!!!! Whaat!! Apua. Oon ihan sekasin.

Ja silti mulla on huono omatunto ku en pitäny meijän huomisesta testi päivästä kiinni :( tänää siis dpo11.

Koitan liittää kuvan
Ihania uutisia Helmiii! Eikä haittaa yhtään, selviän kyllä vaikka testailen itsekseni :)

EDIT: pitihän se itsekin käydä pissimässä tikkuun Helmiii sun esimerkin johdosta ;) ja siis apua, antaako one stepin herkät helposti viivanpaikkoja vai voiko toi olla haamujen isoäidin kummin kaima??? Viiva on niin haalea, että en saa sitä valokuvaan, mutta otin kuvan silti : http://aijaa.com/GPD9EA EDIT2: nappasin toisen kuvan, kun testi on vähän kuvempi, niin näkyy ehkä paremmin http://www.aijaa.com/iz23y6
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Onnea plussanneille!!
Omanapailua: ei juuri oloja mihinkään suuntaan. Kainaloissa,tai enempi rintaa kohden sivuilta rauhaset kipuilee. Muuten ei oikein mitään. Ei menkkajuilintaa,ei nivuskipua. Eikä nyt juuri palelua/hikoilua,yölläkään. Ihan erilainen kierto ku viimeksi. Menkkojen pitäis alkaa ens viikon tiistaina,tämä kierto on oviksen mukaan pari päivää lyhyempi ku yleensä. Ja jos menkat alkaa ni iha varmaan taas heti aamusta. Mietin jo, miten voisin helpottaa jo tiistaita niin että se päivän ketutus ei olisi yhtä paha ku viimeksi..
Testiä kyllä turha trhdä menkkojen alkamispäivänä kun se varmasti käynnistää menkatkin
Toivottavasti ei alkaisi menkat ja oireettomuus olisi nyt merkki raskaudesta! ❤ Minulla myös pitäisi tiistaina oviksen mukaan alkaa. Jännittävää.
 
Täällähän on jännät paikat monella, onnea plussanneille ja haamuilijoille❤
@pioni89 mä oon saanut onestepin liuskalla haamua sen tarkoittamatta mitään, mutta en tiedä kuinka yleistä se noilla testeillä on. Toivottavasti sun viiva alkaa tummumaan!

Mulla on ehkä dpo5, jos ovistestiä on uskominen. Jännityksellä odotan, että alkaako ens viikon lopulla menkat tai tuleeko plussa vai jatkuuko tää kierron käynnistymisen odottelu vielä kauan. Nyt siis muistaakseni 40 päivää pillereiden lopetuksesta.
 

Alempi aamuinen 10herkkä onestep
Ylempi sofin 25 herkkyinen ja tunnin pidätetty pissa. :D apua. Tuo viiva tuli lähes heti. Ja tänää vasta dpo9.
Oli kyllä sofi taas aika runnotun näköinen alkujaan, koloja ym. Mut en tiedä voiko olla viallinen sen takia ja siksi värillinen viiva, vai onko tässä syy mun krapulaiseen oloon aamuisin.

Edit. Jaa viivaki melkein katos yritän uudelleen, kädet tärisee niin paljon et kuvatki epäselviä

 
Mulla on kyllä nyt ihmeen rauhallinen ja hyvä fiilis, mutta myös tosi oireeton!!! Finnit kadonnu naamasta, tänään ei oo ollu edes päänsärkyä eikä väsymystä :O Millä viikoilla viikko digiin sais 3-5vk?!Jos sinne asti pääsee niin se oottais kaapissa, uskallan kyllä sitten vasta soitella neuvolaan..
Mä oon ymmärtäny, että digit näyttää paljonko aikaa hedelmöittymisestä. Eli eikös jos haluat sen näyttävän 3-5, niin oviksesta reilun 3vko päästä se pitäs saada?
 
Mä kyttäilen vähän väliä tuota testiä ja kyllä se haamu siinä näkyy ihan tihrustamatta - toivottavasti lähtee tummumaan. Vielä en uskalla innostua vaikka viiva piirtyi heti dippaamisesta, koska tosiaan niin haalea ja kun ei tiedä, miten nuo onestepit toimii.

Tänään dpo11 ja veikkaan, että tulee päivittäin testailtua, jotta näkee lähteekö tummumaan
Mulla oli samanlainen viiva esikoisesta, kun tein testin ekaa kertaa dpo 13(mulle tämä tosin oli jo yli oletetun menkkojen alun, koska lyhyt luteaali) . Viikon päästä oli jo sitten kirkuvan punainen ja paksumpi kuin kontrolli. Jospa se vahvistuisi. :)

Onnea kaikille plussanneille, toivotaan, että kaverit pysyy mukana.

Joku kysyi munasolun kypsymiskivuista. Mulla tuntuu ajoittaisena paineen tunteena nivusen alueella. Irtoaminen taas on kivuliaampi kokemus, mutta kestää onneksi lyhyen aikaa, joten sen kestää. Ja paineen tunnetta tuntuu jonkun verran vielä ovulaation jälkeenkin, mutta selvästi vähemmän kuin kypsymisvaiheessa.
 

Yhteistyössä