Toiveissa vauva 2021

Ihana lukea teidän kaikkien tarinoita!:love: Ne ovat piristäneet päivää kummasti, kun oon ollut aika allapäin alkaneista menkoista. Olin eilen vielä niin toiveikas.

Juteltiin miehen kanssa tästä vauva-asusta ja hän kokee liian yrittämisen painostavana. Minkä toki ymmärrän täysin. Haluaa mennä tulee jos on tullakseen meiningillä, mutta sanoin hänelle että meidän makuuhuonepuuhailun tahdilla se ei kyllä luultavasti vahingossa tärppää.. En ole koskaan tikuttanut ovista, koska esikoinen tärppäsi käytännössä heti kun oli vain mahdollista, mutta nyt ajattelin että ehkä se on syytä alkaa tikuttamaan ja äsken lähti testit tilaukseen. Taitaa olla parempi etten miehelle puhu siitä hommasta mitään, ettei sille tule liikaa suorituspaineita.:rolleyes:

Ja anteeksi omanapailuni. Kaikki teidän viestit olen lukenut ja elän hengessä mukana. Tänään on vaan ollut niin alakuloinen päivä ettei tosikaan ja kun en näistä ole puhunut kellekään, niin pakko on jonnekin purkaa ajatuksia.
 
Mun täytyy tuosta "tulee jos on tullakseen" todeta, että meillä mies varmasti luulee, että tärpit on todellakin vaan tulleet ja vahingossa osuneet kohdilleen. Mutta ehei. :LOL: Ekan kanssa mulla oli apuna vain Flo, toka ja kolmas tärppi oli tikutettuja. Tai kolmannessa jouduin lopettamaan tikuttelun ennen ovista, mutta sitten sattumalta ekaa kertaa elämässäni koin oviskipuja, ja niiden perusteella totesin että tänään tarvis sit ottaa pikaiset, pliis. Oon kokenut, että jos hän tietäisi enemmän tästä yrittämisen intensiteetistä, niin olisi varmasti ottanut paineita eikä kaikki olisi mennyt niin sujuvasti. Eli suositukset näennäiselle tjottailulle täältä. :geek:
 
Mun täytyy tuosta "tulee jos on tullakseen" todeta, että meillä mies varmasti luulee, että tärpit on todellakin vaan tulleet ja vahingossa osuneet kohdilleen. Mutta ehei. Ekan kanssa mulla oli apuna vain Flo, toka ja kolmas tärppi oli tikutettuja. Tai kolmannessa jouduin lopettamaan tikuttelun ennen ovista, mutta sitten sattumalta ekaa kertaa elämässäni koin oviskipuja, ja niiden perusteella totesin että tänään tarvis sit ottaa pikaiset, pliis. Oon kokenut, että jos hän tietäisi enemmän tästä yrittämisen intensiteetistä, niin olisi varmasti ottanut paineita eikä kaikki olisi mennyt niin sujuvasti. Eli suositukset näennäiselle tjottailulle täältä.
Mä kans kannatan tota miesten Kaa tjottailua ☺ Mä kans yritän mahd. Vähän kertoa koska huomaan et alkaa heti miestä stressaamaan. Toki siis tietää et välillä tikuttelen ovista ja et on appi ja ties mitä ravinteita käytössä mutta en todellakaan päivittele joka päiväisistä tastailuista mitään ☺
 
Mun täytyy tuosta "tulee jos on tullakseen" todeta, että meillä mies varmasti luulee, että tärpit on todellakin vaan tulleet ja vahingossa osuneet kohdilleen. Mutta ehei. Ekan kanssa mulla oli apuna vain Flo, toka ja kolmas tärppi oli tikutettuja. Tai kolmannessa jouduin lopettamaan tikuttelun ennen ovista, mutta sitten sattumalta ekaa kertaa elämässäni koin oviskipuja, ja niiden perusteella totesin että tänään tarvis sit ottaa pikaiset, pliis. Oon kokenut, että jos hän tietäisi enemmän tästä yrittämisen intensiteetistä, niin olisi varmasti ottanut paineita eikä kaikki olisi mennyt niin sujuvasti. Eli suositukset näennäiselle tjottailulle täältä.
Meillä ihan sama juttu esikoisen kanssa.. mies juuri tänään sanoi että tulihan sekin vain ilman mitään.:ROFLMAO:Joten teen jatkossakin systeemit sen tietämättä, niin ei tule liikaa paineita.(y)
 
Hohhoijaa, pettymyksestä noustu taas jaloilleen. Kyl me vaan päätettiin niin, että jos ei nyt viel pariin seuraavaan kiertoon osu tärppiä, nii pistetään määräämättömälle tauolle tää homma. Olihan tääki nyt jo joku yk 10. Meille kuitenki naimisiinmeno on niin iso asia, että on kaikille parasta, että siellä ei minkään 1kk vauvan kanssa tarvii juhlia. Ja ihan muutenkin halutaan nauttia kesästä rauhassa ilman tän venyneen yrityksen tuomaa ahdistusta. Ite ajattelen, et koko yritys sais loppua siihen kokonaan, mutta ei suunnitella liiaksi tulevaa, eikös se niin ollut? :)
 
Nyt ku päästiin ”salatikutteluihin” ni kuinka aktiivisesti ootte puhunu puolisoillenne oireista ja raskausepäilyistä?
No tänään just otin kissan pöydälle että ei taida tässä kierrossa natsata. Kyl mä yleensä aika herkästi päivittelen jos on jotain kerrottavaa, kuten nyt dpo9 kun oon varma ettei tärpännyt. Mies kyl taas nauraen eka kysy että montako testiä oon tehnyt ja voisko niissä edes vielä näkyä mitään. Ihanaa kun se myös lupas että menee yksityiselle simppa testiin heti kun haluun ☺ sanoin et voitas viel 2yk kattoo ja sit menis. Mietin et jos sieltä tulis huonot tulokset niin nopeuttaiskohan ne yhtään kunnalliselle pääsyä ☺
 
Meillä mies on kans aika sillein tjottailu-meiningillä, ite seuraan Flota, mutta en tikuttele (vielä):sneaky: Oviksen tulon tiedostan kyllä hyvin ja lähes joka kerta mies kyllä tiennyt, että millon ovis on jo ennen yrittämistäkin. En halua, että seksistä tulee kuitenkaan mitään yrittämistä tai pakkoa kummallekaan :) Meillä vasta yks yk takana ja sillon mies jo tuhahteli ja naureskeli mun kaikille "mahdollisille raskausoireille ja tuntemuksille", en taida nyt ihan niin paljoa puhua tässä seuraavan kahden piinaviikon aikana:D En myöskään puhu kuinka paljon vietän aikaa täällä palstalla ja googlailen ja luen vanhoja keskusteluja kaiken maailman ekoista oireista, raskaaksitulosta, ovulaatiosta, synnytyksestä, vauva-arjesta.....:ROFLMAO: Pitäis mua vaan ihan hulluna, onneks täällä saa teijän kaa hehkuttaa ja jakaa näitä juttuja!:X3:
 
Nyt ku päästiin ”salatikutteluihin” ni kuinka aktiivisesti ootte puhunu puolisoillenne oireista ja raskausepäilyistä?
Aika vähän näistä tuntemuksista kyllä tulee puhuttua. Aina välillä uskaltaa asiaan liittyen sanan tai kaksi huikata mukamas silleen kasuaalisti.
Asia kuitenkin pyörii omassa päässä päivittäin monta kertaa.
Se oli sentään ihanaa kun mies kertoi yksi yö nähneensä unta, että olin raskaana ja olimme ultrassa. <3 Että jonkin verran hän sitä myös miettii, tai sit mun satunnaiset kasuaalit heitot on menneet hällä uniin xD
 
Joissakin kierroissa olen puhunut miehelle oireista, nyt en ole maininnut kuin tän aamuisista lämmöistä. Toki paljon asioista puhutaan, kun on tutkimuksiakin tehty syksystä asti. Kerron oviksen bongaamisesta ja siitä tulee kummallekin iloinen mieli. Keskustellaan myös siitä, kuinka tiheään tulisi harrastaa seksiä, miten edistää omaa hedelmällisyyttään jne. Mies on jonkin verran lukenut itsekin juttuja ja jotain ohjelmia ollaan katsottu. Mutta minä varmasti sata kertaa enemmän lueskelen netistä kaikenlaista :D Lähes joka kierron lopussa käydään lyhyesti keskustelua, onkohan tärpännyt jne. Mutta tosiaan aluksi ei näin paljoa puhuttu, keskustelua tullut enemmän kun alettiin miettimään tutkimuksiin menoa.

En tiedä, miten julkiselle pääsee. Me olemme vielä yksityisellä. Oli tarkoitus tehdä vielä pari tutkimusta ja pyytää lähete julkiselle. Korona nyt sotkenut. Mutta katsotaan, jos onkin ihme käynyt ja ei tarvitsekaan lähteä tekemään hoitoja.

@Kasikuus en ole kuullut, että siittiöitä voisi olla liikaa. Ottakaahan yhteyttä lääkäriin ja kerro sitten, mitä tietoa saitte. :)
 
Ihana lukea teidän kaikkien tarinoita!:love: Ne ovat piristäneet päivää kummasti, kun oon ollut aika allapäin alkaneista menkoista. Olin eilen vielä niin toiveikas.

Juteltiin miehen kanssa tästä vauva-asusta ja hän kokee liian yrittämisen painostavana. Minkä toki ymmärrän täysin. Haluaa mennä tulee jos on tullakseen meiningillä, mutta sanoin hänelle että meidän makuuhuonepuuhailun tahdilla se ei kyllä luultavasti vahingossa tärppää.. En ole koskaan tikuttanut ovista, koska esikoinen tärppäsi käytännössä heti kun oli vain mahdollista, mutta nyt ajattelin että ehkä se on syytä alkaa tikuttamaan ja äsken lähti testit tilaukseen. Taitaa olla parempi etten miehelle puhu siitä hommasta mitään, ettei sille tule liikaa suorituspaineita.:rolleyes:

Ja anteeksi omanapailuni. Kaikki teidän viestit olen lukenut ja elän hengessä mukana. Tänään on vaan ollut niin alakuloinen päivä ettei tosikaan ja kun en näistä ole puhunut kellekään, niin pakko on jonnekin purkaa ajatuksia.
Olin kans ihan satavarma ettei meidän tahdilla mitään vahinkoja käy, mutta ilmeisesti se ovulaatio sai sitten sellaset halut aikaan että osu oikeelle päivälle. Meillä siis ollu muuten tosi hiljasta kans, ainoastaan oviksen tienoilla itse oon ollu halukas ja sen jälkeen alkaa pms nostella päätään että miehen naama vaan lähinnä ärsyttää... :D
 
Onnistuttwko mittaamaan lämpöjä niin ettei mies huomaa?
Meillä ei ainakaan mies herää aamulla, kun mittaan. Kuumemittari aina yöpöydällä, mutta veikkaan että on jo tottunut siihen. Mutta tosiaan, tietää että mittailen. Tosin en nyt ole kuukausiin mitannut tätä aamua lukuunottamatta. Jos kumpikin herää yhtä aikaa, niin en tiedä miten onnistuisi huomaamatta mitata ennen nousemista. Ainakin mulla mittari piippaa kiittettävällä äänenvoimakkuudella. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 62/?
Mandariinilohko..... kp 41/30-38
Rimaleli.......................kp 38/30
Hope91.......................kp 38/28-33
Toiveikas89....................kp 36/29
Masu90.......................kp 36/27-42
Vindy...................kp 31/29-33
Titi-Love....................kp 30/28-30
Puolu.......................kp 29/30-32
Persikka123.....................kp 29/32-35
Napsunen.....................kp 29/35-45
Wanti......................kp 28/34-48
lulube..............................kp 28/29
Hipposka......................kp 27/29-32
minttuni...........................kp 26/26
Brunet82....................kp 26/26-28
Futurmama.....................kp 26/29-34
Jjenn...............................kp 26/29-33
Ananas90.....................kp 25/25-26
Ilona Eloisa....................kp 23/28
Shibali................................kp 21/24-30
Kirjoh89.....................kp 21/28
Zennuli.....................kp 21/?
Jusperi......................kp 21/30-33
Mirella92....................kp 20/28
Millimetrii...................kp 20/27-29
Piipaa93....................kp 18/26-28
3milia.....................kp 17/26-28
Hopeanuoli................kp 16/22-24
Keisarinna85..............kp 15/24-27
Minouche...................... kp 14/23
Mimmi92..................kp 14/26-30
Eliana...............................kp 13/31-38
Enerisa3.....................kp 13/28-32
Eeva650.........................kp 12/28-42
Mysteerio...................kp 11/30
Pampula3.......................kp 8/22-26
Haaveilija93....................kp 8/?
Sinisilmät.........................kp 7/28-29
Hannaah................................kp 6/?
Töppönen_.........................kp 5/26
Alinna86.........................kp 5/28
Äitimamino................kp 5/27-28
Kasikuus........................kp 4/27-28
Lillanna.............................kp 3/28-42
Tiukuliina89....................kp 2/30
Mariija_.......................kp 1/32-43

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mandariinilohko.......dpo 20
Vindy.............................. dpo 14
minttuni.......................dpo 11
Zennuli........................dpo 10
Brunet82...................dpo 10
Ananas90...................dpo 9
Futurmama...................dpo 8
KirJoh89........................dpo 8
Jusperi.............................dpo 7
Jjenn...............................dpo 6
Keisarinna85.................dpo 5-6
Mirella92........................dpo 5
Hopeanuoli...................dpo 5
3milia...................................dpo 3
mimmi92........................dpo 2
Shibali..................................dpo 1
Minouche..........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää huomiseen listaan kp3/30. Kierto olikin hieman lyhyempi ja menkat alkoi eilen.

Me ollaan oltu yhdessä 16v, naimisissa 8v. Olin 15v kun aloin miehen kanssa seurustelemaan ja mies vanhempi mutta ei ole menoa haitannut. Esikoinen syntyi 2008 kun oli vielä 18 mutta viikko siitä täytin 19v
 
Mut nuo prosentit hämää sit tosi paljon No eihän tässä auta odotella, että saa paremmin tietoa noista luvuista. Joku noissa tuloksissa kuitenkin mättää tai sit en vaan ymmärrä, kun tossa epänormaaleissa lukee näin: kokonaisarvo 95% , josta, epämuotoinen pää 95%, epämuotoinen keskiosa 30% ja epämuotoinen häntä 4%. Kuinka voi pää olla 95% jos 30% ja 4% menee muihin
Ja mitä google kerto, ni jos on päässä epämuotoisuutta, niin sen on hankala läpäistä munasolu
Mä just tein vähän vertailua mun miehen tuloksiin ja noi epänormaaliudet oli melkein samat eli ainakaan ne ei estäny hedelmöittymistä. Voi tietty olla, että tapahtui vain joku ihme ja yks niistä 14% normaalipäisestä läpäs munasolun. :LOL:

Kokonaisarvo 91%, epämuotoinen pää 86%, keskiosa 27% ja häntä 12%.

Toivottavasti pääset juttelemaan niistä ja joku asiasta ymmärtävä osaa selittää ne tarkemmin.
 
Meillä mies tietää että tikuttelen ovista, ja sen se ymmärtää. En ole kertonut kuinka ahkerasti testailen piinapäivillä, enkä siitä, kuinka ahkerasti selailen netistä kaikkea tähän aiheeseen liittyvää. Se pitäis ihan hulluna jos tietäis :D "oireita" (siis mielikuvitusoireita) ensimmäisillä yk kerroin jonkun verran, mutta koska ne ei selvästikään tarkottanu mitään, niin en oo enää päivitelly omia oloja hänelle. Kyllä hän aina kuuntelee ja yrittää jotain vastailla, mutta silkasta kohteliaisuudesta varmaan vaan :D onneks mulla on tämä palsta ja mun paras ystävä joka on täysin samassa vaiheessa vauvayrityksissä ku me (alotti samaan aikaan ja kierrotkin osuu aina melkein päivälleen samoihin :D), niin näiden avulla saa mies rauhaa vauvahömpötyksiltä :)
 
Mä just tein vähän vertailua mun miehen tuloksiin ja noi epänormaaliudet oli melkein samat eli ainakaan ne ei estäny hedelmöittymistä. Voi tietty olla, että tapahtui vain joku ihme ja yks niistä 14% normaalipäisestä läpäs munasolun.

Kokonaisarvo 91%, epämuotoinen pää 86%, keskiosa 27% ja häntä 12%.

Toivottavasti pääset juttelemaan niistä ja joku asiasta ymmärtävä osaa selittää ne tarkemmin.
Kiitos tästä! :) Aika paljon tuli vastaan vauvapalstoilla noita, että epänormaaleja on just yli 90% ja se on kuulemma ihan ok jokaisen lääkärin mielestä. Tuntuu niin hullulta :D
No jospa meillä joku ees siitä 5% läpäsee, ku pää oli tosiaan se 95% :cautious:
 
Kiitos tästä! Aika paljon tuli vastaan vauvapalstoilla noita, että epänormaaleja on just yli 90% ja se on kuulemma ihan ok jokaisen lääkärin mielestä. Tuntuu niin hullulta
No jospa meillä joku ees siitä 5% läpäsee, ku pää oli tosiaan se 95%
Jep, onhan se vähän hullun kuuloista. Pidetään peukkuja niiden 5% puolesta. Mahtuuhan niitäkii hurja määrä yhteen satsiin. :LOL:
 
Mikä on tilanne @mandariinilohko? :)
Joko @Eliana uskalletaan siirtää plussanneisiin? ❤
Joo eiköhän tää testilaboratorio nyt näytä sen verran lupaavalta, että uskaltaa siirtyä plussanneisiin. :)
Sain neuvolasta lähetteen varhaisultraan, niin ei tarvitse enää kauaa jännittää.

Ihania tarinoita kaikilla. <3 Meni aamu mukavasti lueskellessa niitä, kun työt alkaa vähän myöhemmin. :)
Ja onnea kaikille haamuista & plussista ja uuteen kiertoon joutuneille tsemppejä paljon. <3
 
Tänään kp1, vihdoin! Harvoin sitä on innoissaan näistä päivistä :D

Mä oon miehelle kertonu välillä piinapäivien oireista. Hän tosin aina sanoo, että älä vielä testaa ja odotellaan vielä pari-kolme päivää jos kuumottelen raskaustestien kanssa :D Hän ei varmastikkaan tiedä, kuinka paljon käytän aikaa googlaillessa tai täällä palstalla :) Mutta täältä saa paljon hyviä ajatuksia ja kokemuksia, joten miksipäs ei.

Me mentiin alkuun "tulee kun on tullakseen" -ajatuksella. Kunnes yk2 jälkeen totesin, että meidän tahdilla se ei ikinä onnistu.
 

Yhteistyössä