Toiveissa vauva 2021

@IinesAnkka82 toivottavasti osuu kohdilleen! Ja siittiöt olis hyvässä tallessa odottelemassa ovista, jos sattuu jo ennen juhannusta!

@Shibali onko sinun tarvinut koskaan käynnistää uutta kiertoa lääkkeellä? Harmi, että venyy, jos ei ole raskaus kyseessä.

@Kasikuus tsemppiä ja rauhallista mieltä, toivotaan parasta
Ei oo tarvinnut. Mulla ollu tähän asti suht säännöllinen kierto, vaihtelee muutamalla päivällä, yleensä 24-28 päivää, mut sit joitain yksittäisiä max. 30-32 kiertoja ollut muutama. Mutta ei sen enempää oo venynyt aiemmin, paitsi yks kierto kun lopetin hormonaalisen ehkäsyn reilu 2 vuotta sitten, mut sillonkin alko kyllä oisko ollu 40 päivän kohdalla niin ettei lääkkeitä tarvinnut. Täytyy ottaa puheeks 23.6. lääkärissä, eiköhän sieltä sit saa avut ja mahdolliset lääkkeet jos sitä ennenkään ei menkat ala. :)
 
Tsemppiä @Kasikuus !!! <3

@pumpuli1 kyseli, joko on yritys alkanut. Eilen söin vikan e-pillerin ja nyt odotan menkat. Sitten pitäisi päättää, jätänkö heti pillerit vai syönkö yhden liuskan vielä. Ajoituksellisesti olisi parasta ettei ekasta kierrosta joka nyt alkaisi raskautuisi. Siitä eteenpäin ei olisi mitään väliä milloin. En osaa päättää yhtään, menisikö riskillä ensi kierron ja antaisi kierron tasoittua vai syönkö yhden liuskan, jotta ajoitus on paras. Mitä täällä on kaikki mieltä? Onko kierron tasoittamisessa järkeä? Mies ei tykkää kondomeista niin ainoa riskillä vaihtoehto olisi varmat päivät ensi kierrossa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Tsemppiä @Kasikuus !!! <3

@pumpuli1 kyseli, joko on yritys alkanut. Eilen söin vikan e-pillerin ja nyt odotan menkat. Sitten pitäisi päättää, jätänkö heti pillerit vai syönkö yhden liuskan vielä. Ajoituksellisesti olisi parasta ettei ekasta kierrosta joka nyt alkaisi raskautuisi. Siitä eteenpäin ei olisi mitään väliä milloin. En osaa päättää yhtään, menisikö riskillä ensi kierron ja antaisi kierron tasoittua vai syönkö yhden liuskan, jotta ajoitus on paras. Mitä täällä on kaikki mieltä? Onko kierron tasoittamisessa järkeä? Mies ei tykkää kondomeista niin ainoa riskillä vaihtoehto olisi varmat päivät ensi kierrossa.
Mä menisin riskillä, ajatuksena että kerkeää kroppa vähän "toipua" hormonaalisesta ehkäisystä. Tosin mua nyt ei muuten kannata kuunnella, koska munkin ois "järkevää" alottaa yritys vasta kesän jälkeen, mut alotin jo :D
 
Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä.:cry: Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+.
Viikon päästä on uusinta ultra.
Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta verta, ruskeahkoa verta myös ja hieman ehkä kiinteämpääkin joukossa, pikkuhousuihin asti lorahti ensin, mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on aika niukkaa), alavatsa sairaan kipeä. Tällä hetkellä kivut lievittyneet.
Mietin johtuuko tämä ultraamisesta vai pitääkö tässä alkaa panikoimaan. Ja miten mahtaa käydä, onko tuulimuna vai onko toivoa normaaliraskaudesta.:unsure: Pelottavaa tämä odottelu ja tietämättömyys mitä kropassa tapahtuu.
 
Vähän ollut hiljaiseloa täällä kanssa tämä viikko. Välillä oon käynyt lukemassa mutta jotenkin aika kovasti edelleen kaivertaa tää km.

@Kasikuus mulla viivat vahvistu täs varhaisessa km:ssä mutta huomattavasti hitaammin kun tammikuun tuulimunassa tai esikoisesta. Silti GB kyl meni just oikeeseen tahtiin. Mutta tosiaan ei se auta kun odottaa kuinka käy, tuhru vuotokin saattaa kuulua asiaan tai olla kuulumatta. Toivon niin kovasti että sulla viivojen hidas nousu ei merkkais mitään ja saisit helmivauvan syliin asti ♥

Oma napailua sen verta että on nyt jo useamman päivän ollut selkeät ovis olot ja kunnon eg limat jo kaks päivää mutta pc edelleen tosi haalea viiva ☹ Hirvee stressi et koska se ovis nyt sit on tulossa kun meillä tiheät tallettelut oviksen alla on aina tuottanut tulosta... Viime kuussa -3,-2,-1 ja 0 ja tammikuussa -4,-3,-2& -1 ☺ Muina kk osunut vaan -2 ja 0 joten oon satavarma että tiheä tallettelut on se juttu ☺☺ Mutta siis saan hirveen stressin aina tässä oviksen alla siitä, että miten saan miehen varmasti kellistettyä ja jos sit liian aikaisin aloittaa niin väsähtääkö kunto sit ennen ovista.... Lämpöjä en nyt tässä kierrossa oo mittailut kun yritän ees vähän vähentää stressiä, mutta niin vaan mä oon tänään uittanut 3kpl ovis testejä kun en voi uskoa et ne on niin haaleat.... Tänään tosiaan on kp11 km vuodosta joten ovis voi olla myöhemminkin. Oireet vaan puhuu toista.
 
Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä. Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+.
Viikon päästä on uusinta ultra.
Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta verta, ruskeahkoa verta myös ja hieman ehkä kiinteämpääkin joukossa, pikkuhousuihin asti lorahti ensin, mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on aika niukkaa), alavatsa sairaan kipeä. Tällä hetkellä kivut lievittyneet.
Mietin johtuuko tämä ultraamisesta vai pitääkö tässä alkaa panikoimaan. Ja miten mahtaa käydä, onko tuulimuna vai onko toivoa normaaliraskaudesta. Pelottavaa tämä odottelu ja tietämättömyys mitä kropassa tapahtuu.
Itsellä ei ole kokemusta, mutta eikö rv6 ole myös vielä todella aikainen, joten jossei kuulu vielä mitään niin on ihan normaalia?
Varmasti vaivaa nyt kovasti ja miettii kaikkea ja kaikkia tuntemuksiakin.
Pidän peukkuja että ensi kerralla saisi jo jotain kuulumaan!<3
 
Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä. Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+.
Viikon päästä on uusinta ultra.
Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta verta, ruskeahkoa verta myös ja hieman ehkä kiinteämpääkin joukossa, pikkuhousuihin asti lorahti ensin, mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on aika niukkaa), alavatsa sairaan kipeä. Tällä hetkellä kivut lievittyneet.
Mietin johtuuko tämä ultraamisesta vai pitääkö tässä alkaa panikoimaan. Ja miten mahtaa käydä, onko tuulimuna vai onko toivoa normaaliraskaudesta. Pelottavaa tämä odottelu ja tietämättömyys mitä kropassa tapahtuu.
Tsemppiä odotteluun! Paljon kuulee myös hyviä kokemuksia, jotta seuraavassa ultrassa kaikki hyvin! Siihen jaksoin luottaa siihen asti kunnes vuoto runsastui isosti. Silti sinulla voi olla täysin eri tilanne ja aina kannattaa pitää myös toivosta kiinni. Itse tiesin niin selvistä ovulaatio kivuista, ettei koko täsmää. Seuraavassa ultrassa itsellä koko ei edelleenkään täsmännyt, vaikka sykekin lopulta löytyi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanuoli
Vähän ollut hiljaiseloa täällä kanssa tämä viikko. Välillä oon käynyt lukemassa mutta jotenkin aika kovasti edelleen kaivertaa tää km.

@Kasikuus mulla viivat vahvistu täs varhaisessa km:ssä mutta huomattavasti hitaammin kun tammikuun tuulimunassa tai esikoisesta. Silti GB kyl meni just oikeeseen tahtiin. Mutta tosiaan ei se auta kun odottaa kuinka käy, tuhru vuotokin saattaa kuulua asiaan tai olla kuulumatta. Toivon niin kovasti että sulla viivojen hidas nousu ei merkkais mitään ja saisit helmivauvan syliin asti

Oma napailua sen verta että on nyt jo useamman päivän ollut selkeät ovis olot ja kunnon eg limat jo kaks päivää mutta pc edelleen tosi haalea viiva Hirvee stressi et koska se ovis nyt sit on tulossa kun meillä tiheät tallettelut oviksen alla on aina tuottanut tulosta... Viime kuussa -3,-2,-1 ja 0 ja tammikuussa -4,-3,-2& -1 Muina kk osunut vaan -2 ja 0 joten oon satavarma että tiheä tallettelut on se juttu Mutta siis saan hirveen stressin aina tässä oviksen alla siitä, että miten saan miehen varmasti kellistettyä ja jos sit liian aikaisin aloittaa niin väsähtääkö kunto sit ennen ovista.... Lämpöjä en nyt tässä kierrossa oo mittailut kun yritän ees vähän vähentää stressiä, mutta niin vaan mä oon tänään uittanut 3kpl ovis testejä kun en voi uskoa et ne on niin haaleat.... Tänään tosiaan on kp11 km vuodosta joten ovis voi olla myöhemminkin. Oireet vaan puhuu toista.
Mä huomasin ihan saman! Tammikuussa plussakierrossa oviksen ympärillä meillä oli seksiä vissiin jokaisena hedelmällisenä päivänä ja muissa kierroissa vain pari kertaa. Siksi mulla on ollutkin tästä kierrosta niin optimistinen olo, kun miehelle iski joku kevätkiima ja pantiin menemään kaksi kertaa päivässä :X3:
Ja kyllähän se niin on, että mitä useammin mies laukeaa, sitä terveempiä ja tuoreempia siittiöitä tulee, vaikka määrä onkin pienempi.
 
Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä. Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+.
Viikon päästä on uusinta ultra.
Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta verta, ruskeahkoa verta myös ja hieman ehkä kiinteämpääkin joukossa, pikkuhousuihin asti lorahti ensin, mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on aika niukkaa), alavatsa sairaan kipeä. Tällä hetkellä kivut lievittyneet.
Mietin johtuuko tämä ultraamisesta vai pitääkö tässä alkaa panikoimaan. Ja miten mahtaa käydä, onko tuulimuna vai onko toivoa normaaliraskaudesta. Pelottavaa tämä odottelu ja tietämättömyys mitä kropassa tapahtuu.
En ymmärrä miten niin moni haaveilija on joutunut eestaas jojoilemaan tänne palstalle sen jälkeen kun itse olen liittynyt tänne! :cry:
Ihan kamalaa! Toivottavasti teillä olisi nyt turhaa säikyttelyä vain ja kaikki päätyisi hyvin ❤
 
@kolava mä pohdin aikasemmin tosi paljon tuota pillereiden lopettamisen ajankohtaa ja tutkin aihetta ja itse tulin siihen tulokseen että lopetan vasta sitten kun yrittäminen oikeesti aloitetaan. Vaikka noiden mun pillereiden käyttöohjeessakin sanotaan, että pitäisi yhdet kuukautiset odottaa, jotta laskettuaika ois helpompi määritellä, mutta ymmärsin että se ensimmäisen kierron hedelmällisyys oikeesti kannattaisi hyödyntää :)
 
Vähän ollut hiljaiseloa täällä kanssa tämä viikko. Välillä oon käynyt lukemassa mutta jotenkin aika kovasti edelleen kaivertaa tää km.

@Kasikuus mulla viivat vahvistu täs varhaisessa km:ssä mutta huomattavasti hitaammin kun tammikuun tuulimunassa tai esikoisesta. Silti GB kyl meni just oikeeseen tahtiin. Mutta tosiaan ei se auta kun odottaa kuinka käy, tuhru vuotokin saattaa kuulua asiaan tai olla kuulumatta. Toivon niin kovasti että sulla viivojen hidas nousu ei merkkais mitään ja saisit helmivauvan syliin asti

Oma napailua sen verta että on nyt jo useamman päivän ollut selkeät ovis olot ja kunnon eg limat jo kaks päivää mutta pc edelleen tosi haalea viiva Hirvee stressi et koska se ovis nyt sit on tulossa kun meillä tiheät tallettelut oviksen alla on aina tuottanut tulosta... Viime kuussa -3,-2,-1 ja 0 ja tammikuussa -4,-3,-2& -1 Muina kk osunut vaan -2 ja 0 joten oon satavarma että tiheä tallettelut on se juttu Mutta siis saan hirveen stressin aina tässä oviksen alla siitä, että miten saan miehen varmasti kellistettyä ja jos sit liian aikaisin aloittaa niin väsähtääkö kunto sit ennen ovista.... Lämpöjä en nyt tässä kierrossa oo mittailut kun yritän ees vähän vähentää stressiä, mutta niin vaan mä oon tänään uittanut 3kpl ovis testejä kun en voi uskoa et ne on niin haaleat.... Tänään tosiaan on kp11 km vuodosta joten ovis voi olla myöhemminkin. Oireet vaan puhuu toista.
Varmaan moni jakaa tän saman asian täällä että vähän tulee stressiä miten ne seksikerrat osuu yhteen oviksen kanssa. Meillä oli alussa tosi haastavaa ku mies oli reissutyössä ja tietenkin aina otolliseen aikaan mies ei oo kotona. Ja sit meillä on hyvin yhteneväiset fiilikset siitä tarpeesta, mutta lapsenteko hommissa ne ei riittäis, joten on joutunu ihan asennoitumaan siihen että seksiä pitää olla enemmän eikä se aina kovin luonnostaan tuu vaikka hauskaa on aina. Tästä mulla on kovin stressi, mut onneks tuntuu et se helpottaa oviksen jälkeen. Kunnes alkaa seuraava stressin aihe :D onneks mies on nykyään hyvinkin mukana ja ymmärtää että jotkut joutuu ihan yrittämällä yrittää, että ei sitä raskaaks ihan noin vaan välttämättä tulla.

Edit: piti vielä sanoa kovasti tsemppiä sinne tilanteeseen ja surutyöhön, toivon että pian tärppäisi kyydissä pysyvä pienokainen <3
 
Tulen nyt tuolta helmikuisista kirjoittelemaan tänne, jos löytyisi joku rauhoittamaan mun mieltä. Ultrassa käyty, sikiöpussi 13mm ja ruskuaispussi 4mm, mutta sikiökaikua ei vielä. Viikkoja lääkäri arveli olevan noin 5+. Kuitenkin laskurin mukaan olisin 6+.
Viikon päästä on uusinta ultra.
Nyt sitten vuodan verta(kirkasta uutta verta, ruskeahkoa verta myös ja hieman ehkä kiinteämpääkin joukossa, pikkuhousuihin asti lorahti ensin, mutta ei kuukautisten tapaan, vaan vuoto on aika niukkaa), alavatsa sairaan kipeä. Tällä hetkellä kivut lievittyneet.
Mietin johtuuko tämä ultraamisesta vai pitääkö tässä alkaa panikoimaan. Ja miten mahtaa käydä, onko tuulimuna vai onko toivoa normaaliraskaudesta. Pelottavaa tämä odottelu ja tietämättömyys mitä kropassa tapahtuu.
En ole ollut raskaana, mutta ultrattu on erinäisistä syistä. Ja verenvuotoa tulee hieman, ajattelen, että se voisi ultraamisesta johtua. Toivon, että teillä on kaikki hyvin ja seuraavalla kerralla ultrassakin näkyisi kaikki ok ❤
 
HOPEANUOLI iha hirmusti zemppiä ja toivotaan että viikon päästä tulee lääkäriltä hyvät uutiset ja vuotokin loppuisi pian. Kauhean rankkaa varmasti odotella <3. Kyllä on nyt aika paljon mahtunut huolta tähän ryhmään jo näin alussa. Toivotaan että kaikilla kääntyisi pian parhain päin.

Itellä oli tänään toiveikais olo. mutta se vähä laantui kuin luin noita pohdintoja yrityskertojen määrästä. En tiedä mikä taikuri saisin olla että saisin miehen innostumaan neljänä päivänä putkeen ennen ovista :D. Toi kolme kertaa ovisviikolla oli jo melkonen suoritus nyt. Mies on +40 niin ehkä tässä nyt jo ikä vähän myös painaa ettei ihan joka päivä ole valmiina hehe. Itellekin riittäis kyllä mainiosti se kerran pari viikkoon mutta nyt ymmärtää että se vaan tarvii jaksaa.
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.6.2020

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
+Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★


Rimaleli.......................kp 65/30
Wanti......................kp 53/34-48
Shibali..............................kp 46/24-30
Millimetrii...................kp 45/27-29
Eliana...............................kp 39/31-38
Haaveilija93....................kp 33/?
Hannaah................................kp 31/?
Äitimamino................kp 30/27-28
Kasikuus........................kp 29/27-28
Lillanna.............................kp 28/28-42
Tiukuliina89....................kp 27/30
Mariija_.......................kp 26/32-43
Vindy.............................kp 26/29-33
lulube..............................kp 25/29
Futurmama..................kp 25/29-34
Brunet82....................kp 25/26-28
Minttuni...........................kp 24/25
Puolu.......................kp 24/30-32
Hipposka......................kp 22/29-32
Ananas90.....................kp 22/25-26
bellaella22050909..........kp 22/23
Napsunen.....................kp 22/35-45
Titi-Love....................kp 22/28-30
Persikka123.....................kp 22/32-35
helmikorvakoru......kp 19/27-28
Kirjoh89.....................kp 18/28
Minouche...................... kp 17/23
3milia............................kp 17/25-28
Jjenn...............................kp 17/29-33
Mirella92....................kp 16/28
Keisarinna85..............kp 16/24-27
Piipaa93....................kp 15/27-28
Iinesankka82............kp 14/?
Melissa86.....................kp 14/30-36
Amadecasa...............kp 13/31-55
Zennuli..........................kp 12/25-28
Lovecoco.....................kp 12/30
Mimmi92..................kp 9/26-30
Tiukuna......................kp 9/29-31
Mysteerio......................kp 5/30
Töppönen_....................kp 5/26
Alinna86.........................kp 5/28
Sinisilmät.........................kp 5/28-29
LaTila...................................kp 4/27
Mamtobe............................kp 4/28
Eeva650.........................kp 3/28-42

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ananas90.........................dpo 9
Minttuni...............................dpo 9
Persikka123......................dpo 8
Puolu......................................dpo 7
Lulube...................................dpo 7
Titi-Love..............................dpo 6
Kirjoh89...............................dpo 5
Hipposka.............................dpo 2
3milia......................................dpo 2
Hannaah..........................dpo 1-2
Jjen...........................................dpo 1
Mirella92............................dpo 0-1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Hopeanuoli hurjasti tsemppiä tilanteeseen, varmasti piinaava viikko tulossa ennen uusintaultraa, Kumpa kaikki olisi kuitenkin hyvin ❤

Mä uskon ovulaation nyt olleen, kovemmat oireet oli torstaina mut eilen iltapäivällä vasta nousi lämpö, joten en oo varma kumpana päivänä se nyt oli. :rolleyes: Tallettelut jäi yhteen kertaan pari päivää ennen ovista mut onneksi silläki voi tärpätä. Mut voi laittaa piinalistalle tänään dpo 1-2 tai huomenna dpo 2-3. Kiva kun on muitaki samaan aikaan piinailemassa :giggle:
 
Tsemppiä @Hopeanuoli ! <3

Nyt ekaa kertaa oviksen ajankohdasta varmana tajuun ku muut on sanonu että piinapäivät matelee! Mun mielestä kuluneet 7pvää on kestäny jo kuukauden! o_O

Normikierron mukaisesti menkat pitäis alkaa torstaina, mutta kun merkkasin oviksen, niin flo siirsi menkkoja parilla pvällä eteenpäin. Lähetään juhannuksen viettoon anoppilaan, taidan jättää kaikki testit kotiin ja jos ei menkkoja näy ni testaan vasta sunnuntaina (dpo15), kun tullaan kotiin. Tiedossa siis mahdollisesti tooooodella piinaava juhannus :D
 
Ei voi olla totta! Mä sain digiovistestiin hymynaaman!! Tikku oli aika vahva aamusta ja sit 2h pidätyksellä tein digin ihan "varmuudeksi". Oon hämilläni ja onnessani. Kierto ei siis oo ainakaan perinteistä yli 30pv (ainakaan ehkä). Myös seksihommia on läpi viikonlopun tiedossa. Nyt mun siis kuuluisi julistaa, että tänään on laitettu pikkuveli tulemaan. (Esikoisesta huutelin heti ovisplussasta, että nyt tärppäs ja näin kävi, joten taikausko on vahva tässä)

Teen vielä huomenna testin ja sen perusteella hyppäilen sitten vasta piinalistaan :)
 
Täällä vähän haikein mielin..
Menkat edelleen myöhässä. Viikko sitten piti alkaa. Pelkästään valkkaria tulee tosi reilusti.
Tissien turvotus vaihtunut nännikipuun. Huono olo ollut nyt muutaman päivän.
Torstaiaamun haamulainen ei oo vahvistunut. Edelleen apteekin ultrassa, siinä herkässä näkyy tosi haalee viiva. Mut eikös sen olisi pitänyt jo vahvistua?
Olikohan se vain kiinnittymisyritys..
Muihin testeihin ei kyllä oo tullut mitään, joten ihmettelen, että miksi vain apteekin testi antaa hailakkaa, mutta Rfsun herkkä ei. Clearbluet antaa negaa, mutta niissä se herkkyys on 25.
Ehdin jo vähän innostua, mutta tän aamun testi iski aika kovaa.. Luulisin, että olisi pitänyt jo vahvistua, jos raskaana oikeesti olisin..
Nyt kuitenkin jo kp 37 :(
 
Oho! Siivosin vessasta kaapit, niin kattokaa millaseks ne mun haamut on muuttuneet!


Ei oo koskaan tullu ennen mitään tollasta. Just tän takia ei saa kattoo näitä enää :D
Kummasti vaan ihan ohuet viivat..

Tässä vielä tän aamun testi testiajalla ja avattuna


Kovin hailu on, jos ees näkyy mitään :(

Ehkä mä nyt lopetan tän miettimisen ja testaan vielä myöhemmin, jos ne menkat ei ala.
 
Heippa. Pieni hiljais elo ollut kun tuntu että kaikki stressaaminen yrittämisestä sai vaan kiukkuseksi joten tässä kierrossa en lukenut ketjua enkä seurannut kiertoa tai testaillut ovista. Nyt näin kierron loppuvaiheilla katselin että seksiä oli dpo-4 ja dpo1 oletettuun oviksen nähden. Paljon vähemmän kertoja kun yleensä johtuen miehen töistä. Nyt kp 27/31 ja ehkä dpo 11. Eilen tein ihan täysin negan ei mitään viivanpaikkojakaan ja tänään testi näyttää tältä


Oireita löytyy. Närästää, vessassa täytyy käydä useammin, huono olo ja hyvin selkeitä unia ja toissa päivänä hirveen kylmä olo.

Vielä on testillä aikaa vahvistua mutta kyllä siinä jotain jo näkyy. Livenä kyllä paremmin
 
Hei mitkä asiat ovulaation jälkeen aiheuttikaan tätä juilimista? Keltarauhanenko siellä sykkii vai miten se meni? :unsure: Meinasin jo tulla sanomaan, että jos dpo -4/5 tallettelut riittäisi, niin tuskin olisin täällä jo kolmannessa ketjussa kirjoittamassa, mutta @Tiukuliina89 n kirjoitus valoikin muhun nyt vähän toivonkipinää. :love: Viime kierrossa oli musta paljon rauhallisempia tuntemuksia, nyt kuvailisin tätä ehkä niin, että tuntuu siltä kuin pingispallo kulkisi munajohtimessa. :D Vaikka jo aikaisemmin suuntasin ajatukset huhtikuiseen, niin en pahoita mieltäni kyllä maaliskuisestakaan, universumille ihan tiedoksi!
 

Yhteistyössä