Toiveissa vauva 2021

Voi ei, mitä mulle on tapahtunut! En siis ikinä ole ollut mikään himotestaaja, mutta nyt sitte! Aamulla siis tein one stepillä haamujen haamun, no jostain syystä nyt illalla päätin sit huvikseni ovistestillä testata ja siis mitä ihmettä ! Kaksi tasavahvaa viivaa, okei toinen viiva oli vain toiselta reunalta tasavahva kontrollin kanssa. No nyt sitä sitten elättelee vaikka mitä toiveita, vaikka kolmen vuoden ajan kuukausi kuukaudelta on vaan pettynyt. Voikohan tää olla mahdollista?!

(Hymiöt ei taaskaan toimi -.-)
Kuvia kehiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Wow! Onnea @Hope91 ❤

Ihana myös kuulla kaikkien muidenkin tarinat ja etten ollu yksin rennommin ottamisen kanssa. Ei tässä nyt tosiaan mitään kännejä rueta veteleen, mut ihan liikaa nyt mennyt niin et miettiny uskaltaako ottaa toista lasillistakaan. Ja ehkä kyl yhet rehelliset kännitki uskaltaa ottaa ennenkö kohta on 30v juhlat (ihan vaa varalta jos ei sitte onnekkaana voikkaan :LOL: )

Huippua @Töppönen_ et mennään taas samoissa päivissä oviksen kans. Juhannusvauvat meille nyt sit ;)

ps, mulle vois päivittää kierron pituudeksi 27 kun kolme viimeisintä onkin nyt lyhentynyt tuohon
 
Mulla on pitkästä aikaa hyvä fiilis, että tässä vois vaikka tärpätä. Ovisoireet on olleet todella selkeät, varmaan the hetki tässä ihan näinä tunteina. Illalla jaksoin vielä kellistää miehen, eli ajoitukset on kyllä ollut kunnossa.

Seksi ihan vaan tän asian takia alkaa jo puuduttaa, että toivottavasti jatkossa voidaan ihan vaan nauttia siitä. Tai nautitaan toki nytkin, oon koittanut huolehtia että jotain intohimoakin ois aina mukana. Onko muilla jotain konsteja tähän?
 
En saa testistä sellaista kuvaa, et viiva näkyis siinä :( Mutta lupaan perjantai aamuna testata ja laittaa kuvan mikäli siihen viiva tulee. :) Jäädään siis odottamaan, palautin itseni nyt maan pinnalle en halua herätellä itsessäni turhaan liikaa toiveita.

Ps. Kahvi tuli sukkelaan tänä aamuna ylös, mutta mulla on myös tuota pahoinvointia ollut nega kierrossa ennen menkkoja.
 
Kiitos kaikille onnitteluista vielä! On tämä palsta ollut niin suuri apu, että on saanu purkaa tunteitaan ja saada vertaiskokemusta, kun tilanne on tuntunut toivottomalta. Keväällä aloin uskoa että kaikella on ollut tarkoituksensa ja nyt tuntuu että tuo ajatus vain vahvistuu❤ nyt aion vain nauttia tästä että olen viimein raskaana ja murehdin sitten jos tulee murehdittavaa! Eli iso kiitos vielä kaikille teille ja uskon että kaikki tulette vielä perässä❤

@Persikka123 jään odottamaan testikuvia, tsemppiä!

@Päärynä5 paljon onnea! ❤❤
 
Tämän aamun lääkäri kuulumisia. Mun oikea munasarja oli taas hukassa :ROFLMAO:sillä on tapana aina olla löytymättä ultrassa. Viime kierrossa oli ainoa kerta kun se on näkynyt. Vasemman munasarjan follikkeli oli vielä pieni. Vain 10mm mutta ei siis mitään todennäköisesti kasvaa ensi viikolle sopivaksi. Lääkäri piti epätodennäköisenä, että Juhannuksena tulis plussa oli vielä niin pieni, et ens viikolla on sit inssi.

Pienenä huolenaiheena itselle oli se, että viimekierron follikkeleista toinen oli jäänyt hengailemaan pieneksi kystaksi. Toki nehän yleensä poistuu itsestään. Mut edellisen kystan takia kaks leikkausta kokeneena (senkin piti hävitä silloisen lääkärin mukaan ) toki noi kystat saa mussa aina pientä huolta aikaan.

Nyt täytyy vaan toivoa kaikkia kasvuvoimia Minifollikkelille, et ens viikolla on hyvä tehdä inssi :love:
 

Yhteistyössä