Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 oi kunpa ois nyt ihana syy sun pääsärylle ja krapulaiselle ololle

Täällä semmoset ovislimat ja testikin oli vahvistunut eilisestä ja toissapäivästä selvästi ja oli jo hyvin lähellä plussaa, että luulen ja toivon että ovis huomenna/ylihuomenna. Mikä ois kyl mahtavaa kun nyt kp14 niin ois ehkä tulos viimein normikierto kahden oudon ja pitkän jälkeen jos nyt menee niin kun vaikuttais Tää on ollu siitä erilainen kierto et hirvee kiire töissä, oon juonu useemman energiajuoman (oon siis ollu juomatta niitä tän raskaushaaveen takia koko alkuvuoden) ja oli just työhaastattelu jonka tulosta jännitän nyt hirmuisesti kun haluisin niin sen paikan. Mietin et onko tää nyt auttanu kiertoo normalisoituun kun en oo ehtiny juuri miettiin tätä raskaus”projektia”.
Oishan se kiva "oireilla" kerrankin kunnon syystä :X3:
Mut tottahan se et pms oireet melko samat ni voi olla kumpaa vain, ainahan siitä plussasta vaan haaveilee:love:
Toivottavasti saat työpaikan! Ja plussakin tulis nyt sitten kun kiertokin normalisoitunut❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Raskaustestien viivat ei mulle kertoneet mitään viimeisimmästä keskenmenosta. Upeet leffaviivat ja digi antoi säännöllisesti lisää viikkoja oikeaan aikaan.
En tiedä millaiseen dataan sitä seuraavassa raskaudessa turvaisi, vai antaako olla vaan

Edit ja anteeksi oikeasti että osaan olla tällainen ilonpilaaja! Tietenkin toivon täällä että kaikilla seuraavat tai käynnissä olevat raskaudet onnelliset ja terveet kaikin puolin. Ihanaa jos meillä kaikilla ens kesänä pienet kääröt sylissä. <3 Täällä jännittää niin moni asia tähän projektiin liittyen - nyt jännitän koska seuraava plussa tulee, vai tuleeko, ja sit jos ja kun se tulee, niin mistä tiedän jatkuuko raskaus... yyh! Miten te pystytte asennoitumaan tähän järkevästi? Mun täytyy nyt rauhoittua ja tehdä muita juttuja välillä
Ei mullakaan testit enteilly joulukuista kkm. (Rv12) Jopa hcg oli tosi korkeella, ainostaan kemiallisessa (rv 5) tiesin kun viivat ei vahvistu lainkaan et tuskin tulee jatkumaan ja spontaanisti vuotikin sitten pois.
Mulla on kiertoja jolloin teen muita juttuja, oon kokeillu keskittyä saliin, leipomisiin, lenkkeilyyn jne. On ollut kiertoja jolloin en oo testannut mitään ja ottanu ns.rennosti ja kiertoja jolloin oon testannut kaiken ja syönyt kaiken mikä vaan auttais raskautumisessa. Mut eipä noi mikää oo auttanut :sneaky::LOL:
Myös masistelukiertoja mahtuu mukaan, kaikki on koettu:censored:
Välillä on hetkiä jolloin on ihan zen olo ja toisinaan päässä ei liiku mitään muutaku vauva vauva vauva! Btw kuulin jälleen raskausuutisia, jos ei jo aiemmin tuntun et kaikki on raskaana ni nyt taas tuntuu :rolleyes:
Ei täs auta ku toivoo vaan et meil ois kaikil vauvantuoksuinen vuosi 2021❤
 
Viimeksi muokattu:
Isot onnittelut plussanneille! :love:

Nyt varmistui, että syksyllä töihin aukeaa vakinaisuus, kun kollega siirtyy toisaalle töihin. Toivon todella, että valitsevat minut siihen.

Mies on istumassa iltaa ystävien kanssa kaupungilla, joten mulla on ollut aikaa mm. googlettaa kuinka usein vauvoja kuuluu kylvettää, selata kaikki internetistä löytyvät vauvojen vaatteet ja ihastella vähän niitä miehen "plussalahjaan" hankkimiani juttuja. :D Jospa jo ensi kuussa pääsisi ihastelemaan niitä miehen kanssa. :love:
 
Mulla ollut muutaman päivän huonoa oloa, jonka tietysti kuvittelin johtuvan mahdollisesta tärpistä, kun eilen elettiin jo dpo 14 ja testit olivat antaneet haamua. Noh aamulla tein clearbluen testin aamutokkurassa ennenkuin ehdin huomata, että pöksyissä olikin hailua vuotoa (hitsi ihan hukkaan meni sekin testi). Aloitin vhh:n joitakin viikkoja sitten eli täytyy laittaa ne huonot olot sen tai helteen piikkiin.
Eli mulle voi päivittää huomiselle kp 2/35-37

Meillä on siis ollut yksi km 1/18, jonka jälkeen pidettiin taukoa yrityksestä tähän viimeisempään yrityksen aloitukseen 10/19 alkaen. Sen jälkeen on ollut useampi kemiallinen niin ajattelin, että ehkä tuo aspiriini mistä jotain puhetta on ollut täällä voisi olla hyvä kokeilun kohde. Milloin siis tuo aspiriini kannattaisi aloittaa ja miten pitkään sitä kannattaa syödä?
 
Raskaustestien viivat ei mulle kertoneet mitään viimeisimmästä keskenmenosta. Upeet leffaviivat ja digi antoi säännöllisesti lisää viikkoja oikeaan aikaan.
En tiedä millaiseen dataan sitä seuraavassa raskaudessa turvaisi, vai antaako olla vaan

Edit ja anteeksi oikeasti että osaan olla tällainen ilonpilaaja! Tietenkin toivon täällä että kaikilla seuraavat tai käynnissä olevat raskaudet onnelliset ja terveet kaikin puolin. Ihanaa jos meillä kaikilla ens kesänä pienet kääröt sylissä. <3 Täällä jännittää niin moni asia tähän projektiin liittyen - nyt jännitän koska seuraava plussa tulee, vai tuleeko, ja sit jos ja kun se tulee, niin mistä tiedän jatkuuko raskaus... yyh! Miten te pystytte asennoitumaan tähän järkevästi? Mun täytyy nyt rauhoittua ja tehdä muita juttuja välillä
Fiilaan täysillä myöskin tätä, ehkä se just kulminoituu siihen, että loppukierrosta vauva-asiat pyörii mielessä koko ajan ja Google laulaa ja sitten kun pettymys tulee alkukierrosta niin pariksi viikoksi ajattelen ihan muita juttuja ja yritän pitää mielen positiivisena. Tässä vaiheessa ei edes osaa jotenkin ajatella, että voisko sitä vauvaksi jatkuvaa plussaa edes saada. Huippuahan se olisi ja toki muiden palstalaisten positiiviset uutiset on aivan ihania ja saa aikaan toivoa, että meilläkin joskus onnistuisi
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Isosti onnea plussanneille, jollen aiemmin ole hoksanut sanoa :love:

Omaa napaa.. dpo 8 menossa ja dpo6 alkoi vv värjäytyä hailakan punaiseks. Eilen ja tänään ollut ruskeaa (eli veristä) valkkaria. Alavatsaa juilii, muttei täysin samal taval kuin menkkojen aikaan. Vuoto ei myöskään ole tyypillistä menkkavuotoa, sillä pyyhkiessä paperiin jää vain rusehtavaa väriä eikä yhtään kirkasta verta tai hyytymää. Lämmöt dippas eilen ja tänää oli viel hieman matalammal.. Rinnat arat, ärsyynnyn helposti, väsyttää jatkuvasti ja päikkäreiltä noustua oli tukkonen ja kuumeinen olo kera kurkku kivun :cautious:

Voiko vaan menkat olla reilusti etuajassa, helkkarin runsasta kiinnittymisvuotoa vai joku muu ihmeellinen vuotohäiriö? Itse oon asennoitunut kyl aikaisiin menkkoihin, mut alkais nyt helkutti vie vuotamaan kunnol, niin pääsis uuteen kiertoon :(
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Isosti onnea plussanneille, jollen aiemmin ole hoksanut sanoa

Omaa napaa.. dpo 8 menossa ja dpo6 alkoi vv värjäytyä hailakan punaiseks. Eilen ja tänään ollut ruskeaa (eli veristä) valkkaria. Alavatsaa juilii, muttei täysin samal taval kuin menkkojen aikaan. Vuoto ei myöskään ole tyypillistä menkkavuotoa, sillä pyyhkiessä paperiin jää vain rusehtavaa väriä eikä yhtään kirkasta verta tai hyytymää. Lämmöt dippas eilen ja tänää oli viel hieman matalammal.. Rinnat arat, ärsyynnyn helposti, väsyttää jatkuvasti ja päikkäreiltä noustua oli tukkonen ja kuumeinen olo kera kurkku kivun

Voiko vaan menkat olla reilusti etuajassa, helkkarin runsasta kiinnittymisvuotoa vai joku muu ihmeellinen vuotohäiriö? Itse oon asennoitunut kyl aikaisiin menkkoihin, mut alkais nyt helkutti vie vuotamaan kunnol, niin pääsis uuteen kiertoon
Noilla dpo päivillä aika lupaavalta kuullostaa kyllä ja veikkaisin kiinnittymisvuodoksi (y) :love:
 
Edelliset kolme viikkoa ovat olleet liian täynnä surua ja murhetta, ei ole ollut fiilistä kirjoitella, vaikka lukemassa olen kyllä käynyt.

@Kasikuus Mä olen menettänyt luottoni tän alueen julkiseen terveydenhuoltoon jo ajat sitten, sen verran monta hoitovirhettä olen vierestä seurannut. Jaksamista tuleviin kiertoihin!

Onnea @Persikka123 ja muut plussanneet!

Surujen takia täällä tallettelut, ovisoireiden ja kiertopäivien seuranta ovat jääneet hyvin vähälle. Eilen kuitenkin Kiinan ihmeeseen tuli lähes tasapaksut viivat ja tänään digi hymyili (joo, kahdella testillä mentiin) eli minulle voi tälle päivälle päivittää dpo - 1. Nyt vain pitäisi odottaa mies kotiin mökiltä ja yrittää saada hänet innostumaan, että olisi oikeasti jotain, jota piinailla.
 
Noilla dpo päivillä aika lupaavalta kuullostaa kyllä ja veikkaisin kiinnittymisvuodoksi
Lupaavalta kuulosti, mutta nyt dpo9 taitaa kääntyä kp1. Sen verran alko vuotoa tulla, et joutu kuukupin laittaa ja nyt pyyhkiessä oli myös hyytymää mukana :cautious:
Noh, uutta kiertoa kohden sitten, jollei tää yllättäen lopu :unsure:
 
Kiitos kaikille digiasiaan ja viivan vahvistumiseen kommentoijille. :giggle:Tiedän että itselle aiheutan ressiä tikuttamalla, mutta kun malttamaton olen. :oops:

Niinpä päätin jatkaa rfsu:n testeillä. Viiva on vahvistunut nyt tosi hyvin. :love:Ehkäpä minut voisi viimein sinne plussanneisiin laittaa. En varmasti ainakaan vielä häviä täältä kokonaan, kun on jo päivittäinen tapa käydä lukemassa teidän juttuja. Tuun myös päivittämään ne verikokeiden tulokset. :)

https://aijaa.com/oYE4BO
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.6.2020 -SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


+Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Rimaleli.......................kp 80/30
Millimetrii...................kp 60/27-29
Haaveilija93....................kp 46/?
Puolu...............................kp 39/30-32
bellaella22050909..........kp 38/23
Wanti......................kp 35/34-48
Mirella92....................kp 31/28
Keisarinna85..............kp 31/24-27
Iinesankka82............kp 29/?
Melissa86.....................kp 29/30-36
Amadecasa...............kp 28/31-55
Zennuli..........................kp 27/25-28
Lovecoco.....................kp 27/30
Mimmi92..................kp 24/26-30
Tiukuna......................kp 24/29-31
Mysteerio......................kp 20/30
Töppönen_....................kp 20/26
Alinna86.........................kp 20/28
Sinisilmät.........................kp 20/27
LaTila...................................kp 19/27
Mamtobe............................kp 19/28
Eeva650.........................kp 18/28-42
Shibali..............................kp 15/24-30
Minttuni...........................kp 14/25
Taikinatonttu.............kp 14/?
Minouche……………….kp 11/22
lulube..............................kp 10/29
Lillanna.............................kp 9/28-42
Brunet82.......................kp 9/26-28
Kirjoh89....................kp 5/28
Helmikorvakoru.......kp 4/27-28
Hipposka.....................kp 3/29-32
3milia...............................kp 3/25-28
Jjenn...............................kp 3/29-33
Kasikuus......................kp 3/27-28
Nokare..........................kp 2/29
Napsunen....................kp 2/35-37

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mirella92............................dpo 15-16
Iinesankka82..................dpo 14
Wanti.....................................dpo 13
Lovecoco............................dpo 13
amadecasa.......................dpo 11
Alinna86................................dpo 8
Sinisilmät.............................dpo 7
Latila……………………..dpo 7
Tiukuna…………………dpo 5
Eeva650....................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Isosti onnea plussanneille, jollen aiemmin ole hoksanut sanoa

Omaa napaa.. dpo 8 menossa ja dpo6 alkoi vv värjäytyä hailakan punaiseks. Eilen ja tänään ollut ruskeaa (eli veristä) valkkaria. Alavatsaa juilii, muttei täysin samal taval kuin menkkojen aikaan. Vuoto ei myöskään ole tyypillistä menkkavuotoa, sillä pyyhkiessä paperiin jää vain rusehtavaa väriä eikä yhtään kirkasta verta tai hyytymää. Lämmöt dippas eilen ja tänää oli viel hieman matalammal.. Rinnat arat, ärsyynnyn helposti, väsyttää jatkuvasti ja päikkäreiltä noustua oli tukkonen ja kuumeinen olo kera kurkku kivun

Voiko vaan menkat olla reilusti etuajassa, helkkarin runsasta kiinnittymisvuotoa vai joku muu ihmeellinen vuotohäiriö? Itse oon asennoitunut kyl aikaisiin menkkoihin, mut alkais nyt helkutti vie vuotamaan kunnol, niin pääsis uuteen kiertoon
Siis aivan kuin minun suustani tämä! Menkka-asennoituminen täälläkin, mut mistäs sitä tietää...
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Kiitos kaikille digiasiaan ja viivan vahvistumiseen kommentoijille. Tiedän että itselle aiheutan ressiä tikuttamalla, mutta kun malttamaton olen.

Niinpä päätin jatkaa rfsu:n testeillä. Viiva on vahvistunut nyt tosi hyvin. Ehkäpä minut voisi viimein sinne plussanneisiin laittaa. En varmasti ainakaan vielä häviä täältä kokonaan, kun on jo päivittäinen tapa käydä lukemassa teidän juttuja. Tuun myös päivittämään ne verikokeiden tulokset.

https://aijaa.com/oYE4BO
Paljon onnea ja nyt tiukat tarrasukat matkaan <3 :love: saanko kysyä menetkö helmi vai maaliskuisiin? :)
 
Paljon onnea ja nyt tiukat tarrasukat matkaan <3 saanko kysyä menetkö helmi vai maaliskuisiin?
Kiitos :) En kyllä ite tiedä miten pitäisi laskettuaika nyt laskea, koska jos lasken inssipäivän mukaan niin la on helmikuun lopussa, mutta jos ns. normikierron mukaan niin maaliskuun alussa. Sit jos miettii tän viikon hcg tulosta, niin epäilen vahvasti että inssipäivä ei ole se "tärppipäivä" , mutta toisaalta se ei voi kovin kauas heittää kun pistin ovitrelle. :unsure:
 
Mä täällä kärvistelen kavereiden mökillä vielä.. tai en nyt niin kärvistele, ihanaahan täällä on :D mut kokoajan täs nyt odottelee et tuleeko menkat vai käviskö kotimatkalla ostaa testejä. Vai että oottaisko oikeesti vaan. Mahassa kyllä vääntää niin, että selkee menkat alkaa tunne lähipäiville. Osaisinkohan vaan olla testaamatta.. luulisin et ti aamuun mennessä menkat kuitenki alkais.
 
  • Tykkää
Reactions: Puolu ja Loree
Ajattelin tänne tulla nyt omanapailemaan. Ainakin mua kiinnosti kovasti jos joku plussas että mitä oli käytössä ja mitkä oli oireet tms. :)

Ensinnäki, mulla oli henkisesti tosi vaikee kuukaus. Ovulaation aikaan pelkäsin ettei tallettelut tuu riittää nii romahin täysin. Siinä kohtaa "luovutin" ja päätin et lähen kaiken maailman tutkimuksiin. En tosin kerenny varaamaan niitä aikoja. Ja sit saatiinkin yks kerta vielä siihen. Juhannus meni tosi rennosti ja sillonhan sitä verta tuli ja muutenki vähän oli outo olo. Koitin olla vaa välittämättä koska no ainahan näitä on :D dpo 10 romahin taas uudestaan ku menkat lähestyy. Ajattelin sit pari päivää ennen menkkoja testata, luulis sillon jo näkyvän ja niinhä näkykin :)

Siitä ovulaatiopäivästä en oo ihan sata varma, mut meillä oli tallettelut joko dpo -3, -2, +1 tai sitten dpo -4, -3, 0. Ensimmäiset epäilykset herätti tosiaan ne veritipat dpo 6-7 ja mulla oli edellisenä päivänä alkanu jo välivuoto eli 1-2 päivää liian aikasin. Tähän kiertoon en ottanu teroluteja joten luulin sen vaa johtuvan siitä. Tuosta kiinnittymisestä sit oli vaa sitä päänsärkyä, dpo 10 joskus alko väsymys, mut luulin sen vaa johtuvan töistä :D dpo 12 alkaen on sit ollu päänsärky, väsymys, krapulainen olo, paineentunne vatsassa, vihlasut alavatsalla ja tuntuu ku mikää asento ei olis hyvä :D myös vatsqa turvottaa ja tissit on vasta alkanu vähän turpoo. Välivuotoa mulla on tullu edelleen eli sellasta ruskeaa. Sanotaan ettei näistä oireista kuitenkaan mikään sillei herättäny epäilyksiä. Ehkä se oli vähän outoa et mul tuli välivuotoa mut kivut oli laimeempia ku yleensä ja ylipäätänsä alavatsassa olleet kivut on tuntunu vähä eri paikassa ku muina kuukausina.

Tänään on siis dpo 15-16 ja viivat on vahvistunu hyvin :)


Tässä kierrossa mulla oli samat mitä muissakin on ollu eli monivitamiinit ja ksm66 (auttaa hyvin kyl tähän stressiin). Sit tää oli toinen kierto jossa mulla oli käytössä greippimehu ja hedelmöityskuppi (kuukuppi varmaan ajaa samaa asiaa). Ja eniten poikkeus oli se että en syöny terolut kuuria. Mikä on hyvinki mielenkiintoista.. :D mies on syöny välillä inoman kapseleita mutta ei kovin säännöllisesti. Muuten ollaan aika normisti eleilty, tosin ehkä liikuttu vähän enemmän, syöty kasviksia paljon ja vähennetty punasta lihaa :)

Vielä en oo valmis siirtymään plussanneisiin. Oottelen täällä vielä hetken aikaa :) Oon yrittäny olla vaa jalat maassa tässä. Oon tosi hämmentyny vaa koska jotenki olin ajatellu et meillä kestää tässä vielä kauemmin. Miehen kanssa tein kaikki testit ja hän on vaa hymyilly :) <3 toki molemmat ollaan varmaa nii hämmentyneitä että tarvitaan jotain konkreettista et ymmärretään tää :D oon varmaa vaa shokissa edelleen ja yritän prosessoida asiaa.

Ja kiitos kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä, ootte aivan ihania <3 :love:
 
Tuun myös kattelemaan tuleeko maaliskuisia tänne enemmänkin. Itse sitä jännitän tässä vielä.
Omaa napaa sen verran taustaksi, että alusta asti mukana ryhmässä ja pari plussaa tullut mutta kemiallisia olleet kuitenkin. Ne aika kovasti aina ottaneet tunteisiin, kun ehtinyt varata neuvolaa ja ultraa. Nyt pelottaa tosi kovasti, mutta viivat olleet kemiallisiin verrattuina vahvoja jo dpo 10 alkaen. olen vähän liian helposti innostunut aina plussasta ja jälkeenpäin sitten harmittaa. Esikoisen kanssa pääsi aikanaan niin helpolla, nyt kuitenkin lähtökohdat eri.
Oviksen bongasin digillä, tuli ja meni todella nopeasti, mutta ilmeisesti tuloksekkasti. Käytössä ollut greippimehu ja gelee royale. erona aiempaan on selkeät oireet, hajut ottaa nenään, rintoja kivistää ja pahoinvointi on alkamassa. Pakko tulla nyt jännittämään tänne, en uskalla vielä kertoa kellekään ja kun niitä plussia on tosiaan tullut aiemmissakin kierroissa ja vuoto kuitenkin enemmin tai myöhemmin alkanut. Mieskään ei enää jaksa /uskalla innostua tästä, ehkä se itsekseen mutta joo.. Teille laitan kumminkin kuvaa viivoista, on mulle selkeästi vahvempia kuin kemiallisen olleet ja ehkä näissä jo on vahvistumista niin, että uskaltaa varovasti olla toiveikas.
Dpo voi heittää -1 päivä, koska ovis bongattu aamuyöllä vessakäynnillä ja aamulla oli jo viiva lähtenyt vaalenemaan, jäin miettimään kummalle päivää ovis oikeastaan osui.

Tsemppiä kaikille yritykseen, se osaa kyllä välillä olla aika rankkaa ja tunteita ainakin täällä ollut ihan laidasta laitaan. Toivottavasti ymmärrätte jotakin tästä sepustuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Tuun myös kattelemaan tuleeko maaliskuisia tänne enemmänkin. Itse sitä jännitän tässä vielä.
Omaa napaa sen verran taustaksi, että alusta asti mukana ryhmässä ja pari plussaa tullut mutta kemiallisia olleet kuitenkin. Ne aika kovasti aina ottaneet tunteisiin, kun ehtinyt varata neuvolaa ja ultraa. Nyt pelottaa tosi kovasti, mutta viivat olleet kemiallisiin verrattuina vahvoja jo dpo 10 alkaen. olen vähän liian helposti innostunut aina plussasta ja jälkeenpäin sitten harmittaa. Esikoisen kanssa pääsi aikanaan niin helpolla, nyt kuitenkin lähtökohdat eri.
Oviksen bongasin digillä, tuli ja meni todella nopeasti, mutta ilmeisesti tuloksekkasti. Käytössä ollut greippimehu ja gelee royale. erona aiempaan on selkeät oireet, hajut ottaa nenään, rintoja kivistää ja pahoinvointi on alkamassa. Pakko tulla nyt jännittämään tänne, en uskalla vielä kertoa kellekään ja kun niitä plussia on tosiaan tullut aiemmissakin kierroissa ja vuoto kuitenkin enemmin tai myöhemmin alkanut. Mieskään ei enää jaksa /uskalla innostua tästä, ehkä se itsekseen mutta joo.. Teille laitan kumminkin kuvaa viivoista, on mulle selkeästi vahvempia kuin kemiallisen olleet ja ehkä näissä jo on vahvistumista niin, että uskaltaa varovasti olla toiveikas.
Dpo voi heittää -1 päivä, koska ovis bongattu aamuyöllä vessakäynnillä ja aamulla oli jo viiva lähtenyt vaalenemaan, jäin miettimään kummalle päivää ovis oikeastaan osui.


Tsemppiä kaikille yritykseen, se osaa kyllä välillä olla aika rankkaa ja tunteita ainakin täällä ollut ihan laidasta laitaan. Toivottavasti ymmärrätte jotakin tästä sepustuksesta.
Voi onnea onnea ja paljon tarrasukkia matkaan <3 täällä olis kans maaliskuinen tulossa :love:katsoin vaan ettei ryhmää vielö ole enkä uskaltais ehkä vielä siirtyäkään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Tuun myös kattelemaan tuleeko maaliskuisia tänne enemmänkin. Itse sitä jännitän tässä vielä.
Omaa napaa sen verran taustaksi, että alusta asti mukana ryhmässä ja pari plussaa tullut mutta kemiallisia olleet kuitenkin. Ne aika kovasti aina ottaneet tunteisiin, kun ehtinyt varata neuvolaa ja ultraa. Nyt pelottaa tosi kovasti, mutta viivat olleet kemiallisiin verrattuina vahvoja jo dpo 10 alkaen. olen vähän liian helposti innostunut aina plussasta ja jälkeenpäin sitten harmittaa. Esikoisen kanssa pääsi aikanaan niin helpolla, nyt kuitenkin lähtökohdat eri.
Oviksen bongasin digillä, tuli ja meni todella nopeasti, mutta ilmeisesti tuloksekkasti. Käytössä ollut greippimehu ja gelee royale. erona aiempaan on selkeät oireet, hajut ottaa nenään, rintoja kivistää ja pahoinvointi on alkamassa. Pakko tulla nyt jännittämään tänne, en uskalla vielä kertoa kellekään ja kun niitä plussia on tosiaan tullut aiemmissakin kierroissa ja vuoto kuitenkin enemmin tai myöhemmin alkanut. Mieskään ei enää jaksa /uskalla innostua tästä, ehkä se itsekseen mutta joo.. Teille laitan kumminkin kuvaa viivoista, on mulle selkeästi vahvempia kuin kemiallisen olleet ja ehkä näissä jo on vahvistumista niin, että uskaltaa varovasti olla toiveikas.


Tsemppiä kaikille yritykseen, se osaa kyllä välillä olla aika rankkaa ja tunteita ainakin täällä ollut ihan laidasta laitaan. Toivottavasti ymmärrätte jotakin tästä sepustuksesta.
Voi onnea onnea ja paljon tarrasukkia matkaan <3 täällä olis kans maaliskuinen tulossa katsoin vaan ettei ryhmää vielö ole enkä uskaltais ehkä vielä siirtyäkään
Niin ei ole vielä, enkä myöskään uskaltaisi vielä vielä varmaan. Ehkä ens viikolla, jos tää onni kestää niin pitkälle
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@Eeva650 voimia tilanteeseen ja toivottavasti saatte piinailtavaa...yleensä suru ja onni kulkee käsi kädessä, jospa tämä olisi se teidän kierto
Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuville
Kiitos. Näinhän se yleensä menee, että on ylämäkiä ja alamäkiä. Meille yleensä on ensin tapahtunut jotain hyvää ennen syöksyä, nyt ei kyllä tänä vuonna ole mitään suuria onnistumisen tunteita päässyt tulemaan. Toivon kanssa, että ne on vielä tulossa.
 
Onnea @Mans115 :love:
Toivottavasti olisi nyt pysyvä plussa❤

On.
Vetelyys senkun jatkuu, sain kyllä nurtsin ajettua mutta nyt oisinkin valmis päikkäreille:rolleyes:
Yöt aika rikkinäisiä ja tulee nähtyä rajuja painajaisunia:oops:
Oon jättänyt nyt lämpöjen mittailun vähemmälle, kattonut silloin tällöin, tänään kurkkasin niin päivälämpö 37.3:X3:
Testailun kanssa on ongelma kun meillä on juhlat viikon päästä pe sekä la ja flo ennustaa menkkoja alkavaksi su. En haluis testaa ennenku ne on myöhässä mut juhlissa on kyllä alkoholitarjoilu, toisaalta en haluis kelleen paljastaa raskauttakaan jos testaan aiemmin ja jotain näkyis...
Mies sanoi että testaat vasta jos menkat myöhässä ja elät niin kauan normaalisti kunnes ne 2 viivaa tikussa...
 

Yhteistyössä