Toiveissa vauva 2021

Taas yksi aamu negatiivista ovulaatiotestiä. Oon nyt tehnyt näitä jo viikon. Tänään tosin oli toivottukin niin :) koska jos tänään tulisi plussa. Jäisi tämä kierto väliin. Hassua ajatella että on jo kp19 ja plussaa ei ole näkynyt. Vielä illan testi saa luvan pysyä negana. Huomiselle voisin hymynaaman ottaa nii maanantaille voisin muuttaa ultra-ajan inssiksi :D. Viime ultrassa jos laskin (kohdun limakalvon ja follikkelin koon mukaan) oikein, edelliskierron kasvuvauhdilla plussa tulisikin huomenna.
 
Täällä taas heittelee tunteet lapsen ”tekemisestä”. Oon ollut nyt ihan väsynyt viimeiset pari päivää, ja nyt mies ei kotona niin tietenkin poika heräs 5:30. Ja heti ajattelin et EI TODELLAKAAN toista lasta. Ja varmaan tänään taas myöhemmin tulee et voi ihanaa olis toinen lapsi :ROFLMAO:
 
Paljon paljon kiitoksia kaikille onnitteluista! Toivottavasti kaikella tällä onnella menee loppuun asti kaikki hyvin ❤

Ei tätä vaan tajua, jotenki epätodellinen olo. Ja tietty vielä se, kun ei menkat kai oo myöhässä, niin pelko et voiko olla kemiallinen.. Mut tuleeko kemiallisesta noin vahva viiva? :unsure:

@Shibali LA menis just huhtikuun puolelle, 2.4 tais olla :X3:
 
Viimeksi muokattu:
Taas yksi aamu negatiivista ovulaatiotestiä. Oon nyt tehnyt näitä jo viikon. Tänään tosin oli toivottukin niin :) koska jos tänään tulisi plussa. Jäisi tämä kierto väliin. Hassua ajatella että on jo kp19 ja plussaa ei ole näkynyt. Vielä illan testi saa luvan pysyä negana. Huomiselle voisin hymynaaman ottaa nii maanantaille voisin muuttaa ultra-ajan inssiksi :D. Viime ultrassa jos laskin (kohdun limakalvon ja follikkelin koon mukaan) oikein, edelliskierron kasvuvauhdilla plussa tulisikin huomenna.
Minua alkanut jo jännittämään, koska seuraavan kierron ovis voi hyvinkin sattua viikonlopulle. Ja uusi kierto ei ole edes alkanut, sehän voi alkaa milloin vain. Menen sekaisin jo nyt :D Tuntuu siis, että voin kuvitella miltä susta tuntuu nyt tikutella ovista, jännittävää! Tsemppiä ja toivotaan, että maanantain ultran saisitte inssipäiväksi!!! ❤
 
Onko muuten miehille raskaus sovellusta? Naisille on vaikka minkälaisia. Ois kiva jos mieskin saisi tietää että minkä kokoinen vauva nyt on ym.
Mulla ei ole tänään ollut huonoa oloa. Mutta uskon että kaikki on kunnossa. Kun jätin tänään kahvin pois niin ei ole tullut pahoinvointia. Esikoisesta oli sama juttu. Kahvi teki todella huonon olon.

Mulla on kyllä yksi testi jäljellä. Teen sen ensi viikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Onko muuten miehille raskaus sovellusta? Naisille on vaikka minkälaisia. Ois kiva jos mieskin saisi tietää että minkä kokoinen vauva nyt on ym.
Mulla ei ole tänään ollut huonoa oloa. Mutta uskon että kaikki on kunnossa. Kun jätin tänään kahvin pois niin ei ole tullut pahoinvointia. Esikoisesta oli sama juttu. Kahvi teki todella huonon olon.

Mulla on kyllä yksi testi jäljellä. Teen sen ensi viikolla.
Eikö mies voisi käyttää samoja sovelluksia? :) Ainakin Preggers ja Preglife on sellaisia missä on vielä erikseen viikoittain kumppanillekin juttua raskaudesta.
 
@pumpuli1 ihanaa!!!:love: Niinpä, olis ihanaa olla siellä yhdessä!❤ Ja saada täältä tietty mahdollisimman moni mukaan :X3: ❤ Mulla kans viimeisistä menkoista laskettuna olis 2.4, mutta ovis saatto olla pari päivää myöhässä eli sen perusteella ehkä 4.4 :)

Ja @Kuumeilija40 todellakin onnittelut, jos en vielä muistanut sanoa:love: Digi ei jätä arvailun varaan! Itekin meinaan testaa kyllä yhden digin, ehkä sit jos ois jo 3+:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn
@3milia voih onnea kovasti ❤❤❤ Ja @Kuumeilija40 onnittelut sinne myös ❤❤❤
@Kasikuus sen sijaan että pahoittelen sanonkin että onnea uuteen kiertoon❤❤❤ Onnistuminen voi olla todella lähellä..
Itsellä fiilis taas toiveikas ja alkukierron masis on tipotiessään. Lääkäri sai niin hyvin valettua uskoa tähän hommaan. Päivät menee hitaasti kun vasta kp 9 mutta huomenna ovistikku ostoksille..
Meillä osuu aina mukavasti ovispäivät aina sillain että ollaan kahdestaan kotona... voi sitten tunteilla ja talletella rauhassa❤:X3::love:
 
Valtavasti onnea plussanneille! :love:

Leikkaus sujui niin hyvin, ko olettaa voi. Jonkun verran oli kerennyt vuotaa vatsaonteloon verta. Toisen johtimenhan ne multa poisti, kun sinne oli pieni erehtynyt tarrautua. Nyt sit mennään yhden varassa :( Yö oli melko tuskallinen sairaalassa, mut kokoajan vointi paranee. Laittoivat nyt suoraa paperit ivf hoitoihin, sanoivat että kutsu tulee syyskuulle, elokuu oli jo kuulemma täyteen buukattu. Mutta ei oikeastaa haittaa, saapahan vähän "hengähtää" tästä koko touhusta ja eihän sitä tiedä miten kierto palautuu. Ja no ainahan sen luomu ihme on mahdollinen, mutta eipähän tuohon itse enää oikein usko :rolleyes:
 
Valtavasti onnea plussanneille!

Leikkaus sujui niin hyvin, ko olettaa voi. Jonkun verran oli kerennyt vuotaa vatsaonteloon verta. Toisen johtimenhan ne multa poisti, kun sinne oli pieni erehtynyt tarrautua. Nyt sit mennään yhden varassa Yö oli melko tuskallinen sairaalassa, mut kokoajan vointi paranee. Laittoivat nyt suoraa paperit ivf hoitoihin, sanoivat että kutsu tulee syyskuulle, elokuu oli jo kuulemma täyteen buukattu. Mutta ei oikeastaa haittaa, saapahan vähän "hengähtää" tästä koko touhusta ja eihän sitä tiedä miten kierto palautuu. Ja no ainahan sen luomu ihme on mahdollinen, mutta eipähän tuohon itse enää oikein usko
Hurjan kuuloista <3 tsemppiä sinulle paranemiseen!
 
Mites piinailijoiden hajuaisti? Mulla dpo 5 menossa ja mä haistan lähes koko ajan mun nokassa sukkahien. Oli puhtaat sukat jalassa tai ei
Mulla oli vahvin oire tässä plussa kierrossa ihan leikkauspäivään asti terävöitynyt hajuaisti. Kaikki hajut niin hyvät ko pahatki tuntu tosi voimakkailta. Se oli myös eka oire ja oon laittanu sen ylös dpo9.
 
Onnea @3milia ja @Kuumeilija40 ! Tarrasukkia pienille. :love::barefoot:


Ehdin ovistestin tekeytyessä kirjoittaa:
Oltiin pari yötä reissussa, oli kiva saada muutakin ajateltavaa. Huomasin tosin, että 3,5h linkissä alkaa kivistää alavatsalla siellä, missä kuvittelen munasarjojen olevan. Jos en jo tietäisi, ettei ovulaatio tule vielä näillä päivillä, olisin sen itselleni diagnosoinut. Kuumemittari ja tikut oli kotona, bongailu alkaa siis nyt. Toi linkkimatka oli hyvä ajastin, kauan pitää pidättää.

Testin lopputulos pääsi yllättämään:
https://aijaa.com/SGpWPq :X3:

Eli mulle huomiselle piinalistalle dpo 0. :)

Onneksi eilen oli reissukivaa, tosin mentiin suoraan sen jälkeen pesulle. Täytyy tänään yrittää toistaa viime kuun temppu ja kokeilla kellistää tuo toinen tänäänkin. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä